georgebt Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 vezi ca o iei pe urmele lui reistiuning nu-s carburatoare de dacie si nici dacii motoarele astea. setarile din fabrica sunt un punct de plecare foarte bun in majoritatea cazurilor, rar vezi motoare si/sau carburatoare asa de moarte incat la unul, de exemplu, sa ai o tura si la altul 3. dealtfel suruburile de aer nu afecteaza decat relanti-ul si o oarecare parte din primul sfert al acceleratiei. se poate lasa motorul la relanti 10 minute si dupa aia se pot citi bujiile foarte frumos dar unora trebuie sa le explici ca pt. prosti ce inseamna sa reglezi un carburator. tu de exemplu bag mana-n foc ca nu ai umblat la carburatoare personal pe rf si nici cat de simple sunt de fapt nu stii. dar da, fata de carbul de dacie ti se poate parea cine-stie-ce racheta nasa. rf am de cativa ani de acum si il stiu pe dinafara pe tot, dealtfel l-am si facut de 750. stiu tot ce trebuie sa stiu despre motorul asta si toate bubele si punctele lui forte. ma mai si ocup cu mecanica de vreo 12 ani, nu ma fa sa iti dau lectii amanuntite, ocup pagini intregi pt. orice intrebare ai. mai da ce te-ai mai umflat.. poate te-ai descurca tu 'la ureche' sa le reglezi, si da, mi-am desfacut carburatoarele cand am avut de umblat la ele, dar asta nu inseamna ca le poate desface oricine si le pune inapoi gata reglate cum scrie in carte si merge tot beton. si alta chestie, un forum ma gandesc eu e pt a-i ajuta pe altii cu sfaturi bune in a rezolva unele probleme si nu sa te dai tu tehnic ca stii si ai facut si modificat, samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 mai da ce te-ai mai umflat.. poate te-ai descurca tu 'la ureche' sa le reglezi, si da, mi-am desfacut carburatoarele cand am avut de umblat la ele, dar asta nu inseamna ca le poate desface oricine si le pune inapoi gata reglate cum scrie in carte si merge tot beton.si alta chestie, un forum ma gandesc eu e pt a-i ajuta pe altii cu sfaturi bune in a rezolva unele probleme si nu sa te dai tu tehnic ca stii si ai facut si modificat, samd. nu-i asa ca nu ai inteles nimic din ultimul meu post? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 nu-i asa ca nu ai inteles nimic din ultimul meu post? nu mai conteaza.. daca tot veni vorba de carte, eu am aia scanata pe care o gasesti peste tot pe net, ai alta versiune mai calumea? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 am eu aia in format pdf de 45 mb..care se vede f bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 am eu aia in format pdf de 45 mb..care se vede f bine.... imi dai si mie un link te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 nu mai stiu de unde l-am luat...da mi add la barton_mp pe messenger si iti dau acolo daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 http://www.mediafire.com/?mvzz3yzmnyw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 nu mai conteaza.. daca tot veni vorba de carte, eu am aia scanata pe care o gasesti peste tot pe net, ai alta versiune mai calumea? mersi da, am o versiune mai calumea. daca vrei da-mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 oooooooooooooooau asa mai merge, se vede beton. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutare RF-isti! Scurt moment publicitar. Tocmai mi-am schimbat stopul la Bandit si mi-a ramas cel stock, care e identic cu cel de RF, toate modelele. Asa ca daca vrea cineva asa ceva.... Aveti topic aici sau dati-mi un PM. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutare RF-isti! Scurt moment publicitar. Tocmai mi-am schimbat stopul la Bandit si mi-a ramas cel stock, care e identic cu cel de RF, toate modelele. Asa ca daca vrea cineva asa ceva.... Aveti topic aici sau dati-mi un PM. Numa' bine! cu ce stop l-ai schimbat?? cumva dinala pe leduri? daca da spune-mi si mie de unde ai cumparat ca as vrea si eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 cu ce stop l-ai schimbat?? cumva dinala pe leduri? daca da spune-mi si mie de unde ai cumparat ca as vrea si eu.. De la Louis, da' pe RF ar arata ca un Treispezece cu xenon. Pt ca ramai cu restul old school, adica cu sticla rosie & bec si arata prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 am revenit...de data asta cu o problema..am fost ieri la o plimbare si am luat-o pe un drum nu tocmai bun( plin de gropi si denivelari)..astazi cand am plecat cu moto am observat ca la aceleratie peste 5 mii ture se aude un carait sau zornait metalic (cred ca seamana cu caraitul de la cutia de viteze...cand nu strangi deajuns ambreiajul si schimbi treapta)iar la deceleratie se aude si mai pronuntat...are cineva idee de la ce e zgomotul asta ..s-a slabit ceva de la gropi sau e o problema tehnica?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 am revenit...de data asta cu o problema..am fost ieri la o plimbare si am luat-o pe un drum nu tocmai bun( plin de gropi si denivelari)..astazi cand am plecat cu moto am observat ca la aceleratie peste 5 mii ture se aude un carait sau zornait metalic (cred ca seamana cu caraitul de la cutia de viteze...cand nu strangi deajuns ambreiajul si schimbi treapta)iar la deceleratie se aude si mai pronuntat...are cineva idee de la ce e zgomotul asta ..s-a slabit ceva de la gropi sau e o problema tehnica?? inregistreaza sunetul. mi-e sa nu fie un inceput de sfarsit de cuzinet dar pana nu aud nu imi pot da cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) ok maine o sa il inregistrez....faza e ca se aude mai bine in sarcina decat in gol... btw inca o completare mi-a murit motorul 1 data cand am franat la un semafor si la un alt semafor mi s-a aprins becul de la ulei si a disparut dupa aia.. Editat Aprilie 27, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 ok maine o sa il inregistrez....faza e ca se aude mai bine in sarcina decat in gol... btw inca o completare mi-a murit motorul 1 data cand am franat la un semafor si la un alt semafor mi s-a aprins becul de la ulei si a disparut dupa aia.. asta ma face si mai mult sa cred ca e un cuzinet. totusi nu e sigur, mai sunt si alte posibilitati, mici, ce-i drept dar mai sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 sa va povestesc si eu o faza, i-am dat ieri motorul unui prieten pe iarba sa se invete.. mergea bine pana a inceput cu a2-a, a3-a si sa franeze brusc cu spatele.. a cazut si cand ma duc la motor ce credeti ca gasesc, pe undeva intre galerie si carena statea frumos o inelara de 14. mi-a picat fatza cand am vazut-o, a mea nu e ca folosesc doar tubulare. si dupa aia am inceput sa imi aduc aminte cum ii dadeam in gura si singur si cu pasager, si daca cumva sarea cheia aia de acolo putea sa imi blocheze lantul sau cine stie ce se mai putea intampla.. oricum, deja nu imi mai pasa de carene sparte, eram bucuros ca am gasit cheia aia acolo. motorul nu a patit mare lucru, s-au crapat branhiile alea si s-a zgariat carena pe partea dreapta, s-a indoit pedala de frana si s-a rupt urechea care tine prins scaritza si pedala. am fost la cineva care sudeaza in aluminiu si am rezolvat pedala si suportul ala si urmeaza azi sa duc toate carenele la vopsit, cred ca pana diseara sunt gata. oricum pe asfalt zic eu ca nu se ducea jos, dar pe iarba a fost prea rapida faza ca sa isi dea seama ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 uite si inregistrarea...oricum ma apuc sa i dau jos carenele sa identific de unde vine zgomotu exact.. si dupa cum am zis in mers cand e in vit si accelerez se aude mult mai pronuntat zgomotu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pff..m-am uitat acuma si uleiul e la minim chiar sub minim...se poate sa se auda asa de la uleiul prea putin.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 'ai ce cunoscut imi suna... se aude in sarcina mai bine, toleranta dintre cuzinet si arbore a crescut si pompa de ulei nu prea face fatza ca pierde presiune pe acolo. sfatul meu e sa schimbi uleiul cu unul gros, un 20 w 50 mineral pt. moto si sa cumperi un liqui-moly cu mos2 (aditiv cu disulfura de molibden, singurul aditiv "cinstit" ca sa spun asa) si sa adaugi 20 ml aditiv la litrul de ulei. si sa mergi in maxim 6000 rpm. asta daca te mananca sa te plimbi totusi. cel mai bine il lasi pe dreapta. intre timp fa-ti comanda de garnituri de baie de ulei, capac ambreiaj si capac senzor, 2 chei dinamometrice, un set de tubulare bune si desfa motorul, vezi la ce cota sunt cuzinetii si da comanda de un set. SFAT: daca dai jos motorul da-l cu fundul in sus si poti da numai carterul de jos la o parte, nu trebuie sa dai jos chiulasa, cilindrii, etc. din partea de jos. din chiulasa trebuie sa dai jos axele cu came ca sa dai jos lantul de distributie de pe ele si sa le pui la loc fara lant inainte sa il intorci cu fundu-n sus, altfel iti cad pastilele de la supape. desigur, le poti da tu jos si sa le pui in pungi notate dar e munca in plus. cuzinetii (toti, cei de vibrochen si cei de biele) sunt ieftini, parca pana intr-o suta de euro. daca faci tu toata treaba ar trebui sa ajungi la maxim-maximorum 250 de euro in total cu tot cu scule. sa nu iti fie frica, in manual ai totul mura-n gura, nu ai ce sa gresesti chiar daca e prima data cand faci asta. doar sa fii atent la ceea ce iti spun astia in manual. eu tocmai am schimbat cutia mea de viteze cu totul, distrusesem a doua ca am un stil de mers oribil si inca e desfacut, daca vrei sa iti fac poze cu el desfacut sa iti faci o idee despre ce e in motorul asta sa imi zici. p.s. cand o sa incerci sa localizezi sunetul cel mai probabil o sa il auzi in chiulasa, nu jos fiindca bate usor pistonul in chiulasa. cel mai probabil e cuzinetul de la biela nr. 3 (cum stai pe motor), e o buba de-a lor care se manifesta la aprox. 150.000 de km daca motorul a fost forjat dar totusi ingrijit d.p.d.v. al consumabilelor. am id-ul de mess la profil daca mai vrei sfaturi, e mai usor daca vorbim in direct decat sa scriu pagini pe forum. noroc! pff..m-am uitat acuma si uleiul e la minim chiar sub minim...se poate sa se auda asa de la uleiul prea putin.? nu, nu de la asta se aude.mdar daca e foarte putin ulei cateodata poate sa ramana fara ungere, mai ales la acceleratii, nu mai ajunge uleiul pana la sorbul pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 are cineva un maual pentru rf 400r? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am si eu ca toata lumea de aici probleme ,dar a mea pare destul de bizara.Am un suzuki de 400cc din 1995.si goneam cu ea la 120km/h.(aveam cam 15 km parcursi) cand la un moment dat s-a oprit lent,a scazut treptat turatia pana la o.(cam in 10 secunde).Am tras pe dreapta, am inchis ,am deschis benzina, m-am uitat pe la furtune sa nu fie sugrumate,am incercat sa o pornesc, a pornit dar dupa 10n sec iar se oprea(nu vrea sa se tureze).dupa 5-10 min de pauza , ce sa vezi ,porneste.mai merg 5 km, iar baldy.gif se opreste,stau iar 5-10 min iar porneste.mai merg 5km iar.....si am ajuns acasa in cele din urma. Aduc la cunostinta ca am anulat pompa de benzina . Aceeasi problema am avut-o si asta toamna cand aveam pompa. anul asta am mai parcurs cam 50-70 km fara probleme. Sa fie de la o bujie calata sau de la carburatoare? baldy.gif baldy.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu n-am auzit in viata mea de bujie calata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 ulise manualu pt rf nu`l pot pune aici intra pe messenger la id : bogdhanel si ti`l dau acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 adresa mea de email e abciulina@yahoo.com cat despre problema mea cu opritul cred ca e de la alimentare.oare e de la lipsa pompei sau furtune sugrumate,prezenta vacum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.