Altair Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Desigur 3 cilindri 1.130 cm3 124,9 CP la 9.000 rot., cuplu max. 11,73 kgm la 6.250 rot. Mult imprumutat de la TNT, greutate 205 kg. Va fi prezentat la Milano. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 (editat) E frumos, mie-mi place design-ul Editat Noiembrie 4, 2005 de crisU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 6, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2005 se vede mai bine aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 se vede mai bine aici Boss, Asta seamana mai repede cu aprilia pegaso strada decat cu ducati multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Decembrie 3, 2005 Autor Share Postat Decembrie 3, 2005 Boss, Asta seamana mai repede cu aprilia pegaso strada decat cu ducati multistrada. Eh, ma refeream la aplicatie, si la faptul ca Ducati s-a miscat ultima oara in directia asta. Don't forget, tre-k are o singura motorizare de 1130, Pagaso Strada are 650. De aici si faptul ca nu mi-a trecut prin cap sa le compar. Altfel, ca design Tre-K ramane destul de diferit de orice altceva (decat TNT ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 cred ca mai degraba se inscrie in linia lui TDM decat in cea a lui MTS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.