DanielM Postat Decembrie 10, 2003 Share Postat Decembrie 10, 2003 Dupa GPZ-u care devenise prea mic pentru mine a trebuit sa trec mai departe, un alt capitol din viata de motociclist. HONDA VFR 750 - Interceptor sau RC36. Motor cu 4 cilindri in V. Distributie pe pinioane, deci un motor fara moarte, comparabil poate doar cu cel de pe V-Max. Cei care nu au mers pe o motocicleta cu motor in V nu au cum sa-si dea seama ce pierd. Motoarele in linie nu au aceeasi frana de motor, nu au acelasi cuplu ca un V, mai ales unul in patru cilindri. Plaja de putere e repartizata uniform de la 2000 de ture pana la rosu. E o motocicleta cu care am facut aproape 20.000 de kilometri fara probleme. Anul fabricatiei 1990, editie speciala listata la "Honda milestones". Motorul de pe acest model rezista fara probleme 200.000 de kilometri. Recordul este de 420.000 kilometri. Si pentru ea am facut o pagina web: www.v-four.go.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielM Postat Decembrie 10, 2003 Autor Share Postat Decembrie 10, 2003 Si aici o poza cu pretinu' si colegul meu Marius, el cu un GPZ500S, alta motoreta notabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Nice picture. Mai trebuia sa zambiti ca sa bagati o serie de dinti albi in poza. Pt o motoreta din '90 VFR-ul arata super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielM Postat Decembrie 15, 2003 Autor Share Postat Decembrie 15, 2003 Nice picture. Mai trebuia sa zambiti ca sa bagati o serie de dinti albi in poza. Pt o motoreta din '90 VFR-ul arata super. Pai nu radeam ca era noapte si nu ne-am dat seama cand face poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adolphyno Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 misto poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3xt3r_kt Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 lasa poza.. uite ce misto e VFR ala m-am indragostit... cand il dai sa imi zici si mie pls > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielM Postat Februarie 10, 2004 Autor Share Postat Februarie 10, 2004 lasa poza.. uite ce misto e VFR ala m-am indragostit... cand il dai sa imi zici si mie pls > L-am vandut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Februarie 10, 2004 Share Postat Februarie 10, 2004 la ce bani, si din ce an/citi km avea ? sint curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielM Postat Decembrie 9, 2004 Autor Share Postat Decembrie 9, 2004 la ce bani, si din ce an/citi km avea ? sint curios l-am dat cu 3200 era din 90 si avea ceva kilometrii da nu stiu cati ca nu mergea kilometraju' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Decembrie 9, 2004 Share Postat Decembrie 9, 2004 Dupa GPZ-u care devenise prea mic pentru mine a trebuit sa trec mai departe, un alt capitol din viata de motociclist. HONDA VFR 750 - Interceptor sau RC36. Motor cu 4 cilindri in V. Distributie pe pinioane, deci un motor fara moarte, comparabil poate doar cu cel de pe V-Max. Cei care nu au mers pe o motocicleta cu motor in V nu au cum sa-si dea seama ce pierd. Motoarele in linie nu au aceeasi frana de motor, nu au acelasi cuplu ca un V, mai ales unul in patru cilindri. Plaja de putere e repartizata uniform de la 2000 de ture pana la rosu. E o motocicleta cu care am facut aproape 20.000 de kilometri fara probleme. Anul fabricatiei 1990, editie speciala listata la "Honda milestones". Motorul de pe acest model rezista fara probleme 200.000 de kilometri. Recordul este de 420.000 kilometri. Si pentru ea am facut o pagina web: www.v-four.go.ro ce piesa erai ba directore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 13, 2005 Share Postat Ianuarie 13, 2005 (editat) Salut Daniele!Motorul avea in jur de 70mii km(vfr-ul) cand am luat de la tine,e un motor foarte fiabil(nu s-a umblat la motor niciodata),prietenul meu la care am dat,e foarte multumit si acum.Dar din cauza ca s-a stiut ca are distributia pe pinioane(adica tine o viata)fostii proprietari(nu-i vorba de tine, ca mai erau vreo 4bucati) au uitat sa regleze jocul de la supape si din cauza asta, motorul n-a vrut sa porneasca dupa o noapte de toamna.Imediat la service, masurat' compresie si vezi trei cilindri aveau in jur de 6 bari,a patra avea cam 8.5 bari(si asa cum era, fugea lejer peste 200).Toata smecheria m-a costat in jur de 600eu(garnituri ,supape,manopera) deci atentie la intretinere si service!!!( e valabil la toate motoarele!),dar in afara de asta motorul si dupa 100mii,merge parca ar fi nou-nout!! Acum am un cbr 1100xx,dar Vfr-ul va fi mereu printre modelele favorite! In legatura cu actele suna-ma 0744762622 te rog! Editat Ianuarie 13, 2005 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.