RaduI Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 as zice ca la masa. Da' sa zica cineva mai priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Vreau sa stiu daca e releul de incarcare de vina sau trebuie sa ma apuc sa caut vreun scurtcircuit? Numai bine si profitati de vremea de afara..dar nu prea mult ca se topesc caucioacele pe asfalt.. Salut! ..am avut si eu vara trcuta aceiasi problema cu incarcarea, si cind am desfacut alternatorul am gasit unul din cele trei fire de la stator deslipit. L-am lipit si am rezolvat problema, acum incarca 14,2V la far am pus bec de 100W/12V, acelea albastre din tirg si este ok. Cum accelerezi creste intensitatea luminoasa pe far. Releul de incarcare l-am inlocuit cu unul electronic de dacia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 buun. am verificat alternatorul, nu are probleme. am facut o schema cu ce e acum la mine la electrica. trebuie sa fie o problema pe acolo despre care nu m-am prins eu. la mine la sigurante intra plusul de la baterie si plusul de la releul de incarcare si apoi toate sigurantele sunt legate intre ele. cred ca aici e problema. la alternator am decat doua fire: cum stau eu pe sa si ma uit la el, in mijloc vine plusul si in dreapta se duce spre releu, iar borna din stanga e nefolosita. ajutor? Borna din stanga a alternatorului se lasa "in aer". In principiu schema pe care ai desenat-o este corecta. Intrebare: cand conectezi plusul la alternator, intzi scade tensiunea pe baterie, chiar daca nu e contactul pus pe pozitzia pornit? Daca da, atunci problema este in mod sigur din alternator. Daca nu, atunci incearca sa porneshti motorul shi sa vezi daca creshte tensiunea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 pai avand in vedere ca mie imi ajung 6 volti la sigurante, e clar ca tot 6 ajung si la bobina de inductie, ceea ce inseamna ca nu are cum sa porneasca. cand ajung acasa o sa pun bateria sa vad daca scade tensiunea fara contact... asta duminica-luni. --- Mesaj completat în 23 Jan 2008 20:11 -------------asa. verificat azi cu bateria pusa. acum nu mai face figuri, vin 12V la sigurante. Acu problema e ca atunci cand am aprins farul, a mers pozitia, dar cand am dat pe faza, s-a oprit tot. banuiesc ca e de la sigurante oxidate, nu imi fac probleme. in rest nu ar fi probleme. In afara de bujiile clasice de dacie, care bujii sunt mai bune (Aleko, tu mi-ai recomandat niste bujii, dar nu mai stiu care)? A, si daca are cineva pe acasa vreun releu de semnalizare care nu va mai trebuie, da nu din ala rusesc, de dacie sau altceva ieftinache, ma ajutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.