Vizitator stress_L&P Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 eu am patit la prima mea mobra ...aveam o problema cu o bujie cand o porneam la rece nu avea treaba dar cand mergeam vreo 2 km se oprea si nu vroaia sa mai porneasca decat dupa ce se racea ...dar la rf ma indoiesc ca toate 4 sunt devina. omul n-are rf, are gsxr 400. si are banuiala ca e acelasi motor dar nu e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 salut.am iesit sambata cu moto crezand ca problema nu e atat de grava.am mers 4 km si s-a oprit si nici nu a vrut sa mai porneasca.inainte de asta am orit la un mecanic auto si mi-a spus ca o supapa de evacuare nu lucreaza deloc cum trebuie.sper ca fie din jocul de la tacheti sau ceva de genul asta.tare sunt amarat,doar am scos-o din service acum 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Ma fratilor! De unde iau si eu un cauciuc pe spate: 160/60R17. Toti astia care aduc cauciucuri sh nu au nimic pe 160 si parca nu as da 700 ron pe un cauciuc. Apropos: motru meu e de vanzare, dc este cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 siguranta ta nu face 700 de ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) siguranta ta nu face 700 de ron? Pe de o parte ai dreptate. Dar dc iau acum un cauciuc cu 700 ron maine il vand cu 400. mai mult nu face. Oricum il cumpar pt ca acum am pana. Dar motocicleta e de vanzare si nu ma intereseazaprea mult starea in care o vand. Dar sa stii ca am gasit caiciuc acum, aproape nou. sunt fericit:) Editat Mai 7, 2009 de Boia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 am vazut la unele motociclete printre care si la un rf o tija metalica prinsa pe etrieru de frana spate si bascula spate...stie cineva la ce foloseste chestia aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 siguranta ta nu face 700 de ron? sincer si io as da pe un cauciuc atata dar daca n`am de unde atunci ce dracu sa fac ? .... ma bucur daca imi iau unu sh la 100 ron ... mai ales cate cheltuieli am pe cap .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salutare din nou ! mi`am scos si eu RF`u din service, cu supape rectificate, bujii noi, fise noi, carburatie..sincronizare, si merge super ! Ma bucur ca am avut aseara 20 de pagini de citit in acest topic (de cand n`am mai intrat), si mai vad si ceva lume noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) domle da chiar asa se doarme pe`aici ? din ce stiti voi, Amortizorul central de la RF600 se potriveste si la RF400 ? Editat Mai 13, 2009 de inimitabilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Din ce stiu eu doar partea de motor/cutie viteze nu se potriveste de la una la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Stie cineva codul de rulmenti care vin pusi la axele rotilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Am si eu o problema cu mobra si vreau sa stiu dc sa mai confruntat cinava cu ea. Am observat ca turatia mea la relanti este cam joasa si am invartit de butonas pana a reventi la 1200-1300 rpm. Dupa cativa km(20-30) iarasi a scazut cam la 1000 rpm si iarasi am invartit de butonas si tot asa de mai multe ori. Problema este ca acum butonasul care defapt cred ca este ceva filetat, a ajuns la captul filetului. Acum relantiul meu este cam la 900-1000 rpm. Ce as putea sa ii fac sa revina la normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Am si eu o problema cu mobra si vreau sa stiu dc sa mai confruntat cinava cu ea.Am observat ca turatia mea la relanti este cam joasa si am invartit de butonas pana a reventi la 1200-1300 rpm. Dupa cativa km(20-30) iarasi a scazut cam la 1000 rpm si iarasi am invartit de butonas si tot asa de mai multe ori. Problema este ca acum butonasul care defapt cred ca este ceva filetat, a ajuns la captul filetului. Acum relantiul meu este cam la 900-1000 rpm. Ce as putea sa ii fac sa revina la normal? motorul merge normal in rest? adica sub acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 motorul merge normal in rest? adica sub acceleratie? da. In rest merge destul de bine.(nu sunt sigur, am observat eu ca scade turatia la relanti cand se incalzeste motoru) numa ca de la 9000 de ture in sus nu mai trage cum tragea pe vremuri:D da asta cred ca e alta boala de-a lui. de la batranete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 sincer si io as da pe un cauciuc atata dar daca n`am de unde atunci ce dracu sa fac ? .... ma bucur daca imi iau unu sh la 100 ron ... mai ales cate cheltuieli am pe cap .... salutare.imi mai poti da manualul de rf 400r.astept vesti pe mess.merci mult asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Am si eu o problema cu mobra si vreau sa stiu dc sa mai confruntat cinava cu ea.Am observat ca turatia mea la relanti este cam joasa si am invartit de butonas pana a reventi la 1200-1300 rpm. Dupa cativa km(20-30) iarasi a scazut cam la 1000 rpm si iarasi am invartit de butonas si tot asa de mai multe ori. Problema este ca acum butonasul care defapt cred ca este ceva filetat, a ajuns la captul filetului. Acum relantiul meu este cam la 900-1000 rpm. Ce as putea sa ii fac sa revina la normal? La mine se intampla exact invers, adica setam turatia la relanti la ~1500 rpm iar dupa putin timp sarea la ~3000 rpm. Solutia pe care am gasit-o a fost sa indoi putin suportul de metal care tine cablul de care invarti si acum nu se mai deregleaza. Editat Mai 16, 2009 de AdiRMG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Acum ceva timp a inceput sa nu mai imi mearga toti cilindrii. Apoi nu mi-a mai pornit. M-am gandit ca e de la bujii asa ca i-am cumparat bujii. Am luat Champion, iar eu in el aveam NGK. NGK-urile erau CR8E adica tipul cald. Standard sunt CR9E. Si acum problema 1, bujia scoasa din motor are capatul dinspre pipa ascutit iar cea cumparata e rotunda. Ce fac? 2. Bujia CR8E are electrodul cu ~1mm decat echivalentul de la Champion a CR9E. E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 1. bujiile pt ea sunt NGK CR9EK (cu 2 electrozi) 2. cam aceeasi problema o aveam si yo.... i`am rectificat supapele, iar acum ii schimb cititorul (un senzor..pe volanta) normal...n`ar trebuii sa`ti crape bujiile daca nu ai f multi km cu ele...iar eu as merge tot pe NGK spor la treaba si tine`ne si pe noi la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 1. bujiile pt ea sunt NGK CR9EK (cu 2 electrozi)2. cam aceeasi problema o aveam si yo.... i`am rectificat supapele, iar acum ii schimb cititorul (un senzor..pe volanta) normal...n`ar trebuii sa`ti crape bujiile daca nu ai f multi km cu ele...iar eu as merge tot pe NGK spor la treaba si tine`ne si pe noi la curent la 400 scrie de cr9ek, la 600 de cr9e poti sa pui oricare, cifra termica e aceeasi. in schimb va recomand denso iridium la urmatorul schimb, o sa fiti uimiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 si mie imi ardea o bujie... cr9e ... si mi`o pus mecanicu cr8e .. si mere brici Ulisee .. pt manual intra pe mess la mine scuze ca nu ti`am dat mai devreme nu am stat pe acasa prea mult .de obicei seara sunt pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 salut bogdan.fii mai explicit: cum sa intru pe mess la tine?am sa deschid mess-ul cand stau seara pe acasa,ok?ne gasim noi cumva. acum ca tot scriu aici am constatat ca am un lic de ulei pe la piciorul de sustinere a moto.am constatat asta acum o saptamana dupa ce am dat carburatoarele jos si le-am curatat.am mai patit anul trecut asta si a trebuit sa schimb uleiul(cica a intrat benzina in ulei si la diluat-asa a zis mecanicul de atunci)picura cateva picaturi pe zi. ce se intampla? ce ulei folositi voi si ce bujii pt un rf 400r pt ca nu mai inteleg nimic.eu am folosit si cr8ek si 9.acum am un mixt de 8 cu 9 dar vreau sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 salutare,am un bun prieten nou posesor de RF 900 din pacate nu are acces la net si ma roaga pe mine sa intreb de un manual de reparati pentru el,si daca are cineva baterie de carburatoare SH de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Pt piese incearca aici. Pt manual aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Multumesc mult sper sa ma descurc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 am ascultat bataia si se aude pe partea stanga din zona alternatorului....am facut chestia care o zici tu si intradevar se diminueaza zgomotul...se poate rezolva cumva chestia asta??(am uploadat si o inregistrare) si inca ceva ... mi se pare cam moale suspensia... de ex furca fata daca tin frana si ma apas cu putere pe ghidon bratele furcii intra cam jumatate din cursa totala..e normal sau trebuie completat ulei ceva? exact asa face si al meu, zici ca a luat-o pe motorina dintr-o data.. tu ai rezolvat problema la al tau? daca da, ce ai schimbat? exact asa face si al meu, zici ca a luat-o pe motorina dintr-o data.. tu ai rezolvat problema la al tau? daca da, ce ai schimbat? am ascultat mai atent, de la alternator se aude. diseara il scot sa vad ce-i bulit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.