Jump to content

Kali
 Share

Recommended Posts

Salutare!

Cum a venit primăvara si e puțin mai cald afară, e vremea sa ma apuc de meșterit la motocicleta.

 

Am in plan sa fac următoarele lucruri:

- curăț etrierii si ung ghidajele cu vaselina 

- ung cablurile de accelerație/soclu/ambreiaj cu vaselină lichidă

- mai adaug ceva vaselină pe la schimbator, pedală frâna si pe unde mai trebuie

- schimb bujiile

- schimb bec faza scurtă

- curatat/uns lant

- schimb cauciuc față

- schimb furtun alimentare benzină

- schimbare garnituri robinet benzina (cele vechi s-au gandit sa cedeze fix la vreo săptămână după ce am bagato la hibernat si a facut ditamai balta de benzina in garaj + vopseaua arsa pe carena )

As mai vrea sa verific rulmenții rotilor, si sa mai adaug ceva vaselină daca e nevoie, dar aici nu prea stiu cum sa fac verificarea, si nici ce vaselina sa pun. Presupun ca e ok o vaselină de temperatura si am una de la Divinol pe baza de litiu pentru rulmenți, pe care scrie ca rezistă până pe la 180 grade.

 

Ce verificări/operații ar trebui sa mai fac pentru a fi sigur ca merge in parametri?

 

P.S: Carburatoarele nu cred ca trebuie sincronizate deoarece ultima data motorul functiona destul de bine, uleiul si filtrele nu le schimb momentan, deoarece abia au vreo 4000km, furca inca nu curge :)).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare tuturor! Pe la sfârșitul săptămânii viitoare mă duc să vizionez un GsxF 750 din 2000 în vederea achiziției. Care sunt aspectele pe care ar trebui să le am în vedere, punctele slabe ale motocicletei? 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@valentin.urda

Nu e târziu. Am văzut-o dar nu am cumpărat-o. Motocicleta e stată de doi ani, vânzătorul nu are permis. Nu am putut să o pornim, bateria era moartă așa că a rămas să mă sune când o pornește. A dus-o în service, azi mi-a trimis video cu ea mergând. I-a fost schimbată bateria, bujiile, făcută carburația... Mai are de lucru la ea, rezervorul e plin de rugină... Aștept să o aducă în stare decentă și apoi voi vedea dacă o iau. Momentan sunt pro achiziție dar vreau să o iau pe roțile ei.

Link to comment
Share on other sites

Toate se repara, mai greu e cu rezervorul.. 

Am vazut ca mai au mici probleme pe la carburatie/vacuum si conexiunea dintre carburator si motor care se crapa in timp si trage aer fals. Problemele la carburatie apar cand umbli si le dereglezi, fara cineva proiceput le reglezi cam greu. Dar daca merge bine, si nu iti bagi nasul aiurea merge mult timp fara probleme, a mea are cel putin 5 ani (2 la mine) de cand nu a umblat nimeni la carburatie si merge impecabil. 

Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei.

Te mai poti uita la frane, furca, rulmenti, lant, scurgeri de ulei pe la motor, chestii generice pentru toate motocicletele.

Oricum piesele de schimb sunt destul de ieftine si le gasesti usor, nu trebuie sa iti faci griji pentru asta..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare, 

 

Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. 
cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. 
in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) 

cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . 

cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. 
dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) 

am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . 

am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu  - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras chiar daca turatia coboara la ralanti.
cand pun a1-a da sa smunceasca putin :)

 

ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? 

sa fie de la ulei ?
posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? 
poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? 

 

idei ? sugestii ?

Salutare, 

 

Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. 
cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. 
in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) 

cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . 

cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. 
dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) 

am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . 

am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu  - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras. 

 

ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? 

sa fie de la ulei ?
posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? 
poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? 

 

idei ? sugestii ?

 

Edited by latenightevents
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
La 04.06.2020 la 9:34, valentin.urda a spus:

Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei.

 

Salutare!

Ai avut aceasta problema la motor? Daca da, cum ai rezolvat-o? Din pacate, am avut/am aceasta problema. A lucrat „cineva priceput” la ea, dar, aseara am pornit-o prima data anul asta si am observat ca robinetul pe interior este umed. Trebuie înlocuit robinetul sau este suficient sa achizitionez un kit de reparatie?  Multumesc!

 

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza.

Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare..               
image.thumb.png.04439e6cbfc08e09fafad5d1651a5852.png

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, valentin.urda a spus:

Salut,

 

Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza.

Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare..               

 

MULTUMESC TARE MULT!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut, as dori sa-mi cumpar o suzuki gsx650f 2012-2013 ca prima motocicleta, dar din pacate nu reusesc sa gasesc nimic prin bucuresti sau prin apropiere sa o pot proba sa vad cum stau pe ea (am 1,88 m). Exista vreun posesor binevoitor care isi poate face ceva timp sa ne intalnim si poate sa imi si povesteasca ceva +/- ? Multumesc anticipat 

Link to comment
Share on other sites

Am avut Gsx650F din 2010 si pot sa-ti spun ca e foarte confortabila la drum lung, in afara orasului si iertatoare. Cred ca nu o sa ai probleme ca incepator cu ea.

In privinta inaltimii, eu am 1.80 m si pot spune ca mi-a venit ca "turnata".

Singurul dezavantaj al acelei mobre era greutatea mare care se simtea mai ales in oras si la manevrele pe loc (de ex. intoarcere in garaj, parcare stramta, etc.).

Daca gasesti una in toate mintile ei, necazuta si cu un istoric cat de cat decent, ia-o fara ezitare. Merita toti banii, mai ales ca acum se vand la preturi accesibile din cauza vechimii.

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Salutare!

M am interesat sa cumpar niste suporti de bagaje laterale (la MyMoto si am intrat pe site la HeavyDuties), dar nimic disponibil. 

Problema sta in felul urmator, are cineva asa ceva pe motocicleta (a mea e GSXF600 2004), sa ma ajute cu câteva poze mai detaliate, eventual cateva masuratori?

Am sculele necesare si ma apuc sa le fac eu, ca tot e iarna si merge de meșterit.

Multumesc anticipat! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
La 11.11.2020 la 20:58, Motojurnal a spus:

Nu se prea strică și culmea, deși pe carburație, pornesc fără probleme și dimineața la 6⁰C. 

IMG_20201109_064200_6.jpg

 

Salutare ,la un suzuki gsx750f este mai bine sa schimb suspensia sau sa mai iau puțin din spuma de la sa ,este puțin cam înaltă pentru mine,dacă las suspensia nu ma încurcă la schimbat vitezele?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Chopperist am zis sa incerc și Cafe Racer ...numa că la 170 ai mei pfff GSX600F '95 e cam înaltă și cu centrul de greutate cam sus...

 

Da prima am pus ochii pe un GS550E care mi se potrivea mult mai bine ...

 

 

DSC_0068.JPG

1691523324258.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Pe lângă gsxf750 cu care am mers 12000km Intr un an, motocicleta  in ziua achiziției avea 16700km reali, am schimbat după ulterior filtrul de aer oem,am căutat după cod și am descoperit asta iar acum la 28k+ încă are plăcuțele de frână originale tokico,pe care trebuie sa le schimb in sezonul următor.nu credeam niciodată că o să cumpăr un motor vechi de 20 ani cu 16000km reali.

2

Din iulie m am pricopsit și cu un gsxf650 la care am regretat achiziția când a apărut la vânzare un sprint st1050 generația 2 la preț foarte bun....nu mai aveam bani de inca o motoreta

Pare să fie ok 650 ul.in weekend am mers pe tf .e decenta.mult mai manevrabila decât generația pe carburație și mai ușoară,atât în mers cât și la manevrarea de pe loc.facut plinul in curtea de Arges,tf,Sibiu, realimentat in bascov înainte de a intra pe a1....4,36%.consum de scuter 400cc 

Cel mai probabil în primăvară o scot la vanzare.vreau un touring mai mare

Un miar din ăla de o mie

 

Edited by sandu07
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...