Mark81 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Salutare, ma gandesc sa montez segmenti noi pe 450-ul meu din 2004. Motocicleta merge bine dar mi se pare ca pedala s-a cam flescait . Pana acum nu s-a mai umblat in motor si acesta are in jur de 250 ore. Care ati mai facut treaba asta? Se lucreaza cu motorul pe cadru? Ce se mai schimba obligatoriu la lucrarea asta? Eu m-am gandit la garnitura chiuloasa+cilindru si clips-ul de la lantul de distributie, am uitat ceva? Cei care ati mai facut treaba asta, sariti si voi cu cateva sfaturi. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Poti sa te mai uiti la scaunele supapelor si sa le rectifici cu pasta abraziva daca e cazul. Dar pentru asta trebuie sa schimbi musai simeringurile supapelor. Se strica cand le scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 inainte de segmentare fa un test de compresie si vezi daca mai e in parametrii (ai grija sa "pacalesti" decompresoru automat daca il ai), pe langa ganitura chiuloasa+cilindru, rectificat chiuloasa, semeringuri supape, semeringuri pompa apa verifica si pistonu sa nu fie uzat sau in cel mai rau caz daca cilindru are buza sus trebe schimbat la partea de distribuitie vezi cat de intins e lantul daca e intins tare ia-ti lant si patina intinzatoarea, eventual si intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Pe bune ca n-ai ce face! Din cauza ca sa "flescait" pedala te apuci sa desfaci motorul cand el merge ok?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOD Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Stiu eu unul dintre cei mai mari dusmani ai lui "bine": "FOARTE BINE" Spor la treaba dar ma gandesc ca este o lucrare mai serioasa care ar trebui sa o faca un mecanic. Nu ar trebui sa risti sa te incurci si sa ajungi la mecanic cu motorul in plase. Dar daca motorul merge bine si nu iti face probleme lasa-l asa, eventual fa-i o revizie de iarna ca sa nu te trezesti cu ceva chichite stricate la inceputul sezonului. Cu stima Dan Morar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 mda, cam multe ore... afla-i rata de compresie(cu un compresmetrul) si daca tot il desfaci uita-te bine la tot ce s-a scris mai sus supape chiuloasa etc... e bine ca il desfaci, o sa vada colegul cu dr-ul cand i-o cadea o supapa in cilindru ce bine a fost ca nu a desfacut motorul... mi se pare ca producatorul recomanda schimbarea pistonului la vreo 60 de ore dar cine isi permite??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Salutare, ma gandesc sa montez segmenti noi pe 450-ul meu din 2004. Motocicleta merge bine dar mi se pare ca pedala s-a cam flescait . Pana acum nu s-a mai umblat in motor si acesta are in jur de 250 ore. Care ati mai facut treaba asta? Se lucreaza cu motorul pe cadru? Ce se mai schimba obligatoriu la lucrarea asta? Eu m-am gandit la garnitura chiuloasa+cilindru si clips-ul de la lantul de distributie, am uitat ceva? Cei care ati mai facut treaba asta, sariti si voi cu cateva sfaturi. Mark Si mie imi place sa surubaresc. In facultate reparam motoarele de la masinile colegilor, dar chiar si asa..... Uneori lucrurile par mai simple decat sunt si risti sa strici ceva. APoi te costa mai mult decat daca ai fi mers direct la un priceput. Sfatul meu este sa il repari la unul priceput ce a mai bagat nasul in motoare mai des decat tine. In rest iti urez toate bune si sa ne vedem sanatosi. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 Si mie imi place sa surubaresc. In facultate reparam motoarele de la masinile colegilor, dar chiar si asa.....Uneori lucrurile par mai simple decat sunt si risti sa strici ceva. APoi te costa mai mult decat daca ai fi mers direct la un priceput. Sfatul meu este sa il repari la unul priceput ce a mai bagat nasul in motoare mai des decat tine. In rest iti urez toate bune si sa ne vedem sanatosi. Respect. Stai linistit Ionut, nici nu ma gandeam sa ma apuc singur, am un amic care are service si lucreaza la motoare de enduro de cand se stie. Treaba o sa o facem impreuna Multumesc, mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 de obicei daca lucrurile merg bine te saturi si atunci faci ca ceva sa mearga prost ca sa ai de lucru si sa ai senzatia ca ai facut ceva. ce ai cu saraca motocicleta daca merge bine si porneste de ce sa umbli in ea si mai ales cu sfaturi de pe forum.parerea mea este sa mergi cu ea pana o sa te anunte ea ca trebuie schimbat ceva in motor. de anuntat fi sigur ca te anunta,dar pana atunci ia mana de acolo si plimbate linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Legea de aur a mecanicii: CE MERGE NU TREBUIE DEMONTAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 de anuntat fi sigur ca te anunta,dar pana atunci ia mana de acolo si plimbate linistit pe mine nu m anuntat ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 mda, cam multe ore... afla-i rata de compresie(cu un compresmetrul) si daca tot il desfaci uita-te bine la tot ce s-a scris mai sus supape chiuloasa etc... e bine ca il desfaci, o sa vada colegul cu dr-ul cand i-o cadea o supapa in cilindru ce bine a fost ca nu a desfacut motorul... mi se pare ca producatorul recomanda schimbarea pistonului la vreo 60 de ore dar cine isi permite??? mobra are 250 de ore si nu se stie in ce regim a mers fostu sau cat de interesat era de mentenanta. eu intodeauna la monocilindu cand am cumparat la sh am bagat ochiu fie in 4 sau 2 timpi. nu costa o avere si e mai sanatos decat o supapa cazuta si o dauna totala. fostu meu rmz tragea 100% si era cu 2 dinti de la semn, apropo de semne si avertizari. stiu un 525/06 la 5-600 de ore fara absolut nici o interventie (reparatie) in motor, numai ulei si filtre schimbate des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Ok, si concluzia la ce ai scris mai sus care este? P.S Motorul nu a fost alergat si a fost ingrijit corect (il cunosc si pe primul proprietar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) eu doar am zis ce am vazut. concluzia o tragi tu, nu ma pricep asa ca nu pot da sfaturi. Editat Ianuarie 28, 2009 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 nu ne mai tine in tensiune si masoara i compresia , eu cred ca e placebo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 ne spui ce zice compresmetru si dupaia dezbatem problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 iti dau io compresmetru. are filet d-ala mai mare pt. bujie gen DR (DPR 8EA), dar ii poti face reductie daca ai bujie d-aia mai subtirica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.