Sari la conținut

Imbunatatirea Performantelor Tehnice


PoRToKaLa
 Share

Postări Recomandate

salut!sunt incepator in "tainele meseriei" si as vrea sa aflu si eu cateva raspunsuri la intrebarile mele.Eu tocmai mi-am cumparat un scooter malagutti f 10 si as vrea sa-l tunez pt ca 80 km/h e prea putin :haha:.Tocmai de aceea as vrea sa va intreb cate ceva...

1.Ce este un kit?

2.De unde imi pot lua unul si la ce pret?

3.Kit-ul afecteaza cu ceva consumul sau "durata de viata" a motorului?

In speranta ca voi primi raspuns la intrebarile mele,va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

daca montezi un kit o sa se intample urmatoarele: puterea o sa creasca miraculos, consumul scade pana aproape de zero(se cunosc cazuri cand scuterul nu a mai consumat benzina ci din contra,a inceput sa faca plinul!?), uzura motorului dispare, acesta generand o putere uriasa fara nici un fel de uzura,viteza de 100 km/h la scutere o sa fie legiferata cat de curand(pt oras) si multe alte avantaje.....Asa ca baieti,montati kituri peste kituri ca vorba ceea( poti sa faci din rahat, BICI!) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, io unu nu-s din principiu impotriva kiturilor (atata timp cat sunt se tine cont de limitarile tehnice ale chestiilor pe care se pun si de faptul ca viata 'amestecului' e relativ mica) daca nu sunt exagerate (gen carb pt 250 cc impreuna cu un kit de 80 cc). Sunt insa absolut impotriva modificarii vehiculelor (pe doua roti, evident) omologate drept ciclomotoare.

Daca vrei sa storci si ultima picatura de zeama din Aprilia sau Malaguti sau Peugeot-ul tau de 50 (initial cel putin) cc, te duci frumos la RAR si le ceri sa-l reomologheze drept scuter obisnuit. Iti iei carnet, il inmatriculezi normal ca pe orice alt vehicul pe doua roti si de atunci incolo poti sa-l customizezi cum vrei tu. Poti chiar sa-l cioparesti daca vrei.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri