RENEGADE Postat Decembrie 10, 2005 Share Postat Decembrie 10, 2005 Uite ce am gasit pe http://www.thunderbike.de cautind cine cai verzi pe pereti. Ce zici adorlith? Au niste accesorii de mori. Furca spate pentru roata de 250, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Decembrie 10, 2005 Share Postat Decembrie 10, 2005 Superb domn'le!!! arata beeeeeeeeeton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 arata f bine.... ...pe spate se numeste"bascula" si nu "furca".... no offence! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 Arata foarte bine chiar imi place mult RENEGADE eu zic ca trebuie sa te apuci de modificari serioase,chiar ar merita te salut ....bun topic L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 arata f bine.... ...pe spate se numeste"bascula" si nu "furca".... B. Scuze domnu' Blackrider dar rear end - front end nu am mai stat sa gindesc mult ci doar am tradus. Sa fie bascula! Arata foarte bine chiar imi place mult RENEGADE eu zic ca trebuie sa te apuci de modificari serioase,chiar ar merita te salut ....bun topic L&R roby Corect. Dar ai fost pe site sa vezi ce preturi au la piese? Lesini! Deocamdata mai asteptam putin ca trebuie sa termin casa. E adevarat ca nu am vazut in multe locuri piese d-astea dar sunt totusi scumpe rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 mai RENEGADE tu ai uitat ca esti in romania si ca tot ce vind ei acolo se poate face la un pret in romania mult mai mic,si la fel de bine totul depinde daca stii unde si la cine sa faci toata trasformarea,ai nevoie de un strungar, frezor si sudor materialele le cumperi tu...si cineva sau chiar tu sa faci schitele pt piese off topic... spre exemplu eu vin acum in tara sa fac furca springer pt noul proiect,pt purul fapt ca iasa mai ieftin ca aici, cu tot cu biletul meu dus intors, berile ce o sale beau si banii ce o sai dau la strungari,frezor si sudor...ies mult mai ieftin decit daca as cumpara o furca aici... salut si gindeste la ce tiam zis ca merita L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 Tocmai ca nu am uitat ca sunt in Romania si de aia ma feresc de cirpaci si cirpaceli tipice romanilor. Stiu ca multi fac tot felul de piese si ansambluri dar sa nu uitam ca eu am transmisia finala pe cardan nu pe lant deci e putin mai complicat si sincer nu as da motorul pe mina oricui. Si cum la noi nu prea sunt specialisti parca nu m-as duce pe ideea asta. Mie imi place sa fac lucrurile ca lumea, odata si bine decit sa repar la fiecare 100 sau 1000 de km. Prefer ceva verificat anterior decit sa fac inventii pe pielea si motorul meu. Am visat prea mult la el ca sa-mi bat joc acum. Probabil cu mentalitatile, experienta, sculele si materialele din vest as incerca dar la noi cu "lasa ba ca merge si asa" sau "oricum din avion nu se vede", no thanks! Pina la primavara am timp. Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 (editat) Uite ce am gasit pe http://www.thunderbike.de cautind cine cai verzi pe pereti. Ce zici adorlith? Au niste accesorii de mori. Furca spate pentru roata de 250, etc. L-am vazut si eu, cel mai mult imi plac fenderele de pe aripa. Ma mir ca au facut un model clasic, 99% din intruderele pe care le-am vazut in germania (chiar si pe thunderbike.de) sunt dragster style. Editat Decembrie 14, 2005 de adorlith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 L-am vazut si eu, cel mai mult imi plac fenderele de pe aripa. ....cum adica :"fenderele de pe aripa"? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 (editat) ....cum adica :"fenderele de pe aripa"? B. am vrut sa spun fender rails, mea culpa. Editat Decembrie 14, 2005 de adorlith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Tocmai ca nu am uitat ca sunt in Romania si de aia ma feresc de cirpaci si cirpaceli tipice romanilor. Stiu ca multi fac tot felul de piese si ansambluri dar sa nu uitam ca eu am transmisia finala pe cardan nu pe lant deci e putin mai complicat si sincer nu as da motorul pe mina oricui. Si cum la noi nu prea sunt specialisti parca nu m-as duce pe ideea asta. Mie imi place sa fac lucrurile ca lumea, odata si bine decit sa repar la fiecare 100 sau 1000 de km. Prefer ceva verificat anterior decit sa fac inventii pe pielea si motorul meu. Am visat prea mult la el ca sa-mi bat joc acum. Probabil cu mentalitatile, experienta, sculele si materialele din vest as incerca dar la noi cu "lasa ba ca merge si asa" sau "oricum din avion nu se vede", no thanks! Pina la primavara am timp. Ciao! Fiecare cu conceptia lui,dar te asigur ca si in tara se fac chestii de calitate.....si ce zici tu de cirpaci....nu toti sunt cirpaci Nu prea sunt de acord cu ce zici tu de romania in legatura cu modificarile dar na e parea ta si o respect te salut si numa bine roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Fiecare cu conceptia lui,dar te asigur ca si in tara se fac chestii de calitate.....si ce zici tu de cirpaci....nu toti sunt cirpaci Nu prea sunt de acord cu ce zici tu de romania in legatura cu modificarile dar na e parea ta si o respect te salut si numa bine roby Sunt de acord cu ce spune Renegade, e normal sa gandesti asa in Romania. Voiam sa imi vopsesc motorul si sa-mi fac niste comenzi avansate, m-a purtat pe drumuri vreo luna un tip din Voluntari, nu mai stiu cum il cheama, era si el pe forum, cu o yamaha XT. Dupa experienta asta si eu voiam sa-mi cumpar piese bolt on sa le montez cu mana mea. Pana la urma am ajuns printr-un concurs de imprejurari la Botosani si nu-mi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Intrebare: la "old school" sigur se poarta cauciucul din spate asa de lat? Nu era caracteristic pt chopperele "new school"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 16, 2005 Autor Share Postat Decembrie 16, 2005 Corect, dar cauciucul stoc de spate la Intruderul de 1400 este de 170, deci e deja destul de lat. Asta din poza e putin mai old-school dar forma generala e cam acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 (editat) Oricum arata al naibii de bine motoru'! PS: Am mai cascat ochii pe acolo pe site si am dat peste un HD Custom "Nighttrain". Wow, cum poate sa arate complet negru'!super! Editat Decembrie 16, 2005 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 alt topic de la noi de aici, tot cei de la thunderbike /index.php?...&hl=thunderbike salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.