kcuf_di Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Am vazut ca a fost un accident in Bucale in care a fost implicat un RF rosu? Ceva detalii, cum e baiatul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ma bucur ca unora dintre noi li se pare floare la ureche sa schimbi un lant de distributie si ca asta e si un motiv de lauda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ma bucur ca unora dintre noi li se pare floare la ureche sa schimbi un lant de distributie si ca asta e si un motiv de lauda Si mie mi-e jena ca unii dintre noi vor numai sa-i dea morti in gura motorului fara sa schimbe nimic, daca se poate eventual nici uleiul in 10 mii de km si apoi la primu semn de oboseala sa se descotoroseasca de motor, plasand bomba cu ceas preferabil unui incepator nestiutor. Asta da motiv de lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 ma bucur ca unora dintre noi li se pare floare la ureche sa schimbi un lant de distributie si ca asta e si un motiv de lauda pai chiar e. si asa ai si ocazia sa mai masori jocul lateral al vilbrochenului, mai vezi cilindrii, segmentii si pistoanele, poti sa pasuiesti supapele si sa le schimbi semeringurile... p.s. manualul de reparatie e facut pt. retardati. nu ai cum sa nu faci motorul dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 imi place acest topic ...mecanica e la ea acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nony_ds2 Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Si mie mi-e jena ca unii dintre noi vor numai sa-i dea morti in gura motorului fara sa schimbe nimic, daca se poate eventual nici uleiul in 10 mii de km si apoi la primu semn de oboseala sa se descotoroseasca de motor, plasand bomba cu ceas preferabil unui incepator nestiutor. Asta da motiv de lauda. salutare la categoria asta intru si eu... mi-am luat de curand un rf400rr si am ceva probleme cu el... sunt analfabet total in domeniu deci probabil voi invata mult pe el... Exemple de probleme ar fi: curg semeringurile, scartaie ghidonul (mi s-a spus ca e posibil sa fie crapat in dreapta), trebuie sa reglez relantiul la fiecare semafor, consuma de rupe samd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 exact acelasi lucru l-am patit si eo cand l-am luat...semeringurile la furca curgeau (desi tipul care mi l-a vandut ma asigurat ca is bune...chiar el pusese mana pe ele si imi arata vezi nu is ude, normal ca a trebuit sa le schimb), cablul la soc era blocat si ruginit, bateria era moarta desi mi-a vandut ciperci ca e descarcata, cand am ajuns la RAR nu mai vroia sa porneasca dadea rateuri in toba (bujiile au trebuit inlocuite), litru de aer imbacsit desi el a zis ca e nou nare decat vre-o 1000 de km, de ulei nici nu mai are rost sa vb ca era ca apa, numa culoare de ulei avea, placutele de frana ajunsesera la nituri cat despre consum aici incepe partea atractiva....creca imi consuma 10-12 l la suta de km dezastru, imi venea sa plang.acum am curatat carburatoarele consuma un 8-9 dar nu am gasit unde sa le sincronizez si se pare ca si lantul la distributie ar trebui schimbat...asa ca nui chiar asa cum zic unii ii faci vant ca bani eu am investit in motor si acum eu stiu ce are bun si ce nu are, si iarna va fi una lunga pt mine si cu bani multi cheltuiti pentru motor, intentionez sa il vopsesc, cadrul si gentile vreau sa le vopsesc in camp electrostatic un negru mat iar carenele sa le fac rosii cum erau initial, vreau sa il incalt, vreau sa schimb lantul de distributie, lantul de transmisie si pinioanele si sper sa ajung spre inceputul primaverii cu el la brasov sa rezolv si problema carburatoarelor...asa ca iarna e lunga si trebuie spor la treaba. ati folosit vreunul dintre voi aditivi pentru ulei?pentru motoarele 4T exista aditivi speciali sau doar uleiurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Salutare. Suzi al meu de 400cc ma cam supara. Spre exemplu azi dimineata cand am vrut sa-l pornesc, sa plec cu el nu a mai vrut. Faza e ca dc il pornesc la 2-3 zile nu am probleme, porneste la sfert. Dc il las o saptamana sa zicem nu mai porneste, sau porneste f greu. Astazi cred ca lam si innecat din greseala si nu e prima oara. Mam cam saturat sa scot bujiile sa le usuc. Aveti idee care o fi problema??? P.S. De unde ziceti ca pot lua manualul de reparatii pt RF400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 e frig afara, bateria ta nu prea face fatza. pana il bagi la iernat e de preferat sa il pornesti la 2-3 zile si sa il lasi 1- minute sa mearga chiar daca nu pleci cu el. sau daca ai un garaj si un redresor automat sa il lasi pe baterie tot timpul. saua stii cat de usor se da jos si unde e bateria asa ca nu poti spune ca e incomod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 deci din cauza frigului sa fie? oricum am facut-o lata ca miam bagat eu nasul prin el. Deseara il bag in service si sa vad ce recomandari primesc de la mecanic. merci oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 da, daca in rest merge normal cand se incalzeste e de le baterie. trebuiau sa fie 10 minute in loc de 1-. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Se pare ca problemele mele sunt mai mari decat credeam. Trebuiesc curatate carburatoarele, nu am presiune in 2 dintre pistoane, toate cablurile mele sunt coxate si abia se mai misca si in primul rand imi trebuie un filtru de aer. Imi lipsea cu desavarsire Are cineva idee de unde as putea face rost de unul sau macar sa iau de la alt model care sa se potrivesca cat de cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Nu am presiune in 2 dintre pistoane, toate cablurile mele sunt coxate si abia se mai misca si in primul rand imi trebuie un filtru de aer. Imi lipsea cu desavarsire :Are cineva idee de unde as putea face rost de unul sau macar sa iau de la alt model care sa se potrivesca cat de cat? Adica nu ai compresie ? cat ai masurat compresia ? ... toate cablurile mele sunt coxate si abia se mai misca Alea sunt usor de inlocuit, eu le-am schimbat recent pe toate, se simte diferenta, toate merg mai lin ... Editat Octombrie 5, 2008 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 FRATILOR CE COMPRESIE AR FI IN LIMITELE NORMALE PT UN RF 400 R DIN 95,AVAND IN VEDERE CA EA IN FISA TEHNICA E DE 11.8.PORNIREA GREA IN TIMP RECE E DIN CAUZA COMPRESIEI SCAZUTE, IN PRIMUL RAND, ATUNCI CAND AI BUJII NOI SI BATERIE BUNA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Pai in pistoanele 1 si 2 am in jur de 13, ceea ce am inteles ca e ok, in 3 am cam 5 si in pistonul 4 nu am nici macar 4 bari sau ce or fi aia:D. Cea mai mare problema e ca nu gasesc filtru de aer. Ai idee unde pot gasi, sau dc se potriveste de la alceva pt RF400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 nasol, nu ai spus ca nu ai mers practic cu motorul. ai o sansa (cam mica ce-i drept ) sa fie segmentii doar blocati usor in canale. ia un wd-40 si baga destul in cilindrii cu problema. lasa-l vreo 2-3 zile acolo si dupa aia verifica compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Adica nu ai compresie ? cat ai masurat compresia ? ... Alea sunt usor de inlocuit, eu le-am schimbat recent pe toate, se simte diferenta, toate merg mai lin ... da cum de ti-ai scos motorul la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 da cum de ti-ai scos motorul la vanzare? Vreau sa-mi iau conserva la primavara si m-ar ajuta banii de pe suzi, ma doare inima ca o dau dar asta e situatia, e o motocicleta fantastica cu care am petrecut clipe de neuitat dar mi-a cam trecut vremea nu prea mai am vreme de ea si nici nu vreau sa fie neglijata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Pai in pistoanele 1 si 2 am in jur de 13, ceea ce am inteles ca e ok, in 3 am cam 5 si in pistonul 4 nu am nici macar 4 bari sau ce or fi aia:D. Cea mai mare problema e ca nu gasesc filtru de aer. Ai idee unde pot gasi, sau dc se potriveste de la alceva pt RF400? eu am un fel de burete negru special,dar am sa ma interesez daca e cea mai buna solutie,caci de filtru original nu am nici o idee de unde sa-l procuri.de aflu ceva te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 eu am un fel de burete negru special,dar am sa ma interesez daca e cea mai buna solutie,caci de filtru original nu am nici o idee de unde sa-l procuri.de aflu ceva te anunt. Buretele ala negru special e o cacao, cand mai vin la Oradea aduc cu mine filtrul meu de aer sa lamurim odata si pe veci cum ii cu filtrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Buretele ala negru special e o cacao, cand mai vin la Oradea aduc cu mine filtrul meu de aer sa lamurim odata si pe veci cum ii cu filtrele. eu sunt din neamt asa ca .....care e propunerea ta pt filtru caci original nu cred ca se gaseste.filtrul acesta mi-a fost pus la un sevice ca si sol de compromis si stiu ca nu e cine stii ce,dar... eu sunt din neamt asa ca .....care e propunerea ta pt filtru caci original nu cred ca se gaseste.filtrul acesta mi-a fost pus la un sevice ca si sol de compromis si stiu ca nu e cine stii ce,dar... specific ca eu am rf 400r nu 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 E un baiat cu rf400 in Oradea, e cel mai apropiat de mine din cate stiu eu, deci o sa incerc la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Stiti p cineva cu rf de 400 care l face bucatele... mici, mici, mici?? M ar fi interesat niste piese de carenaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 slabe sanse sa gasesti:) dar totusi incearca. Si pe mine mar interesa cate ceva. P.S. Vezi ca si RF de 600 si 900 au aceeasi carcasa cu cel de 400. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 slabe sanse sa gasesti:) dar totusi incearca. Si pe mine mar interesa cate ceva. P.S. Vezi ca si RF de 600 si 900 au aceeasi carcasa cu cel de 400. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.