sambartonro Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) de mers nu merg incet(o tin in 60-70 km/h) doar ca nu accelerez puternic....dar sa inteleg ca e un consum bun atunci..ca sa nu mi mai fac griji.. btw..rezervorul trebuie sa stea fix? ca al meu parca are un mic joc.. Editat Martie 20, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 eu ma gandeam la o chestie, la motoarele care nu au pompa de benzina si vine 'prin cadere', de ex yamaha xt ca am avut una anul trecut era f bine sa inchid benzina ca daca nu o faceam a doua zi era dezastru la pornire cu toate ca am desfacut carburatorul si cuiul pontou inchidea bine, dar la RF am vazut ca are pompa, deci nu ar trebui sa mai curga nimic in carburatoare cand ii iei curentul, nu? asta chiar daca rezervorul e mai sus de carburatoare si prin princ vaselor comunicante ar putea sa se mai scurga cate ceva.. in concluzie eu o las deschisa si nu se intampla nimic.. [/i] sincer nu mi-am batut capul prea mult cu chestia aia , si eu mai uit cateodata sal inchid seara dar daca il las cateva zile fara sa umblu cu el atunci il inchid pt siguranta... ms de raspuns....si in legatura cu consumul..voua cat va ia prin oras..ca mie imi ia cam 7 si ceva..mi se pare cam mult..cat o conserva draq. nai pt ce in legatura cu consumul eu zic ca ai un consum aceptabil si al meu ia 7-8 in oras sau mai mult daca trag de el depinde cum mergi .... verifica daca ai toate garniturile pe care vine asezat rezervorul pe cadru trebuie sa ai 3, 2 pe lateral si una in fatza daca iti lipseste una din ele atunci deaia ai joc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 danutza conduci rf ? .... foarte tare si prietena mea o incercat cu motoru de 125 da rf`u o zis ca ii prea mare. Bravo Nu, din pacate nu conduc eu rf-ul, poate dupa ce o sa invat sa merg. Ajung jos dar e prea greoaie la manevre, nu as putea sa il misc usor pe loc, chem un pireten Asta pana te obisnuiesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Nu, din pacate nu conduc eu rf-ul, poate dupa ce o sa invat sa merg. Ajung jos dar e prea greoaie la manevre, nu as putea sa il misc usor pe loc, chem un pireten Asta pana te obisnuiesti... meri umpic la sala sa mai faci picioare si apoi il duci fara probleme .. adevaru ii ca si mie mii nasol cand il imping in garaj sau cand ma chinui sa il scot ... (si fac sala de 1 an juma is mari motoarele astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 mie nu mi se pare deloc greu rf-ul...chiar imi place constitutia lui solida...astea noi de 600 zici ca sunt anemice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 mie nu mi se pare deloc greu rf-ul...chiar imi place constitutia lui solida...astea noi de 600 zici ca sunt anemice true, chiar daca e un model destul de vechi are "trasaturi fizice" frumoase rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 stie cineva..cand actionezi frana spate trebuie sa se aprinda stopul frana?? ca la mine nu se aprinde..si daca este vreo defectiune ce trebuie facut? multam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 stie cineva..cand actionezi frana spate trebuie sa se aprinda stopul frana?? ca la mine nu se aprinde..si daca este vreo defectiune ce trebuie facut? multam.. daca se aprinde stopul cand strangi frana de mana atunci e o problema cu intrerupatorul de la pedala de frana. ori trebuie reglat ori nu face contact. daca se aprinde stopul cand strangi frana de mana atunci e o problema cu intrerupatorul de la pedala de frana. ori trebuie reglat ori nu face contact. ai o poza cu el: http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=5833977qqq25624 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 (editat) stie cineva..cand actionezi frana spate trebuie sa se aprinda stopul frana?? ca la mine nu se aprinde..si daca este vreo defectiune ce trebuie facut? multam.. Trebuie sa se aprinda stopul, evident. Intrerupatorul de la pedala de frana, nu e reglat sau e bulit Editat Martie 25, 2009 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 o sa ma uit maine la el sa vad cum sta treaba....in caz ca e bulit se gasesc de cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 de mers nu merg incet(o tin in 60-70 km/h) doar ca nu accelerez puternic....dar sa inteleg ca e un consum bun atunci..ca sa nu mi mai fac griji.. btw..rezervorul trebuie sa stea fix? ca al meu parca are un mic joc.. e posibil sa ti lipseasca garnitura/cauciucul din fata de la prinderea rezervorului! De la el e jocul sigur, sau nu s stranse bine suruburile la prindere sub sa! ms de raspuns....si in legatura cu consumul..voua cat va ia prin oras..ca mie imi ia cam 7 si ceva..mi se pare cam mult..cat o conserva draq.. Ala de 400 papa 6 in oras, vara la mers mixt (mai dai o forja, mai mergi cu a 4a la 50 la ora ). E bine dak ala de 600 (ce vrei... carburatie) iti papa 7. De nou pp ca papa 6 in mers linistit. Da mai ai rabdare sa vina si caldura bine! Mai scade putin si consumu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 SALUTARE Nu am mai scris de mult pe forum,dar si nevoia ma face s-o fac acum.sunt posesor de rf 400r si ma confrunt cu o problema:am nevoie de o pompa de benzina pt modelul meu.cine ma poate ajuta cu o informatie.va multumesc anticipat.orice info e bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 in legatura cu jocul rezervorului..am remediat problema..toate garniturile erau la locul lor dar se pare ca cea din fata era uzata asa ca am inlocuit-o si acum sta fix. acum am o alta problema..stie cineva daca se poate monta un kit xenon pe farul de RF..sau un bec mai puternic??..cel de fabrica da o lumina galbena ca la daciile alea de prin anii `80..si e f stresant... tks again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Salut... mai intreb si eu o data...are cineva o oglinda dreapta pentru un RF, in plus? O platesc nu o vreau pe degeaba! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salut... mai intreb si eu o data...are cineva o oglinda dreapta pentru un RF, in plus? O platesc nu o vreau pe degeaba! Merci uite aici are http://www.powermotors.ro/ro/index.php?req...glinzi%20Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 in legatura cu jocul rezervorului..am remediat problema..toate garniturile erau la locul lor dar se pare ca cea din fata era uzata asa ca am inlocuit-o si acum sta fix. acum am o alta problema..stie cineva daca se poate monta un kit xenon pe farul de RF..sau un bec mai puternic??..cel de fabrica da o lumina galbena ca la daciile alea de prin anii `80..si e f stresant... tks again iti trebuie un kit h4 normal sau bixenon daca vrei si pe lunga. problema e ca trebuie sa te combini cu cineva sa iti iei un kit intreg si il imparti in jumate. eu as fi interesat dar peste vreo saptamana sau doua ca m-a cam rupt louis-ul luna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 iti trebuie un kit h4 normal sau bixenon daca vrei si pe lunga. problema e ca trebuie sa te combini cu cineva sa iti iei un kit intreg si il imparti in jumate. eu as fi interesat dar peste vreo saptamana sau doua ca m-a cam rupt louis-ul luna asta. da cum ii kitu asta ii cu balast cu tot ce tre ? sau ii numa becu xenon fara alte alea ...? ziceti un pretz m`as baga si io sa iau impreuna cu cineva ca singur ma cam roade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 da cum ii kitu asta ii cu balast cu tot ce tre ? sau ii numa becu xenon fara alte alea ...? ziceti un pretz m`as baga si io sa iau impreuna cu cineva ca singur ma cam roade intr-un kit xenon ai doua balasturi, doua becuri si niste tablite de prindere. alea bixenon sunt mai scumpe. intr-un kit xenon ai doua balasturi, doua becuri si niste tablite de prindere. alea bixenon sunt mai scumpe. uite aici: http://www.powermotors.ro/ro/index.php?req...Xenon%20%20moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 ms de raspuns....si in legatura cu consumul..voua cat va ia prin oras..ca mie imi ia cam 7 si ceva..mi se pare cam mult..cat o conserva draq.. Daca nu mergi in regim de scooter, sau in acelas ritm cu masinile, ci ai un ritm cat de cat sustinut, atunci ai un consum normal, corelat cu un consum minim de afara de 4-4.5% ar trebui sa iasa un consum mediu de 5-5.5% mergi incet un consum normal e de 10-11 in oras. chiar 13-14 cand tragi foarte tare de el dealtfel, daca e reglat bine poate sa ia si 5, 5 jumate. dar ma rog, trebuie sa mergi mai incet decat daciile... Eh nici chiar asa......10-11 e un consum mare chiar si pt un motor de 1000-1200 in oras chiar si pt un V2(VTR sau Ducati sau Buell)la un mers normal daramite pt un motor de 600 cu 4 cil in linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) intr-un kit xenon ai doua balasturi, doua becuri si niste tablite de prindere. alea bixenon sunt mai scumpe. uite aici: http://www.powermotors.ro/ro/index.php?req...Xenon%20%20moto va rog eu din suflet sa nu faceti marlania cu kit-ul de henon pe far proiectat pt. bec cu filament! e un chin pt. ceilalti participanti la trafic. luati-va un bec normal, 60/55, philips x-treme power moto. e omologat, lumineaza bine rau de tot si nu chioreste pe nimeni decat daca se uita direct in far. dar la fel chiorasti si de la un bec de dacie 40/45 clasic daca te uiti in far. il gasiti pe www.louis.de, codul este 10031093, costa 20 de euro si user-ul romi3 de aici de pe forum vi-l aduce la pretul de pe site. transportul este gratuit. asa va ajutati si pe voi si pe ceilalti participanti la trafic. tot rf am si aceleasi probleme cu lumina le-am avut pana am pus becul asta. Daca nu mergi in regim de scooter, sau in acelas ritm cu masinile, ci ai un ritm cat de cat sustinut, atunci ai un consum normal, corelat cu un consum minim de afara de 4-4.5% ar trebui sa iasa un consum mediu de 5-5.5% Eh nici chiar asa......10-11 e un consum mare chiar si pt un motor de 1000-1200 in oras chiar si pt un V2(VTR sau Ducati sau Buell)la un mers normal daramite pt un motor de 600 cu 4 cil in linie nu o sa scoti cu rf-ul niciodata sub 5 afara. dar chiar niciodata. si asa trebuie sa schimbi treptele corespunzator si sa il tii intre 7000-8500 rpm. asta cu bujii cu iridiu, carburatia reglata cu totul (amestec si la relanti si in mers si sincronizare), filtru de calitate (hiflo), rulmenti noi la roti, kit de lant nou si intins si centrat corect. si asa, pt. cultura ta generala, in acelasi regim de mers (ca si viteza de deplasare, mai ales un v2) tot timpul un motor de 1000 va consuma mai putin decat un 600 4 cil in linie. are cuplu mai mare si mai de jos. va fi mai putin turat decat 600-le. oricand, oriunde. mai ales la rf unde la 50 kmh in treapta 2 ai 5000, 5000 si un pic de ture. mult subturat avand in vedere ca are cuplul maxim la 9500. in treapta 1 iarasi va consuma mult la 50 kmh, chiar daca e mai apropiat de cuplul maxim sarcina e foarte mica, mersul fiind foarte apropiat de turatul motorului in gol. daca nu stiti exact cum se comporta un anume tip de motor de ce va mai bagati in seama? Editat Martie 30, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 va rog eu din suflet sa nu faceti marlania cu kit-ul de henon pe far proiectat pt. bec cu filament! e un chin pt. ceilalti participanti la trafic. luati-va un bec normal, 60/55, philips x-treme power moto. e omologat, lumineaza bine rau de tot si nu chioreste pe nimeni decat daca se uita direct in far. dar la fel chiorasti si de la un bec de dacie 40/45 clasic daca te uiti in far. il gasiti pe www.louis.de, codul este 10031093, costa 20 de euro si user-ul romi3 de aici de pe forum vi-l aduce la pretul de pe site. transportul este gratuit. asa va ajutati si pe voi si pe ceilalti participanti la trafic. tot rf am si aceleasi probleme cu lumina le-am avut pana am pus becul asta. ei uite aici e o problema, decat sa nu il deranjez si sa nu imi dea prioritate sau sa intre in mine ca schimba cd-ul sau se scarpina la c*aie mai bine vin cu toate xenoanele aprinse si cu toate injuraturile pe care le iau macar ajung intreg acasa. eu unu o sa imi iau bixenon si o sa merg cu ambele faze aprinse, indiferent daca e sau nu frumos ceea ce fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) va rog eu din suflet sa nu faceti marlania cu kit-ul de henon pe far proiectat pt. bec cu filament! e un chin pt. ceilalti participanti la trafic. luati-va un bec normal, 60/55, philips x-treme power moto. e omologat, lumineaza bine rau de tot si nu chioreste pe nimeni decat daca se uita direct in far. dar la fel chiorasti si de la un bec de dacie 40/45 clasic daca te uiti in far. il gasiti pe www.louis.de, codul este 10031093, costa 20 de euro si user-ul romi3 de aici de pe forum vi-l aduce la pretul de pe site. transportul este gratuit. asa va ajutati si pe voi si pe ceilalti participanti la trafic. tot rf am si aceleasi probleme cu lumina le-am avut pana am pus becul asta. 1.nu o sa scoti cu rf-ul niciodata sub 5 afara. dar chiar niciodata. si asa trebuie sa schimbi treptele corespunzator si sa il tii intre 7000-8500 rpm. asta cu bujii cu iridiu, carburatia reglata cu totul (amestec si la relanti si in mers si sincronizare), filtru de calitate (hiflo), rulmenti noi la roti, kit de lant nou si intins si centrat corect. 2.si asa, pt. cultura ta generala, in acelasi regim de mers (ca si viteza de deplasare, mai ales un v2) tot timpul un motor de 1000 va consuma mai putin decat un 600 4 cil in linie. are cuplu mai mare si mai de jos. va fi mai putin turat decat 600-le. oricand, oriunde. 3.mai ales la rf unde la 50 kmh in treapta 2 ai 5000, 5000 si un pic de ture. mult subturat avand in vedere ca are cuplul maxim la 9500. in treapta 1 iarasi va consuma mult la 50 kmh, chiar daca e mai apropiat de cuplul maxim sarcina e foarte mica, mersul fiind foarte apropiat de turatul motorului in gol. daca nu stiti exact cum se comporta un anume tip de motor de ce va mai bagati in seama? 1. Stiu cine a scos 4.3-4.5 strict afara si cu rf de 600 si cel de 900, intr-adevar la mers de croaziera de placere, nu la "reising" constipat cum merge majoritatea. 2. asa bine nu am ras demult......fix invers, inafara de full blana totusi 3.Deja ma enervez.....ce puiii mei tre neaparat tinut un motor in "shpemii de ture" indiferent de treapta mai ales unde nu-i loc......acuma tot timpul sa ne credem pe circuit??(uita-te la semnatura mea cu rosu ca-i prea adevarata se vede ca!)....eu cu motor de 125 si doar 30 CP (Aprilia AF) merg cu treapta 2-3-4 si in regim 'de diesel' de vo 3 ani (si aprox 10mii km motorul avind deja 43000km in care am schimbat doar o bujie)ca sa zic asa si anume 2-3 mii de ture fara nici o problema, iar la croaziera 6-a la 4000 si scot astfel si consum de 3-3.3% iar in medie aprox 4. Editat Martie 30, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Ps: Scuze, am uitat ca aici este coltul vitezistilor si prin urmare ai dreptate, pt ca aici toata lumea merge doar blana cu turometru "in rosu" si logic asa se calculeaza consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Ps: Scuze, am uitat ca aici este coltul vitezistilor si prin urmare ai dreptate, pt ca aici toata lumea merge doar blana cu turometru "in rosu" si logic asa se calculeaza consumul in rosu nu merge nimeni, rf-ul de 600 de abia la 13500 intra in rosu dar nu prea are rost avand in vedere ca rar trebuie sa il duci in 12000 ca dupa aia sa cazi in cuplu in unele trepte. iar despre logica ta cu miarele... chiar n-am ce spune, mi-am promis sa nu mai incerc sa educ ignorantii. iar prietenilor tai le-as sugera sa mai exerseze aritmetica si regula de 3 simpla. ala de 900 poate-poate sa mai scoata un 4.5. 600 niciodata. Editat Martie 30, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Dupa o perioada de banare, am revenit. Vad ca ati avut spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.