Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor.

Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare.

Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.).

Merci anticipat.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor.

Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare.

Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.).

Merci anticipat.

Ai putea sa dai jos rezervorul si sa verifici daca parghia de care e prins plutitorul,functioneaza corect.

Ai grija sa nu indoi tija...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot am pus intrebari despre GSX in ultimul timp, dar am omis una.

La capitolul lumini pe timp de noapte, cum sta ?

SV-ul, s-au cel putin SV-ul meu, e slab spre mediocru si la lumini. Ori problema e la farurile mele, ori e generala.

Merg noaptea cat de cat ok pe drumul spre casa doar pentru ca il cunosc. Daca as fi pe un drum strain, ar trebui sa merg cu 50-60 km/h si cam atat.

 

Deci, cum presteaza 750 F-ul la capitolul asta ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la o intalnire moto aici in Italia, se tine noaptea. Plecarea la 22:30, sosirea la 7:00 facand in jur de 300 de km prin munti si pe langa lacuri. E o distractie enorma pentru mine sa conduc noaptea pe intuneric deplin, chiar si pe drumuri pline de curbe si serpentine ac de par. Timp de o ora am condus o coloana de vreo 15 motociclete prin munti, pe o bezna deplina, mai eram si cu pasager. Ma tot asteptam sa ma depaseasca pentru ca aveam undeva la 40-70 km/h din cauza drumului, dar au stat toti in spate.

 

Dupa aproximativ o ora, cand am ajuns in varful muntelui unde ne-am oprit cu totii sa alimentam (participanti in total erau cam 1.000, dar se pleaca in grupuri mici) a venit la mine un tip si mi-a zis : "Domnule, ai fost fantastic ! Ai condus foarte bine si ne-ai ghidat pe drumurile alea intortocheate si pe intuneric ! " I-am raspuns ca am mers cam incet dupa mine, si ca puteau sa ma depaseasca cu totii la un moment dat. Dar nu, el o tinea una si buna, ca le-am fost calauza si ca a ramas impresionat. Deh, nu pot sa zic sa nu mi-a crescut orgoliul cu 100 de puncte ... :D

 

Revenind la intrebarea initiala, ca am deviat de la subiect : da, pe drumuri de noapte eu vad foarte bine, faza scurta / lunga combinat. Farul e mare si da lumina buna, eu unul sunt tare multumit.

 

In alta ordine de idei, maine plec la drum ! Cam 5.000 de km de facut in 18 zile, sa ne auzim cu bine !

 

post-57306-0-79229900-1436952540_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cu rezervorul GOL arata corect? Daca nu, urmeaza sfatul colegului si da jos si verifica.

Da. Cand se goleste, indica ca e pe rezerva.

» Post actualizat in 15 Jul 2015 11:26

Ar mai fi o chestie:sa fie vreo mufa slabita sau oxidata si scade rezistenta circuitului.Poti verifica si asta

Multumesc, pare plauzibil. voi verifica. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci inteleg ca doar in zona de mijloc indica defectuos....

 

PS: si la mine are o ciudatenie de-asta, dar stiu ca e din ac (nu face contact pe toata spira). Cam mare lenea sa desfac ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci inteleg ca doar in zona de mijloc indica defectuos....

 

PS: si la mine are o ciudatenie de-asta, dar stiu ca e din ac (nu face contact pe toata spira). Cam mare lenea sa desfac ...

 

Da, exact in "zona de mijloc" (zona liniutelor I si II) apare problema. E totusi impropriu spus "zona de mijloc", mai corect ar fi "zona de gol". Din cate am inteles, martorul de rezerva (care la mine functioneaza) e pe un circuit separat de martorul-scala al rezervorului. Am inteles ca ma pot baza pe indicatia martorului de rezerva. Cand incepe sa clipeasca ultima liniuta, mai am in rezervor exact ar trebui sa fie ca rezerva.

 

Acum am peste 3/4 din rezervor (4 liniute). O sa merg in week-end-ul asta pana intru pe rezerva si vad pe urma cum sta treaba cu mufa aia. Tot trebuia sa schimb si filtrul de aer. Sper sa fie de la ea. Din cate am vazut pe youtube, mufa nu e protejata deloc la apa si e destul de prost pozitionata (apa poate ajunge la ea relativ usor). In rezervor m-am uitat si este curat, nu se vad depuneri sau rugina.

 

Studiem in continuare problema! :)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am si eu o problema,legata de schimbatorul de viteze...am un anumit joc(destul de mare) din cele 2 articulatii unite prin tija filetata.si cam face urat cand schimb treptele.intrebarea e:pot strange piulitele de pe tija ca sa reduc jocul?daca da cat?la maxim?sa las un anumit joc?nu o s afecteze schimbarea treptelor?e o solutie buna pe termen scurt?multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am si eu o problema,legata de schimbatorul de viteze...am un anumit joc(destul de mare) din cele 2 articulatii unite prin tija filetata.si cam face urat cand schimb treptele.intrebarea e:pot strange piulitele de pe tija ca sa reduc jocul?daca da cat?la maxim?sa las un anumit joc?nu o s afecteze schimbarea treptelor?e o solutie buna pe termen scurt?multumesc!

Ai putea sa scoti burduful imbinarilor si sa bagi acolo niste vaselina mai vascoasa.

In principiu,o data ce face joc,cam greu sa mai scapi de el.

Si da,poti sa mai strangi nitel din piulitele alea in asa fel incat sa scapi putin de jocul facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant?

Ma refer la prima inlocuire.

E cu dus intors intrebarea ta.

Viata lantului e proportionala cu intretinerea de care a avut parte.

Eu unul am tras cel mai mult pe un kit de lant 23000 km fara sa am ungator sau alte "sisteme".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cu dus intors intrebarea ta.

Viata lantului e proportionala cu intretinerea de care a avut parte.

Eu unul am tras cel mai mult pe un kit de lant 23000 km fara sa am ungator sau alte "sisteme".

 

Foarte corect ce spui...dar uzura depinde si de tipul motocicletei.

Nefiind o mobra puternica, socurile la demaraj sunt oarecum limitate...mai raman ungerea si intinderea corespunzatoare.

Ma apropii de 20000 km cu fieru' si cred ca tre sa ma pregatesc de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii cu GSX650F...la cati km ati inlocuit kit-ul de lant?

Ma refer la prima inlocuire.

 

La 24.000 am schimbat primul kit de lant , am pus varianta mai groasa de la DID ..525 ZVM-X...a tinut pana la 75.000 , lantul inca mai e bun ,pinioanele in shimb erau cam praf , mai ales cel mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.000 am schimbat primul kit de lant , am pus varianta mai groasa de la DID ..525 ZVM-X...a tinut pana la 75.000 , lantul inca mai e bun ,pinioanele in shimb erau cam praf , mai ales cel mic

 

51.000 km un lant?!?!....foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fosta motocicleta aveam 39.000 de km si kitul de lant era de schimbat ... ( Yamaha MT 03 ). Din cate stiu eu pe la 30.000 de km e de schimbat, dar depinde de uzura binenteles.

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul, nu am gasit 10w40, ci 15w40. Am facut aproape 2.000 de km zilele astea, cu sotia si bagaje, mare parte din drum pe caldura mare cu motorul cald mai tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fosta motocicleta aveam 39.000 de km si kitul de lant era de schimbat ... ( Yamaha MT 03 ). Din cate stiu eu pe la 30.000 de km e de schimbat, dar depinde de uzura binenteles.

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul, nu am gasit 10w40, ci 15w40. Am facut aproape 2.000 de km zilele astea, cu sotia si bagaje, mare parte din drum pe caldura mare cu motorul cald mai tot timpul.

 

Uleiul pe care l-ai pus este cam vascos pentru liniara ta, acum e foarte cald si merge...

Prima mea mobra a fost un GSX750F si am folosit doar 10w40 si 10w50, fara nici un fel de probleme indiferent de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uleiul pe care l-ai pus este cam vascos pentru liniara ta, acum e foarte cald si merge...

Prima mea mobra a fost un GSX750F si am folosit doar 10w40 si 10w50, fara nici un fel de probleme indiferent de sezon.

In Caransebes nu am gasit deloc 10w40, numai pe comanda si dupa o zi doua, mie imi trebuia pe loc.

Stiu ca 15w40 e mai vascos, dar am mers mult pe motor zilele astea, tot pe caldura si tot la drum lung, deci cu motorul tot cald sau foarte cald. Il simt ca e mai vascos dar cand se incalzaste trage bine de tot.

Acum, poti sa imi spui diferenta dintre 10w40 si 50 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Caransebes nu am gasit deloc 10w40, numai pe comanda si dupa o zi doua, mie imi trebuia pe loc.

Stiu ca 15w40 e mai vascos, dar am mers mult pe motor zilele astea, tot pe caldura si tot la drum lung, deci cu motorul tot cald sau foarte cald. Il simt ca e mai vascos dar cand se incalzaste trage bine de tot.

Acum, poti sa imi spui diferenta dintre 10w40 si 50 ?

 

50 e mai scump si mai bun, fiind full synthetic (motorul merge mai bine cand este foarte incins, cutia schimba mai bine, ambreiajul nu mai este la fel de galagios etc).

40 e mai de buget.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am de facut in jur de 2.000 de km in tura asta, plus mai vreo doua luni de mers pe caldura. O sa trec iara pe 10w40 in toamna.

Merci pentru raspunsuri ! :-)

post-57306-0-62511600-1437630377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul :

 

Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude.

Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa.

Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare.

Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-)

Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate.

Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca.

Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta.

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33

post-57306-0-72224400-1437798803_thumb.jpg

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34

post-57306-0-80163500-1437798841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va povestesc ce am patit ieri. Am ramas fara benzina ... :-D dar sa o iau cu inceputul :

 

Am facut plinul in Bumbesti-Jiu ca sa traversez Transalpina ( la Novaci mi-au zis ca e benzina foarte proasta ). Dupa ce am traversat zona, foarte frumoasa de altfel si pe care o recomand tuturor motociclistilor, am coborat la Sebes, Sibiu, apoi am luat-o spre Fagaras sa dorm la niste rude.

Dupa Sibiu am intrat in rezerva, si am zis ca ma opresc sa fac benzina. La Petrom nu m-am oprit pentru ca mi s-a zis ca e benzina foarte proasta, am zis ca fac la urmatorul ... dar nu a fost sa fie asa.

Am mai facut ceva km si a inceput motorul sa gafaie ... in gandul meu injuram deja la greu, dar nu am panicat, am redus turatia si am accelerat in continuare.

Cred ca am mers pe aburi pana am reusit sa vad o benzinarie pe stanga, iar cand am pus semnal sa intru mi-a murit motorul si am ajuns langa pompa din inertie ... :-)

Am facut 15,05l de benzina, asta insemnand ca mai era un litru in rezervor. Intrebarea mea este : se poate folosi si litrul ala mutand pozitia butonului de pe rezervor in fata ? Din cate stiu eu are Res, on si Pri, respectiv in fata, jos si spate.

Pozitia Pri am folosit-o acum cateva zile, am lasat-o parcata la soare o dupa amiaza intreaga si nu mai pleca.

Post lung, dar am vrut sa impartasesc cu voi experienta asta.

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:33

attachicon.gifIMG_20150724_121032.jpg

» Post actualizat in 25 Jul 2015 04:34

attachicon.gifIMG_20150724_131720.jpg

 

 

Pe Res folosesti absolut toata benzina din rezervor, asadar cand termini benzina pe ON, muti pe RES.

PRI lasa benzina sa curga direct in carburatoare, e o pozitie pe care o folosesti de principiu cand ramai fara gram de benzina sau dai jos carburatoarele pentru mentenanta iar la montaj sunt goale etc...si nu se merge cu mobra in pozitia asta, doar se alimenteaza carburatoarele.

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...