adi111adi Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 buna am o problema cu cdi-ul de la hornetul meu din '99, sau cel putin nu stiu exact daca e de vina cdi-ul, daca stie cineva sa imi spuna sa nu cumpar altul degeaba. problema la motor se manifesta in felul urmator: -consum mare de combustibil la un stil de mers de crusing (adica 10%) -lipsa de putere, adica din cand in cand nu se acelereaza peste 100km/h, turometrul nu trece deloc peste 5000tur/min, in orice viteza l-as baga; -spre sfarsit aceste sintome au fost permanente , pana in ziua cand nu a mai vrut sa pornesca deloc. la motor bujiile sunt ok, carburatoarele sunt sincronizate, filtru de aer e ok dar tot nu merge . daca stie cineva daca e de vina sau nu cdi-ul, sau care ar fi problema? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 buna am o problema cu cdi-ul de la hornetul meu din '99, sau cel putin nu stiu exact daca e de vina cdi-ul, daca stie cineva sa imi spuna sa nu cumpar altul degeaba. problema la motor se manifesta in felul urmator: -consum mare de combustibil la un stil de mers de crusing (adica 10%) -lipsa de putere, adica din cand in cand nu se acelereaza peste 100km/h, turometrul nu trece deloc peste 5000tur/min, in orice viteza l-as baga; -spre sfarsit aceste sintome au fost permanente , pana in ziua cand nu a mai vrut sa pornesca deloc. la motor bujiile sunt ok, carburatoarele sunt sincronizate, filtru de aer e ok dar tot nu merge . daca stie cineva daca e de vina sau nu cdi-ul, sau care ar fi problema? multumesc turometrul nu trece de 5000rpm? sau nu se tureaza motorul peste 5000rpm? mai degraba verifica sa nu ai un scurt pe instalatia electrica....vre-un senzor bulit, ruginit sau care sa nu faca bn contact... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi111adi Postat Martie 3, 2009 Autor Share Postat Martie 3, 2009 care / unde se afla senzorul TPI? Nu se tureaza motorul peste 5000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 care / unde se afla senzorul TPI?Nu se tureaza motorul peste 5000 ture. daca ai scanteie la bujii nu e cdi-ul,(se verifica simplu dai la automat cu bujiile scoase),senzorul tpi se afla f aproape de carburatoare el citeste pozitia acceleratiei, e foarte probabil sa fie de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 buna am o problema cu cdi-ul de la hornetul meu din '99, sau cel putin nu stiu exact daca e de vina cdi-ul, daca stie cineva sa imi spuna sa nu cumpar altul degeaba. problema la motor se manifesta in felul urmator: -consum mare de combustibil la un stil de mers de crusing (adica 10%) -lipsa de putere, adica din cand in cand nu se acelereaza peste 100km/h, turometrul nu trece deloc peste 5000tur/min, in orice viteza l-as baga; -spre sfarsit aceste sintome au fost permanente , pana in ziua cand nu a mai vrut sa pornesca deloc. la motor bujiile sunt ok, carburatoarele sunt sincronizate, filtru de aer e ok dar tot nu merge . daca stie cineva daca e de vina sau nu cdi-ul, sau care ar fi problema? multumesc Salut. De unde iesti? Daca ai nevoie de ceva piese recent am adus un hornet la dezmembrare. Contact 074488470 Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 in cercul rosu e TPI. CORECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi111adi Postat Martie 10, 2009 Autor Share Postat Martie 10, 2009 auziti se poate cumva verifica cdi-ul? daca e bun sau nu, exista un astfel de instrument? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 ia cdi-ul tau si pune-l pe alt hornet sa vezi daca la ala merge, eu asa am facut ca sa verific daca e bun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi111adi Postat Martie 10, 2009 Autor Share Postat Martie 10, 2009 nu, nu are HISS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) auziti se poate cumva verifica cdi-ul? daca e bun sau nu, exista un astfel de instrument? instrumentu e vreo 30 lei il gasesti pe toate gardurile. Procedura este greoaie. Intreaba-l pe Googu ... astfel gasesti toti parametrii (la bobina, pickup, fise, senzori, tot ce e sarma) dar "e grele". Sau un manual stufos Editat Martie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 am uitat sa te intreb daca ai verificat sa vezi daca ai sau nu scanteie la bujii inainte sa te apuci sa zici ca e ars cdi-ul!!! cdi-ul nu se arde asa usor daca zici ca nu se mai tureaza poate ca nu merge in toti cilindrii?!? iti da rateuri ceva pe toba? bujiile sunt vechi/noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) am uitat sa te intreb daca ai verificat sa vezi daca ai sau nu scanteie la bujii inainte sa te apuci sa zici ca e ars cdi-ul!!! cdi-ul nu se arde asa usor daca zici ca nu se mai tureaza poate ca nu merge in toti cilindrii?!? iti da rateuri ceva pe toba? bujiile sunt vechi/noi? poate omu a avut un cosmar intr-o noapte cum ca s-a prajit CDI-ul sau poate dupa ce a verificat bujii, fise, sarme, carburatoare, filtre,etc s-a gandit sa excluda si CDI-ul dintre banuieli si cere ajutor. Tu cam ce crezi? atunci tot ce trebuie sa faci e sa gasesti alt hornet model ca al tau. sau orice alt motor (inclusiv ski, quad, trike, generator, motopompa...) cu cdi avand seria identica cu hornetu in cauza Editat Martie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 poate omu a avut un cosmar intr-o noapte cum ca s-a prajit CDI-ul sau poate dupa ce a verificat bujii, fise, sarme, carburatoare, filtre,etc s-a gandit sa excluda si CDI-ul dintre banuieli si cere ajutor. Tu cam ce crezi? sau orice alt motor (inclusiv ski, quad, trike, generator, motopompa...) cu cdi avand seria identica cu hornetu in cauza Postezi doar ca sa te afli in treaba ! De ce nu te abtii sau sa mergi la 'accidente' ? Omul intreaba de un tester nu de un AMC (aparat-de-masura-si-control). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi111adi Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 buna am rezolvat problema , am inlocuit cu un cdi bun si merge . merci de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.