dara Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) Nu prea iese din viteza in ce sens ? adica intra greu pe N ? E ceva cat se poate de normal la motocicletele mici in 2timpi. Se mesteca des in cutia lor si N devine cam ambiguu dupa un oarecare timp. Nu pot sa spun ca la al meu mito am probleme cu scoaterea pe liber ( la cel actual ) dar la cel dinaintea lui preferam sa stau cu ambreiaju tras la intersectii decat sa caut neutrul. Cat despre saritul din viteza in N din senin nu-i un semn bun. Maneta de ambreiaj nu prea cred ca ai cum sa o aduci mai aproape de ghidon. Cablul de km e cablu cu profil patratic ( daca asa se numeste ) costa in jur de 15E pe ebay.Poti suna la reprezentanta la Cagiva sa te interesezi si la ei cat costa. Este la fel ca pe Aprilia , Cagiva ( toate modelele astea mai mici de la 50 la 125 ) dar trebuie sa stii ca nu toate sunt la fel de lungi. Spre exemplu un cablu de Mito pe un RS e scurt , la fel si pe Cagiva Prima ( 50 cc ). Da, intra greu pe N uneori. Am tras o sperietura si cand am scos-o la N, am luat mainile de pe ghidon si vorbeam, iar dupa aproape 1 minut 'a cazut' intr-a-ntaia si a smucit in fata, cu tot cu mine, noroc ca s-a oprit repede motoru'. Am facut ochii mari ca sigur o scosesem din viteza. Cum caut cablu pe ebay? .com sau .de? Adica dupa ce cuvinte? Nu-s multi 15 E, probabil ca transportu' e mai mult. Ma gandesc sa mai comandam si altceva, sa merite transportul. So, avem reprezentanta Cagiva. Contactam. Multzu de idee. Nasol cu maneta de ambreiaj, ceva metode de lungit mana? Editat Decembrie 14, 2008 de dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Da, intra greu pe N uneori. Am tras o sperietura si cand am scos-o la N, am luat mainile de pe ghidon si vorbeam, iar dupa aproape 1 minut 'a cazut' intr-a-ntaia si a smucit in fata, cu tot cu mine, noroc ca s-a oprit repede motoru'. Am facut ochii mari ca sigur o scosesem din viteza. Cum caut cablu pe ebay? .com sau .de? Adica dupa ce cuvinte? Nu-s multi 15 E, probabil ca transportu' e mai mult. Ma gandesc sa mai comandam si altceva, sa merite transportul. So, avem reprezentanta Cagiva. Contactam. Multzu de idee. Nasol cu maneta de ambreiaj, ceva metode de lungit mana? de fapt daca ma gandesc bine se poate dar nu stiu cum influenteaza chestia asta ambreiajul. Se poate detasa maneta de prindere si indoi putin ca si cand ai fi cazut cu ea si acum e mai aproape dar nu sunt sigur de consecinte. http://shop.ebay.com/items/_W0QQLHQ5fInclu...o&_osacat=0 Mai bine incercati intai la reprezentanta( www.cagiva.ro ). E mai sigur ca pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 de fapt daca ma gandesc bine se poate dar nu stiu cum influenteaza chestia asta ambreiajul. Se poate detasa maneta de prindere si indoi putin ca si cand ai fi cazut cu ea si acum e mai aproape dar nu sunt sigur de consecinte. http://shop.ebay.com/items/_W0QQLHQ5fInclu...o&_osacat=0 Mai bine incercati intai la reprezentanta( www.cagiva.ro ). E mai sigur ca pe ebay. M-am uitat la link, cred ca 'clutch' e ambreiaj. Tre' sa cercetam daca si la Planet e fix la fel ca la Mito. Multumim. de fapt daca ma gandesc bine se poate dar nu stiu cum influenteaza chestia asta ambreiajul. Se poate detasa maneta de prindere si indoi putin ca si cand ai fi cazut cu ea si acum e mai aproape dar nu sunt sigur de consecinte. http://shop.ebay.com/items/_W0QQLHQ5fInclu...o&_osacat=0 Mai bine incercati intai la reprezentanta( www.cagiva.ro ). E mai sigur ca pe ebay. M-am uitat la link, cred ca 'clutch' e ambreiaj. Tre' sa cercetam daca si la Planet e fix la fel ca la Mito. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 frumos planetul care sunt diferentele intre planet si raptor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 frumos planetul care sunt diferentele intre planet si raptor? Planet s-a fabricat pana prin 2004, cam asa, dupa aceea s-a numit Raptor, nu stiu exact ce au imbunatatit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) Imi place despre ea ca stie despre ce e vorba. E documentata Bravo tie si lui ozzy ! Numai bine ! Editat Decembrie 14, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 22, 2008 Autor Share Postat Decembrie 22, 2008 de fapt daca ma gandesc bine se poate dar nu stiu cum influenteaza chestia asta ambreiajul. Se poate detasa maneta de prindere si indoi putin ca si cand ai fi cazut cu ea si acum e mai aproape dar nu sunt sigur de consecinte. http://shop.ebay.com/items/_W0QQLHQ5fInclu...o&_osacat=0 Mai bine incercati intai la reprezentanta( www.cagiva.ro ). E mai sigur ca pe ebay. O sa incerc intai sa ii slabesc cablul si apoi vedem ce facem cu maneta. Daca slabesc cablul putin si acest lucru nu influenteaza debraierea indoim si maneta putin. Sper sa nu o rupem. pentru cablul de Km o sa incerc in targ la un magazin pentru scutere. Am inteles ca e foarte bine aprovizionat si poate gasec ceva pe dimensiune. Ma duc maine in targ la vitan daca am timp. Poate ca e mai prost fabricat dar nici nu o vad pe noua proprietara mergand cu viteze de top. Cel putin deocamdata. Am uitat sa va fpun ce am gasit in toba intermediara cand am demontat-o. Am gasit segmentii vechi. trei bucati de 3 cm. Nici nu vreau sa ma gandesc ce a patit motoreta asta in vremurile ei bune. frumos planetul care sunt diferentele intre planet si raptor? Diferentele sunt din cate imi dau eu seama numai de ordin estetic. Alta toba finala, alt far si alta sa. Nu cred ca au modificat performatele. cel putin asa am dedus eu din fisa tehnica. Oricum mie imi place mai mult Planetul. Nu stiu sigur daca ghidonul este original dar este foarte misto iar saua este dementiala. Parca Raptorul este putin mai cuminte. Am facut rost de un far cu Xenon si trebuie sa vad daca il conving pe Bau sa il indese la locul lui. Vreau sa ii pun si angel eyes. Ma rog iarna e lunga si trebuie sa ne facem de lucru pe langa motoare daca tot nu putem sa ne plimbam cu ele. Tocmai i-am pus crash bar-uri. Inca nu sunt finisate dar arata destul de bine pe motor. Le-am facut din teava de polipropilena. Dupa ce le vopsesc o sa va pun si poze cu ele vopsite. I-am schimbat cablul de la ambreiaj si acum merge ok. Se descurca fata destul de bine cu el acum. Cablul vechi era foarte gros si prea rigid. I-am pus unul ceva mai sunbtire dar foarte maleabil. I-am mai slabit si maneta cu cativa cm si acum e mai accesibila. In timp ce ii reglam ambreiajul am facut si un burn-out involuntar. Cred ca e primul born-aut din viata mea ca eu nu prea fac deastea ca nu imi place sa tocesc cauciucuri aiurea. I-am lungit bratele la oglinzi. Acum se vede bine dar vibreaza. Asta cu vibratia nu stiu cum sa o rezolv. Inca mai am probleme cu schimbatorul care este in continuare prea sus si destul de greu accesibil. Cred ca ori nu este pedala motorului ori tija nu este originala. Altfel nu pricep de ce nu poate fi reglata mai jos. Oricum era rupt schimbtorul si l-am mai lungit putin. Nu am reusit sa ii fac cablul de Km dar mai insistam pe idee. Am mai facut o prostie. Incercand sa ii dau sticla de la far jos am spart-o. Am vrut sa ii pun angel eyes. Inca mai vreau dar prima incercare nu mi-a reusit. Adica se lumina cercul numai la capete fiindca niste baieti destepti mi-au spus sa fac crestaturile pana la jumatate. Eu citisem pe net ca doar se zgarie cercul dar ei nimic. Eu am crezut ca ei mai facusera dar se pare ca erau habarnisti. Astfel am stricat o groaza de ore de munca si o bagheta ca sa aflu ca in felul asta ai pierderi de lumina si e logic sa nu se lumineze tot cercul. O sa ma duc sa ii fac geamul de la far din plastic la nuste baieti ce se ocupa cu asta. Sunt curios sa vad ce iese si cat ma costa prostia. Va tin la curent cu evolutia si daca mai aveti idei va astept cu placere sa mi le comunicati si mie. Inca nu imi vine sa cred ca jigania merge oricand si la orice ora. Porneste la prima apasare de buton. E super tare. Cand m-am apucat de ea eram sceptic in privinta rezultatelor. Deja ma gandeam la sume fabuloase ca sa o fac sa mearga. Acum ca merge sunt atat de incantat si stiu pe cineva si mai incantat decat mine. Ieri a mai dat cateva ture si a cam inghetat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Salut. Ma bucur ca si a ta porneste din prima. Arata foarte bine oglinzile. Imi poti spune si mie cum ai prins tu crashbarurile de cadru? nu de alta dar as avea si eu nevoie de asa ceva pentru al meu Mito ( am dat de curand cu el pe jos - deh ploile astea ). Sunt prinse acolo unde "V-ul" de aluminiu se imbina cu teava care tine motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Decembrie 26, 2008 Autor Share Postat Decembrie 26, 2008 Salut. Ma bucur ca si a ta porneste din prima. Arata foarte bine oglinzile. Imi poti spune si mie cum ai prins tu crashbarurile de cadru? nu de alta dar as avea si eu nevoie de asa ceva pentru al meu Mito ( am dat de curand cu el pe jos - deh ploile astea ). Sunt prinse acolo unde "V-ul" de aluminiu se imbina cu teava care tine motorul ? Da sunt prinse exact de unde spui tu dar la tine nu stiu cum vei rezolva problema din cauza carenelor. Tu poti chiar sa iti pui Crash baruri din comert ca la tine nu pare rezervorul atat de lat. EU am cautat sa cumpar dar nu am gasit atat de lungi incat sa depaseasca macar putin rezervorul. Asa ca a trebuit sa improvizez. Chiar nu vad de unde le poti prinde la Mito. Am vazut la un GSXF erau prinse de cadru cu doua bucati de aluminiu puse pe cadru pe la jumatatea rezervorului. cele doua fasii destul de groase de aluminiu erau gaurite la capete. La un capat trecea un surub iar la celalat erau prinse intre ele cu surubul de la crash bar. nu stiu daca am explicat bine. Eu asa am vrut sa fac initial dar m.am razgandit si le-am prins jos in V-ul ala. Am incercat sa le prind in ambele suruburi dar am renuntat ca oricum nu avea prea mare efect. Asa le.am prins doar in surubul de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 Da sunt prinse exact de unde spui tu dar la tine nu stiu cum vei rezolva problema din cauza carenelor. Tu poti chiar sa iti pui Crash baruri din comert ca la tine nu pare rezervorul atat de lat. EU am cautat sa cumpar dar nu am gasit atat de lungi incat sa depaseasca macar putin rezervorul. Asa ca a trebuit sa improvizez. Chiar nu vad de unde le poti prinde la Mito. Am vazut la un GSXF erau prinse de cadru cu doua bucati de aluminiu puse pe cadru pe la jumatatea rezervorului. cele doua fasii destul de groase de aluminiu erau gaurite la capete. La un capat trecea un surub iar la celalat erau prinse intre ele cu surubul de la crash bar. nu stiu daca am explicat bine. Eu asa am vrut sa fac initial dar m.am razgandit si le-am prins jos in V-ul ala. Am incercat sa le prind in ambele suruburi dar am renuntat ca oricum nu avea prea mare efect. Asa le.am prins doar in surubul de jos. rezista la impact teava aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 Da sunt prinse exact de unde spui tu dar la tine nu stiu cum vei rezolva problema din cauza carenelor. Tu poti chiar sa iti pui Crash baruri din comert ca la tine nu pare rezervorul atat de lat. EU am cautat sa cumpar dar nu am gasit atat de lungi incat sa depaseasca macar putin rezervorul. Asa ca a trebuit sa improvizez. Chiar nu vad de unde le poti prinde la Mito. Am vazut la un GSXF erau prinse de cadru cu doua bucati de aluminiu puse pe cadru pe la jumatatea rezervorului. cele doua fasii destul de groase de aluminiu erau gaurite la capete. La un capat trecea un surub iar la celalat erau prinse intre ele cu surubul de la crash bar. nu stiu daca am explicat bine. Eu asa am vrut sa fac initial dar m.am razgandit si le-am prins jos in V-ul ala. Am incercat sa le prind in ambele suruburi dar am renuntat ca oricum nu avea prea mare efect. Asa le.am prins doar in surubul de jos. Cadrul meu este identic cu al tau si dupa cum ai vazut nu e nici o gaura ( in afara de cele de la V ) in el sa poti prinde un crash bar. Daca as pune la V ar insemna sa gauresc carena cam pe unde se prind cele 2 bucati ( bucata de sus cu bucata de jos ) si n-o sa fac chestia asta. Cele din comert se prind in ceva gauri pe care nu le am pe nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Februarie 5, 2009 Autor Share Postat Februarie 5, 2009 rezista la impact teava aia? Depinde la ce impact te referi. Daca te referi la faptul ca se sparge la impact pot sa iti spun ca nu se sparge. Dupa testele facute de noi prin lovirea cu ciocane de diverse dimensiuni si forme am ajuns la concluzia ca in cel mai rau caz se indoaie. Adica polipropilena se deformeaza plastic fara sa se rupa pana la un moment cand cedeaza. Acel moment este la cale de 10-15 ciocane date cu simt de raspundere la o temperatura destul de scazuta. Adica orice plastic inghetat devine mult mai casant decat este la o temperatura ceva mai ridicata. daca polipropilena a rezistat la acea teperatura fara sa se sparga eu cred ca rezista si mai bine daca este ceva mai calda. Iar la vara sper sa fie ceva mai cald decat acum ca m-am saturat de ger. In plus teava aia nu este goala decat pana la jumatate unde are intaritura metalica din teava de gaz. Am lasat-o intentionat goala pana la jumatate tocmai in ideea ca se va deforma la impact si va prelua o mare parte din soc. Practic este facuta sa se indoaie sa se sparga ori sa se polizeze tocmai pentru ca restul agregatului sa ramana intreg. Speram ca rezistenta polipropilenei sa fie destul de mare incat sa protejeze si piciorul pilotului. Adica daca piciorul este prins dedesupt sa nu il zdrobeasca iar restl fortei de impact ori de frecare sa fie preluata de protectiile pilotului. Acum, nu pot garanta ca toate astea se vor intampla cum am prevazut noi dar speranta este mare. Un lucru e sigur: primul impact va fi preluat de buloane si este tot ce am vrut sa realizam. Cadrul meu este identic cu al tau si dupa cum ai vazut nu e nici o gaura ( in afara de cele de la V ) in el sa poti prinde un crash bar. Daca as pune la V ar insemna sa gauresc carena cam pe unde se prind cele 2 bucati ( bucata de sus cu bucata de jos ) si n-o sa fac chestia asta. Cele din comert se prind in ceva gauri pe care nu le am pe nicaieri Stiu ca sunt identice la cadru. Eu ma refeream la cum le treci tu de carene. Cum spuneam singura solutie este sa pui buloanele sub rezervor unde se vede o bucata din cadru si sa le prinzi de cadru cu bride cum incercam eu sa iti explic ca am vazut pe GSXF. Dupa multa truda si multi nervi am reusit sa ii pun angel-eyes. Mai intai a fost destul de greu sa dezlipesc sticla farului de pe oglinda. Dupa ce am spart doua faruri am reusit sa dezlipesc unul intreg. Am cosntata ca iti trebuie multa perseverenta. Noroc ca farurile de lada 1200 sunt identice cu cele de la Planet si astfel am reusit mai ales ca sunt si ieftine la dezmembrari 20 lei farul. Dupa ce am spart primul far am cautat pe net si am gasit o firma care iti facea geamul din plastic. Am luat legatura cu indivizii si mi-au cerut 100 de lei pe o bucata de plastic. Am refuzat oferta si bine am facut ca e mai misto cel de sticla. macar cei de la dezmembrari m-au incurajat si mi-au spus ca ei mai au multe faruri de Lada. A mai fost problema ledurilor care nu reuseau sa lumineze toata bagheta ca din cate am aflat era prea mare diametrul. Asa ca am luminat-o cu 15 leduri ce erau montate pe o panglica adeziva. Astazi am montat sticla pe oglinda fara sa o sparg si evident ca am pus si farul pe motocicleta. Sunt destul de multumit de rezultat. Se putea si mai bine dar sa bine si asa. I-am pus si bec galben la far ca sa se asorteze cu motocicleta. Sper sa si lumineze ceva becul ala. Si cateva poze din pacate facute cu telefonul ca am uitat aparatul acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 arata foarte bine! felicitari. Eu nu ma incumet sa dezlipesc geamu de la faruri ca mi-as face si eu. Arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Februarie 6, 2009 Autor Share Postat Februarie 6, 2009 Salut Adventix, Multumesc pentru aprecieri si mie imi place. A durat o luna sa il fac dar a meritat. Mai trebuie sa rezolv problema cu pedala de la schimbator sa o las putin mai jos si pentru asta trebuie sa lungesc cumva tija. Am gasit o solutie dar trebuie sa verific daca merge. Inca nu am gasit cauciuc pe spate dar mai caut. Gagica e nerabdatoare sa se dea cu motorul. Poate vine primavara mai repede. La vara musai sa ne intalnim sa iti dau multe beri ca de mare ajutor mi-ai fost. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Iunie 28, 2009 Autor Share Postat Iunie 28, 2009 Dau la schimb o toba goala de Cagiva planet pe o toba cu sitele in ea. Eu nu vreau sa faca zgomot. Adica vreau o toba finala de 2T cat mai silentioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.