Krapu' Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 mar interesa daca are cineva vreo schema cu furca de la lc4 .mi sor bulit simeringurile si nu stiu exact cum le pot schimba .am gasit pe net manualu de reparatie da nu scrie despre asta.va rog mult daca puteti sa ma ajutati.numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 /index.php?...t=0&start=0 cam toate furcile is la fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Februarie 4, 2009 Autor Share Postat Februarie 4, 2009 da dar io am furca inversata...ii la fel????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 treaba e cam asa ,dupa ce ai dat jos telescopul din furca scoti prima protectie de cauciuc apoi acolo vei vedea o siguranta(inel)de otel care tine blocat semeringul,scoti siguranta,apoi in partea de jos a telescopului(unde se prinde roata) te uiti atent este o gaura(telescopul il ti cu partea de sus in jos deci invers cum sta el pe moto) si in ea exista un surub (de obicei imbus)acela trebuie desfacut apoi tragi tare de tija,(jamba), prin incercari repetate trebuie sa iasa semeringul ,il schimbi apoi introduci la loc jamba,te ajuta cineva sa o comprimi ca sa poti strange la loc surubul care lai desfacut , apoi bati semeringul sa intre in locasul lui(normal este un dispozitiv special un tub taiat in doua acum tu poti improviza ceva dar cu grija sa nu strapungi semeringul sau sa zgarii jamba)pui siguranta ,protectia si gata .succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 da dar io am furca inversata...ii la fel????? Sunt zeci de motociclete care au furca inversata, deci se poate si la tine...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Februarie 5, 2009 Autor Share Postat Februarie 5, 2009 treaba e cam asa ,dupa ce ai dat jos telescopul din furca scoti prima protectie de cauciuc apoi acolo vei vedea o siguranta(inel)de otel care tine blocat semeringul,scoti siguranta,apoi in partea de jos a telescopului(unde se prinde roata) te uiti atent este o gaura(telescopul il ti cu partea de sus in jos deci invers cum sta el pe moto) si in ea exista un surub (de obicei imbus)acela trebuie desfacut apoi tragi tare de tija,(jamba), prin incercari repetate trebuie sa iasa semeringul ,il schimbi apoi introduci la loc jamba,te ajuta cineva sa o comprimi ca sa poti strange la loc surubul care lai desfacut , apoi bati semeringul sa intre in locasul lui(normal este un dispozitiv special un tub taiat in doua acum tu poti improviza ceva dar cu grija sa nu strapungi semeringul sau sa zgarii jamba)pui siguranta ,protectia si gata .succes ok mersi mult !stii cumva cat ulei se pune?ii modelul din 96 gs 620. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.