BlackLord Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut! Trebuie sa trimit o comanda azi si nu stiu ce sa iau dintre astea doua baterii: Delo sau Saito. Diferenta e de vr'o 20 de euro, Saito fiind mai ieftina. Astept pareri... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut!Trebuie sa trimit o comanda azi si nu stiu ce sa iau dintre astea doua baterii: Delo sau Saito. Diferenta e de vr'o 20 de euro, Saito fiind mai ieftina. Astept pareri... Merci Eu as lua-o pe-aia mai ieftina, mai ales ca am avut Saito vreo doi ani pe o motocicleta (si nu era noua, venise cu ea din Germania) si n-a facut probleme. Estimez sa fi avut vreo 3-4 ani bateria pana sa isi dea duhul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 La baterii diferenta intre o una scumpa si una ieftina apare daca tine 6 ani in loc de 4, sa zic asa, insa in ipoteza in care bateria e formatata corect la inceput, intretinuta corect apoi pe parcurs (sa nu o lasi descarcata in frig toata iarna, ca atunci e gata, e istorie) si sistemul electric sa-i asigure mereu tensiunea de incarcare necesara. Aveti grija deci cand cumparati baterie noua - dupa ce puneti acidul in elementi, teoretic bateria pare gata, poate sa invarta demarorul, dar daca sariti peste etapa de a o pune la redresor 24 de ore, dupa 3 luni bateria moare. Nu zic ca asta e o teorie absoluta, nu vreau sa intru in teoria bateriilor "uscat incarcate", era doar un exemplu din viata reala, un fapt cotidian, patit de un coleg care si-a lasat motoreta sa doarma o noapte printr-un peco in alt oras din cauza mortaciunii de baterie (nici impinsa n-a mai plecat). Singura chestie pe care merita sa dai banii este sa iei baterie de-aia cu gel, capsulata, dar pretul creste foarte mult la alea si mai ales, se vand foarte rar si e posibil ca stocurile de la noi sa aiba deja cativa ani de neutilizare, deci putini ani de viata ramasi in fata . Grija mare deci la formatare, dupa cumpararea bateriei. Ori cu redresorul acasa, ori la service de baterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.