Sari la conținut

Imbunatatirea Performantelor Tehnice


PoRToKaLa
 Share

Postări Recomandate

salut!sunt incepator in "tainele meseriei" si as vrea sa aflu si eu cateva raspunsuri la intrebarile mele.Eu tocmai mi-am cumparat un scooter malagutti f 10 si as vrea sa-l tunez pt ca 80 km/h e prea putin :haha:.Tocmai de aceea as vrea sa va intreb cate ceva...

1.Ce este un kit?

2.De unde imi pot lua unul si la ce pret?

3.Kit-ul afecteaza cu ceva consumul sau "durata de viata" a motorului?

In speranta ca voi primi raspuns la intrebarile mele,va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

daca montezi un kit o sa se intample urmatoarele: puterea o sa creasca miraculos, consumul scade pana aproape de zero(se cunosc cazuri cand scuterul nu a mai consumat benzina ci din contra,a inceput sa faca plinul!?), uzura motorului dispare, acesta generand o putere uriasa fara nici un fel de uzura,viteza de 100 km/h la scutere o sa fie legiferata cat de curand(pt oras) si multe alte avantaje.....Asa ca baieti,montati kituri peste kituri ca vorba ceea( poti sa faci din rahat, BICI!) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, io unu nu-s din principiu impotriva kiturilor (atata timp cat sunt se tine cont de limitarile tehnice ale chestiilor pe care se pun si de faptul ca viata 'amestecului' e relativ mica) daca nu sunt exagerate (gen carb pt 250 cc impreuna cu un kit de 80 cc). Sunt insa absolut impotriva modificarii vehiculelor (pe doua roti, evident) omologate drept ciclomotoare.

Daca vrei sa storci si ultima picatura de zeama din Aprilia sau Malaguti sau Peugeot-ul tau de 50 (initial cel putin) cc, te duci frumos la RAR si le ceri sa-l reomologheze drept scuter obisnuit. Iti iei carnet, il inmatriculezi normal ca pe orice alt vehicul pe doua roti si de atunci incolo poti sa-l customizezi cum vrei tu. Poti chiar sa-l cioparesti daca vrei.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul tau nu are nici o legatura cu ce a intrebat omul :welcome: pur si simplu` ti-ai manifestat indignarea fata de cei care conduc scutere "tunarite" cu pana la 130 km/h pe baza unui act care le atesta a fi drept ciclomotoare etc etc etc ... si acuma sa`i raspund si "potocalei" ,ptr f10le tau 80 km/h sunt deja prea mult,este un scuter mic si instabil iar vitezele mari ii sunt fatale (lui sau tie :ok: ) ,kitul consta in mai multe piese depinde cat esti dispus sa cheltui,incepe cu pistonu`,segmentii,carburator si se termina cu variatorul,cureaua etc. Consumul se va dubla sau chiar tripla depinde acuma (benzina,uleiul mai putin...) ,iar durata de viata este relativ mai mica decat a motorului original,asta ptr ca motorul nou lucreaza la temperaturi mult mai mari si turatii ridicate iar marea majoritate a celor care isi modifica scuterul uita sa modifice si cantitatea de ulei data de catre pompa :ok: ( ea e calculata sa dea o anumita cantitate de ulei in motor ptr 50cc nu ptr 70 sau 80cc) ...cam atata,alte intrebari imi da`ti un PM :moto:

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa stii ca kit-urile de tuning sunt ilegale pentru folosirea pe strada; ele nu sunt omologate in acest sens. Al doilea aspect este ca o capacitate cilindrica diferita fata de cea inregistrata in talon si Ci atrage dupa sine urmari in cazul implicarii intr-un accident . Desigur, poti sa te astepti la o crestere (uneori chiar semnificativa) a consumului si a uzurii motorului si a celorlalte piese (se arde mai mult amestec, la turatie mai ridicata).

Daca decizi sa-ti asumi raspunderea si riscul, sa-ti raspund la intrebari:

 

-kit-ul de tuning include in general un numar de piese, in functie de acestea se delimiteaza stage 1 (evacuare, variator sau/si role variator, filtru de aer), stage 2 (stage 1 + cilindru 70/80cc, carburator, curea kevlar), stage 3 (stage 2 + muzicute, ambreiaj)si racing (asta chiar e extrem ... uzura e enorma si motorul tine foarte putin; ajunge uneori la 22 000 - 25 000 rpm) tuning kit

 

-in functie de tipul ales si de piesele componente, de firma acestora, variaza suma platita (intre 250 si 1200euro) si performantele, consumul si uzura rezultante

 

-in Romania nu se gasesc magazine specializate in acest sens, deci va trebui sa apelezi la un reseller (exista baietzi si aici pe forum care se ocupa cu adusul de piese de dincolo), sa mergi personal sa iti cumperi (in Ungaria de exemplu, sunt magazine de profil), sau comanzi pe Internet (ebay sau site-uri specializate).

 

Numai bine!

 

@revo ... trebuia sa fie amuzant postul tau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAREREA MEA ESTE CA LA 80 DE KMH ESTE SUFICIENT PENTRU UN SCUTER.....TOTUSI ESTE UN SCUTER

 

Daca e de 49cc :ok:. Oricum chiar daca ii ridici viteza cu cativa km/h o sa vrei mai mult...asta-i omu...vrea sa mearga din ce in ce mai tare. Si daca chiar vrei viteza de ce sa risti pe un scuter construit in fabrica cu anumite limitari pe el (adica facut sa nu mearga mai mult de 80 km/h). Tu crezi ca aia care l-o facut is prosti? Aia stiu cel mai bine ce e mai bun pe scuter pentru a echilibra puterea cu fiabilitatea.

Mai asteapta si tu 2 ani asta daca nu ai deja 18 ani...fa carnetu...si i-ati un motor mai tare.

Editat de Drake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca chiar vrei viteza de ce sa risti pe un scuter construit in fabrica cu anumite limitari pe el (adica facut sa nu mearga mai mult de 80 km/h). Tu crezi ca aia care l-o facut is prosti? Aia stiu cel mai bine ce e mai bun pe scuter pentru a echilibra puterea cu fiabilitatea.

Mai asteapta si tu 2 ani asta daca nu ai deja 18 ani...fa carnetu...si i-ati un motor mai tare.

 

Ce-are coada boului cu stampila primariei ? Limitarile pe scuterele de 50 cc nu-s de nici o culoare pt 'fiabilitate' (oricum toate rahaturile astea mici sunt ragalii, garantat nu tin peste 10.000 km), ci sunt pt a putea fi omologate drept "ciclomotoare" (se foloseste o 'portita' existenta in unele legislatii). Un scuter delimitat de 50 cc, bine inchegat (dpdv constructiv), atinge cifra magica de ununuzero. Poate chiar mai mult cu cateva modificari tehnice bine alese (si executate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

@Drake vroia sa spuna ca nu se merita sa risti si sa sa chinui un scuter pentru o viteza mare sau sa bagi o gramada in el cand poti sa mai astepti si sa mergi cu o viteza destul de mare fara sa omori motorul , sau sa ai instabilitate .... sper ca nu esti atat de naiv sa compari stabilitatea unei motociclete cu cea a unui scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, de parca prastiile gen XR 6, RS 50, TZR 50 cu gumele alea de bicicleta sunt mai stabile (mai ales ca au si centrul de greutate mai ridicat). Oricum toate folosesc aceleasi 2 motoare (Minarelli sau Morini). Iar fazele gen "scuterele-s bune doar pana in 80 km/h" sunt datorate in principal faptului ca multi isi baga pu1a in intretinere si le harbuiesc intr-un mod grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...