Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003.

De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri.

 

Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca.

Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal.

M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003.

De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri.

 

Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca.

Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal.

M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta.

Ambele sunt la fel de pamant la capitolul suspensie/frane,dar nu cred ca te dai tu atat de racing incat sa ai nevoie de ceva performant.

Furca o rezolvi schimband arcurile cu unele progresive si eventual bagand un ulei 15W.

Ar mai fi o mica problema cu mersul pe oras,pentru ca se incinge cam tare,fiind racita pe ulei.Eu rezolvasem problema asta prin montarea unui electroventilator in spatele radiatorului+un termometru digital.

Una peste alta,e o mobra bulettproof,care n-o sa te lase la greu si in care n-o sa fi nevoit ca sa investesti prea multi bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea.

Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS.

 

My opinion...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea.

Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS.

 

My opinion...

Foarte adevarat ce ai zis,dar poate omu' vrea sa o incarce cu bagaje si sa se dea si tare cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust!

Mobra mea actuala vine cu 10W din fabrica,dar mie mi s-a parut prea moale,asa ca am bagat 15W.

Pe drum normal sta foarte bine,in schimb pe gropi da sa imi sara ghidonu din mana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inevitabil la un drum cu bagaje, eventual si pasager, mai bine iti faci griji despre calitatea drumurilor pe care o sa ajungi, cu voie sau fara voie. De racing e bine sa uiti cand mergi in plimbare cu cortul si oalele dupa tine. Arcuri progresive as pune, ulei mai gros nu! Cel putin la mine furca nu e chiar moale.

singurul Sv pe care am mers f putin avea furca de GSXR, deci nu pot compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor.

Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare.

Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.).

Merci anticipat.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare.

Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.).

Merci anticipat.

Ai putea sa dai jos rezervorul si sa verifici daca parghia de care e prins plutitorul,functioneaza corect.

Ai grija sa nu indoi tija...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot am pus intrebari despre GSX in ultimul timp, dar am omis una.

La capitolul lumini pe timp de noapte, cum sta ?

SV-ul, s-au cel putin SV-ul meu, e slab spre mediocru si la lumini. Ori problema e la farurile mele, ori e generala.

Merg noaptea cat de cat ok pe drumul spre casa doar pentru ca il cunosc. Daca as fi pe un drum strain, ar trebui sa merg cu 50-60 km/h si cam atat.

 

Deci, cum presteaza 750 F-ul la capitolul asta ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la o intalnire moto aici in Italia, se tine noaptea. Plecarea la 22:30, sosirea la 7:00 facand in jur de 300 de km prin munti si pe langa lacuri. E o distractie enorma pentru mine sa conduc noaptea pe intuneric deplin, chiar si pe drumuri pline de curbe si serpentine ac de par. Timp de o ora am condus o coloana de vreo 15 motociclete prin munti, pe o bezna deplina, mai eram si cu pasager. Ma tot asteptam sa ma depaseasca pentru ca aveam undeva la 40-70 km/h din cauza drumului, dar au stat toti in spate.

 

Dupa aproximativ o ora, cand am ajuns in varful muntelui unde ne-am oprit cu totii sa alimentam (participanti in total erau cam 1.000, dar se pleaca in grupuri mici) a venit la mine un tip si mi-a zis : "Domnule, ai fost fantastic ! Ai condus foarte bine si ne-ai ghidat pe drumurile alea intortocheate si pe intuneric ! " I-am raspuns ca am mers cam incet dupa mine, si ca puteau sa ma depaseasca cu totii la un moment dat. Dar nu, el o tinea una si buna, ca le-am fost calauza si ca a ramas impresionat. Deh, nu pot sa zic sa nu mi-a crescut orgoliul cu 100 de puncte ... :D

 

Revenind la intrebarea initiala, ca am deviat de la subiect : da, pe drumuri de noapte eu vad foarte bine, faza scurta / lunga combinat. Farul e mare si da lumina buna, eu unul sunt tare multumit.

 

In alta ordine de idei, maine plec la drum ! Cam 5.000 de km de facut in 18 zile, sa ne auzim cu bine !

 

post-57306-0-79229900-1436952540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cu rezervorul GOL arata corect? Daca nu, urmeaza sfatul colegului si da jos si verifica.

Da. Cand se goleste, indica ca e pe rezerva.

» Post actualizat in 15 Jul 2015 11:26

Ar mai fi o chestie:sa fie vreo mufa slabita sau oxidata si scade rezistenta circuitului.Poti verifica si asta

Multumesc, pare plauzibil. voi verifica. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci inteleg ca doar in zona de mijloc indica defectuos....

 

PS: si la mine are o ciudatenie de-asta, dar stiu ca e din ac (nu face contact pe toata spira). Cam mare lenea sa desfac ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci inteleg ca doar in zona de mijloc indica defectuos....

 

PS: si la mine are o ciudatenie de-asta, dar stiu ca e din ac (nu face contact pe toata spira). Cam mare lenea sa desfac ...

 

Da, exact in "zona de mijloc" (zona liniutelor I si II) apare problema. E totusi impropriu spus "zona de mijloc", mai corect ar fi "zona de gol". Din cate am inteles, martorul de rezerva (care la mine functioneaza) e pe un circuit separat de martorul-scala al rezervorului. Am inteles ca ma pot baza pe indicatia martorului de rezerva. Cand incepe sa clipeasca ultima liniuta, mai am in rezervor exact ar trebui sa fie ca rezerva.

 

Acum am peste 3/4 din rezervor (4 liniute). O sa merg in week-end-ul asta pana intru pe rezerva si vad pe urma cum sta treaba cu mufa aia. Tot trebuia sa schimb si filtrul de aer. Sper sa fie de la ea. Din cate am vazut pe youtube, mufa nu e protejata deloc la apa si e destul de prost pozitionata (apa poate ajunge la ea relativ usor). In rezervor m-am uitat si este curat, nu se vad depuneri sau rugina.

 

Studiem in continuare problema! :)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am si eu o problema,legata de schimbatorul de viteze...am un anumit joc(destul de mare) din cele 2 articulatii unite prin tija filetata.si cam face urat cand schimb treptele.intrebarea e:pot strange piulitele de pe tija ca sa reduc jocul?daca da cat?la maxim?sa las un anumit joc?nu o s afecteze schimbarea treptelor?e o solutie buna pe termen scurt?multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am si eu o problema,legata de schimbatorul de viteze...am un anumit joc(destul de mare) din cele 2 articulatii unite prin tija filetata.si cam face urat cand schimb treptele.intrebarea e:pot strange piulitele de pe tija ca sa reduc jocul?daca da cat?la maxim?sa las un anumit joc?nu o s afecteze schimbarea treptelor?e o solutie buna pe termen scurt?multumesc!

Ai putea sa scoti burduful imbinarilor si sa bagi acolo niste vaselina mai vascoasa.

In principiu,o data ce face joc,cam greu sa mai scapi de el.

Si da,poti sa mai strangi nitel din piulitele alea in asa fel incat sa scapi putin de jocul facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant?

Ma refer la prima inlocuire.

E cu dus intors intrebarea ta.

Viata lantului e proportionala cu intretinerea de care a avut parte.

Eu unul am tras cel mai mult pe un kit de lant 23000 km fara sa am ungator sau alte "sisteme".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cu dus intors intrebarea ta.

Viata lantului e proportionala cu intretinerea de care a avut parte.

Eu unul am tras cel mai mult pe un kit de lant 23000 km fara sa am ungator sau alte "sisteme".

 

Foarte corect ce spui...dar uzura depinde si de tipul motocicletei.

Nefiind o mobra puternica, socurile la demaraj sunt oarecum limitate...mai raman ungerea si intinderea corespunzatoare.

Ma apropii de 20000 km cu fieru' si cred ca tre sa ma pregatesc de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant?

Ma refer la prima inlocuire.

 

La 24.000 am schimbat primul kit de lant , am pus varianta mai groasa de la DID ..525 ZVM-X...a tinut pana la 75.000 , lantul inca mai e bun ,pinioanele in shimb erau cam praf , mai ales cel mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.000 am schimbat primul kit de lant , am pus varianta mai groasa de la DID ..525 ZVM-X...a tinut pana la 75.000 , lantul inca mai e bun ,pinioanele in shimb erau cam praf , mai ales cel mic

 

51.000 km un lant?!?!....foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fosta motocicleta aveam 39.000 de km si kitul de lant era de schimbat ... ( Yamaha MT 03 ). Din cate stiu eu pe la 30.000 de km e de schimbat, dar depinde de uzura binenteles.

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul, nu am gasit 10w40, ci 15w40. Am facut aproape 2.000 de km zilele astea, cu sotia si bagaje, mare parte din drum pe caldura mare cu motorul cald mai tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...