life_is_random33 Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Mi-am luat un set malossi de 80cmc si am o intrebare.Cineva mi-a zis ca trebuie sa iau bujie cu filet scurt(la setul vechi aveam cu filet lung),ca s-ar putea sa bata capul pistonului in bujie.Daca aveti niste sfaturi in legatura cu schimbarea setului nu ma supar daca le postati .Imi cer scuze ca am postat un topic nou,dar la service nu raspunde nimeni Bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 cine ti-a zis asa ceva?? eu am bagat set de 80 si aceeasi bujie am bagat-o si nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Sa sti ca depinde foarte mult...mai ales de la bujie cu filet lung la bujie cu filet scurt. Daca e un set complet si respectabil, ar trebui sa aiba bujie inclusa, daca nu cel putin sa scrie ce bujie trebuie(dar daca are 80 cmc sigur ar trebui sa aiba bujie). Trebuie sa cumperi exact bujia pe care ti-o recomanda ei...probabil malossi nippon denso. Se poate ca pistonul sa loveasca in bujie din cauza unei bujii neadecvate. Oricum ideea e simpla: bagi bujia in chiuloasa (setul demontat) si vezi cat intra. Trebuie sa nu iasa filet pe partea interioara deloc, ci doar foarte putin electrodul in scobitura din chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Daca nu ai schimbat si capacul de la chiulasa nu ai de ce sa iti faci probleme. Daca l-ai schimbat, fa verificarea descrisa de Rolly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Din cate stiu eu seturile de 80 vin cu chiuloasa...asta daca nu e de 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Februarie 28, 2009 Autor Share Postat Februarie 28, 2009 mi-a dat si chiuloasa ... o sa ma duc cu chiuloasa la un magazin sa vad ce bujie imi trebuie... merita 20 lei pentru un nkg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) Eu am dat 40 lei pe un NGK nu pe un NKG .. Editat Februarie 28, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 pai tu ai fost mai slab. Eu am dat 7 lei pe ngk-ul recomandat de fabrica pentru setul original al scuterului. Merita si 20 lei in functie de ce tip e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 gata ) am aflat .. am bujie de dacie .. normala .. cu filet mediu(sau scurt) .. ms pentru raspunsuri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 n-ai inteles. Man e set de 80! Adica e cel mai prost set din punct de federe al fiabilitatii. Ca sa il ai, tre sa ti de el cat de cat. Si nu ma refer la forja, ma refer la intretinere. Trebuie sa-i bagi ulei full-synth si pentru ca de asta vorbeam, bujia lui, speciala. Exista 1000 de modele de bujii cu filet scurt. Da taranu roman nu stie, si pe dacia lui tuning isi pune orice bujie, chiar daca pentru dacia respectiva exista doar un singur model recomandat. De-aia se zice bujie de dacie. Iti recomand o bujie malossi nippon denso cum spuneam mai sus, e cu iridium, dai 50 lei pe ea dar sti ca face exact ce-i place motorului. Scoti 100% din setul ala, ca doar de-aia l-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Martie 9, 2009 Autor Share Postat Martie 9, 2009 salut .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 salut .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ... Iti trebuie alt piston cu bolt mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 salut .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ... in legatura cu bujia : punei un ngk br8es cu filet lung .. la boltz nu ai ce face iti trebe alt piston.. sau sa pui un ambielaj care sa aibe dimensiunea boltzului pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Tu pe ce planeta traiesti ma? Dute si te culca...daca ti-e lene sa citesti topicul nu mai posta frate. Ma enerveaza oamenii ca tine, vin si induc necunoscatorii in eroare. De ce sa puna cu filet lung? Ca esti tu jmecher? Sau ca ai tu pe runner? A SPUS CLAR OMUL, ARE BUJIE DE DACIE, ADICA FILET SCURT. Si de ce sa puna br8es daca lui i-o trebui br7es? Ca o recomanzi tu? Pentru fiecare motor trebuie o bujie diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 offff... Toti sunteti filosofi teoretici, dar nimeni nu a zis nimik exact! Cea mai simpla solutie: ce model de kit ai? numarul de serie a kitului? 31 xxxx ? cauta pe cutie si vezi ce scrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 salut .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ... Nu cred ca e vreo problema. Rulmentul este in asa mod construit incat se fixeaza doar atunci cand il pui la locul lui. Incearca sa pui rulmentul in biela si sa bagi boltul. vei vedea ca nu este nici un joc. Sunt 3 dimensiuni de bolturi: 10mm, 12mm si 13mm. in cazul in care era boltul diferit de cel original, observai... presupun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Tu pe ce planeta traiesti ma? Dute si te culca...daca ti-e lene sa citesti topicul nu mai posta frate. Ma enerveaza oamenii ca tine, vin si induc necunoscatorii in eroare. De ce sa puna cu filet lung? Ca esti tu jmecher? Sau ca ai tu pe runner? A SPUS CLAR OMUL, ARE BUJIE DE DACIE, ADICA FILET SCURT. Si de ce sa puna br8es daca lui i-o trebui br7es? Ca o recomanzi tu? Pentru fiecare motor trebuie o bujie diferita. ce te agitzi asha mah ) .. am dat shi eu un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Ai dat un sfat, ok. DAR MACAR DA-L CU CAP, CHIAR DACA NU STI. In primul rand problema fusese rezolvata, stia ce bujie sa puna. Asta a fost enervarea mare...ca daca citeai tot si spuneai ceva, chiar daca nu stiai, era ok. Toti invatam, nimeni nu stie totul... Mai e si faza ca totusi a pune o bujie gresita (ca si dimensiune a filetului) poate duce la craparea pistonului...si nu e ieftin un piston de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Mai e si faza ca totusi a pune o bujie gresita (ca si dimensiune a filetului) poate duce la craparea pistonului...si nu e ieftin un piston de 80 pe linga dimensiunea filetului sunt multe alte caracteristici ale bujiei de care depinde functionare corecta a motorului. Editat Martie 16, 2009 de koyotina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Martie 16, 2009 Autor Share Postat Martie 16, 2009 gata .. am rezolvat cu setul motor...l-am dus inapoi la omul de la care l-am luat .. si mi l-a schimbat cu unul tot malossi numai ca are boltul gros(exact pe marimea ambielajului meu) si pe siteul de la malossi scrie ca este pentru gilera typhoon,deci ar trebui sa se potriveasca . o problema ar mai fi cu bujia,luasem o bosch cu filet scurt pentru setul vechi,insa la asta nou imi trebuie una cu filet lung.Seria setului este : 31 6926 .Daca stie cineva sigur ce bujie imi trebuie si de unde pot sa o iau as fi recunoscator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) gata .. am rezolvat cu setul motor...l-am dus inapoi la omul de la care l-am luat .. si mi l-a schimbat cu unul tot malossi numai ca are boltul gros(exact pe marimea ambielajului meu) si pe siteul de la malossi scrie ca este pentru gilera typhoon,deci ar trebui sa se potriveasca . o problema ar mai fi cu bujia,luasem o bosch cu filet scurt pentru setul vechi,insa la asta nou imi trebuie una cu filet lung.Seria setului este : 31 6926 .Daca stie cineva sigur ce bujie imi trebuie si de unde pot sa o iau as fi recunoscator . Bujii: Utilizare moderata (zi de zi) Denso W24 FS-ZU - platina 11+ EU Denso W24 FS-U - normala 3-5 Eu NGK B?8 HS - norm 3-5 eu ( R = cu rezistor. de preferat) BOSCH W3AC / W4AC norm 3-5 EU BOSCH W3AS / W4AS - silver 9+ EU Utilizare "Forja" (curse sau stil de kondus specific) Denso W27 FS-ZU - paltina 10+ EU Denso W27 FS-U - normala 3-5 Eu NGK B? 9 HS BOSCH W2AC / W2AS - silver / W2AP - platina astea sunt cele pe care le shtiu eu ? - a se citi R. am pus in paranteze pentru ca exista cu si fara R(rezistor). Exemplu BR8HS sau B8HS Editat Martie 16, 2009 de koyotina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Denso W27 FS-U - normala 3-5 Eu unde o gasesc :"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Ai dat un sfat, ok. DAR MACAR DA-L CU CAP, CHIAR DACA NU STI. In primul rand problema fusese rezolvata, stia ce bujie sa puna. Asta a fost enervarea mare...ca daca citeai tot si spuneai ceva, chiar daca nu stiai, era ok. Toti invatam, nimeni nu stie totul... Mai e si faza ca totusi a pune o bujie gresita (ca si dimensiune a filetului) poate duce la craparea pistonului...si nu e ieftin un piston de 80 io nu am vazut set de 80 cu bujie cu filet scurt..never Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 at mai documenteaza-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 io nu am vazut set de 80 cu bujie cu filet scurt..never daca suntem mai exacti nici nu exista set malossi de 80 pentru typhoon Denso W27 FS-U - normala 3-5 Euunde o gasesc :"> habar nu am unde poti gasi Denso in Bucuresti. insna poti sa o komanzi de pe mai toate site-urile cu tuning pentru scutere. cel mai ushor gaseshti NGK asta insa nu inseamna k e mai proasta k Denso. eu am mers 4 ani cu NGK BR8HS pina cand a murit. acum tot cu NGk merg, deocamdata fara probleme. inca ceva: foloseste bujii racing doar daca e cazul. o bujie racing nu adauga putere ci are o temperatura de lukru mai ridicata. deci daca nu ai de gand intradevar sa mergi blana, foloseste-le pe cele civile. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.