Supapa_Jr Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 Mie imi place mai micutz mai finutz...pana la un moment dat Apropo e greu de pus furca de etz? ce schimbari trebuie facute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 1. de frande o sa aiba nevoie, daca ii schimba motorul, sau daca ii va creste performantele motorului lui semnificativ. 2. o transcrii cu motoru vechi... si dupa aia ii pui alt motor ca pe strada daca te opreste un politai, nu se uita la serii, iar la verificare inca se poate rezolva orice 3. cadru o intaresti, din cate stiu si cadrul de ETZ ii de cacao , simplu leagan.. la minsk nush cum ii. 4. io din cate stiu se depune pe frig o pelicula subtire de apa pe suprafetele lustruite ... mie aas mi-o zis mecanicu cu care imi repar motorcicleta, ca si io am vrut sa ii fac.. 5. ai mai putea sa ii schimbi carbu cu una de pe o japo 2T (cred ca gasesti ieftin carburi de suzuki RD (cred ca asa se zice, infine ii o comunista japoneza)) sau sai pui jigloare mai mari, 6. nush cum are minskul parte electrica, dar poate ii poti pune aprindere electronica tranzistoriala (~~30 lei grei) sau cu senzor hall, care este si pe etz 251 (~80 lei grei) si io iti recomand sa nu o carenezi, mai bine faci ceva de genu street fighter sau motocros, ca ar arata mai bine ba se uita si la serii! pe mine m-a oprit odata nu se depune nik ca n-are de unde apa carb un mare DA minskul are aprindere electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 nu te apuca de schimbat motoru ca iti faci probleme si cand o sa vrei sa-l vinzi <ca-i primu motor>n-o sa-ti scoti banii....fa-l cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 Cross nu imi prea place mie...poate street fighter Si carb...ce carb? Si cat imi creste consumul si ce mai trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 Ce trebuie schimbat ca sa ii pun furca de etz? Cam cat costa o furca de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 pai un mikuni sau ceva din asta japonez, cauta carburator de suzuki rg ... multi au asa ceva pe comunista, de montat furca de etz nu cred ca tre sa modific mult, cat despre pret: habar nam, caut si u prin oser... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 (editat) Poti sa postezi niste poze cu etzul tau?? sa imi fac o impresie...ca pare buna idea cu frana pe disc... Si poti sa-mi spui cu cat creste consumul daca pun carb mikuni sau de Rg? Si la ce mai trebuie sa fac modificari daca pun carb? Editat Noiembrie 15, 2005 de Supapa_Jr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Cross nu imi prea place mie...poate street fighter Si carb...ce carb? Si cat imi creste consumul si ce mai trebuie schimbat? carb mikuni de exemplu consumul nu cred ca o sa treaca de 5 daca il forjezi! de obicei consumul scade cu un carb mai rasarit in aceleasi conditii de mers ca si cu carbul original! poti sa-i bagi si o muzicuta de pe la un rs de 125 ca sa-i maresti performantele si sa-i scazi consumul (nu mai da benzina inapoi in carb) p.s. azi mai bag la lista aia explicata cata ceva despre modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 ca sa pui alt carb nu tre sa modifici mai nimik, daca pui si cablul atunci nici atat. eventual o plansa sa faci, unde vine carbu pe cot.... da putin probabil (daca pui carb de la una de 125 nu cred sa trebuiasca) performantele cresc, consumul scade.... =====> carb mai bun poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 16, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2005 Mersi pt poze....un lucru e sigur pana acum....pun furca de etz ca arata mai misto si e mai buna frana pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 16, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2005 In primul rand...ce e aia muzicuta?..cum arata...cat costa un carb d-ala...cu cat cresc performantele? Am gasit jenti turnate...frana fata pe disc...ce ziceti...sa le iau??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 muzicuta din cate stiu e ca si o supapa, care permite sa intre o parte din amestec direct in camera de ardere, nu cre ca se potriveste la motoru de minsk... la motoare mai moderne 2T e folosit numa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 nu prea ai de unde sa faci rost de muzicutza...ce rotzi ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 ba ai de unde sa faci rost de muzicuta, numa nu cred ca ai ce face cu el, daca nui schimbi si motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 muzicuta din cate stiu e ca si o supapa, care permite sa intre o parte din amestec direct in camera de ardere, nu cre ca se potriveste la motoru de minsk... la motoare mai moderne 2T e folosit numa.. nu-i adevarat uite, chiar si voshodul intr-o toba are muzicuta se potriveste de la rs de 125 dar trebuie sa-i faci adaptare la galerie! ba ai de unde sa faci rost de muzicuta, numa nu cred ca ai ce face cu el, daca nui schimbi si motorul ba ai ce-i face, ii mareste performantele si scade consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 la fostu meu ij aveam doua carburi,da mergea bine doar in turatzie,asha n-avea ralantii....daca i-ar adapta muzicutza poate ca ar avea aceeashi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 17, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2005 Ma... jentile sunt de malaguti 50 mix .... am auzit ca se potrivesc...oricum eu aveam de gand sa schimb furca si s-ar putea sa se prinda bine pe aia de etz...daca imi faceti rost de poze cu malaguti 50 mix va rog puneti una aici ca nu stiu cum arata...decat ca sunt in 3 spite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 @supapa_jr : exista site-ul www.bikez.com si acol gasesti poza cu orice motor din 70 incoace... got it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 @PEPSI sa stii ca nu am gasit pe site modelul asta...poti sa pui acelasi disc original pe etrier de etz sau trebuie sa fie neaparat disc de etz??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 e ca un moped cu sha de 2...da cred k are frane pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 Pai pe disc mi-e mai greu sa adaptez da pe tambur e mai usor. Oricum nu cred ca ma complic la muzicute si altele...am auzit ca ar fi niste prelungiri de toba care scot sunetul mai diferit....mai placut nu ring ding ding Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 mai bine disk...frate,important e sa aiba tzinuta de drum mai buna(suspensii) shi franare..dak stai mai greu cu banu..punetzi fatza completa ETZ(cam 2 mil...zic io),daca vrei ceva mai bun(ca ETZ-ul e totushi comunista),pune de jappo,ceva...eu am avut de suzi gs 400...da am dat 200 euro...da era szuper.....nu conteaza totdeauna estetica...dejeaba-i pui rotzi de aliaj daca ea vobleaza k dreaq la 70 km/h.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 Pai asta vroiam sa fac....sa pun frana pe disc adica sa-i cumpar furca fata de etz...eu doar intrebam daca pot sa pun disc de etz pe alta roata....ca nu sunt specialist Daca vinde cineva furca fata sa puna aici pret si o poza daca se poate...ca ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 poi disk pe alta roata...trebe facut distantier,etc....NU...fatza de etz am io...da nu-i folosita de mult...2 mil...poze n-am acu....succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 Pai si cum fac daca roata pe fata e pe disc dar are discul prea mic sau nu se potriveste cu etrierul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.