Radu H. Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003. De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri. Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca. Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal. M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003. De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri. Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca. Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal. M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta. Ambele sunt la fel de pamant la capitolul suspensie/frane,dar nu cred ca te dai tu atat de racing incat sa ai nevoie de ceva performant. Furca o rezolvi schimband arcurile cu unele progresive si eventual bagand un ulei 15W. Ar mai fi o mica problema cu mersul pe oras,pentru ca se incinge cam tare,fiind racita pe ulei.Eu rezolvasem problema asta prin montarea unui electroventilator in spatele radiatorului+un termometru digital. Una peste alta,e o mobra bulettproof,care n-o sa te lase la greu si in care n-o sa fi nevoit ca sa investesti prea multi bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea. Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS. My opinion... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea. Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS. My opinion... Foarte adevarat ce ai zis,dar poate omu' vrea sa o incarce cu bagaje si sa se dea si tare cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust! Mobra mea actuala vine cu 10W din fabrica,dar mie mi s-a parut prea moale,asa ca am bagat 15W. Pe drum normal sta foarte bine,in schimb pe gropi da sa imi sara ghidonu din mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Inevitabil la un drum cu bagaje, eventual si pasager, mai bine iti faci griji despre calitatea drumurilor pe care o sa ajungi, cu voie sau fara voie. De racing e bine sa uiti cand mergi in plimbare cu cortul si oalele dupa tine. Arcuri progresive as pune, ulei mai gros nu! Cel putin la mine furca nu e chiar moale. singurul Sv pe care am mers f putin avea furca de GSXR, deci nu pot compara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) Salut tuturor. Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare. Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.). Merci anticipat. Editat Iulie 14, 2015 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut tuturor. Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare. Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.). Merci anticipat. Ai putea sa dai jos rezervorul si sa verifici daca parghia de care e prins plutitorul,functioneaza corect. Ai grija sa nu indoi tija... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Dar cu rezervorul GOL arata corect? Daca nu, urmeaza sfatul colegului si da jos si verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Ar mai fi o chestie:sa fie vreo mufa slabita sau oxidata si scade rezistenta circuitului.Poti verifica si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Tot am pus intrebari despre GSX in ultimul timp, dar am omis una. La capitolul lumini pe timp de noapte, cum sta ? SV-ul, s-au cel putin SV-ul meu, e slab spre mediocru si la lumini. Ori problema e la farurile mele, ori e generala. Merg noaptea cat de cat ok pe drumul spre casa doar pentru ca il cunosc. Daca as fi pe un drum strain, ar trebui sa merg cu 50-60 km/h si cam atat. Deci, cum presteaza 750 F-ul la capitolul asta ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Am fost la o intalnire moto aici in Italia, se tine noaptea. Plecarea la 22:30, sosirea la 7:00 facand in jur de 300 de km prin munti si pe langa lacuri. E o distractie enorma pentru mine sa conduc noaptea pe intuneric deplin, chiar si pe drumuri pline de curbe si serpentine ac de par. Timp de o ora am condus o coloana de vreo 15 motociclete prin munti, pe o bezna deplina, mai eram si cu pasager. Ma tot asteptam sa ma depaseasca pentru ca aveam undeva la 40-70 km/h din cauza drumului, dar au stat toti in spate. Dupa aproximativ o ora, cand am ajuns in varful muntelui unde ne-am oprit cu totii sa alimentam (participanti in total erau cam 1.000, dar se pleaca in grupuri mici) a venit la mine un tip si mi-a zis : "Domnule, ai fost fantastic ! Ai condus foarte bine si ne-ai ghidat pe drumurile alea intortocheate si pe intuneric ! " I-am raspuns ca am mers cam incet dupa mine, si ca puteau sa ma depaseasca cu totii la un moment dat. Dar nu, el o tinea una si buna, ca le-am fost calauza si ca a ramas impresionat. Deh, nu pot sa zic sa nu mi-a crescut orgoliul cu 100 de puncte ... Revenind la intrebarea initiala, ca am deviat de la subiect : da, pe drumuri de noapte eu vad foarte bine, faza scurta / lunga combinat. Farul e mare si da lumina buna, eu unul sunt tare multumit. In alta ordine de idei, maine plec la drum ! Cam 5.000 de km de facut in 18 zile, sa ne auzim cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Dar cu rezervorul GOL arata corect? Daca nu, urmeaza sfatul colegului si da jos si verifica. Da. Cand se goleste, indica ca e pe rezerva. » Post actualizat in 15 Jul 2015 11:26 Ar mai fi o chestie:sa fie vreo mufa slabita sau oxidata si scade rezistenta circuitului.Poti verifica si asta Multumesc, pare plauzibil. voi verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Deci inteleg ca doar in zona de mijloc indica defectuos.... PS: si la mine are o ciudatenie de-asta, dar stiu ca e din ac (nu face contact pe toata spira). Cam mare lenea sa desfac ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Deci inteleg ca doar in zona de mijloc indica defectuos.... PS: si la mine are o ciudatenie de-asta, dar stiu ca e din ac (nu face contact pe toata spira). Cam mare lenea sa desfac ... Da, exact in "zona de mijloc" (zona liniutelor I si II) apare problema. E totusi impropriu spus "zona de mijloc", mai corect ar fi "zona de gol". Din cate am inteles, martorul de rezerva (care la mine functioneaza) e pe un circuit separat de martorul-scala al rezervorului. Am inteles ca ma pot baza pe indicatia martorului de rezerva. Cand incepe sa clipeasca ultima liniuta, mai am in rezervor exact ar trebui sa fie ca rezerva. Acum am peste 3/4 din rezervor (4 liniute). O sa merg in week-end-ul asta pana intru pe rezerva si vad pe urma cum sta treaba cu mufa aia. Tot trebuia sa schimb si filtrul de aer. Sper sa fie de la ea. Din cate am vazut pe youtube, mufa nu e protejata deloc la apa si e destul de prost pozitionata (apa poate ajunge la ea relativ usor). In rezervor m-am uitat si este curat, nu se vad depuneri sau rugina. Studiem in continuare problema! Editat Iulie 15, 2015 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutare!am si eu o problema,legata de schimbatorul de viteze...am un anumit joc(destul de mare) din cele 2 articulatii unite prin tija filetata.si cam face urat cand schimb treptele.intrebarea e:pot strange piulitele de pe tija ca sa reduc jocul?daca da cat?la maxim?sa las un anumit joc?nu o s afecteze schimbarea treptelor?e o solutie buna pe termen scurt?multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutare!am si eu o problema,legata de schimbatorul de viteze...am un anumit joc(destul de mare) din cele 2 articulatii unite prin tija filetata.si cam face urat cand schimb treptele.intrebarea e:pot strange piulitele de pe tija ca sa reduc jocul?daca da cat?la maxim?sa las un anumit joc?nu o s afecteze schimbarea treptelor?e o solutie buna pe termen scurt?multumesc! Ai putea sa scoti burduful imbinarilor si sa bagi acolo niste vaselina mai vascoasa. In principiu,o data ce face joc,cam greu sa mai scapi de el. Si da,poti sa mai strangi nitel din piulitele alea in asa fel incat sa scapi putin de jocul facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Mersi de raspuns.tin s precizez ca jocul e din niturile articulatiilor.adica locul unde sunt prinse articulatiile pe schimbator.deci mai mult ca sig aia nu mai pot rez.totusi schimbator ar trebui sa gasesc prin magazine banuiesc.sau mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant? Ma refer la prima inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant? Ma refer la prima inlocuire. E cu dus intors intrebarea ta. Viata lantului e proportionala cu intretinerea de care a avut parte. Eu unul am tras cel mai mult pe un kit de lant 23000 km fara sa am ungator sau alte "sisteme". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 E cu dus intors intrebarea ta. Viata lantului e proportionala cu intretinerea de care a avut parte. Eu unul am tras cel mai mult pe un kit de lant 23000 km fara sa am ungator sau alte "sisteme". Foarte corect ce spui...dar uzura depinde si de tipul motocicletei. Nefiind o mobra puternica, socurile la demaraj sunt oarecum limitate...mai raman ungerea si intinderea corespunzatoare. Ma apropii de 20000 km cu fieru' si cred ca tre sa ma pregatesc de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant? Ma refer la prima inlocuire. La 24.000 am schimbat primul kit de lant , am pus varianta mai groasa de la DID ..525 ZVM-X...a tinut pana la 75.000 , lantul inca mai e bun ,pinioanele in shimb erau cam praf , mai ales cel mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 La 24.000 am schimbat primul kit de lant , am pus varianta mai groasa de la DID ..525 ZVM-X...a tinut pana la 75.000 , lantul inca mai e bun ,pinioanele in shimb erau cam praf , mai ales cel mic 51.000 km un lant?!?!....foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Pe fosta motocicleta aveam 39.000 de km si kitul de lant era de schimbat ... ( Yamaha MT 03 ). Din cate stiu eu pe la 30.000 de km e de schimbat, dar depinde de uzura binenteles. Azi i-am schimbat uleiul si filtrul, nu am gasit 10w40, ci 15w40. Am facut aproape 2.000 de km zilele astea, cu sotia si bagaje, mare parte din drum pe caldura mare cu motorul cald mai tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.