Sari la conținut

Vfr750 Aka Interceptor


DanielM
 Share

Postări Recomandate

Dupa GPZ-u care devenise prea mic pentru mine a trebuit sa trec mai departe, un alt capitol din viata de motociclist.

 

HONDA VFR 750 - Interceptor sau RC36.

 

Motor cu 4 cilindri in V. Distributie pe pinioane, deci un motor fara moarte, comparabil poate doar cu cel de pe V-Max.

 

Cei care nu au mers pe o motocicleta cu motor in V nu au cum sa-si dea seama ce pierd. Motoarele in linie nu au aceeasi frana de motor, nu au acelasi cuplu ca un V, mai ales unul in patru cilindri. Plaja de putere e repartizata uniform de la 2000 de ture pana la rosu. E o motocicleta cu care am facut aproape 20.000 de kilometri fara probleme.

 

Anul fabricatiei 1990, editie speciala listata la "Honda milestones". Motorul de pe acest model rezista fara probleme 200.000 de kilometri. Recordul este de 420.000 kilometri.

 

Si pentru ea am facut o pagina web: www.v-four.go.ro

post-49-1071070814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa poza.. uite ce misto e VFR ala :D m-am indragostit... cand il dai sa imi zici si mie pls :P >:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 9 months later...
Dupa GPZ-u care devenise prea mic pentru mine a trebuit sa trec mai departe, un alt capitol din viata de motociclist.

 

HONDA VFR 750 - Interceptor sau RC36.

 

Motor cu 4 cilindri in V. Distributie pe pinioane, deci un motor fara moarte, comparabil poate doar cu cel de pe V-Max.

 

Cei care nu au mers pe o motocicleta cu motor in V nu au cum sa-si dea seama ce pierd. Motoarele in linie nu au aceeasi frana de motor, nu au acelasi cuplu ca un V, mai ales unul in patru cilindri. Plaja de putere e repartizata uniform de la 2000 de ture pana la rosu. E o motocicleta cu care am facut aproape 20.000 de kilometri fara probleme.

 

Anul fabricatiei 1990, editie speciala listata la "Honda milestones". Motorul de pe acest model rezista fara probleme 200.000 de kilometri. Recordul este de 420.000 kilometri.

 

Si pentru ea am facut o pagina web: www.v-four.go.ro

ce piesa erai ba directore :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut Daniele!Motorul avea in jur de 70mii km(vfr-ul) cand am luat de la tine,e un motor foarte fiabil(nu s-a umblat la motor niciodata),prietenul meu la care am dat,e foarte multumit si acum.Dar din cauza ca s-a stiut ca are distributia pe pinioane(adica tine o viata)fostii proprietari(nu-i vorba de tine, ca mai erau vreo 4bucati) au uitat sa regleze jocul de la supape si din cauza asta, motorul n-a vrut sa porneasca dupa o noapte de toamna.Imediat la service, masurat' compresie si vezi trei cilindri aveau in jur de 6 bari,a patra avea cam 8.5 bari(si asa cum era, fugea lejer peste 200).Toata smecheria m-a costat in jur de 600eu(garnituri ,supape,manopera) deci atentie la intretinere si service!!!( e valabil la toate motoarele!),dar in afara de asta motorul si dupa 100mii,merge parca ar fi nou-nout!! Acum am un cbr 1100xx,dar Vfr-ul va fi mereu printre modelele favorite!

In legatura cu actele suna-ma 0744762622 te rog!

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...