ciprian Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ai un loc rezervat la extrem pai traseul este la fel asa ca............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 si la voi au fost ceva " presiuni" ca si la cursa de la Buzau la capitolul "varsta" oldboys???? 35 ani? pai eu la varsta mea 21 anisori la ce clasa ma inscriu? la clasa tanar si nelinistit? hai ca ne vedem la cursa, cip CE VREI SA SPUI. CA NU TE DUCE DE EXTREM LA VARSTA TA? EU CRED CA POTI SA CALCI PE CAP NISTE 18 ANI. CU STIMA. BOGDAN X-CAPE ARE GPS CU ECRANUL SPART SE DUCE SIGUR!!!!!!!!!!! BOGDAN TE ROG SA NE SCOTI PE MINE(TEODORESCU DANIEL SI PITIS ALECU) DE LA XM RAID CA NE AM LASAT.NU COMENTEZ.BAFTA CU CONCURSUL ABIA ASTEPT!!!!!!!!! TE ROG SA NU TE GRABESTI. DACA VREI TOTUSI EU POT TRECE X-CAPE RACING TEAM , NU E COTIZATIE , CAUTAM TALENTE , AVEM LOCURI , BUGETE DE CONCURS , TRASEE , BUN SIMT SI ORICUM SUNA BINE. BOGDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 14, 2009 Autor Share Postat Mai 14, 2009 www.endurototal.ro CONSILIUL JUDETEAN BACAU IMPREUNA CU X-CAPE RACING TEAM BACAU REGULAMENT PARTICULAR 1.Competitia: X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009 Traseul va fi marcat cu track GPS , necesar de urmat in conformitate , concursul fiind compus din probe speciale cronometrate. Nerealizarea in totalitate a traseului conform track-ului impus atrage dupa sine penalizari sau descalificarea din competitie. Fiecare zi de concurs are un START si o SOSIRE. 2.Clase: Clasa Moto Extrem , puncteaza individual , obligatoriu un aparat GPS. Clasa Moto Open , echipe , 1-3 coechipieri , puncteaza cel mai slab timp , obligatoriu un aparat GPS pentru intreaga echipa. Clasa Moto Old Boys dupa 35 ani inclusiv , echipe , 1-2 choechipieri , puncteaza cel mai slab timp , obligatoriu un aparat GPS pentru intreaga echipa. Clasa Atv-Quad , 1-2 choechipieri , puncteaza cel mai slab timp , obligatoriu un aparat GPS pentru intreaga echipa. Motocicletele si Atv-Quad-urile pot fi inmatriculate sau nu in circulatia publica si trebuie sa corespunda exigentelor necesare unui concurs enduro , din punct de vedere constructiv si tehnic . Acestea trebuie acceptate in concurs de catre organizatori in urma reviziei tehnice organizate la intrarea in Parcul Ferme . Organizatorii pot cere concurentilor sa remedieze unele probleme inainte de intrarea in Parc Ferme si implicit in Cursa sau pot refuza Moticicletele si Atv-urile care nu corespund din punct de vedere tehnic. 3.Data : 22 mai-24 mai 2009 ? BACAU 4.Organizator: X-CAPE RACING TEAM BACAU cu sprijinul Primariei Bacau , Consiliului Judetean Bacau , Directiei Silvice Bacau. 5.Project Manageri ? Bogdan Andries 0744547655 bogdan.andries@ancarom.com Ionut Ceasar 6.Locul Inscrierii si Startului: Orasul Bacau , parcarea Stadionului Municipal . 7.Oficiali: Director Concurs ? Bogdan Andries Presedinte comisie arbitraj ? Marian Dragomir Director Tehnic ? Ceasar Ionut Sef Revizie Tehnica si Parc Ferme ? Nechifor Adrian 8.Nr.de concurs: Atribuirea numerelor de concurs se va face de catre Organizator. Schimbarea acestor numere nu este posibila pe parcursul desfasurarii concursului. Numerele de concurs vor fi realizate cu cifre negre pe suport de culoare diferita pentru fiecare clasa de concurs 9.Conditii de participare: -cerere de inscriere semnata de catre fiecare participant si declaratie pe propria raspundere privind asumarea riscurilor inerente unei astfel de competitii. - vizita medicala valabila de la medic de medicina sportiva. -acordul notarial al ambilor parinti,in cazul participarii sportivilor minori -taxa de participare- c/v 180 RON per sportiv participant pt inscrierea la locul cursei sau c/v 140 RON per sportiv participant pt inscriere pana la data de 5 Mai la e-mail : bogdan.andries@ancarom.com sau pe site www.endurototal.ro -asigurare pentru competitia sportiva , la inscrierea in concurs 10.Traseu : Sambata 80-120 km proba speciala , alimentare in traseu de catre organizatori la interval de maxim 50 km. Duminica 20-40 km proba speciala si Trial 11.Se vor acorda cupe si premii primilor 3 clasati de la fiecare clasa. 12.Competitia se va desfasura in conformitate cu prevederile tehnice si de securitate prevazute in regulamentele FRM si FIM in vigoare si prezentul regulament particular aprobat de catre comisia de arbitraj a concursului. 13.Program: Vineri 22 Mai 2009- inscrieri si revizie tehnica 12.00-23.00 Sambata 23 Mai 2009 ? inscrieri si revizie tehnica 7.00-9.00 Sambata 23 Mai 2009 ? Brifing 9.00-9.30 Sambata 23 Mai 2009 ? Start 9.30 Duminica 24 Mai 2009 ? Start 9.30 Duminica 24 Mai 2009 ? Premiere 15.00 Masa Festiva Sambata ora 19.00 , cu Vitel la protap este inclusa in taxa de participare. Detalii pe www.endurototal.ro sau la tel 0744547655 Bogdan Andries VA ANUNT CA S-A DEFINITIVAT REGULAMENTUL PARTICULAR 13.05.2009 X-CAPE RACING TEAM BACĂU 1. X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009. Traseul va fi marcat cu track GPS, bandă Âşi săgeți direcționale în anumite zone pentru evitarea porțiunilor periculoase sau pentru continuitatea traseului în zonele dificile sau cu semnal GPS foarte slab. Track-ul GPS va fi pus la dispoziție de către organizatori Âşi este necesar de urmat în conformitate, fiind compus din probe speciale contratimp. Deasemenea traseul este prevăzut cu puncte de control trecere (CT), concurenții având obligativitatea de a puncta toate controalele de trecere anunțate de organizatori. Nerealizarea în totalitate a traseului impus conform track-ului sau nepunctarea CT-urilor, atrage după sine penalizări sau descalificarea din X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009. Organizatorii nu îÂşi asuma raspunderea pentru eventualele defecțiuni ce pot aparea la aparatele GPS ale participanților, aceÂştia au obligația de a purta baterii de schimb. La sfârÂşitul fiecărei etape aparatele GPS ale participanților vor fi predate organizatorilor pentru verificarea track-ului realizat. Nepredarea aparatelor GPS spre verificare atrage după sine nepunctarea în etapa respectivă. 2. Clase: Clasa Moto EXTREM - punctează individual, obligatoriu un aparat GPS. Clasa Moto OPEN - echipe, 1-3 coechipieri, punctează cel mai slab timp, obligatoriu un aparat GPS pentru întreaga echipă. Clasa Moto OLD BOYS - după 35 ani inclusiv, obligatoriu un aparat GPS Clasa ATV-QUAD - 1-2 coechipieri, punctează cel mai slab timp, obligatoriu un aparat GPS pentru întreaga echipă. Motocicletele si Atv-Quad-urile pot fi înmatriculate sau nu în circulația publică Âşi trebuie să corespundă exigențelor necesare unui concurs enduro, din punct de vedere constructiv si tehnic. Acestea trebuie acceptate de către organizatorii X-CAPE ENDURO RALLY RACE în urma reviziei tehnice la intrare în Parcul FERME. Organizatorii pot cere participanților să remedieze unele probleme înainte de intrarea în Parc Ferme sau pot refuza participare motocicletelor Âşi atv-urilor care nu corespund din punct de vedere tehnic. MotocicliÂştii Âşi ATV-iÂştii care părăsesc X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009 din orice motiv, au obligația de a informa organizatorii sunând la unul din numerele de telefon pe care le vor primi la start până la ora 19.00. În caz contrar aceÂştia vor fi amendați cu până la 200 RON. 3. Data: 22-24 MAI Bacau 2009 4. Organizator: X-CAPE RACING TEAM BACAU cu sprijinul Consiliului Județean Bacău, Pimăriei Bacău, Direcția Silvică Bacău, Inspectoratul de Poliție Bacău. 5. Project Manageri - Bogdan AndrieÂş tel: 0744 547 655, email: bogdan.andries@ancarom.ro - Ionuț Ceasar 6. Locul înscrierii Âşi startul: oraÂşul Bacău, parcarea Stadionului Municipal. 7. Oficiali: Director X-CAPE Rally - Bogdan AndrieÂş PreÂşedinte Comisie Arbitraj - Marian Dragomir Director Tehnic - Ionuț Ceasar ÂŞef Revizie Tehnică Âşi Parc Ferme - Nechifor Adrian 8. Numerele de participare: Atribuirea numerelor de participare se va face de către Organizator. Schimbarea acestor numere nu este posibilă pe durata desfăÂşurării X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009. Numerele de participare vor fi realizate cu cifre negre pe suport de culoare diferită pentru fiecare clasă. 9. Condiții de participare: - cererea de înscriere semnată de fiecare participant Âşi declarația pe propie răspundere privind asumarea riscurilor. - viza medicala valabilă de la medicul de medicină sportivă (se poate obține la Bacău, înainte de start). - acordul notarial din partea ambilor părinți, în cazul participării sportivilor minori. - asigurare participant X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009 (se poate obține la Bacău, înainte de start) - taxa de participare - c/v 180 RON per sportiv participant, pentru înscrierea la locul cursei sau c/v 140 RON pentru înscrierea până la data de 5 Mai prin trimiterea cererii de înscriere la adresa de email: bogdan.andries@ancarom.ro 10. Traseu: Sămbătă - 80-120 Km probă specială,conținând 5 puncte control trecere (CT) Âşi puncte de alimentare în traseu,asigurate de către organizatori la interval de maxim 50 Km, cu benzina participanților . Duminică - 20-40 Km probă specială Âşi trial. 11. Se vor acorda cupe Âşi premii primilor trei clasați de la fiecare clasă. 12. X-CAPE ENDURO RALLY RACE se adresează iubitorilor sporturilor cu motor Âşi se jurizează în conformitate cu regulamentul particular afiÂşat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Salut Bogdane mai trebuiesc clarificate cateva lucruri: - la old boys nu ai scris daca sunt echipe sau individual. Banuiesc ca e individual, dar trebuie clarificat. - trebuie sa precizati din start modalitatea de punctare si penalizarile. adica: - cum se puncteaza in prima zi (per total si pe probele speciale de care zici) - cum se puncteaza a doua zi la ps si trial - care sunt penalizarile pentru lipsa inregistrare track sau pentru ratare CT - care este devierea din traseu maxima admisa. Anul trecut la REA a fost 100m si eu zic ca a fost ok. Adica eu am incercat sa nu tai nimic si cu toate astea in unele zile m-am uitat pe track si uneori avem devieri de 50-60m fara vreo intentie de furaciune. Anul asta la BZ devierea permisa a fost de 50m si mi-am furat-o o data. Daca vrei ca riderii sa treca obligatoriu printr-o zona care face diferenta scrie pe track (de ex "se intra pe parau") si pune un om sa noteze cine si cand a trecut pe-acolo. Toate lucrurile astea trebuie sa fie clare inainte de start. Spor Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 14, 2009 Autor Share Postat Mai 14, 2009 Salut Bogdane mai trebuiesc clarificate cateva lucruri: - la old boys nu ai scris daca sunt echipe sau individual. Banuiesc ca e individual, dar trebuie clarificat. - trebuie sa precizati din start modalitatea de punctare si penalizarile. adica: - cum se puncteaza in prima zi (per total si pe probele speciale de care zici) - cum se puncteaza a doua zi la ps si trial - care sunt penalizarile pentru lipsa inregistrare track sau pentru ratare CT - care este devierea din traseu maxima admisa. Anul trecut la REA a fost 100m si eu zic ca a fost ok. Adica eu am incercat sa nu tai nimic si cu toate astea in unele zile m-am uitat pe track si uneori avem devieri de 50-60m fara vreo intentie de furaciune. Anul asta la BZ devierea permisa a fost de 50m si mi-am furat-o o data. Daca vrei ca riderii sa treca obligatoriu printr-o zona care face diferenta scrie pe track (de ex "se intra pe parau") si pune un om sa noteze cine si cand a trecut pe-acolo. Toate lucrurile astea trebuie sa fie clare inainte de start. Spor Ionut Ionut , merci de sfaturi , da ; apropo , te iei de mine , tu nu vezi ca la Deva nu au nici azi regulament. Eu cred ca Old Boys ar trebui sa aiba posibilitatea sa mearga doi , altfel e extrem , acelasi traseu. Pana la start ai si modalitatea de penalizare, functie de cate ct stabilim si timpul de parcurgere al fiecarui pasaj , scrisa la brifing. Se puncteaza contra cronometru Start - Sosire , e o singura etapa pe zi , trialul va fi doar o portiune din traseu care face insa parte din timpul specialei. Apropo de devieri , astept ultima verificare de truck pentru a calcula media devierilor de pe aceeasi urma. pleci la deva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmoldboy Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) dragii mei organizatori am si eu o parere vis-a-vis de regulamente. inainte de toate trebuie sa fie clare , cunoscute din timp de catre participanti . si verificate! va rog aplicati un regulament consacrat nu complicati si inventati alta modalitate de clasificare exista cateva "tipuri" de competitii enduro cu ecuatia verificata: romaniacs enduro -rally raid endurocross (de romania) last man standing -erzberg-hells gate ,etc in care model va incadrati ? daca doriti detaliem... de fapt detaliez acum: nu pricep ce faceti cu timpii de pe probele speciale , daca conteaza timpul start -sosire. adica ori enduro clasic cu timpi de legatura ,contol orar , si probe speciale , ori redbull-fullgasblana100% , fara probe speciale ! eu nu inteleg cum puteti departaja luand in calcul atat timpul total , cat si timpii pe probe? si nu vreu sa invat la start un nou regulament ! caci vin ! adica aici este problema: REGULAMENT PARTICULAR 1.Competitia: X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009 Traseul va fi marcat cu track GPS , necesar de urmat in conformitate , concursul fiind compus din probe speciale cronometrate. Nerealizarea in totalitate a traseului conform track-ului impus atrage dupa sine penalizari sau descalificarea din competitie. Fiecare zi de concurs are un START si o SOSIRE. ? dar eu vin . si ma duc si la DEVA. Editat Mai 14, 2009 de ktmoldboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmoldboy Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 stati asa ca trebuie sa traduc/deduc regulamentul : 10. Traseu: Sămbătă - 80-120 Km probă specială,conținând 5 puncte control trecere (CT) Âşi puncte de alimentare în traseu,asigurate de către organizatori la interval de maxim 50 Km, cu benzina participanților . Duminică - 20-40 Km probă specială Âşi trial. deci :sambata una proba speciala integral traseu , si duminica numai probe speciale , fara legaturi intre ele ? e bine oricum dar sa fie corect si fara comentarii la afisarea rezultatelor ! caci aveti premii mari!....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Ionut , merci de sfaturi , da ; apropo , te iei de mine , tu nu vezi ca la Deva nu au nici azi regulament.Eu cred ca Old Boys ar trebui sa aiba posibilitatea sa mearga doi , altfel e extrem , acelasi traseu. mai Bogdan dar ce repede te superi - eu incercam sa-ti spun ca mai sunt lucruri de clarificat si ca e bine sa fie clarificate din timp, cum zicea si Liviu. In momentul in care pui bani pe masa lucrurile trebuie sa fie clare ca altfel ies discutii si e pacat de atata munca. Sunt baieti care vin sa traga gazul sa se suie pe podium. Bravo lor! In primul rand pentru ei lucrurile trebuie sa fie clare. Legat de echipe la OldBoys - banuiesc ca cineva nu stie sa mearga cu GPS si face presiuni sa se mearga pe echipe. Ca altfel nu are nici un sens. De ce echipe? adica eu trebuie sa ma uit pe lista de inscrisi si sa dau telefoane sa vad cine vrea sa faca echipa cu mine? ENDURO E SPORT INDIVIDUAL! Si nu merge cu "sa aiba posibilitatea" - e ori echipe ori individual. Ca altfel nu poti sa faci clasament. Intelegerea majoritatii e ca aceasta clasa de old boy a fost facuta pentru cei care pot sa treaca pe un traseu de extrem dar nu au viteza si motivarea tinerilor in plina ascensiune si de aceea li s-a oferit posibilitatea sa claseze separat. Clarifica asta cu echipele te rog. Ca sa vad daca gasesc coechipier. Maine plec la C de Arges. Deva nu mi-a iesit - treaba maine + 8 de condus + 2 zile de enduro + 8 ore de condus + treaba luni dimineata nu-mi rezulta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Deva nu mi-a iesit - treaba maine + 8 de condus + 2 zile de enduro + 8 ore de condus + treaba luni dimineata nu-mi rezulta Avion Buc-Tm, masina Tm-Deva, 2x enduro, masina Deva-Tm, avion Tm-Buc. Motorul si echipamentul adus de altcineva care vine la concurs. Cel putin o persoana din Bucuresti face asa. Da' e bine Âşi la anu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 - taxa de participare - c/v 180 RON per sportiv participant, pentru înscrierea la locul cursei sau c/v 140 RON pentru înscrierea până la data de 5 Mai prin trimiterea cererii de înscriere la adresa de email: bogdan.andries@ancarom.ro Cred ca trebuia anuntat mai devreme de 11 mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 15, 2009 Autor Share Postat Mai 15, 2009 (editat) dragii mei organizatoriam si eu o parere vis-a-vis de regulamente. inainte de toate trebuie sa fie clare , cunoscute din timp de catre participanti . si verificate! va rog aplicati un regulament consacrat nu complicati si inventati alta modalitate de clasificare exista cateva "tipuri" de competitii enduro cu ecuatia verificata: romaniacs enduro -rally raid endurocross (de romania) last man standing -erzberg-hells gate ,etc in care model va incadrati ? daca doriti detaliem... de fapt detaliez acum: nu pricep ce faceti cu timpii de pe probele speciale , daca conteaza timpul start -sosire. adica ori enduro clasic cu timpi de legatura ,contol orar , si probe speciale , ori redbull-fullgasblana100% , fara probe speciale ! eu nu inteleg cum puteti departaja luand in calcul atat timpul total , cat si timpii pe probe? si nu vreu sa invat la start un nou regulament ! caci vin ! adica aici este problema: REGULAMENT PARTICULAR 1.Competitia: X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009 Traseul va fi marcat cu track GPS , necesar de urmat in conformitate , concursul fiind compus din probe speciale cronometrate. Nerealizarea in totalitate a traseului conform track-ului impus atrage dupa sine penalizari sau descalificarea din competitie. Fiecare zi de concurs are un START si o SOSIRE. ? dar eu vin . si ma duc si la DEVA. Regulamentul a fost aprobat si de catva arbitri romani vechi , nu e chiar o inventie. Un singur Start si o singura Sosire + traseul e compus din probe speciale cronometrate = o singura proba speciala pe zi , ordinea clasamentului in functie de timpul realizat - penalizarile inregistrate Asta e traducerea - taxa de participare - c/v 180 RON per sportiv participant, pentru înscrierea la locul cursei sau c/v 140 RON pentru înscrierea până la data de 5 Mai prin trimiterea cererii de înscriere la adresa de email: bogdan.andries@ancarom.ro Cred ca trebuia anuntat mai devreme de 11 mai. Este anuntat de la deschiderea proiectului cursei - MARTIE. Eu am incercat sa fac lucrurile cat se poate de bine. Am anuntat ca sit-ul oficial al cursei este www.endurototal.ro Acolo s-au postat din timp , modif regulament , cazari , fise inscriere , PREMII. Avion Buc-Tm, masina Tm-Deva, 2x enduro, masina Deva-Tm, avion Tm-Buc. Motorul si echipamentul adus de altcineva care vine la concurs.Cel putin o persoana din Bucuresti face asa. Da' e bine Âşi la anu'! La Bacau ai avion direct. Trimite din timp motorul la Cargus sau Fan Courier. Daca vii mai devreme , ma suni si stai la mine. Hai . Bogdan mai Bogdan dar ce repede te superi - eu incercam sa-ti spun ca mai sunt lucruri de clarificat si ca e bine sa fie clarificate din timp, cum zicea si Liviu. In momentul in care pui bani pe masa lucrurile trebuie sa fie clare ca altfel ies discutii si e pacat de atata munca. Sunt baieti care vin sa traga gazul sa se suie pe podium. Bravo lor! In primul rand pentru ei lucrurile trebuie sa fie clare. Legat de echipe la OldBoys - banuiesc ca cineva nu stie sa mearga cu GPS si face presiuni sa se mearga pe echipe. Ca altfel nu are nici un sens. De ce echipe? adica eu trebuie sa ma uit pe lista de inscrisi si sa dau telefoane sa vad cine vrea sa faca echipa cu mine? ENDURO E SPORT INDIVIDUAL! Si nu merge cu "sa aiba posibilitatea" - e ori echipe ori individual. Ca altfel nu poti sa faci clasament. Intelegerea majoritatii e ca aceasta clasa de old boy a fost facuta pentru cei care pot sa treaca pe un traseu de extrem dar nu au viteza si motivarea tinerilor in plina ascensiune si de aceea li s-a oferit posibilitatea sa claseze separat. Clarifica asta cu echipele te rog. Ca sa vad daca gasesc coechipier. Maine plec la C de Arges. Deva nu mi-a iesit - treaba maine + 8 de condus + 2 zile de enduro + 8 ore de condus + treaba luni dimineata nu-mi rezulta Nu ma supar , doar spun ce cred , fie bine , fie rau. Asa cum faci clasa speciala sa ii ajuti sa poata puncta separat , poti sa-i ajuti si sa le dai posibilitatea de a face echipe , pentru a se ajuta la pasaje dificile. De aia e forum, sa ne sfatuim. Altfel stateam drepti in fata federatiei si faceam ce mancau ei si gata. Ne mai consultam si definitivam pana luni. Nu e un secret de moarte , daca vrei sa dai sugestii la regulament , esti super bine venit , am tinut cont de multe sfaturi , inclusiv ale tale si iti multumesc. Editat Mai 15, 2009 de bogdan.andries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 17, 2009 Autor Share Postat Mai 17, 2009 (editat) Avem Traseu. Va trimit poze. Editat Mai 17, 2009 de bogdan.andries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) bravo baieti!buzaul e prezent.chestia cu regulamentul e f f inportanta nu trebuie lasat loc de interpretari.eu am fost primul sosit la c de arges cu echipa completa dar am mers in sat peste limita de 30 km/h si desi se penalizeaza cu 30 min(conform regulamentului)noi am fost descalificati complet locul unu la luat cel ce avenit dupa mine la 3h/30 diferenta de timp!!asta e,faceti regulament frate beton!bafta Editat Mai 17, 2009 de teodaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 bravo baieti!buzaul e prezent.chestia cu regulamentul e f f inportanta nu trebuie lasat loc de interpretari.eu am fost primul sosit la c de arges cu echipa completa dar am mers in sat peste limita de 30 km/h si desi se penalizeaza cu 30 min(conform regulamentului)noi am fost descalificati complet locul unu la luat cel ce avenit dupa mine la 3h/30 diferenta de timp!!asta e,faceti regulament frate beton!bafta Merci teo. Tinand cont de multe probleme ce apar si faptul ca ; cursele private nu pot apela reg fim/frm , nefiind afiliate , trebuie sa fie un regulament particular foarte bine pus la punct. Daca mai are cineva alte sugestii apropo de cursa de simbata nu ezitati sa le afisati. Numai asa va fi o cursa la care lumea sa vina si sa plece multumita. Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 e hai ca iaci chiar nu pot sa ma aptin sa nu iti raspund: datele problemei: 70 km din care vreo20 cu limitari de viteza la 30km timpul meu 6 ore si o singura proba speciala ratata<a ratat-o toata lumea> asat inseamna o viteza medie de 11,6 km/h timpul tau 6ore-3,5ore >>> viteza medie 28 km/ora parerea mea e ca singurul loc unde ai fi putut optine ridicarea mediei orare e pe limitarile de viteza si evitarea unor probe speciale pe cicken line. ai recunoscut ca ai depasit limita de viteza, de data asta te-ai ars, nu e vina mea ca m-am ars inaintea ta la Campulung cand am fost descalificat pt 3 SECUNDE de mers cu 60 prin oras<am depasit un tir> ai gresit si sper ca ai inteles ceva din toata tarasenia asta. ti-am raspuns direct ca sa elimin orice urma de suspiciune asupra evenimentului! INTREBARE: ps1, zighi zaghi, am urcat 200m intr-o ora, cam cat efort fizic crezi ca am depus??? @bogdan NU ZICE NIMENI SA NU APELATI LA REGULAMENTUL FIM neafilierea la FRM atrage nerecunoasterea cursei in campionatul national. regulamentul FIM este facut din experienta conpetitionala de ani de zile si poate servi drept model fara nici o problema. ti-am trimis parca regulamentul de la romaniacs, daca nu incearca pe site-ul lor si vei gasi multe chestiuni interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 e hai ca iaci chiar nu pot sa ma aptin sa nu iti raspund: datele problemei: 70 km din care vreo20 cu limitari de viteza la 30km timpul meu 6 ore si o singura proba speciala ratata<a ratat-o toata lumea> asat inseamna o viteza medie de 11,6 km/h timpul tau 6ore-3,5ore >>> viteza medie 28 km/ora parerea mea e ca singurul loc unde ai fi putut optine ridicarea mediei orare e pe limitarile de viteza si evitarea unor probe speciale pe cicken line. ai recunoscut ca ai depasit limita de viteza, de data asta te-ai ars, nu e vina mea ca m-am ars inaintea ta la Campulung cand am fost descalificat pt 3 SECUNDE de mers cu 60 prin oras<am depasit un tir> ai gresit si sper ca ai inteles ceva din toata tarasenia asta. ti-am raspuns direct ca sa elimin orice urma de suspiciune asupra evenimentului! INTREBARE: ps1, zighi zaghi, am urcat 200m intr-o ora, cam cat efort fizic crezi ca am depus??? @bogdan NU ZICE NIMENI SA NU APELATI LA REGULAMENTUL FIM neafilierea la FRM atrage nerecunoasterea cursei in campionatul national. regulamentul FIM este facut din experienta conpetitionala de ani de zile si poate servi drept model fara nici o problema. ti-am trimis parca regulamentul de la romaniacs, daca nu incearca pe site-ul lor si vei gasi multe chestiuni interesante. eu consider ca inainte de a aplica regulamentul FIM ar trebui citit! ce regulament FIM?enduro?raly raid? pentru acest tip de cursa prieteneasca nu exista regulament international daca vreti sa aplicati regulamentul tehnic FIM nu ar pleca nici o motocicleta din zece daca vreti ca cursele sa aiba o uniformitate trebuie ca toate cluburile interesate de organizare sa conceapa un singur tip de regulament ,aplicabil pentru toate cursele prietenesti regulamentul particular stipuleaza numai locul si data ,ora plecarii si alte informatii minore legate de cursa mi se pare ca este cu mult mai simplu pentru piloti sa cunoasca un singur regulament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) http://www.endurototal.ro/start.htm s-a strans ceva populatie. si sigur or sa mai apara si pe ultima suta de metri Si. la ochi, asa, s-a cam ocupat si podiumul la extrem si open. Batalia adevarata ramane la batrani Editat Mai 20, 2009 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 http://www.endurototal.ro/start.htm s-a strans ceva populatie. si sigur or sa mai apara si pe ultima suta de metri Si. la ochi, asa, s-a cam ocupat si podiumul la extrem si open. Batalia adevarata ramane la batrani LUME MULTA ESTE. SPERAM SA FIM LA INALTIME. Poti sa-mi spui ce discuta Patrick cu oamenii pe forumul asta , cu 70 km , 30 km / ora. Am probleme cu capul? Eu , Merci oricum de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salut, am si eu o intrebare catre organizatori. ce fel de traseu avem in mare parte? adica predomina piatra sau pamantul? mersi de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 @patrick: mon cher, eu sugeram doar un loc din care sa se inspire baietii, pt ca intradevar nici una din 10 motorete n-ar lua startul ca sa nu mai punem in discutie ce criterii ar trebui indeplinite de catre organizatori. chiar ar trebui facut un astfel de regulament "particular" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 24, 2009 Autor Share Postat Mai 24, 2009 salut, am si eu o intrebare catre organizatori. ce fel de traseu avem in mare parte? adica predomina piatra sau pamantul? mersi de info! Imi pare rau ca tre sa raspund acum. Cred ca raspunsul nu mai are nici o importanta. Pana la urm ce apredominat , piatra sau pamantul? Pa si merci de participare. Sper sa fi fost o chestie faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 bravo baieti, poate ca daca erau un pic mai multe benzi ar fi fost mai bine una la mana si a doua cred ca s-au penalizat si erorile de GPS fapt ce a dus la penalizari foarte mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.andries Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 bravo baieti, poate ca daca erau un pic mai multe benzi ar fi fost mai bine una la mana si a doua cred ca s-au penalizat si erorile de GPS fapt ce a dus la penalizari foarte mari. La Bacau , urmatoarele vor fi marcate , asta iti promit eu , ca sa nu mai pierdem din enduro si sa inventam discovery si track checkride. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 daca sunt intreruperi de track din cauza gps-ului care se inchidea, cel mult trebuia sa le penalizati ca iesiri din traseu nu sa descalificati. mai mult, in regulament nu era precizat ce se intampla in cazul in care apar lipsuri in track. cu toate acestea am fost descalificat. pe viitor sper sa fiti mai "vigilenti". mai sunt multe de spus, oricum, multumim pentru organizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kebacsorin Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ceva poze??? FOARTE BINE la Bacau! Tot asa! ( penalizarile mult prea mari, si cred k s-au penalizat si erorile de gps) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.