adiy Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) salut, m-am dat si eu vreo 2000 de km cu-n dr-z 400 sm si am inceput sa ma inclin in curbe din ce in ce mai mult. genunchiul l-am pus jos si mi se parea ca ma pot inclina mai mult incat sa ating asfaltul cu cotul insa n-am avut curaj sa incerc pt ca nu era moto meu. se poate sau nu se poate sa pui cotul jos (fara sa cazi evident)? Editat Februarie 24, 2009 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 salut,m-am dat si eu vreo 2000 de km cu-n dr-z 400 sm si am inceput sa ma inclin in curbe din ce in ce mai mult. genunchiul l-am pus jos si mi se parea ca ma pot inclina mai mult incat sa ating asfaltul cu cotul insa n-am avut curaj sa incerc pt ca nu era moto meu. se poate sau nu se poate sa pui cotul jos (fara sa cazi evident)? ce cauti cu genunchiul pe jos la supermoto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 ce cauti cu genunchiul pe jos la supermoto? pai nu stiu sa merg prea bine acum invat si eu. intrebarea mea nu se refera la performanta (daca intri mai tare sau nu in curba) e din pura curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 pai nu stiu sa merg prea bine acum invat si eu.intrebarea mea nu se refera la performanta (daca intri mai tare sau nu in curba) e din pura curiozitate. uite aici , dar asta nu cred ca o sa vezi in alta parte decat la moto gp,nu incerca ca sigur te imprastii.edwards a improvizat ptr ca pierduse un pic motoru. http://www.youtube.com/watch?v=ulC8wRFMybU cat despre supermoto cam asha ia baietzii curbele si in prostia mea krek asha trebe http://www.youtube.com/watch?v=0ufMivhwAK0...feature=channel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 pai nu stiu sa merg prea bine acum invat si eu.intrebarea mea nu se refera la performanta (daca intri mai tare sau nu in curba) e din pura curiozitate. se poate pune si ghidonu jos.. era acea poza care probabil a mai fost.. evident, pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 se poate pune si ghidonu jos.. era acea poza care probabil a mai fost.. evident, pe pista asta cu ghidonu dak il pui jos te duuuuci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) asta cu ghidonu dak il pui jos te duuuuci ) chiar crezi tu ca suprafata de contact a cauciucurilor mai atinge asfaltul daca pui ghidonul jos ? Editat Februarie 24, 2009 de dOctOr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 se poate pune si ghidonu jos.. era acea poza care probabil a mai fost.. evident, pe pista multam de raspuns si de poza. mai mult decat concludenta.... deci se poate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) clar nu exista o reteta.... var 1 var 2 alege... dar nu cred ca treaba cu cotu e valabila la supermoto Editat Februarie 24, 2009 de stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 multam de raspuns si de poza. mai mult decat concludenta.... deci se poate ! asta ai inteles tu? se poate? esti dus.asta e un caz extrem si nici macar asta nu pune cotul sau ghidonul jos .............ce sa zic..incearca . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 var 2 http://www.youtube.com/watch?v=zpHC8HQyKgE Cat de tare e faza e de la min 2:15 cand vine din wheelie in stoppie (in care schimba treptele in jos) si o lasa direct in frana de motor, genial !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 mai 1ntai punei niste cauciucuri... Dr-u vine din fabrica cu D208 Sm, care sunt niste jitii , o sa te pui 1n cap imediat. Baga niste caucioace soft gen Pilot Power Race , Pilot SM, Supercorsa ..., 1ncalzeste-le bine, du-te pe circuit si ai sanse sa scapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 ce-i drept.. daca e sa te iei dupa imagine.. nu e concludent pentru problema pusa in discutie. Se vede ca iese suficient fum din calcai.. semn ca destula greutate s-a sprijinit pe picior... si de-aia a reusit sa o scoata atunci.. altfel unghiul e imposibil ca sa mai ai destula aderenta. Poate cineva ar putea face si asta daca si-ar pune mintea.. evident atarnand de bike. Oricum, desi am vazut si curse la care stilul de mers era cu genunchiul jos, e un fapt mai rar intalnit.. si acum din pacate nici nu gasesc pe youtube sau pe altele de video un exemplu. Cum se merge in mod normal cu supermoto n-ai sa ajungi cu cotu de pamant.. nici macar cu genunchiu.. desi asta e posibil usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 clar nu exista o reteta....var 1 var 2 alege... dar nu cred ca treaba cu cotu e valabila la supermoto da insa vad ca ei nu prea dau cu scaritele de asfalt.... la dr-z aveam problema ca scaritele atingeau repede asfaltul si se pliau cred ca destul de mult iar guma pe spate mai avea inca 1-2 mm din banda de rulare neatinsa. astfel imi mai trebuiau in jur de 5 cm pana sa ating cu cotul. cred ca erau de vina si gumele pt ca de multe ori intram in derapaj cu ambele roti daca asfaltul nu era cald (era spre toamna). in fine era o intrebare din curiozitate. cred insa ca, cu recuzita necesara se poate si nu vad un asa mare pericol daca incerci asta intr-un ac de par si cazi la 40 la ora....zgarii un handguard s-un plastic si-ti pui 2 petice la fas. multumesc celor care mi-au aratat o poza s-un filmulet s-au dat ceva detalii tehnice in cunostinta de cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 omule cand faci incercarea da si tu un avertisment ca-s amator de poze + ca e bine sa nu fi singur... uneori o cazutura se mai si complica.... io vb din exp proprie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 da insa vad ca ei nu prea dau cu scaritele de asfalt.... la dr-z aveam problema ca scaritele atingeau repede asfaltul si se pliau cred ca destul de mult iar guma pe spate mai avea inca 1-2 mm din banda de rulare neatinsa. astfel imi mai trebuiau in jur de 5 cm pana sa ating cu cotul. cred ca erau de vina si gumele pt ca de multe ori intram in derapaj cu ambele roti daca asfaltul nu era cald (era spre toamna). in fine era o intrebare din curiozitate. cred insa ca, cu recuzita necesara se poate si nu vad un asa mare pericol daca incerci asta intr-un ac de par si cazi la 40 la ora....zgarii un handguard s-un plastic si-ti pui 2 petice la fas. La supermoto e alta distributie a greutatii. In primul rand centrul de greutate e mult mai sus si daca te inclini mult la viteza mica (40 la ora) sigur te duci taras. De aceea la unghiuri de inclinare foarte mari (si la viteza mica) se abordeaza curba "inclinand mobra sub tine". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.