Sari la conținut

hoozit

Membru
  • Număr conținut

    282
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ktmclub.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    CJ
  • Carnet moto din
    '07
  • Motocicleta
    cicleta
  • Club
    panic squad

Informații profil

  • Interests
    panicsquad.ro
    ktmclub.ro
    adventuretours.ro

hoozit's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumiri pt prieteneasca, mie mi-a placut si pt mine a fost la fix. Si foarte multi participanti. Sigur as mai veni si sigur nu-s singurul. Desi mi-am atins targetu, de curiozitate, niste rezultate sunt pe undeva?
  2. A fost frumos. Un inceput bun, bine baietii, cand o sa mai fie mai vin. Traseu ok si la B, fara prea multe pauze, sa-ti puna sangele in miscare.. sau pt cei anchilozati, sa fie suficient pt o zi de dat. Numa ca pe viitor o sa va rog sa curatati de pietre si lemne sa nu se mai strice motocicleta, ca ii mai sensibila. @Solo: nu tre sa-mi trimiti poze, am reusit sa gasesc. Din pacate nu s-a prins nici una cu pustiulica, ca am intarziat... da am gasit destule cu mine stand in sa si cu picioarele pe jos, ca un profesionist
  3. salut. M-am uitat si eu pe interneti la ce se intampla in alte locuri/federatii etc. si am vazut ca is puse in practica cam toate variantele. Ori se puncteaza toti la gramada, ori se puncteaza la general pt campionat numa aia ai tarii, ori se puncteaza la gramada, da campion national ii ala care ii primu din tara lui, chit ca bate tot sau nu. Pe de alta parte, daca o persoana de alta nationalitate face parte dintr-un club afiliat federatiei romane de X in campionatul national al Romaniei la X, de ce n-ar putea fi campion al Romaniei la X? Si apartenenta clubului ar putea fi un criteriu de separare. Dar de ce nu se pot face 2 clasificari? Daca ideea ca cel mai bun roman la general iese campion nu-i ok, atunci repunctati separat numai romanii. Ma gandesc scopul pt fiecare organizator e sa vina cat mai multi oameni, indiferent de nationalitate. Toata seria de n curse se poate numi cum s-a numi.. Enduro Mioritic Cup, ce-o fi, cu titlu ei. Iar Campionu National al Romaniei la Hard Enduro ar fi acel roman (sau rider inmatriculat la frm) care iese cel mai bun. Asta oricum conteaza doar la A. Campion in grupa secunda valoric n-are rost. Adica sigur va fi un invingator, dar nu se poate numi campion national, ca nu e alt sport sau alta categorie de vehicul. Apropo de asta, @stefan_bz: daca profi si experti la HEPN au acelasi traseu, atunci ii combini pt CNHE si-i pui in ordinea timpilor. Daca nu, Profi=A, Expert=B si Hobby=turist.. nu puncteaza la CNHE. Ma scuzati ca-mi dau cu parerea neavizat, neparticipant si neimplicat. As vrea doar sa ajut, ca mi-ar placea sa mearga cat mai bine sportul asta, ca-i fain . Daca nu am fost deloc constructiv, scuze inca o data.
  4. ce-am gasit eu pe net: rezultatele si niste poze http://www.facebook.com/pages/Maramures-Adventure-CUP-4-25-26-27-mai-2012-Baia-Mare/104483583014040 la omul cu pozele, ceva mai multe: http://www.facebook.com/dlzphoto si alte poze: http://zonaenduro.ro/poze-maramures-adventure-cup-4-c-cosmin-falub/ si cele 3 filmulete de sus (nu pot sa pun linkuri la fiecare ca zice ca-s prea multe): http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=maramures+adventure+cup&search_sort=video_date_uploaded
  5. hoozit

    Ajutor&asistenta moto!

    ar trebui sa-ti iasa undeva la 250 de euro la baietii cu tiruri. Numa sa aiba cin sa-l urce
  6. hoozit

    Sa mai si radem.

    http://www.metro.co.uk/weird/67375-bikers-penis-hit-by-lightning
  7. de asta ziceam, citez: "un fel de ring pentru sporturi cu motor, putin mai mic decat Hungaroringul, care este in tara noastra vecina din Ungaria" http://stirileprotv.ro/exclusiv-online/bizar/hungaroring-de-romania-unde-se-va-construi-primul-circuit-de-mare-viteza-de-la-noi.html
  8. Lasati ma prostiile astea cu enduro, funduro si alte duro duro. Se face circuit la Mures, vindeti râciurile si luati spidane.. asfalt inseamna progres
  9. hoozit

    Cu si despre accidente

    Daca adapteaza sistemul sa poata proiecta țâțe, biștari, valoare ș.a.m.d. sigur va avea succes si la noi
  10. hoozit

    Enduristi Din Cluj

    E intr-adevar ceva mai multa inginerie in amortizoarele puse pe mx si sunt de acord ca poti sa scoti ceva mai ok pt enduro decat cele ce vin stock pe mobrele enduro.. drept dovada si modelele enduro "factory" vin cu alta furca, alte triple, alta treaba. Dar, ce ziceam de la inceput e ca implica deranj. Iar daca omul nu se pricepe la asa ceva, e o cheltuiala in plus de luat in calcul. Si sunt chiar curios de cheltuieli.. cu cat creste pretul total al unei motociclete mx pentru a o transforma intr-o "arma letala" in enduro, care sa nu-ti anihileze mainile si nervii, ci competitia? Costuri cu tot cu manopera ma refer, sa ne lamurim despre totalul real al alternativei mx.
  11. hoozit

    Sa mai si radem.

    ma, ii bine ca n-a venit peste el. De-acolo incolo, nu l-a pus nimeni sa se catere pe-acolo... patesti. Cam scheme de genu cred ca se pot si cu atv-u.. eu stiu ca ultima data cand am atins unu am facut ceva de genu.. dar s-a proptit de un copac de s-a oprit. Asta-i avantaju la motocicleta.. ca-i mai mult plata decat lata
  12. hoozit

    Sa mai si radem.

    http://www.zapiks.fr/motoneige-0-montagne-1.html
×
×
  • Creează nouă...