georgebt Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 eu la mine am observat ca zgomotul vine de la capacul ala de aluminu sub care sunt infasurarile alea de cupru... am inteles ca asta o fi vreun defect de fabricatie la motoarele astea de prin 90 si ceva si apare si pe gsxr, gsxf si nu mai stiu eu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 salut ... nu mi se mai aprinde bordu ... ce tre sa verific ? nu prea le am cu mecanica ... dar atata cred ca descurc si io singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 salut ...nu mi se mai aprinde bordu ... ce tre sa verific ? nu prea le am cu mecanica ... dar atata cred ca descurc si io singur din ce imi aduc aminte, sunt doua mufe care conecteaza bordul, una mare si una mai mica. verific-o pe cea mica poate nu face contact. daca nu trebuie cautat in manual la electric diagram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 vezi si sigurantele..poate e arsa una din ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marioso Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat.... Am echilibrat-o dar la vulcanizare de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 si mie mi`o echilibrat roata ... dar tot asa pe aparat cred special pt motoare ... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 am inteles ca asta o fi vreun defect de fabricatie la motoarele astea de prin 90 si ceva si apare si pe gsxr, gsxf si nu mai stiu eu ce. pe katana sigur nu. nu are nici macar pe departe acelasi alternator. am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat.... stai linistit, rf-ul de 600 nu e facut sa mearga su peste 200 constant. si sigur nu o sa-l duci peste 200 decat rar. daca vibreaza si suspensiile sunt bune cel mai probabil sunt rotile indoite usor. si nu numai la rf, la orice motor. evident, daca sunt rulmentii buni la randul lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 am si eu o intrebare..v-ati echilibrat vreodata janta pe fata? va intreb pentru ca toate lumea zice pe forumuri ca dak scoti rulmentii poti sa o echilibrezi oriunde...dar eu am incercat asa si tot nu intra pe axul masinii de echilibrat.... poate nu ai pus cauciucul cu bulina in dreptul valvei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 am si eu o dilema ...azi am fost la o tura afara din oras ...iar un prieten a observat cand trag de gaz ca imi scoate fum negru motorul trage nu simt vreo diferenta dar nu stiu cei cu fumul ala negru care apare de pe la 8-9 mii de ture ....daca aveti idee careva poate sa fie de la filtru de aer sa nu se faca amestecul cum trebuie si sa arda mai multa benzina? cam trebuie sal schimb..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 stie cineva cat de lunga e luleaua la rf? vreau sa le schimb si nu stiu ce sa comand.. in manual nu am gasit si parca nu as da jos rezervoru doar sa masor una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 ca se da si greu rezervoru ala jos... cu o cheie de 10 ii scoti imediat suruburile alea 2 sub sa...ai grija sa nu`i zgarii codita cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 ca se da si greu rezervoru ala jos... cu o cheie de 10 ii scoti imediat suruburile alea 2 sub sa...ai grija sa nu`i zgarii codita cu el. nu ca e greu dar mi-e si lene sa dau toate alea jos, trebuie scoasa si codita cu totul ca altfel nu poti desface robinetul ala de benzina. oricum s-a intamplat ceva ciudat, nu am mers vreo doua zile cu el si am vrut sa il pornesc asa de chestie acu vreo doua seri si a luat-o in doua pistoane. daca tot dau rezervorul jos mi-am comandat 2m de cablu de bujii din ala meserie si o sa imi pun si bujii cu iridium. cablurile vreau sa le schimb pt ca nu imi place deloc cum stau acolo, daca le ating ies din bobine cam usor si sunt si din alea tari, cred ca nu au fost schimbate niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salut. AÂş vrea Âşi eu să Âştiu ce ulei folosiți la rf voastre (eu am 600r din 94). Pe mine m-ar tenta un Motul 5100 semisintetic, preț bun Âşi firmă de calitate. Ar mai fi varianta Total (quartz) sintetic, care e la preț ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Salut. AÂş vrea Âşi eu să Âştiu ce ulei folosiți la rf voastre (eu am 600r din 94). Pe mine m-ar tenta un Motul 5100 semisintetic, preț bun Âşi firmă de calitate. Ar mai fi varianta Total (quartz) sintetic, care e la preț ok. Eu mi-am pus Formula 15W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 azi au ajuns ngk-urile cu iridium din anglia, sunt curios ce e de capul lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Salutare! are cineva idee unde`mi pot comanda (sau daca imi poate aduce - noi) pinion + foaie pt RF400 ? Foaie spate-49 dinti, Pinion fata-14 dinti 14/49/110DID 525 V9/ 110zale este lantul ei original (pe care l-am luat deja) Editat Iunie 10, 2009 de inimitabilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salutare baieti...vin si eu cu o intrebare mai neobisnuita ptr cei care detin rf 600 de ceva vreme si au avut ocazia sa-i testeze capabilitatile...are vreo sansa la o liniuta rf600 in fata unei masini in cu o putere in juru la 300 cp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 m-am pus eu cu masina in jur de 250 de cai ... si l`am facut .. da am tras si de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salutare! are cineva idee unde`mi pot comanda (sau daca imi poate aduce - noi) pinion + foaie pt RF400 ? Foaie spate-49 dinti, Pinion fata-14 dinti 14/49/110DID 525 V9/ 110zale este lantul ei original (pe care l-am luat deja) daca gasesti kit de lant anunta-ma si pe mine ca ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 daca gasesti kit de lant anunta-ma si pe mine ca ma intereseaza motomike.eu/autonet gasesti acolo ce fel de pinion vrei si lant la metru, doar ca trebuie sa gasesti un magazin care iti poate cumpara de la autonet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Vand camera video pentru motociclete. Camera video e nou cu toate accesoriile vezi aici http://www.f64.ro/det.php?id=461&pid=9322 ultimul pret 450 ron URGENT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salutare Am fost ieri la o plimbarica in afara bucurestiului, prima ce e drept pe anu asta, dupa ce peste iarna am avut probleme si am bagat o dramada de bani in motoreta. Am fost dezamagit sa vad cat de nasol merge motoru. Eu daca am mers f mult prin oras cu ea nu mi-am dat seama. Dar mai mult de 140 km/h nu a vrut sa mai ia. trageam maxim de acceleratie si pe la vit asta incepea sa dea in nas si nu mai urca deloc. ea se comporta cam ciudat in sensul ca nu imi sta relantiul la 1300 cam cat ar trebui, sta pe la 800-900 si cand il reglez dupa catva km cand ma opresc la vreun stop iarasi a scazut. Are cineva idee de la ce o fi? Macar sa stiu la ce sa ma astept dc o duc la service. siasa am umblat pe la cativa mecanici care mai decare mai vestiti si uitati in ce stare mi-au dat motoru. In rest a fost f misto, totu ok, Haide sa pun si o poza ca nu prea am ami vazut poze cu motoarele noastre pe aici de ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Nasol ca nu merge. Nu stiu decat sa iti spun cum am rezolvat eu cu relati-ul: indoi putin suportul surubului de unde il modifici (relanti-ul). La fel pateam si eu, in loc sa stea la 1300 rpm, cand opream statea la 3000 rpm. La mine era din cauza surubului care s-a uzat si de la vibratii se invartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Nasol ca nu merge. Nu stiu decat sa iti spun cum am rezolvat eu cu relati-ul: indoi putin suportul surubului de unde il modifici (relanti-ul). La fel pateam si eu, in loc sa stea la 1300 rpm, cand opream statea la 3000 rpm. La mine era din cauza surubului care s-a uzat si de la vibratii se invartea. Mie mecanicul mi-a schimbat cablul de ralenti cu totul ca cel vechi era uzat rau. Nu a gasit lafel si a pus de la alt model. SA fie asta o problema. PE mine nu ma deranjeaza relantiul, ca pana la urma merge. Ma deranjeaza ca nu fuge. Cu 140 km/h maxim, ma fac de rusine in fata masinilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.