Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P
eu am patit la prima mea mobra ...aveam o problema cu o bujie cand o porneam la rece nu avea treaba dar cand mergeam vreo 2 km se oprea si nu vroaia sa mai porneasca decat dupa ce se racea :baldy: ...dar la rf ma indoiesc ca toate 4 sunt devina.

 

 

omul n-are rf, are gsxr 400. si are banuiala ca e acelasi motor dar nu e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut.am iesit sambata cu moto crezand ca problema nu e atat de grava.am mers 4 km si s-a oprit si nici nu a vrut sa mai porneasca.inainte de asta am orit la un mecanic auto si mi-a spus ca o supapa de evacuare nu lucreaza deloc cum trebuie.sper ca fie din jocul de la tacheti sau ceva de genul asta.tare sunt amarat,doar am scos-o din service acum 2 saptamani. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fratilor! De unde iau si eu un cauciuc pe spate: 160/60R17. Toti astia care aduc cauciucuri sh nu au nimic pe 160 si parca nu as da 700 ron pe un cauciuc. Apropos: motru meu e de vanzare, dc este cineva interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

siguranta ta nu face 700 de ron?

Pe de o parte ai dreptate. Dar dc iau acum un cauciuc cu 700 ron maine il vand cu 400. mai mult nu face. Oricum il cumpar pt ca acum am pana. Dar motocicleta e de vanzare si nu ma intereseazaprea mult starea in care o vand.

Dar sa stii ca am gasit caiciuc acum, aproape nou. sunt fericit:)

Editat de Boia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou ! mi`am scos si eu RF`u din service, cu supape rectificate, bujii noi, fise noi, carburatie..sincronizare, si merge super !

 

Ma bucur ca am avut aseara 20 de pagini de citit in acest topic (de cand n`am mai intrat), si mai vad si ceva lume noua :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domle da chiar asa se doarme pe`aici ? :eek:

din ce stiti voi, Amortizorul central de la RF600 se potriveste si la RF400 ?

Editat de inimitabilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu mobra si vreau sa stiu dc sa mai confruntat cinava cu ea.

Am observat ca turatia mea la relanti este cam joasa si am invartit de butonas pana a reventi la 1200-1300 rpm. Dupa cativa km(20-30) iarasi a scazut cam la 1000 rpm si iarasi am invartit de butonas si tot asa de mai multe ori. Problema este ca acum butonasul care defapt cred ca este ceva filetat, a ajuns la captul filetului. Acum relantiul meu este cam la 900-1000 rpm. Ce as putea sa ii fac sa revina la normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Am si eu o problema cu mobra si vreau sa stiu dc sa mai confruntat cinava cu ea.

Am observat ca turatia mea la relanti este cam joasa si am invartit de butonas pana a reventi la 1200-1300 rpm. Dupa cativa km(20-30) iarasi a scazut cam la 1000 rpm si iarasi am invartit de butonas si tot asa de mai multe ori. Problema este ca acum butonasul care defapt cred ca este ceva filetat, a ajuns la captul filetului. Acum relantiul meu este cam la 900-1000 rpm. Ce as putea sa ii fac sa revina la normal?

 

 

motorul merge normal in rest? adica sub acceleratie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul merge normal in rest? adica sub acceleratie?

da. In rest merge destul de bine.(nu sunt sigur, am observat eu ca scade turatia la relanti cand se incalzeste motoru)

numa ca de la 9000 de ture in sus nu mai trage cum tragea pe vremuri:D da asta cred ca e alta boala de-a lui. de la batranete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer si io as da pe un cauciuc atata dar daca n`am de unde atunci ce dracu sa fac ? .... ma bucur daca imi iau unu sh la 100 ron ... mai ales cate cheltuieli am pe cap ....

 

 

 

 

salutare.imi mai poti da manualul de rf 400r.astept vesti pe mess.merci mult

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu mobra si vreau sa stiu dc sa mai confruntat cinava cu ea.

Am observat ca turatia mea la relanti este cam joasa si am invartit de butonas pana a reventi la 1200-1300 rpm. Dupa cativa km(20-30) iarasi a scazut cam la 1000 rpm si iarasi am invartit de butonas si tot asa de mai multe ori. Problema este ca acum butonasul care defapt cred ca este ceva filetat, a ajuns la captul filetului. Acum relantiul meu este cam la 900-1000 rpm. Ce as putea sa ii fac sa revina la normal?

 

 

La mine se intampla exact invers, adica setam turatia la relanti la ~1500 rpm iar dupa putin timp sarea la ~3000 rpm. Solutia pe care am gasit-o a fost sa indoi putin suportul de metal care tine cablul de care invarti si acum nu se mai deregleaza.

Editat de AdiRMG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva timp a inceput sa nu mai imi mearga toti cilindrii. Apoi nu mi-a mai pornit. M-am gandit ca e de la bujii asa ca i-am cumparat bujii. Am luat Champion, iar eu in el aveam NGK. NGK-urile erau CR8E adica tipul cald. Standard sunt CR9E.

Si acum problema 1, bujia scoasa din motor are capatul dinspre pipa ascutit iar cea cumparata e rotunda. Ce fac? BUJIE.JPG

2. Bujia CR8E are electrodul cu ~1mm decat echivalentul de la Champion a CR9E. E ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. bujiile pt ea sunt NGK CR9EK (cu 2 electrozi)

2. cam aceeasi problema o aveam si yo.... i`am rectificat supapele, iar acum ii schimb cititorul (un senzor..pe volanta)

 

normal...n`ar trebuii sa`ti crape bujiile daca nu ai f multi km cu ele...iar eu as merge tot pe NGK

 

spor la treaba si tine`ne si pe noi la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
1. bujiile pt ea sunt NGK CR9EK (cu 2 electrozi)

2. cam aceeasi problema o aveam si yo.... i`am rectificat supapele, iar acum ii schimb cititorul (un senzor..pe volanta)

 

normal...n`ar trebuii sa`ti crape bujiile daca nu ai f multi km cu ele...iar eu as merge tot pe NGK

 

spor la treaba si tine`ne si pe noi la curent

 

 

la 400 scrie de cr9ek, la 600 de cr9e :P poti sa pui oricare, cifra termica e aceeasi. in schimb va recomand denso iridium la urmatorul schimb, o sa fiti uimiti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut bogdan.fii mai explicit: cum sa intru pe mess la tine?am sa deschid mess-ul cand stau seara pe acasa,ok?ne gasim noi cumva.

acum ca tot scriu aici am constatat ca am un lic de ulei pe la piciorul de sustinere a moto.am constatat asta acum o saptamana dupa ce am dat carburatoarele jos si le-am curatat.am mai patit anul trecut asta si a trebuit sa schimb uleiul(cica a intrat benzina in ulei si la diluat-asa a zis mecanicul de atunci)picura cateva picaturi pe zi. ce se intampla?

ce ulei folositi voi si ce bujii pt un rf 400r pt ca nu mai inteleg nimic.eu am folosit si cr8ek si 9.acum am un mixt de 8 cu 9 dar vreau sa le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am un bun prieten nou posesor de RF 900 din pacate nu are acces la net si ma roaga pe mine sa intreb de un manual de reparati pentru el,si daca are cineva baterie de carburatoare SH de vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ascultat bataia si se aude pe partea stanga din zona alternatorului....am facut chestia care o zici tu si intradevar se diminueaza zgomotul...se poate rezolva cumva chestia asta??(am uploadat si o inregistrare)

si inca ceva ... mi se pare cam moale suspensia... de ex furca fata daca tin frana si ma apas cu putere pe ghidon bratele furcii intra cam jumatate din cursa totala..e normal sau trebuie completat ulei ceva?

 

exact asa face si al meu, zici ca a luat-o pe motorina dintr-o data.. :)

tu ai rezolvat problema la al tau? daca da, ce ai schimbat?

 

 

 

 

 

exact asa face si al meu, zici ca a luat-o pe motorina dintr-o data.. :D

tu ai rezolvat problema la al tau? daca da, ce ai schimbat?

 

am ascultat mai atent, de la alternator se aude.

diseara il scot sa vad ce-i bulit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...