Sari la conținut

Ajutor !Limitator la o yamaha dt 125.


Postări Recomandate

Problema sta astfel cand merg cu ea si schimb la niste ture decente cum ar fi 3-4 mii si merg lent ating doar 60 cu ea (are 140 ) si cand dau sa urc mai sus parca s-ar ineca motoru ,dar cand am luat-o de la fostu proprietar el a mers cu 100 cu ea cu mine in spate si mi-a zis tre sa schimbi vitezele rapid asa mai agresiv ca sa nu intre in functiune limitatoru si mai mi-a zis ca e din cdi limitata cum ca ar avea un fir albastru care daca il tai nu mai este limitata .Eu am incercat sa conduc ca el dar nu merge mai mult de 60 e ciudat totusi e un 2 timpi cu power valve .

Astept raspunsuri de la voi ,mentionez ca am ceva experienta si scule necesare pt a o pune pe picioare cunasc cate ceva dar nu si chestia asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te sfatuiesc sa tai nici un fir albastru. s-ar putea problema sa fie de la carburator sau poate chiar power valvele blocat dar de obicei cand ii blocata valva nu trage in ture mici dar aproape de viteza maxima tot se duce.

cauta un manual de reparatie pt DT, da-i jos carburatorul curata-l, vezi sa nu fie rupta membrana, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te sfatuiesc sa tai nici un fir albastru. s-ar putea problema sa fie de la carburator sau poate chiar power valvele blocat dar de obicei cand ii blocata valva nu trage in ture mici dar aproape de viteza maxima tot se duce.

cauta un manual de reparatie pt DT, da-i jos carburatorul curata-l, vezi sa nu fie rupta membrana, etc

Am curatat carburatorul demult si nu are membrana :cheers: .Ms mult oricum .

Alte idei ? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga ochiu la www.dt125.de

 

eu la un sachs care are acelasi motor cu cel de dt am gasit limitarea in stomac-cimpoi.

era un inel pe care l-am scos.

 

nu mai stiu daca mai era unul la iesirea din cimpoi, oricum trebuie desfacut, si in finala e ceva limitare nu ies direct gazele e un zig-zag.

 

asta era valabil la un sachs zx 125 `98 cel mai bine e sa vezi la nemti ca au tot ce iti doresti ca si informatie pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga ochiu la www.dt125.de

 

eu la un sachs care are acelasi motor cu cel de dt am gasit limitarea in stomac-cimpoi.

era un inel pe care l-am scos.

 

nu mai stiu daca mai era unul la iesirea din cimpoi, oricum trebuie desfacut, si in finala e ceva limitare nu ies direct gazele e un zig-zag.

 

asta era valabil la un sachs zx 125 `98 cel mai bine e sa vezi la nemti ca au tot ce iti doresti ca si informatie pe site.

Ms mult am sa ma uit dar e ciudat ca daca era limitator pe acolo era permanent la asta cand tragi mai tare de ea se duce dar eu nu i-am gas solutia .oricum ma voi uita sa vad ce zic nemtoii :cheers: :rolleyes:

 

La naiba m-am uitat si nu inteleg nimic e in germana :))

 

Alte sugestii ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu fie infundat filtrul de aer.

asta e una din zecile de cauza posibile....

alta cauza mai probabila e blocarea power-valve!

Deci filtru de aer l-am curatat dar la power valve nu m-am uitat am sa ma uit maine dimineata sa vad .

Daca mai stiti si alte idei spuneti ca nu ma supar :cheers: :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos inelu din cimpoi si tot la fel face . :rolleyes:

 

la mine s-a simtit dar nu pot sa zic cat de la cimpoi pt ca am desfacut si finala.

sunt sanse mari sa fie din power-valve, unii l-au anulat si au lasat pe deschis.(zic ei ca fuge tare)

un power valve te ajuta dar la cata putere scoate asta mica ai putea sa renunti la el, eu am mobra pentru nevasta-mea si o sa ma apuc de ea curand si cred ca am sa anulez power-valve pentru ca nu ii mai dau de cap.

 

vezi ce sa intampla fara filtru, scoate-l si da o tura.

bujia cum arata?

 

http://www.youtube.com/watch?v=-4Xhmw5zIi4

 

cateva idei -delimitare:

http://www.dtr125.net/tuningf.htm

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simte in vre-un fel power-valvul?

are vre-un zvac la un moment dat?

teoretic el lucreaza undeva pe ture medii sau sus cam atat iti permite reglarea.

 

vezi in filmuletul de pe youtube, desfa capacul si vezi daca lucreaza si in ce fel se comporta.

sunt sanse mari sa fie din power-valve si asta sa iti ramana pe inchis.

 

power-valvul e actionat electric trebuie doar sa ii scoti alimentarea, fii sigur ca nu ramane pe inchis in cilindru.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o Yamaha TDR de 125 2T, cred ca e acelasi motor ca si pe DT , am anulat pompa de ulei si ii bagam uleiul de amestec direct in benzina.Pe cablul de acceleratie aveam o bifurcatie din care un cablu mergea la carburator , iar unul la pompa de ulei, cum pompa era anulata , acel cablu l-am legat pe direct la power valve , deoarece nu aveam baterie si acesta nu intra in functiune doar la o anumita turatie si era nevoie de baterie.Asa ca power-valve-ul meu era cuplat pe direct si tragea de la turatii joase pana la capat, odata cu acceleratia . La filtrul de aer am taiat o gaura mai mare in capacul de plastic pana am gasit combinatia ideala ca sa primeasca aer in asa fel incat sa mearga cat mai bine .

Eventual pune o poza cu motorul, power-valve, si ce mai este pe acolo si iti explic mai usor cum era la mine .

Eu cand am luat motorul lipsea CDI-ul si l-am dus la un electrician care mi-a facut unul la el in atelier , asa ca poate si dea aia mergea asa bine .

post-14351-1236109371_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar atat de complicat, doar ca e mai greu de explicat si poate de aceea pare atat de complicat .

succes in activitate si sa ne ti la curent cu modificarile.

un electrician poate delimita un cdi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu e din CDI sigur,mergi si tu la cineva care se pricepe,tu ai putine sanse sa ii dai de cap.E ori de la aer ori benzina ori power valve ala,eventual vreun limitator mecanic care e mai putin probabil daca zici ca fostul proprietar se ducea in suta iar tu nu sari de 60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu e din CDI sigur,mergi si tu la cineva care se pricepe,tu ai putine sanse sa ii dai de cap.E ori de la aer ori benzina ori power valve ala,eventual vreun limitator mecanic care e mai putin probabil daca zici ca fostul proprietar se ducea in suta iar tu nu sari de 60.

Am citit mai multe chestii si am vaz ca e din cdi dar e greu cu firele alea sa le pui cap la cap pt a reusi .Nu am la cine sa ma duc in acest sat cu semafoare :D si oricum sunt in stare sa reusesc dar mai am nevoie de pareri pt a ma convinge .

 

Dupa cum zicea baiatu tony cred ca voi incerca sa leg cablu de la pompa de ulei la power valve deoarece prepar singur amestecu .Si asa se vede ca am anulat power valvu si in ture mici nu fac nimic cu ea nici nsite scari amarate nu pot urca cu ea :lol: .Luni ma duc sa iau bujie noua ,am sa incerc sa largesc gura la filtru de aer .Mai astept pareri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...