AndreiCP Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 UPSS!! Am inteles gresit... Imi cer scuze ca te-am facut mai batran... Esti prima persoana pe care o stiu sa fie nascuta chiar in aceeasi zi si an cu mine...nice!!! De ziua noastra ne-om aduce aminte unu de altu. Ok... Acuma am si eu o problema si TREBE SA MA AJUTATI FRATILOR!!!!!!!!!!! De unde imi pot face rost de un KIT de Lant pt. motoruu meu RF400r... 110zale, 49dinti pinion spate, 14dinti pinion fata (110/49/14)???. Am gasit ceva pe louis dar nu stiu pe nimeni care preia comenzi!!!?? ???? V-a multumesc!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Care te dai cu RFul 600 pe vremea asta in oras si ti ai facut consumul? Ma intereseaza sa fac o comparatie cu Banditu meu 600 care imi ia 8,5 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 salutari RF-isti, din pacate va parasesc grupul, ieri RF-ul meu si-a gasit un nou proprietar...dar sa stiti ca pentru mine tot RF ramane prima iubire asfalt uscat! (...cred ca la primavara doar) Deci am ajuns si eu in aceeasi situatie, cu parere de rau parasesc grupul RF-istilor, fiinca s-a vandut. RF-ul un motor super, care daca ai grija de el iti ofera senzatii frumoase si mananca mult asfalt fara probleme. Bafta la toti si sa aveti grija de ele , ca sa aiba si ele grija de voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 Care te dai cu RFul 600 pe vremea asta in oras si ti ai facut consumul? Ma intereseaza sa fac o comparatie cu Banditu meu 600 care imi ia 8,5 % Eu am iesit cu el de mai multe ori pe frig si un consum mediu este de 6,3 % in oras.Nici mie nu mi-a venit sa cred dar am repetat consumul de vreo 3 ori si a iesit la fel. de RF De unde imi pot face rost de un KIT de Lant pt. motoruu meu RF400r... 110zale, 49dinti pinion spate, 14dinti pinion fata (110/49/14)???. Am gasit ceva pe louis dar nu stiu pe nimeni care preia comenzi!!!?? ???? V-a multumesc!!!!! Cu mare incredere poti apela la ROMI eu de la el cumpar si e om de mare incredere .Iti ia comision de 15 % la ce iti aduce, dar si daca se strica din vina lui sau greseste el ceva isi repara greseala.Nr de telefon sunt acolo in semnatura cand dai click pe numele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 Deci am ajuns si eu in aceeasi situatie, cu parere de rau parasesc grupul RF-istilor, fiinca s-a vandut. RF-ul un motor super, care daca ai grija de el iti ofera senzatii frumoase si mananca mult asfalt fara probleme. Bafta la toti si sa aveti grija de ele , ca sa aiba si ele grija de voi! salut domnu' deci...SRAD este pana la urma? sa ai parte de el si toate cele bune impreuna! pune si tu niste poze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lowteck Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Salutare tuturor Din august luna asta sunt posesor de RF 600R gri Am cateva intrebari: 1. Cine are de vanzare un parbriz de rf600 sau stie de unde se poate fae rost de unul. 2. Cum va sta indicatorul de temperatura al apei in regim de mers normal, mie daca stau pe loc imi urca ( ceea ce e normal ) dar cum am plecat si incepe vantul sa bata prin radiator se duce jos de tot ceea ce ma pune pe ganduri daca am sau nu termostat montat pe ea sau pur si simplu e stricat ( blokat pe deskis ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 UPSS!! Am inteles gresit... Imi cer scuze ca te-am facut mai batran... Esti prima persoana pe care o stiu sa fie nascuta chiar in aceeasi zi si an cu mine...nice!!! De ziua noastra ne-om aduce aminte unu de altu. Ok... Acuma am si eu o problema si TREBE SA MA AJUTATI FRATILOR!!!!!!!!!!! De unde imi pot face rost de un KIT de Lant pt. motoruu meu RF400r... 110zale, 49dinti pinion spate, 14dinti pinion fata (110/49/14)???. Am gasit ceva pe louis dar nu stiu pe nimeni care preia comenzi!!!?? ???? V-a multumesc!!!!! comenzi louis dannymotors- promptitudine si baieti buni... recomand tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Salutare tuturor Din august luna asta sunt posesor de RF 600R gri Am cateva intrebari: 1. Cine are de vanzare un parbriz de rf600 sau stie de unde se poate fae rost de unul. 2. Cum va sta indicatorul de temperatura al apei in regim de mers normal, mie daca stau pe loc imi urca ( ceea ce e normal ) dar cum am plecat si incepe vantul sa bata prin radiator se duce jos de tot ceea ce ma pune pe ganduri daca am sau nu termostat montat pe ea sau pur si simplu e stricat ( blokat pe deskis ). asa trebuie sa stea acul la indicator,este foarte bine gandit sistemul de racire,cand mergi pe vreme mai racorasa nu se ridica decat foarte putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lowteck Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 asa trebuie sa stea acul la indicator,este foarte bine gandit sistemul de racire,cand mergi pe vreme mai racorasa nu se ridica decat foarte putin. Nu as zice ca e normal, tocmai de aceea o sa testez, temperatura optima de functionare este intre 74.5 si 78.5 C (temperatura la care termostatul incepe sa se deschida la 90 C avand deschizatura de 7 mm) aici sezorul de temperatura ar trebui sa aiba o rezistenta aproape de 51.9 ohmi (rezistenta prezentata in manual pentru 80 C ). O sa iau pas cu pas testele prezentate in manualul de service si va tin la curent. Mai e cineva cu acelasi comportament al indicatorului de racire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 eu sunt deja la al 2-lea rf 600 si ambele s-au comportat la fel,la inceput si eu m-am gandit la fel ca tine ca nu merge termostatul si trebuie sa-l schimb. intradevar cand e frig afara merge motorul prea rece,nu ai ce sa-i faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiCP Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 COMFIRM cele spuse de georgegogu. Cel putin din ce am reusit sa vad la "myRF400" cand l-am adus din Timisoara la Oradea, pe o temperatura de aprox. 3-6C, la bord acul se desprindea greu de zona albastra. Ceea ce cred eu ca este o teperatura de aprox. 50C !? PS: Multumesc pt. raspuns domnilor: Jenifer si Inger'Albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Ok... Acuma am si eu o problema si TREBE SA MA AJUTATI FRATILOR!!!!!!!!!!! De unde imi pot face rost de un KIT de Lant pt. motoruu meu RF400r... 110zale, 49dinti pinion spate, 14dinti pinion fata (110/49/14)???. Am gasit ceva pe louis dar nu stiu pe nimeni care preia comenzi!!!?? ???? V-a multumesc!!!!! Suzuki RF 400 R, hmm...: Cum ti-am mai spus si la tel, trebuie sa le iei separat, pinionul, foaia si lantul, fiindca nici un kit de pe Louis nu prea se potriveste. Singurul care ar merge e cel de Bandit 400 , 114/14/47, asta: http://www.louis.de?topic=artnr_gr&art...mp;typ_id=GK75B dar trebuie sa-i scoti 4 dinti la lant-e usor, iar foaia va avea cu 2 dinti in minus fata de cea originala. Si de comandat da-i un mail lui ROMI3, gaseste el si pe bucati... Foaie spate-49, Pinion fata-14, Lant 110 zale. 14/49/110 DID 525 V9/ 110 este lantul ei original si se mai potriveste si RK 525 SM4/ 110. Lanturi: DID 525VM, RK 525SMO sau 525XSO, si Izumi parca am mai gasit insa nu si modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lowteck Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Nu as zice ca e normal, tocmai de aceea o sa testez, temperatura optima de functionare este intre 74.5 si 78.5 C (temperatura la care termostatul incepe sa se deschida la 90 C avand deschizatura de 7 mm) aici sezorul de temperatura ar trebui sa aiba o rezistenta aproape de 51.9 ohmi (rezistenta prezentata in manual pentru 80 C ). O sa iau pas cu pas testele prezentate in manualul de service si va tin la curent. Mai e cineva cu acelasi comportament al indicatorului de racire ? Dupa cum am promis revin cu detalii. Sitemul de racire este proiectat in asa fel incat termostatul sa fie motat pe furtunul ce duce lichidul la radiator. Dat fiin faptul ca nu este direct in blocul motor, pentru a se putea ichide complet fluxul de lichid de racire, solutia adoptata fost ca in permanenta sa existe un flux prin 4 mici gauri prezente in termostat si in vreme rece este suficient sa nu permita incalzirea pana la 80 de grade a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Toate RF-urile de 600 se incalzesc peste limita albastra destul de greu.Motorul in sine ca sa stea linistit si singur la relanti se incalzeste imediat chiar si la 0 grade afara insa ca sa ajunga la 80 de grade pe un timp ca asta nu ai sa vezi decat daca mergi cu el foarte incet prin trafic. Mie nu mi-a mers electroventilatorul prea mult vara trecuta si am facut ceva km cu ea.In oras de exemplu vara seara nu pornea niciodata chiar daca era aglomeratia destul de mare. Ziua pe caldurile alea pornea da racea destul de repede lichidul si apoi se oprea. Toati prietenii cu care m-am dat cu RF-ul, au apreciat sistemul de racire si faptul ca se incalzea sa porneasca electroventilatorul destul de greu. PS: Anul trecut in aprilie la sf cand am adus-o de la Tg Mures am crezut ca are ceasul de apa stricat pentru ca nici macar la albastru nu a ajuns niciodata intreg drumul . E motocicleta nu gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lowteck Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 Toate RF-urile de 600 se incalzesc peste limita albastra destul de greu.Motorul in sine ca sa stea linistit si singur la relanti se incalzeste imediat chiar si la 0 grade afara insa ca sa ajunga la 80 de grade pe un timp ca asta nu ai sa vezi decat daca mergi cu el foarte incet prin trafic. Mie nu mi-a mers electroventilatorul prea mult vara trecuta si am facut ceva km cu ea.In oras de exemplu vara seara nu pornea niciodata chiar daca era aglomeratia destul de mare. Ziua pe caldurile alea pornea da racea destul de repede lichidul si apoi se oprea. Toati prietenii cu care m-am dat cu RF-ul, au apreciat sistemul de racire si faptul ca se incalzea sa porneasca electroventilatorul destul de greu. PS: Anul trecut in aprilie la sf cand am adus-o de la Tg Mures am crezut ca are ceasul de apa stricat pentru ca nici macar la albastru nu a ajuns niciodata intreg drumul . E motocicleta nu gluma Multumesc de confirmare, ieri 16.17.2006 am facut un drum pana la sinaia si abia se dezlipea de zona albastra, dupa ce am citit si observatiile voastre si am desfacut termostatul sa il verific am schimbat lichidul de racire si am gasit si explicatia functionarii reci a motorului eu sunt satisfacut ca nu e nimic in neregula ci pur si simplu asa a fost facuta (probabil ca au avut in minte un climat mai cald) oricum cred ar trebui sa consideram inchisa discutia despre temperatura de functionare a RF-ului si cu curioazitatea satisfacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 In weekendul asta i-am schimbat bujiile la RF cu unele NKG IRIDIUM CR9EIX . Nu am facut f multi km cu motorul de la schimnbare insa ce am observat eu e ca merge mult mai rotund si urca mai usor in ture. Se gasesc de cumparat pe Louis si sunt facute in Japonia. PS:Abia astept sa ii montez manerele incalzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lowteck Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Ai cautat si pe la magazinele care aduc asa consumabile pe la noi ? Eu am vrut sa imi pun tot ngk cu iridium, cand dus moto la dealer sa ii faca RAR-ul si probabil ca au inecat-o cand au pornito ( fara soc ) si mi-au distrus bujiile, pana la urma mi-au pus ei altele noi normale, dar atunci NGK cu iridium erau in jur de 500/buc aduceau cei de la Alfa Motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Si eu am CR9EIX pe Bandit si sunt beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Ieri am reusit cu ajutorul lui Burlaco sa ii montez la RF si o pereche de manere incalzite Saito II . Chiar daca la inceput am fost un pic nesigur de calitatea si de noul look cu aceste manere montate, dupa ce le-am montat insa am fost super multumit de alegerea facuta. Am reusit sa le montez in asa fel incat in momentul in care ai oprit contactul manerele sa se opreasca si sa nu risti sa ramai fara baterie. Au doua trepte de functionare ( 10W si 20W) si o pozitie Start de 40W. Arata super ok si sper sa fie un prieten de nadejde in serile racoroase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitus Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 rf-isti..!!!!!vrea cineva un motor suzuki rf 900r din 94,cu doar 37miikm,negru,cauciucuri noi,un singur proprietar si are un baulet(portbagaj) original.moto se afla in milano si e a unui prieten de-al meu italian.nu are cazaturi,e chiar plina de praf,nepornita de vreo cateva luni.pretul 1700euro si face el documentele pt exportare,pt a putea fi inmatriculata in romania.ce ziceti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 se vinde motor(doar motorul) pentru suzuki rf600r cu toate anexele:carburatoare,electromotor,cutie de viteze,radiator,etc. se poate monta lejer pe rf400. 0722592780 pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitus Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 rf-isti..!!!!!vrea cineva un motor suzuki rf 900r din 94,cu doar 37miikm,negru,cauciucuri noi,un singur proprietar si are un baulet(portbagaj) original.moto se afla in milano si e a unui prieten de-al meu italian.nu are cazaturi,e chiar plina de praf,nepornita de vreo cateva luni.pretul 1700euro si face el documentele pt exportare,pt a putea fi inmatriculata in romania.ce ziceti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitus Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 hopa sus!!!nici un interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 Prietene nu stiu daca tu ai observat dar aici nu e topic de vanzari . Incearca acolo.F dragutz ca ai vrut sa il dai unora care deja au RF-uri dar gata am inteles si lasa topicul pentru altceva. Apropo mi-am schimbat si filtrul de aer la RF ... se vede diferenta fata de cel vechi care era destul de imbacsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Nu are careva nevoie de un STOP la RF? Am eu unul de vanzare de pe Bandit 600 si e identic, tre sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.