secbiker Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Si eu am Dt, nu-ti recomand sa faci improvizatii cu cabluri si gauri in plus. Tu ai o problema de reglaj sau ai ceva infundat. Vezi ce faci cu piesele deoarece sunt rare si foarte scumpe( eu am cumparat o motocicleta intreaga pt. ca nu aveam cdi). Curata-i carburatorul, regleaza cablurile de la Powervalve, verifica esapamentul, trebuie sa mearga si din experienta iti spun ca merge mult mai bine daca are motorul uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Si eu am Dt, nu-ti recomand sa faci improvizatii cu cabluri si gauri in plus. Tu ai o problema de reglaj sau ai ceva infundat. Vezi ce faci cu piesele deoarece sunt rare si foarte scumpe( eu am cumparat o motocicleta intreaga pt. ca nu aveam cdi). Curata-i carburatorul, regleaza cablurile de la Powervalve, verifica esapamentul, trebuie sa mearga si din experienta iti spun ca merge mult mai bine daca are motorul uzat. Nu e nimic infundat ,a mea e limitata cum ziceam mai sus i se taie curentu cand ajunge la 7 mii ture ! Hai mai doresc pareri Editat Martie 11, 2009 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 daca zici ca ii taie curentul la 7000 rpm e clar ca este de la aprindere, deci CDI. Decat sa umbli in asta mai bine cauta unul sh delimitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 daca zici ca ii taie curentul la 7000 rpm e clar ca este de la aprindere, deci CDI. Decat sa umbli in asta mai bine cauta unul sh delimitat Unde pot gasi asa ceva e cam greu de gasit ? nu stie nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 incearca la piese de schimb, la cei care aduc piese second hand. mai mult ca sigur ca gasesti la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Si eu am Dt, nu-ti recomand sa faci improvizatii cu cabluri si gauri in plus. Tu ai o problema de reglaj sau ai ceva infundat. Vezi ce faci cu piesele deoarece sunt rare si foarte scumpe( eu am cumparat o motocicleta intreaga pt. ca nu aveam cdi). Curata-i carburatorul, regleaza cablurile de la Powervalve, verifica esapamentul, trebuie sa mearga si din experienta iti spun ca merge mult mai bine daca are motorul uzat. Si eu cred tot asta dar...lasa-l sa se convinga,pun pariu ca nu e reglata bine...daca era din cdi nici in gol nu se accelera mai sus de limita aia care crede el ca o are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 12, 2009 Autor Share Postat Martie 12, 2009 (editat) Deci am sa incerc sa mai reglez valva dar tot mai astept sfaturi ! Editat Martie 12, 2009 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 14, 2009 Autor Share Postat Martie 14, 2009 Am pus bujie noua si am mai umblat la valva si tot la fel e situatia ! alte idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 18, 2009 Autor Share Postat Martie 18, 2009 mai am nevoie de sfaturi sunt in criza de idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 eu am 2 bucati yamaha tzr 125 din '98 respectiv '99. sunt limitate la 80km/h din constructie. pe cdi scrie 4fl10. pe cdi-ul tau ce scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 eu am 2 bucati yamaha tzr 125 din '98 respectiv '99. sunt limitate la 80km/h din constructie. pe cdi scrie 4fl10. pe cdi-ul tau ce scrie? Ma voi uita maine si iti voi zice .Dar de ce intrebi asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 intreb pt ca una dintre ele cred ca este delimitata, a avut carene de circuit si nu cred ca se mergea cu ea pe circuit la 80km/h. daca este delimitata poate reusim cumva sa vedem diferentza dintre cdi delimitat si cel limitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 m-am uitat mai bine la cdi, are un manunchi de 5 fire si unul de 4 fire(2+2). mi-a zis cineva ca este electronic si ca fara documentatie e greu sa faci ceva la el, sa-l modifici in vreun fel. a mai zis ca poti pune alt cdi de la alta mobra fara nici o problema, doar ca trebuie sa pui niste fire intr-un anume fel. bineinteles, nu poti pune orice cdi dar nu trebuie strict ca al lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 m-am uitat mai bine la cdi, are un manunchi de 5 fire si unul de 4 fire(2+2). mi-a zis cineva ca este electronic si ca fara documentatie e greu sa faci ceva la el, sa-l modifici in vreun fel. a mai zis ca poti pune alt cdi de la alta mobra fara nici o problema, doar ca trebuie sa pui niste fire intr-un anume fel. bineinteles, nu poti pune orice cdi dar nu trebuie strict ca al lui. Ma uit pe la 9 dimineata si o sa scriu ce cod are si cate fire are ! ms mult pt ajutor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.