Sari la conținut

Set malossi 80


life_is_random33
 Share

Postări Recomandate

Mi-am luat un set malossi de 80cmc si am o intrebare.Cineva mi-a zis ca trebuie sa iau bujie cu filet scurt(la setul vechi aveam cu filet lung),ca s-ar putea sa bata capul pistonului in bujie.Daca aveti niste sfaturi in legatura cu schimbarea setului nu ma supar daca le postati :cheers: .Imi cer scuze ca am postat un topic nou,dar la service nu raspunde nimeni :rolleyes:

Bafta !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa sti ca depinde foarte mult...mai ales de la bujie cu filet lung la bujie cu filet scurt. Daca e un set complet si respectabil, ar trebui sa aiba bujie inclusa, daca nu cel putin sa scrie ce bujie trebuie(dar daca are 80 cmc sigur ar trebui sa aiba bujie). Trebuie sa cumperi exact bujia pe care ti-o recomanda ei...probabil malossi nippon denso. Se poate ca pistonul sa loveasca in bujie din cauza unei bujii neadecvate. Oricum ideea e simpla: bagi bujia in chiuloasa (setul demontat) si vezi cat intra. Trebuie sa nu iasa filet pe partea interioara deloc, ci doar foarte putin electrodul in scobitura din chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai inteles. Man e set de 80! Adica e cel mai prost set din punct de federe al fiabilitatii. Ca sa il ai, tre sa ti de el cat de cat. Si nu ma refer la forja, ma refer la intretinere. Trebuie sa-i bagi ulei full-synth si pentru ca de asta vorbeam, bujia lui, speciala. Exista 1000 de modele de bujii cu filet scurt. Da taranu roman nu stie, si pe dacia lui tuning isi pune orice bujie, chiar daca pentru dacia respectiva exista doar un singur model recomandat. De-aia se zice bujie de dacie. Iti recomand o bujie malossi nippon denso cum spuneam mai sus, e cu iridium, dai 50 lei pe ea dar sti ca face exact ce-i place motorului. Scoti 100% din setul ala, ca doar de-aia l-ai luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut :lol: .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut :D .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ...

 

Iti trebuie alt piston cu bolt mai mare. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut :cheers: .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ...

in legatura cu bujia : punei un ngk br8es cu filet lung .. la boltz nu ai ce face iti trebe alt piston.. sau sa pui un ambielaj care sa aibe dimensiunea boltzului pistonului :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu pe ce planeta traiesti ma? Dute si te culca...daca ti-e lene sa citesti topicul nu mai posta frate. Ma enerveaza oamenii ca tine, vin si induc necunoscatorii in eroare. De ce sa puna cu filet lung? Ca esti tu jmecher? Sau ca ai tu pe runner? A SPUS CLAR OMUL, ARE BUJIE DE DACIE, ADICA FILET SCURT. Si de ce sa puna br8es daca lui i-o trebui br7es? Ca o recomanzi tu? Pentru fiecare motor trebuie o bujie diferita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut :kiss: .. am incercat sa pun setul insa am intampinat o problema ... boltul de la pistonul nou joaca pe rulmentul de la biela.(boltul nou e mai subtire decat cel vechi).Stiti cumva unde gasesc rulment pentru biela ca sa mi se potriveasca si pe ambielajul vechi si pe boltul nou ...

 

Nu cred ca e vreo problema. Rulmentul este in asa mod construit incat se fixeaza doar atunci cand il pui la locul lui. Incearca sa pui rulmentul in biela si sa bagi boltul. vei vedea ca nu este nici un joc.

 

Sunt 3 dimensiuni de bolturi: 10mm, 12mm si 13mm. in cazul in care era boltul diferit de cel original, observai... presupun :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu pe ce planeta traiesti ma? Dute si te culca...daca ti-e lene sa citesti topicul nu mai posta frate. Ma enerveaza oamenii ca tine, vin si induc necunoscatorii in eroare. De ce sa puna cu filet lung? Ca esti tu jmecher? Sau ca ai tu pe runner? A SPUS CLAR OMUL, ARE BUJIE DE DACIE, ADICA FILET SCURT. Si de ce sa puna br8es daca lui i-o trebui br7es? Ca o recomanzi tu? Pentru fiecare motor trebuie o bujie diferita.

ce te agitzi asha mah :rolleyes:) .. am dat shi eu un sfat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dat un sfat, ok. DAR MACAR DA-L CU CAP, CHIAR DACA NU STI. In primul rand problema fusese rezolvata, stia ce bujie sa puna. Asta a fost enervarea mare...ca daca citeai tot si spuneai ceva, chiar daca nu stiai, era ok. Toti invatam, nimeni nu stie totul... Mai e si faza ca totusi a pune o bujie gresita (ca si dimensiune a filetului) poate duce la craparea pistonului...si nu e ieftin un piston de 80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e si faza ca totusi a pune o bujie gresita (ca si dimensiune a filetului) poate duce la craparea pistonului...si nu e ieftin un piston de 80

 

pe linga dimensiunea filetului sunt multe alte caracteristici ale bujiei de care depinde functionare corecta a motorului.

Editat de koyotina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata .. am rezolvat cu setul motor...l-am dus inapoi la omul de la care l-am luat .. si mi l-a schimbat cu unul tot malossi numai ca are boltul gros(exact pe marimea ambielajului meu) si pe siteul de la malossi scrie ca este pentru gilera typhoon,deci ar trebui sa se potriveasca . o problema ar mai fi cu bujia,luasem o bosch cu filet scurt pentru setul vechi,insa la asta nou imi trebuie una cu filet lung.Seria setului este : 31 6926 .Daca stie cineva sigur ce bujie imi trebuie si de unde pot sa o iau as fi recunoscator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata .. am rezolvat cu setul motor...l-am dus inapoi la omul de la care l-am luat .. si mi l-a schimbat cu unul tot malossi numai ca are boltul gros(exact pe marimea ambielajului meu) si pe siteul de la malossi scrie ca este pentru gilera typhoon,deci ar trebui sa se potriveasca . o problema ar mai fi cu bujia,luasem o bosch cu filet scurt pentru setul vechi,insa la asta nou imi trebuie una cu filet lung.Seria setului este : 31 6926 .Daca stie cineva sigur ce bujie imi trebuie si de unde pot sa o iau as fi recunoscator .

 

Bujii:

Utilizare moderata (zi de zi)

Denso W24 FS-ZU - platina 11+ EU

Denso W24 FS-U - normala 3-5 Eu

NGK B?8 HS - norm 3-5 eu ( R = cu rezistor. de preferat)

BOSCH W3AC / W4AC norm 3-5 EU

BOSCH W3AS / W4AS - silver 9+ EU

Utilizare "Forja" (curse sau stil de kondus specific)

Denso W27 FS-ZU - paltina 10+ EU

Denso W27 FS-U - normala 3-5 Eu

NGK B? 9 HS

BOSCH W2AC / W2AS - silver / W2AP - platina

 

astea sunt cele pe care le shtiu eu :kiss:

 

? - a se citi R. am pus in paranteze pentru ca exista cu si fara R(rezistor). Exemplu BR8HS sau B8HS

Editat de koyotina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dat un sfat, ok. DAR MACAR DA-L CU CAP, CHIAR DACA NU STI. In primul rand problema fusese rezolvata, stia ce bujie sa puna. Asta a fost enervarea mare...ca daca citeai tot si spuneai ceva, chiar daca nu stiai, era ok. Toti invatam, nimeni nu stie totul... Mai e si faza ca totusi a pune o bujie gresita (ca si dimensiune a filetului) poate duce la craparea pistonului...si nu e ieftin un piston de 80

io nu am vazut set de 80 cu bujie cu filet scurt..never :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu am vazut set de 80 cu bujie cu filet scurt..never :rolleyes:

 

daca suntem mai exacti nici nu exista set malossi de 80 pentru typhoon :moto:

 

Denso W27 FS-U - normala 3-5 Eu

unde o gasesc :"> :kiss:

 

habar nu am unde poti gasi Denso in Bucuresti. insna poti sa o komanzi de pe mai toate site-urile cu tuning pentru scutere.

cel mai ushor gaseshti NGK asta insa nu inseamna k e mai proasta k Denso. eu am mers 4 ani cu NGK BR8HS pina cand a murit. acum tot cu NGk merg, deocamdata fara probleme.

 

inca ceva: foloseste bujii racing doar daca e cazul. o bujie racing nu adauga putere ci are o temperatura de lukru mai ridicata. deci daca nu ai de gand intradevar sa mergi blana, foloseste-le pe cele civile. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...