Sari la conținut

d3xt3r_kt

INACTIV
  • Număr conținut

    112
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    d3xt3r_kt@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    DrTaberei
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Aprila Rsv Mille
  • Numar Moto
    B 69 DEX
  • Club
    Verde

Informații profil

  • Motociclete detinute
    zzr 400 , fzr 600 , rsv mille
  • Interests
    Tot ce inseamna o curba stransa luata din ce in ce mai repede si din ce in ce mai aplecat, Michelin Pilot Power e de vina nu eu :P

d3xt3r_kt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu as incerca metoda lui soso numai ca dupa ce roata spate a atins pamantul pozitia centrala spre spate mi se pare total gresita... nu ajungi decat sa te da pe spate cu tot cu motor Metoda lui soso este buna numai ca dupa ce roata spate a atins pamantul trebuie sa stai putin aplecat pe fata in cat sa reglezi centrul de greutate pe o panta de 45 de grade dar nu prea mult sa nu pierzi aderenta spate viteza sa fie undeva pe la 20 25 km/h P.S: Nu ai incercat asta cu bucile in sa, tot ce te-am sfatuit trebuie incercat in picioare !
  2. EasyBiker te iei de cine nu trebuie, eu unu ii dau dreptate lui duke si cred ca daca motorul mergea cu 40 la ora.... cat mai frana ...... impactul era sub 30 la ora si nu se mai ajungea aici! Pana la urma nu mai putem sa schimbam nimic, 2 suflete au plecat dintre noi, sa speram ca o sa putem invata din greselile altora si sa nu facem si noi aceleasi gresli... R.I.P ................................................................................................................................. :moto:
  3. ma imbrac eu in fusta... si promit ca nu ma epilez... cine imi face plinul la mobra pt asta? 20 l x 33400 = 670.000 lei ca sa vedeti niste buci avem amatori?
  4. pai si de ce am dat atatia bani pe pilot power mai Pretorian si as? ca sa le tocesc la 80 la ora... uite cum face... mergem ori cu 100 ori cu 150 ca sa nu mai stau intre viteze cu rsv-ul :crack: Eu vineri + sambata + duminica lucrez asa ca nu o sa pot veni... pup ya all
  5. Pacat ca am fost la munca.... data care vine promit sa apar si eu in poze
  6. eu am ajuns tocmai la sfarsit .... intamplator pe la arcul de triumf... dupa care a urmat o scurtatura prin parcul herastrau pana la munca Felicitari si inca o data ariciu e vedeta hahahahha fularul facea tot ariciule
  7. da-mi un telefon la 0724.53.74.83 in zilele cu sot....sa vin sa o vedem cum face si te trimit la cineva care stie cum sa o readuca la viatza
  8. problema tipica Kawasaki.... de doua ori am avut problema asta la un zzr de 400 care mergea impecabil pana intr-o zii cand facea aceasi figura... dupa 7 8 mii de ture nu mai mergea in toate carburatoarele-implicit pistoanele , se tura foarte greu, scoatea un sunet foarte ciudat pe toba si parca se balbaia rau de tot in loc sa se tureze frumos si elegant....!!!! Prima oara am schimbat bujiile care erau f vechi... nu mai mergea decat in 2 carburatoare, dupa 6 7 mii de ture... a 2-a oara a facut figuri mai rau si anume ... cand intra in starea asta de cacao in care nu mai ardea benzina cum trebuie relantiul scadea pe la 400 rpm si cea mai mica incercare de a accelera imi ineca motorul... acesta nu mai pornea decat impins sau lasat 10 minute sa se linisteasca dupa care mergea 30 min si iar facea la fel... a -2a faza ( asta mai nasoala) nu avea cum sa fie de la bujii ca deabia le schimbasem de 1500 2000 km... am schimbat pompita de benzina , si am curatat&reglat carburatoarele iar si a mers fara probleme... Sincer , asta e faptul care m-a indepartat de kawasaki (prima mea dragoste) , asta e marea lor problema, nu merg atat de rotund pe cat trebuie si sunt foarte pretentioase la benzina... o singura data daca ai bagat o benzina mai proasta incepe si o scuipa si te da in nas si tot felu de figuri si de iar trebuie sa il iei la desfacut... in schimb... la yamaha ii pui si Votka si tot merge, nu e pretentioasa .... Bafta si daca ai timp intr-o zii ne intalnim sa il ascult si eu sa vad daca face la fel ca al meu ca oricum suntem amandoi vecini pe aici prin DrTaberei!!! Dute la Bardaci cu el ca te rezlva in cateva ore... numai sa fie timp ! Te-am pupat
  9. poate sa fie de la uleiul prost din cutia de viteze... e doar o parere... ce ziceti?
  10. si eu am niste pete pe cadru care s-au facut de la benzina , imi tremura mana cand bagam sau ma grabeam si scoteam tumburushu pana sa se scurga de tot... am dat cu apa cu detergent cu tot felu de sapun, mi-a zis cineva sa dau cu WD - 40. nimic nu a avut efect . De unde fac rost de taampeniile astea de care zicetzi voi cu nitro cu cacamaca ?
  11. Eu mi-am permis sa ies aproape in fiecare zi cu motoru de 5 luni incoace. Nu pot sa-l las singurel in garaj indiferent de vreme. ( polei ghiatza nametzi, cand lumea ramanea cu mashina in zapada in mijlocu drumului eu veneam incet par par si treceam... ) Deci... concluzia... aici e vorba si de noroc. Noroc de care am avut parte de 10 ori peste limita maxima admisa de lege so... acum ninge... e 4 fara 15... si sunt constient ca la 12 noapte o sa ies cu "Gogu" sa imi mai arate ca merge si pe zapada cumintzel fara sa ma tranteasca... noroc si bulan exagerat va urez tuturor.... Bafta
  12. d3xt3r_kt

    Yamaha Fj1200

    Prevad o dragoste lunga si frumoasa... Bafta sa te bucuri de ea si mai ales Asfalt Uscat
  13. d3xt3r_kt

    Yamaha Fj1200

    bah prea multa vorba... zi zahei ce-ai facut te-ai dat cu ea sau nu, eu unu ieseam si la - 15 grade , macar 15 minute sa-mi fac damblaua, hai spune-ne ce-ai facut ca ne tzi i nsuspans ... Bafta asfalt uscat si temperatura peste 20 Grade
  14. bah super buna ideea ce sa zic... asteptam vara si mai vedem... eu nu ma bag cu toate ca visez de mult la asa ceva si mai ales ca imi place sa merg in grup Bafta si asfalt uscat
×
×
  • Creează nouă...