Aleko Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 drobu baga si tu frate o poza cu niprul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 drobu baga si tu frate o poza cu niprul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 hai sa-ti spun eu ce a facut un nene pe kr-l cunosc...a luat frumusel un cablu de kilometraj de TV romanesc vechi si paraginit (TV-ul ) si si-a facut o pereche de cabluri pentru comenzi la nipra de moare mana knd tragi de frana...poti face si tu la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 fratilor dati-mi si mie o idee despre cum sa scot hopurile la jenti..ca mi-a reusit martoaga sa o ia pana in 100 pe ora dar parca aveam un picamar in mana nu coarnele.. Jentile nu au intaritoare sunt pe 19, normale.. Ms anticipat... COMUNISTELE RULEAZA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 ok... ...se pare ca ori au disparut niprele ori nu mai exista incepatori . Oricum eu am sa mai postez pe aici...pana ce am sa reusesc sa imi raspund singur.. ...deci cum se scot hopurile din jenti si suieratul din alternator.. Multumesc anticipat........da' cred ca tot mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 ok... ...se pare ca ori au disparut niprele ori nu mai exista incepatori . Oricum eu am sa mai postez pe aici...pana ce am sa reusesc sa imi raspund singur.. ...deci cum se scot hopurile din jenti si suieratul din alternator.. Multumesc anticipat........da' cred ca tot mie... jenti de ural! un pinion de calitate la alternator(nu jafurile cu care vin echipate, sau care le poti cumpara ca si pese de schimb 'originale' , si ajustarea jocului de flanc! ...si oricum va suiera , ca-i angrenaj cu roti drepte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Ia-o usor cu suieratul de la alternator. Faptul ca suiera un pic nu inseamna ca nu functioneaza bine, e angrenaj de roti dintate cu dinti drepti. Daca vrei mestecat de otel asculta orice Ural, sa vezi acolo angrenaj de alternator. La Nipru angrenajul la alternator e mai bun decat la Ural 650. Multe motoare de 650 Ural s-au pierdut prin dezintegrarea rotii dintate de pe axa cu came. Da jos, verifica modul cum calca dintii, cauta roata de crapaturi, apoi verifica cum lucreaza in miscare angrenajul, vizual, sa aiba joc cat trebuie, si nu prea mult. Jentile de Ural floare sunt foarte bune, ale Niprului, mai ales daca ai din cele vopsite , nu cromate e dezastru. Ca sa le faci bune, tre sa dai jos spitele sa prelucrezi locasele din butuc, sa pui spite bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 ... ..deci e dezastru...am roti nu cromate ci vopsite ...iar alternatorul cred ca am sa il desfac maine. Multam fain baieti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 pot sa il laud pe cossack! m-a dus pana in pitesti fara probleme. pornire usoara, facut plinul, schimbat bujiile ca nu tragea decat un piston, si drum intins cu 90-100. ieri a fost klaus pe la mine si am refacut ghidonul, ne-am apucat si de sa, mai am sa o tapitez. sibiu, vin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Iulie 13, 2006 Autor Share Postat Iulie 13, 2006 Intrebare, urgent: am un ulei 10W40 mineral din ala de 200 mii litrul. merge la nepra? stiu ca normal trebuie 15W40, da diferenta nu mi se pare asa mare, plus ca e ulei bun. cat intra in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Nu, normal trebuie 20w50 mai ales acuma vara. 10w40 e mult prea fluid si o sa ai presiune canci. Eu am manometru de presiune la ulei si crede-ma ca se cunoaste un ulei bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 jenti de ural! un pinion de calitate la alternator(nu jafurile cu care vin echipate, sau care le poti cumpara ca si pese de schimb 'originale' , si ajustarea jocului de flanc! ...si oricum va suiera , ca-i angrenaj cu roti drepte... de ce naiba nu le-au facut ei de la inceput pe curea la alternator. bmw merge foarte bine asa. cat despre roti, pardon - senile, de acord cu drobu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 salut.Nu mai vrea nepra sa se comporte cum trebe.O pornesc si daca ii scot bornele moare.. Incarc bateria, porneste, merg 2 km si moare..si nepra si bateria.Concluzia pe care am tras-o e ca nu am incarcare, dar becul ala tampit din bord imi arata ca incarca, adik se stinge dupa ce o pornesc. . Intrebarea mea este..cum pot verifica releul de incarcare daca mai e bun sau nu (o verificare mai tehnica, aparat de masura sau ceva..) sau daca nu..care mai pot fi cauzele. Scurt nu am pe cadru ca am verificat mai toate firele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 rotorul frate, asa am patit si io, asa patim cu totii, ca le fac rusii in dusmanie. Cel mai bine desfa rotorul vechi si bobineaza-l calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 ca sa fii sigur pune un voltmetru pe baterie, si vezi tensiunea cu motorul pornit. trebuie sa fie peste 13v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 vezi Alecule de ce nu vreau io sa pun alternator de nipru? si sa mai polizez si blocul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 (editat) vezi Alecule de ce nu vreau io sa pun alternator de nipru? si sa mai polizez si blocul motor? valicaddy baci, intrebare: un pinion de calitate pentru alternator de nipru, de unde?Eu am un alternator nou(de Ural se pare ca...) si exista o diferenta de diametru de 2 zecimi intre diametrele axelor celor doua (cel vechi si ronciolit si asta nou) si nu pot face manevra de schimbare.Pinioanele de ural potrivesc, sau au alta danturare? Editat Iulie 17, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 unde erai ma alaltaieri drobule? Io aveam alternator de Nipru si l-am polizat ca sa incapa la Ural, tu ai de-asta de Ural si nu merge bine pe Nipru Diferente la coroana nu exista la pinioanele de Nipru fata de cele de Ural, exista diferenta ca pinionul de la Nipru intra mai mult in interior decat ala de Ural , cu 1 cm! Deci n-o sa-ti angreneze. Schimba pinionul cu unu de Nipru daca iti permite axul si pana, vezi ca are unu nou la 10 RON maestrul draku. Omule, nu vrei sa-ti cumpar io alternatorul ala de Ural, ca imi trebuie? Termina-te ma vali, nu o sa ai probleme cu un alternator rebobinat calumea, in nici un caz cate probleme o sa ai cu agregatu de 6V care se uzeaza mai repede sau cu adaptarea oribila cu trepied. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 (editat) ei, uite ca revin cu o intrebare: caut sa cumpar un far de tractor (proiector din ala cu forma de far de chopper). ca da tare bine, si vreau sa scap de pantalonasi ca nu imi place cum arata asa. este ca cel din poza. ce s-a mai intamplat intre timp: am plimbat un pic nepra pe la pitesti, apoi sibiu, pe valea oltului, dus-intors nici cea mai mica problema. apoi am fost plecat si nu m-am mai intalnit cu cossack decat in septembrie, si abia ce reusesc sa imi fac asigurare, incepe cu ploaie... si acuma iar ploua si nu pot sa o aduc de la pitesti... ghinion. da las' ca revin eu cu ea, o da si soare o zi! Editat Octombrie 6, 2006 de TZepeSH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 salutari, sunt nou pe aici am si eu nipru 11 ,carbuartoare de japoneza,problema cea mare este ca ,carburatorul pe dreapta nu trece de 50 km decat cu mansonul de la fitru de aer dat jos,am verificat filtrul destu de curat,care sa fie problema????? am auzit de ceva modificari la motor poate cineva sa-mi explice mai exact??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 salut. am o intrebare pt toti posesorii de dnepre ..Si-a facut cineva schimbator de viteza la mana(sus pe rezervor)? Eu as vrea sa imi pun un schimbator pt marsarier pe rezervor, si as vrea sa vad cateva idei puse in aplicare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 am mai citit, am mai cautat, si am descoperit ca faru ala de-l vreau eu e si proiector de aro. care stiti pe unde gasesc un magazin de piese de aro? sau pe unde gasesc un far din asta? exclus targ, ca nu am cand sa ajung. decat daca e cineva binevoitor sa il cumpere si sa ii dau banii dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 pai e un magazin de Aro pe Grivitei, intre Basarab si Turda, la bulevard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Martie 19, 2007 Autor Share Postat Martie 19, 2007 uite ca am terinat lucrul la nepra. mai multe detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 24, 2007 Autor Share Postat Aprilie 24, 2007 ideea care ma streseaza acum e urmatoarea: eu nu pot sa blochez ghidonul, ca lipseste incuietoarea. adica in stanga pipei, unde parca ar fi un loc de ceva cu cheie, e un mare gol. are cineva incuietoarea si cheia (cred ca daca nu aveti si cheie se poate face dupa incuietoare...) ca vreau si eu sa pot bloca ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.