Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma bucur ca unora dintre noi li se pare floare la ureche sa schimbi un lant de distributie si ca asta e si un motiv de lauda

 

Si mie mi-e jena ca unii dintre noi vor numai sa-i dea morti in gura motorului fara sa schimbe nimic, daca se poate eventual nici uleiul in 10 mii de km si apoi la primu semn de oboseala sa se descotoroseasca de motor, plasand bomba cu ceas preferabil unui incepator nestiutor. Asta da motiv de lauda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca unora dintre noi li se pare floare la ureche sa schimbi un lant de distributie si ca asta e si un motiv de lauda

 

 

pai chiar e. si asa ai si ocazia sa mai masori jocul lateral al vilbrochenului, mai vezi cilindrii, segmentii si pistoanele, poti sa pasuiesti supapele si sa le schimbi semeringurile...

 

p.s. manualul de reparatie e facut pt. retardati. nu ai cum sa nu faci motorul dupa el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-e jena ca unii dintre noi vor numai sa-i dea morti in gura motorului fara sa schimbe nimic, daca se poate eventual nici uleiul in 10 mii de km si apoi la primu semn de oboseala sa se descotoroseasca de motor, plasand bomba cu ceas preferabil unui incepator nestiutor. Asta da motiv de lauda.

 

salutare

 

la categoria asta intru si eu... mi-am luat de curand un rf400rr si am ceva probleme cu el... sunt analfabet total in domeniu deci probabil voi invata mult pe el... Exemple de probleme ar fi: curg semeringurile, scartaie ghidonul (mi s-a spus ca e posibil sa fie crapat in dreapta), trebuie sa reglez relantiul la fiecare semafor, consuma de rupe samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact acelasi lucru l-am patit si eo cand l-am luat...semeringurile la furca curgeau (desi tipul care mi l-a vandut ma asigurat ca is bune...chiar el pusese mana pe ele si imi arata vezi nu is ude, normal ca a trebuit sa le schimb), cablul la soc era blocat si ruginit, bateria era moarta desi mi-a vandut ciperci ca e descarcata, cand am ajuns la RAR nu mai vroia sa porneasca dadea rateuri in toba (bujiile au trebuit inlocuite), litru de aer imbacsit desi el a zis ca e nou nare decat vre-o 1000 de km, de ulei nici nu mai are rost sa vb ca era ca apa, numa culoare de ulei avea, placutele de frana ajunsesera la nituri cat despre consum aici incepe partea atractiva....creca imi consuma 10-12 l la suta de km dezastru, imi venea sa plang.acum am curatat carburatoarele consuma un 8-9 dar nu am gasit unde sa le sincronizez si se pare ca si lantul la distributie ar trebui schimbat...asa ca nui chiar asa cum zic unii ii faci vant ca bani eu am investit in motor si acum eu stiu ce are bun si ce nu are, si iarna va fi una lunga pt mine si cu bani multi cheltuiti pentru motor, intentionez sa il vopsesc, cadrul si gentile vreau sa le vopsesc in camp electrostatic un negru mat iar carenele sa le fac rosii cum erau initial, vreau sa il incalt, vreau sa schimb lantul de distributie, lantul de transmisie si pinioanele si sper sa ajung spre inceputul primaverii cu el la brasov sa rezolv si problema carburatoarelor...asa ca iarna e lunga si trebuie spor la treaba.

 

ati folosit vreunul dintre voi aditivi pentru ulei?pentru motoarele 4T exista aditivi speciali sau doar uleiurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Suzi al meu de 400cc ma cam supara. Spre exemplu azi dimineata cand am vrut sa-l pornesc, sa plec cu el nu a mai vrut. Faza e ca dc il pornesc la 2-3 zile nu am probleme, porneste la sfert. Dc il las o saptamana sa zicem nu mai porneste, sau porneste f greu. Astazi cred ca lam si innecat din greseala si nu e prima oara. Mam cam saturat sa scot bujiile sa le usuc. Aveti idee care o fi problema???

P.S. De unde ziceti ca pot lua manualul de reparatii pt RF400?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frig afara, bateria ta nu prea face fatza. pana il bagi la iernat e de preferat sa il pornesti la 2-3 zile si sa il lasi 1- minute sa mearga chiar daca nu pleci cu el. sau daca ai un garaj si un redresor automat sa il lasi pe baterie tot timpul. saua stii cat de usor se da jos si unde e bateria asa ca nu poti spune ca e incomod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Se pare ca problemele mele sunt mai mari decat credeam. Trebuiesc curatate carburatoarele, nu am presiune in 2 dintre pistoane, toate cablurile mele sunt coxate si abia se mai misca si in primul rand imi trebuie un filtru de aer. Imi lipsea cu desavarsire :rock: Are cineva idee de unde as putea face rost de unul sau macar sa iau de la alt model care sa se potrivesca cat de cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am presiune in 2 dintre pistoane, toate cablurile mele sunt coxate si abia se mai misca si in primul rand imi trebuie un filtru de aer. Imi lipsea cu desavarsire :Are cineva idee de unde as putea face rost de unul sau macar sa iau de la alt model care sa se potrivesca cat de cat?

 

Adica nu ai compresie ? cat ai masurat compresia ? ...

 

toate cablurile mele sunt coxate si abia se mai misca

 

Alea sunt usor de inlocuit, eu le-am schimbat recent pe toate, se simte diferenta, toate merg mai lin ...

Editat de mr.magic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in pistoanele 1 si 2 am in jur de 13, ceea ce am inteles ca e ok, in 3 am cam 5 si in pistonul 4 nu am nici macar 4 bari sau ce or fi aia:D. Cea mai mare problema e ca nu gasesc filtru de aer. Ai idee unde pot gasi, sau dc se potriveste de la alceva pt RF400?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol, nu ai spus ca nu ai mers practic cu motorul. ai o sansa (cam mica ce-i drept :rock: ) sa fie segmentii doar blocati usor in canale. ia un wd-40 si baga destul in cilindrii cu problema. lasa-l vreo 2-3 zile acolo si dupa aia verifica compresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cum de ti-ai scos motorul la vanzare?

 

Vreau sa-mi iau conserva la primavara si m-ar ajuta banii de pe suzi, ma doare inima ca o dau dar asta e situatia, e o motocicleta fantastica cu care am petrecut clipe de neuitat dar mi-a cam trecut vremea nu prea mai am vreme de ea si nici nu vreau sa fie neglijata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in pistoanele 1 si 2 am in jur de 13, ceea ce am inteles ca e ok, in 3 am cam 5 si in pistonul 4 nu am nici macar 4 bari sau ce or fi aia:D. Cea mai mare problema e ca nu gasesc filtru de aer. Ai idee unde pot gasi, sau dc se potriveste de la alceva pt RF400?

eu am un fel de burete negru special,dar am sa ma interesez daca e cea mai buna solutie,caci de filtru original nu am nici o idee de unde sa-l procuri.de aflu ceva te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un fel de burete negru special,dar am sa ma interesez daca e cea mai buna solutie,caci de filtru original nu am nici o idee de unde sa-l procuri.de aflu ceva te anunt.

Buretele ala negru special e o cacao, cand mai vin la Oradea aduc cu mine filtrul meu de aer sa lamurim odata si pe veci cum ii cu filtrele. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buretele ala negru special e o cacao, cand mai vin la Oradea aduc cu mine filtrul meu de aer sa lamurim odata si pe veci cum ii cu filtrele. :)

eu sunt din neamt asa ca .....care e propunerea ta pt filtru caci original nu cred ca se gaseste.filtrul acesta mi-a fost pus la un sevice ca si sol de compromis si stiu ca nu e cine stii ce,dar... ;)

 

eu sunt din neamt asa ca .....care e propunerea ta pt filtru caci original nu cred ca se gaseste.filtrul acesta mi-a fost pus la un sevice ca si sol de compromis si stiu ca nu e cine stii ce,dar... ;)

specific ca eu am rf 400r nu 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...