Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

mie nu mi se pare deloc greu rf-ul...chiar imi place constitutia lui solida...astea noi de 600 zici ca sunt anemice ;)

 

:blink: true, chiar daca e un model destul de vechi are "trasaturi fizice" frumoase rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stie cineva..cand actionezi frana spate trebuie sa se aprinda stopul frana?? ca la mine nu se aprinde..si daca este vreo defectiune ce trebuie facut? multam..

 

daca se aprinde stopul cand strangi frana de mana atunci e o problema cu intrerupatorul de la pedala de frana. ori trebuie reglat ori nu face contact.

 

daca se aprinde stopul cand strangi frana de mana atunci e o problema cu intrerupatorul de la pedala de frana. ori trebuie reglat ori nu face contact.

 

ai o poza cu el:

http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=5833977qqq25624

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva..cand actionezi frana spate trebuie sa se aprinda stopul frana?? ca la mine nu se aprinde..si daca este vreo defectiune ce trebuie facut? multam..

 

Trebuie sa se aprinda stopul, evident. Intrerupatorul de la pedala de frana, nu e reglat sau e bulit :blink:

Editat de danutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de mers nu merg incet(o tin in 60-70 km/h) doar ca nu accelerez puternic....dar sa inteleg ca e un consum bun atunci..ca sa nu mi mai fac griji..

btw..rezervorul trebuie sa stea fix? ca al meu parca are un mic joc..

 

e posibil sa ti lipseasca garnitura/cauciucul din fata de la prinderea rezervorului! De la el e jocul sigur, sau nu s stranse bine suruburile la prindere sub sa!

 

ms de raspuns....si in legatura cu consumul..voua cat va ia prin oras..ca mie imi ia cam 7 si ceva..mi se pare cam mult..cat o conserva draq..

 

Ala de 400 papa 6 in oras, vara la mers mixt (mai dai o forja, mai mergi cu a 4a la 50 la ora :scratch: ). E bine dak ala de 600 (ce vrei... carburatie) iti papa 7. De nou pp ca papa 6 in mers linistit. Da mai ai rabdare sa vina si caldura bine! Mai scade putin si consumu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE

Nu am mai scris de mult pe forum,dar si nevoia ma face s-o fac acum.sunt posesor de rf 400r si ma confrunt cu o problema:am nevoie de o pompa de benzina pt modelul meu.cine ma poate ajuta cu o informatie.va multumesc anticipat.orice info e bine venita. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu jocul rezervorului..am remediat problema..toate garniturile erau la locul lor dar se pare ca cea din fata era uzata asa ca am inlocuit-o si acum sta fix.

 

acum am o alta problema..stie cineva daca se poate monta un kit xenon pe farul de RF..sau un bec mai puternic??..cel de fabrica da o lumina galbena ca la daciile alea de prin anii `80..si e f stresant... tks again

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu jocul rezervorului..am remediat problema..toate garniturile erau la locul lor dar se pare ca cea din fata era uzata asa ca am inlocuit-o si acum sta fix.

 

acum am o alta problema..stie cineva daca se poate monta un kit xenon pe farul de RF..sau un bec mai puternic??..cel de fabrica da o lumina galbena ca la daciile alea de prin anii `80..si e f stresant... tks again

 

iti trebuie un kit h4 normal sau bixenon daca vrei si pe lunga. problema e ca trebuie sa te combini cu cineva sa iti iei un kit intreg si il imparti in jumate. eu as fi interesat dar peste vreo saptamana sau doua ca m-a cam rupt louis-ul luna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti trebuie un kit h4 normal sau bixenon daca vrei si pe lunga. problema e ca trebuie sa te combini cu cineva sa iti iei un kit intreg si il imparti in jumate. eu as fi interesat dar peste vreo saptamana sau doua ca m-a cam rupt louis-ul luna asta.

 

 

da cum ii kitu asta ii cu balast cu tot ce tre ? sau ii numa becu xenon fara alte alea ...? ziceti un pretz m`as baga si io sa iau impreuna cu cineva ca singur ma cam roade :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cum ii kitu asta ii cu balast cu tot ce tre ? sau ii numa becu xenon fara alte alea ...? ziceti un pretz m`as baga si io sa iau impreuna cu cineva ca singur ma cam roade :cheers:

 

intr-un kit xenon ai doua balasturi, doua becuri si niste tablite de prindere. alea bixenon sunt mai scumpe.

 

intr-un kit xenon ai doua balasturi, doua becuri si niste tablite de prindere. alea bixenon sunt mai scumpe.

 

uite aici:

http://www.powermotors.ro/ro/index.php?req...Xenon%20%20moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de raspuns....si in legatura cu consumul..voua cat va ia prin oras..ca mie imi ia cam 7 si ceva..mi se pare cam mult..cat o conserva draq..

 

Daca nu mergi in regim de scooter, sau in acelas ritm cu masinile, ci ai un ritm cat de cat sustinut, atunci ai un consum normal, corelat cu un consum minim de afara de 4-4.5% ar trebui sa iasa un consum mediu de 5-5.5% :)

 

mergi incet :D un consum normal e de 10-11 in oras. chiar 13-14 cand tragi foarte tare de el :cheers: dealtfel, daca e reglat bine poate sa ia si 5, 5 jumate. dar ma rog, trebuie sa mergi mai incet decat daciile...

 

Eh nici chiar asa......10-11 e un consum mare chiar si pt un motor de 1000-1200 in oras chiar si pt un V2(VTR sau Ducati sau Buell)la un mers normal daramite pt un motor de 600 cu 4 cil in linie :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
intr-un kit xenon ai doua balasturi, doua becuri si niste tablite de prindere. alea bixenon sunt mai scumpe.

 

 

 

uite aici:

http://www.powermotors.ro/ro/index.php?req...Xenon%20%20moto

 

va rog eu din suflet sa nu faceti marlania cu kit-ul de henon pe far proiectat pt. bec cu filament! e un chin pt. ceilalti participanti la trafic. luati-va un bec normal, 60/55, philips x-treme power moto. e omologat, lumineaza bine rau de tot si nu chioreste pe nimeni decat daca se uita direct in far. dar la fel chiorasti si de la un bec de dacie 40/45 clasic daca te uiti in far. il gasiti pe www.louis.de, codul este 10031093, costa 20 de euro si user-ul romi3 de aici de pe forum vi-l aduce la pretul de pe site. transportul este gratuit. asa va ajutati si pe voi si pe ceilalti participanti la trafic. tot rf am si aceleasi probleme cu lumina le-am avut pana am pus becul asta.

 

Daca nu mergi in regim de scooter, sau in acelas ritm cu masinile, ci ai un ritm cat de cat sustinut, atunci ai un consum normal, corelat cu un consum minim de afara de 4-4.5% ar trebui sa iasa un consum mediu de 5-5.5% :bounce:

 

 

 

Eh nici chiar asa......10-11 e un consum mare chiar si pt un motor de 1000-1200 in oras chiar si pt un V2(VTR sau Ducati sau Buell)la un mers normal daramite pt un motor de 600 cu 4 cil in linie :cheers:

 

 

nu o sa scoti cu rf-ul niciodata sub 5 afara. dar chiar niciodata. si asa trebuie sa schimbi treptele corespunzator si sa il tii intre 7000-8500 rpm. asta cu bujii cu iridiu, carburatia reglata cu totul (amestec si la relanti si in mers si sincronizare), filtru de calitate (hiflo), rulmenti noi la roti, kit de lant nou si intins si centrat corect.

 

si asa, pt. cultura ta generala, in acelasi regim de mers (ca si viteza de deplasare, mai ales un v2) tot timpul un motor de 1000 va consuma mai putin decat un 600 4 cil in linie. are cuplu mai mare si mai de jos. va fi mai putin turat decat 600-le. oricand, oriunde.

 

mai ales la rf unde la 50 kmh in treapta 2 ai 5000, 5000 si un pic de ture. mult subturat avand in vedere ca are cuplul maxim la 9500. in treapta 1 iarasi va consuma mult la 50 kmh, chiar daca e mai apropiat de cuplul maxim sarcina e foarte mica, mersul fiind foarte apropiat de turatul motorului in gol. daca nu stiti exact cum se comporta un anume tip de motor de ce va mai bagati in seama?

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog eu din suflet sa nu faceti marlania cu kit-ul de henon pe far proiectat pt. bec cu filament! e un chin pt. ceilalti participanti la trafic. luati-va un bec normal, 60/55, philips x-treme power moto. e omologat, lumineaza bine rau de tot si nu chioreste pe nimeni decat daca se uita direct in far. dar la fel chiorasti si de la un bec de dacie 40/45 clasic daca te uiti in far. il gasiti pe www.louis.de, codul este 10031093, costa 20 de euro si user-ul romi3 de aici de pe forum vi-l aduce la pretul de pe site. transportul este gratuit. asa va ajutati si pe voi si pe ceilalti participanti la trafic. tot rf am si aceleasi probleme cu lumina le-am avut pana am pus becul asta.

 

ei uite aici e o problema, decat sa nu il deranjez si sa nu imi dea prioritate sau sa intre in mine ca schimba cd-ul sau se scarpina la c*aie mai bine vin cu toate xenoanele aprinse si cu toate injuraturile pe care le iau macar ajung intreg acasa. eu unu o sa imi iau bixenon si o sa merg cu ambele faze aprinse, indiferent daca e sau nu frumos ceea ce fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog eu din suflet sa nu faceti marlania cu kit-ul de henon pe far proiectat pt. bec cu filament! e un chin pt. ceilalti participanti la trafic. luati-va un bec normal, 60/55, philips x-treme power moto. e omologat, lumineaza bine rau de tot si nu chioreste pe nimeni decat daca se uita direct in far. dar la fel chiorasti si de la un bec de dacie 40/45 clasic daca te uiti in far. il gasiti pe www.louis.de, codul este 10031093, costa 20 de euro si user-ul romi3 de aici de pe forum vi-l aduce la pretul de pe site. transportul este gratuit. asa va ajutati si pe voi si pe ceilalti participanti la trafic. tot rf am si aceleasi probleme cu lumina le-am avut pana am pus becul asta.

 

 

 

 

1.nu o sa scoti cu rf-ul niciodata sub 5 afara. dar chiar niciodata. si asa trebuie sa schimbi treptele corespunzator si sa il tii intre 7000-8500 rpm. asta cu bujii cu iridiu, carburatia reglata cu totul (amestec si la relanti si in mers si sincronizare), filtru de calitate (hiflo), rulmenti noi la roti, kit de lant nou si intins si centrat corect.

 

2.si asa, pt. cultura ta generala, in acelasi regim de mers (ca si viteza de deplasare, mai ales un v2) tot timpul un motor de 1000 va consuma mai putin decat un 600 4 cil in linie. are cuplu mai mare si mai de jos. va fi mai putin turat decat 600-le. oricand, oriunde.

 

3.mai ales la rf unde la 50 kmh in treapta 2 ai 5000, 5000 si un pic de ture. mult subturat avand in vedere ca are cuplul maxim la 9500. in treapta 1 iarasi va consuma mult la 50 kmh, chiar daca e mai apropiat de cuplul maxim sarcina e foarte mica, mersul fiind foarte apropiat de turatul motorului in gol. daca nu stiti exact cum se comporta un anume tip de motor de ce va mai bagati in seama?

 

1. Stiu cine a scos 4.3-4.5 strict afara si cu rf de 600 si cel de 900, intr-adevar la mers de croaziera de placere, nu la "reising" constipat cum merge majoritatea.

2. :cheers: asa bine nu am ras demult......fix invers, inafara de full blana totusi :bounce:

3.Deja ma enervez.....ce puiii mei tre neaparat tinut un motor in "shpemii de ture" indiferent de treapta mai ales unde nu-i loc......acuma tot timpul sa ne credem pe circuit??(uita-te la semnatura mea cu rosu ca-i prea adevarata se vede ca!)....eu cu motor de 125 si doar 30 CP (Aprilia AF) merg cu treapta 2-3-4 si in regim 'de diesel' de vo 3 ani (si aprox 10mii km motorul avind deja 43000km in care am schimbat doar o bujie)ca sa zic asa si anume 2-3 mii de ture fara nici o problema, iar la croaziera 6-a la 4000 :D si scot astfel si consum de 3-3.3% iar in medie aprox 4.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ps: Scuze, am uitat ca aici este coltul vitezistilor si prin urmare ai dreptate, pt ca aici toata lumea merge doar blana cu turometru "in rosu" si logic asa se calculeaza consumul :cheers:

 

 

in rosu nu merge nimeni, rf-ul de 600 de abia la 13500 intra in rosu dar nu prea are rost avand in vedere ca rar trebuie sa il duci in 12000 ca dupa aia sa cazi in cuplu in unele trepte. iar despre logica ta cu miarele... chiar n-am ce spune, mi-am promis sa nu mai incerc sa educ ignorantii. iar prietenilor tai le-as sugera sa mai exerseze aritmetica si regula de 3 simpla. ala de 900 poate-poate sa mai scoata un 4.5. 600 niciodata.

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
ei uite aici e o problema, decat sa nu il deranjez si sa nu imi dea prioritate sau sa intre in mine ca schimba cd-ul sau se scarpina la c*aie mai bine vin cu toate xenoanele aprinse si cu toate injuraturile pe care le iau macar ajung intreg acasa. eu unu o sa imi iau bixenon si o sa merg cu ambele faze aprinse, indiferent daca e sau nu frumos ceea ce fac.

 

la fel de bine exista riscul sa iti faca fitze tocmai pt. ca l-ai deranjat cu xenonul tau. :cheers: faza cu prioritatea sa stii ca indiferent de cate xenoane ai pe el cand o sa vada un singur far tot o sa se bage daca e sa fie tartan, de obicei te confunda cu un scuter si cand ajungi in dreptul lor isi schimba complet atitudinea. totul depinde de fapt de tine si de conduita preventiva. nu de altii. cu ce te incalzeste pe tine daca, de exemplu intra unu' de asta in fatza ta, te da jos si ramai paralizat si el plateste si/sau face puscarie? iti zic eu: cu nimic! mai bine lasi de la tine decat sa suferi aiurea. incetineste si tu la intersectii un pic, dealtfel scrie si in codul rutier sa faci asta. poti opri cand se baga gibonul. iar de bixenon sa stii ca nu are 2 faze. este becul aprins care este miscat in fatza sau in spate de un electromagnet. in concluzie nu poti folosi decat o faza. sa stii ca nu intotdeauna este bine sa raspunzi la foc tot cu foc. cateodata e bine sa folosesti si apa. ideea e ca poti sa deranjezi mult mai mult cu un xenon prost de asta si sa atragi asupra ta unele lucruri care altfel nu ti s-ar intampla. sa stii ca becul de care ti-am spus chiar face zi in fatza ta si te vede lumea, treaba e ca nu disperseaza aiurea lumina care iese din far, cei de pe contrasens nefiind orbiti de "halo-ul" sau aura din jurul farului cum se intampla in cazul unui xenon. sa nu mai vorbesc de lumina usor albastruie daca alegi o temperatura mai mica sau chiar albastruie daca esti intr-adevar marlan care de fapt tot pe tine te oboseste. becul despre care spun eu are o lumina alba cu o foarte, foarte usoara tenta galbuie, aproape insesizabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel de bine exista riscul sa iti faca fitze tocmai pt. ca l-ai deranjat cu xenonul tau. :cheers: faza cu prioritatea sa stii ca indiferent de cate xenoane ai pe el cand o sa vada un singur far tot o sa se bage daca e sa fie tartan, de obicei te confunda cu un scuter si cand ajungi in dreptul lor isi schimba complet atitudinea. totul depinde de fapt de tine si de conduita preventiva. nu de altii. cu ce te incalzeste pe tine daca, de exemplu intra unu' de asta in fatza ta, te da jos si ramai paralizat si el plateste si/sau face puscarie? iti zic eu: cu nimic! mai bine lasi de la tine decat sa suferi aiurea. incetineste si tu la intersectii un pic, dealtfel scrie si in codul rutier sa faci asta. poti opri cand se baga gibonul.

pai uite ca eu tot incetinesc inaintea intersectiilor si ii vad fatzaul aluia din masina cum se uita ca vaca la mine si nu isi da seama ca vine ceva spre el, daca nu are forma de masina inseamna ca poa sa treaca intersectia, cred ca asa gandesc astia..

iar de bixenon sa stii ca nu are 2 faze. este becul aprins care este miscat in fatza sau in spate de un electromagnet. in concluzie nu poti folosi decat o faza.

pai da, stiu ca se misca cu magnet, in schimb efectul este acelasi. nu ai avea cum sa dai flash daca ar fi doua becuri separate pt ca dureaza cateva sec bune pana se aprinde.

 

sa stii ca nu intotdeauna este bine sa raspunzi la foc tot cu foc. cateodata e bine sa folosesti si apa. ideea e ca poti sa deranjezi mult mai mult cu un xenon prost de asta si sa atragi asupra ta unele lucruri care altfel nu ti s-ar intampla. sa stii ca becul de care ti-am spus chiar face zi in fatza ta si te vede lumea, treaba e ca nu disperseaza aiurea lumina care iese din far, cei de pe contrasens nefiind orbiti de "halo-ul" sau aura din jurul farului cum se intampla in cazul unui xenon. sa nu mai vorbesc de lumina usor albastruie daca alegi o temperatura mai mica sau chiar albastruie daca esti intr-adevar marlan care de fapt tot pe tine te oboseste. becul despre care spun eu are o lumina alba cu o foarte, foarte usoara tenta galbuie, aproape insesizabila.

cred ca 6k e cea mai buna alegere, 8k deja e pt tzarani (ex BMW316i '1994) si de la 10k in sus e pt aia care si-au luat tzeapa si au crezut ca cu cat e mai mare cifra aia au xenoane mai bengoase dar in schimb s-au ales cu niste becuri mov.. :bounce:

 

eu am avut 4300 pe masina si vedea super, mai ales ca pe ceata vedeam putin mai departe decat altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada de banare, am revenit. Vad ca ati avut spor. :)

 

 

bine ai revenit :bounce: :)

 

 

decat sa va chinuiti sa faceti modificari, de ce nu mergeti cu faza lunga si gata, eu mai mereu o folosesc si tzaranul tot tzaran va ramane ori cat l-ai orbi si tot iti va taia calea :cheers: .

 

asfalt uscat :D

Editat de cealadau rf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...