DeepSky Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Va multumesc fumos pentru raspunsuri ! Se pare ca la capitolul consumabile / pieste de schimb, CB450S sta destul de bine, chiar la noi in tara ! Ia priviti ................ AICI !!! da, romi-moto sunt de incredere. Au mai multe surse, nu numai louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Ce anume modifici la ea? subframe-ul il tai chiar dupa prinderea telescoapelor si o sa il ridic cumva cu 10 cm mai sus (inca admir cadru ca sa vad ce pot scoate din el, ca sa lucrez curat si sa nu ingreunez, dimpotriva as vrea sa il usurez un pic)....ca sa pot fixa shaua de la street triple, si sa poata sa imi faca Ice-Queen un model de coditza care sa aiba un design potrivit. Plus ca acum lucreaza la o alta masca pt motoru meu....renunt la cea de ktm in favoarea uneia mai usoara. mi-a mai fugit imaginatia la un flat-tracker, dar mi-a scos sotia prostiile din cap. ( pentru asa ceva o sa aleg pe viitor un alt motor mai vechi un pic) o sa pun poze mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) subframe-ul il tai chiar dupa prinderea telescoapelor si o sa il ridic cumva cu 10 cm mai sus (inca admir cadru ca sa vad ce pot scoate din el, ca sa lucrez curat si sa nu ingreunez, dimpotriva as vrea sa il usurez un pic)....ca sa pot fixa shaua de la street triple, si sa poata sa imi faca Ice-Queen un model de coditza care sa aiba un design potrivit. Plus ca acum lucreaza la o alta masca pt motoru meu....renunt la cea de ktm in favoarea uneia mai usoara. mi-a mai fugit imaginatia la un flat-tracker, dar mi-a scos sotia prostiile din cap. ( pentru asa ceva o sa aleg pe viitor un alt motor mai vechi un pic) o sa pun poze mai incolo. Pai cam asa fac toti, taie cadrul coditei imdeiat dupa ce se termina intaritura aia de care se prind si amortizoarele. Eu m-am gandit sa o tai tot de acolo si sa preungesc subframe-ul pe linia intariturii, asa cred ca mi-ar fi cel mai usor sa prind codita. Inca nu am desfacut sa vad exact toate detaliile dar pana acum e ok treaba, codita de rr e un pic mai lata dar nu e problema, abia ocolesc mai bine eventualele obstacole astfel incat sa nu ciopartesc chiar de tot din subframe. Mai e cumva o problema si cu undertailul, la cb-ul negru cu coditza de 600rr am vazut ca e taiat undeva pe langa amortizoare apoi prelungit cu alt undertail, trebuie sa vad exact ce variante as avea, nu de alta dar pot scoate un spatiu destul de marisor sub saua de la pasager Poate reusesc deseara sa stau ceva mai mult si sa incep primele modificari ... Editat Martie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 noi iti uram mult spor sa ai! eu personal m-am gandit la varianta de a modifica tot bratul spate si de a trece pe un sigur amortizor-central. dar ice-man nu vrea, lui ii place aspectul mai retro cu 2 telescoape. noi am ales o codita moderna, usoara,care sa se potriveasca cu aspectul general al motocicletei si care sa poata duce pasager (adica eu sau incarcatura de drum lung) caci eu la drumuri lungi nu ies cu motorul meu, nu am voie pe motorway inca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Pai cam asa fac toti, taie cadrul coditei imdeiat dupa ce se termina intaritura aia de care se prind si amortizoarele. Eu m-am gandit sa o tai tot de acolo si sa preungesc subframe-ul pe linia intariturii, asa cred ca mi-ar fi cel mai usor sa prind codita. Inca nu am desfacut sa vad exact toate detaliile dar pana acum e ok treaba, codita de rr e un pic mai lata dar nu e problema, abia ocolesc mai bine eventualele obstacole astfel incat sa nu ciopartesc chiar de tot din subframe. Mai e cumva o problema si cu undertailul, la cb-ul negru cu coditza de 600rr am vazut ca e taiat undeva pe langa amortizoare apoi prelungit cu alt undertail, trebuie sa vad exact ce variante as avea, nu de alta dar pot scoate un spatiu destul de marisor sub saua de la pasager Poate reusesc deseara sa stau ceva mai mult si sa incep primele modificari ... nu vreau sa ma bag in rezistenta, aparatu meu de sudura e mai slabut asa si nu am cu ce...momentan, daca as avea, as schimba tot subframe-ul. nu mai am de 2 ani undertail-u', am nituit frumos o tabla taiata exact dupa forma cadrului si a iesit destul de ok, acu am gasit prin garaj o bucata si mai buna si o sa o schimb si pe aia. faza e ca abia in 2 saptamani o sa ma pot apuca de munca (am un examen). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 nu vreau sa ma bag in rezistenta, aparatu meu de sudura e mai slabut asa si nu am cu ce...momentan, daca as avea, as schimba tot subframe-ul.nu mai am de 2 ani undertail-u', am nituit frumos o tabla taiata exact dupa forma cadrului si a iesit destul de ok, acu am gasit prin garaj o bucata si mai buna si o sa o schimb si pe aia. faza e ca abia in 2 saptamani o sa ma pot apuca de munca (am un examen). Nu stiu ce sa fac, o singura chestie nu am luat in calcul ... si anume faptul ca coditza e lata, are unceva la 47 de cm in cel mai lat loc, pe cand motorul nu depaseste 43 decat cu ghidonul si crash-bar-urile. Acum stau in dubii daca sa fac sau nu modificarea, imi e sa nu arate ca un ... la final. Inca sunt la service acum dar am sa pun niste poze mai tarzior cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 pai daca e mai lata poate iti trebuie alta carena. daca te pricepi la design un pic asa poate iti iese-incearca din spuma daca nu ai plastelina(cu plastelina e si mai greu pt ca tre' sa te pricepi la facut structura de baza ) oricum tu fa poze si iti zic daca ar merge. si eu ma confrunt cu belele si spatii care raman ampulea. incerc sa fac ca motoru sa arate ca asa e facut din fabrica, de la mama lui, fara sa se vada imbinari dubioase de amator... Mesaj completat eu pun saua si stopul spate si construiesc designul (carena)dorit pe langa. stopul e ales in asa fel incat sa se potriveasca la schitele initiale Mesaj completat inca ceva... cu designul e mare problema cu simetria . iti trebuie o scula numita"profile gauge tool"-scula care o folosesc si cei ce construiesc rezervoare de bobbere pt a verifica profilul formei. in fine e mai complicat si nu pot sa-ti explic asa, din ochi nu iese simetric orice ai face. nici mie nu mi-a iesit prima lucrare si am ani de zile experienta cu lut deci am ochiul format. acum lucrez cu repere pt simetrie si scule speciale, uneori stau si 2 saptmani la o lucrare(la alea complicate) pt ca in fiecare zi descopar ca sunt 1-2 mm diferente. nu vreau sa te descurajez dar a sa faci treaba ca lumea tre' sa gandesti 3 miscari in avans si sa ai toate sculele. Mesaj completat fuck...n-am citit cum trebuie, am crezut ca te referi la subcadru deci tu ai toata codita, completa? Mesaj completat ce am descris eu e cum sa faci o codita(carena) daca ai saua, stopul si subcadrul (nu neaparat de la acelasi moto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.c. Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Salut la toata lumea. Stie cineva daca pentru un CB500 se potrivesc pneuri mai late de 130 pe spate si 110 pe fata? As vrea sa pun undeva la 120 cu 150 dar am inteles ca e posibil sa atinga aparatoarea si bascula. A incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) Salut la toata lumea. Stie cineva daca pentru un CB500 se potrivesc pneuri mai late de 130 pe spate si 110 pe fata? As vrea sa pun undeva la 120 cu 150 dar am inteles ca e posibil sa atinga aparatoarea si bascula. A incercat cineva? 150 merge, dar nu te-as sfatui sa bagi asa mare, janta e ingusta si se face cauciucul ciuperca, un 140 cred ca ar fi perfect, cat despre fata nu te sfauiesc sa pui 120, nu se aseaza deloc bine pe janta. Revin la ale mele ... Coditza e prea lata, pe langa asta imi mai trebuie saua de la pasager si stopul spate(dupa calculele mele undeva la 400-500 de lei aproximativ), desi ma bate gandul sa le fac pe amandoua. Saua de la cb oricum trebuie sa o tai ca sa iau saua de la "sofer", si din ea cred ca pot scoate si burete pentru saua de pasager, dar nu am baza, plasticul pe care sa pun buretele si tapiteria. Stopul ... cu stopul e alta treaba, l-as face cu led-uri in o bucata de plexiglass pentru ca vreau sa integrez in el si semnalizarile, dar nu sunt sigur de produsul finit cum o sa iasa ... De schimbat coditza nu stiu ce sa zic, sunt curios cat costa o codita de 600rr sa zic, eu pe asta am gasit-o la un amic la un pret foarte ok, oricum inca nu e platita deci nu e asa mare treagedie Editat Martie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Revin la ale mele ... Coditza e prea lata, pe langa asta imi mai trebuie saua de la pasager si stopul spate(dupa calculele mele undeva la 400-500 de lei aproximativ), desi ma bate gandul sa le fac pe amandoua. Saua de la cb oricum trebuie sa o tai ca sa iau saua de la "sofer", si din ea cred ca pot scoate si burete pentru saua de pasager, dar nu am baza, plasticul pe care sa pun buretele si tapiteria. Stopul ... cu stopul e alta treaba, l-as face cu led-uri in o bucata de plexiglass pentru ca vreau sa integrez in el si semnalizarile, dar nu sunt sigur de produsul finit cum o sa iasa ... De schimbat coditza nu stiu ce sa zic, sunt curios cat costa o codita de 600rr sa zic, eu pe asta am gasit-o la un amic la un pret foarte ok, oricum inca nu e platita deci nu e asa mare treagedie mai nu arata chiar asa e rau (ma refer la partea cu latimea), ai putea sa compensezi prin a mari un pic carenele de pe radiator....sa le faci mai bulky. sau sa vezi ce alte codite ai mai gasi Mesaj completat http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=22432 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 mai nu arata chiar asa e rau (ma refer la partea cu latimea), ai putea sa compensezi prin a mari un pic carenele de pe radiator....sa le faci mai bulky. sau sa vezi ce alte codite ai mai gasi Nu prea am ce sa fac carenelor de pe rezervor ... ar arata foate aiurea, mi-ar tebui un rezervor mai lat sau un motor mai lat Nu stiu ce sa zic, e mai lat cam cu 2-3 cm pe fiecare laterala + ca roata aia de 130 e foarte foare subtire in comparatie cu codita. Am sa ma orientez un pic sa vad cam in ce bani as putea gasi una de 600rr eventual cu tot cu stop si sea, ma uitam pe ebay si vad ca e mai scumpa saua ca codita, carena am gasit cateva cu 30 de lire, stop am gasit doar unul cu 16 lire(care acum nu mai e) iar sei sunt cam cu 45-50 de lire ... Am sa mai cer o oferta unui tip care aduce piese sh sa vad unde e mai convenabil si cam cat ar ajunge, daca ma incadrez un buget ma bag daca nu am sa investesc intr-o vopsea noua si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 mie nu mi se pare prea potrivita codita aia, e prea colturoasa, macar de aveai un rezervor gen hornet atunci poate mergea dar asa nu se pupa deloc. tot asa am ajuns eu sa-mi fac propria codita dupa designul botului de duke, insa nu ne-a satisfacut si uite acum o desfacem sa o remodelam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completathttp://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=22432 Stiam topicul si motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completat asta am avut eu de gand, Flat-Tracker... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completat asta am avut eu de gand, Flat-Tracker... Acum inteleg de ce nu a vrut Ice Queen sa pui asa ceva pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 nu-s asa urate dar nu-s pt cb. ca sa te apuci acum sa-ti faci de lucru sa schimbi si rezervorul( ca ar fi culmea sa ai asa codita si sa lasi rezervorul original) e o pierdere de timp si bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=22432 uggly mo**er fu**er Editat Martie 9, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Corect ... cu toba stock nu se da deloc pe o roata, indiferent cat tragi de el, in schimb cu una mai permisiva ... alta viatza Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema. Din ambreiaj, cu pasager greu sau schimbandu-i pinionul pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Salutari! Stiti cumva daca se potriveste maneta de frana de la PC26 pe PC32? Vreau una noua si pe louis.de nu gasesc decat pentru PC26 si din cate stiu eu nu exista diferente intre PC26 si PC32 la partea dn fata. Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Salutari! Stiti cumva daca se potriveste maneta de frana de la PC26 pe PC32? Vreau una noua si pe louis.de nu gasesc decat pentru PC26 si din cate stiu eu nu exista diferente intre PC26 si PC32 la partea dn fata. Deci? E le fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema. dupa cum se vede si in poza de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 dupa cum se vede si in poza de la tine E de invidiat spiritul tau de observatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) E le fel. Nu chiar ... PC 32-ul are pompa de frana brembo, pe cand PC 26-le are nissin Editat Martie 11, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Nu chiar ... PC 32-ul are pompa de frana brembo, pe cand PC 26-le are nissin Era vorba de maneta nu de pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.