Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Si eu am tras sambata motorul la garaj, urmeaza demontat si revopsit, inclusiv jantele :) La mine insa mai dureaza pana la poze, totul va fi facut de cativa prieteni, impreuna cu mine, ori asta va dura. Sper sa iasa bine.

 

PS: culoarea va fi tot aia (mici diferente de nuanta, depinde cum o nimerim), stickerele le facem la colegul HondaFan.

post-18065-0-31427900-1383895805_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si e liniste aici.

Pt cine e interesat am comandat un set de manete aici me motociclism, eu am ales varianta scurta modelul ala colorat in diverse nuante. 150 lei setul dar nu aducea decat pt modelul de 650ccm. Asa ca m-am interesat si ar trebui sa se potriveasca ambreiajul de sv650 si frana de hayabusa. O sa revin cand le primesc cu alte comentarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Seara trecuta am vorbit cu baietii de la PLMtuning si pentru restul motocicletei. Adica retapitare sa in 2 culori + (alb albastru), vopsire bascula si capete ghidon, reconditionare oglinzi si aparatoare lant. Chiar inainte de vopsire mi-am facut rost si de toate consumabilele de care aveam nevoie (placute frana SBS fata-spate, lichid frana Belray dot4, bujii NGK CR9-EK, filtru ulei, 4L ulei Mobil 10w40 si un kit lant Denso). Probabil prin februarie (daca nu mai repede) voi trimite restul de piese la reconditionat, iar pe la sf lui martie ii voi face o verificare totala si schimbul consumabilelor + un set de cauciucuri Micheline pilot road2. Hai mai repede cu primavara! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar. Am incercat sa le reglez singur pornind motorul lasandu-l sa functioneze o perioada. Apoi verificat culoare bujii, umblat la reglaje si repetat procedeu. Mergea binisor asa dupa auz, dar daca sta mai mult nepornit(1 sapt-2) nu mai porneste decat daca curat bujiile.

Vorbim aici de a doua motocicleta aia usor modificata.

 

Astept acum sa fac o comanda in uk pt un set colortune(bujii transparente stii tu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ok colortunele, am avut si nu te prea ajuta, mai mult iti da dureri de cap! Carburatoarele sunt de gsxr? daca sunt tot cele de gsxr nu vei reusi sa le reglezi perfect!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar incerc, daca tot nu vrea mut toate jigloarele din carburile de gsxf.

 

am manualele si difera decat jiglorul principal, restul sunt la fel.

 

Am achizitionat si ghidonul cu inaltatoarele, trebuie sa gauresc jugul si sa-l montez de proba ca nu-l pot

lasa culoarea asta(roz). Imi mai trebuie a masca pentru cele 2 proiectoare montete pe post de far. As prefera totusi

un far clasic dar nu am gasit second sa-mi convina.

 

si acum ma gandesc ca anul asta nu prea am avut timp de motor. Cu toate aste am gasit ceva care m-a facut sa zimbesc

sunt cateva poze de la o iesire din luna iunie. Unde? Usor de ghicit nu?nbsp;luna post-40134-0-76564300-1386372049_thumb.jpgpost-40134-0-67725200-1386372139_thumb.jpgpost-40134-0-47853700-1386372370_thumb.jpgpost-40134-0-94865000-1386372518_thumb.jpg

cam SASE luni si ma duc iarasi. Muuult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul tehnic comun gsxr 600, 750,1100; gsxf 600,750,1100 astea sunt trecute. Acolo da carburile explodate, modelul lor si detalii jigloare, ace etc. si astea sunt singurele diferente. Gsxr este model '88-'89. La modelele mai noi nu cred ca mai corespund.

M-am aferit sa pun aici manualul pt cine vrea, dar nu au fost doritori:)

 

Este posibil sa ai totusi dreptate sa difere niste orifici in corpul carburilor, desi sper sa gresesti:) , asta nu pot verifica. Ma gandesc totusi ca nu ar trebui nici asta fiind acelasi model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator ala cu F-ul

Astăzi mi-am făcut o idee ce trebuie să mai fac la F-ul meu ca să termin lucrarea. După ce l-am adus în stare standard si am revopsit carenele și capacele la motor, schimbat toate cele, mai mi-a rămas următoarele:

 

- Vopsit jante negru

- Vopsit bascula, furca si jug gri metalizat

- Vopsit semighidoanele si capetele negru

- Vopsit cric central + lateral negru

- Reconditionat oglinzile si aparatoarea lant (vopsit negru)

- Schimbat semeringuri si ulei furca

- Verificat si uns rulmenti de la furca

- Verificat si uns rulmenti roata fata

- Schimbat kit lant

- Reglat ambreaj

- Verificat si uns rulmenti roata spate

- Reglat supape

- Curatat si sincronizat carburatoare

- Schimbat bujii

- Schimbat filtru si ulei

- Schimbat filtru aer

- Verificat compresie motor

- Schimbat placute frana fata + spate

- Curatat etriere

- Schimbat lichid frana si aerisit conducte

- Montat priza moto tip bricheta

- Schimbat cauciucuri, echilibrat

 

Sper ca până la sf lui martie să fie gata. Țineți-mi pumni! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow! Banuiesc ca nu o sa vrei sa vinzi motorul prea curand! Si eu o sa il bag in primavara la mentenanta, joc la supape si carburatie! De la ultima modificare mi-a ramas o janta de spate cu pinion si disc de frana dantelat folosit doar 2000 de km! Janta o dau cu totul cu 200 ron!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

S@rpe, Mă gândesc să o țin cel puțin încă 3 sezoane. Este la mine de 15 mii km și nu mi-a făcut nici o problema. La cum se măsluesc motocicletele acum, îi riscant să îți ei alceva. Îi posibil să prinzi o mobră în care să repari toată vara în loc să te plimbi. Sunt mulțumit de ea în totalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala cu F-ul ai dreptate. S@rpe parca te ocupi si cu reparatul. Sa le stapaniti sanatosi. Si eu dintre toate moto detinute cu asta am cei mai multi km, si acum dupa ce am pus-o la punct vroiam s-o marit, dar m-am razgandit. Nu se merita alta. O pastrez si cand o sa am bani o sa-mi iau si mult visatul v-twin 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

@kar_ile, Ms! Și pe mine mă bătea gândul să o mărit în vară, nu de alta, dar ma prins febra cu miaru'. Dar după ce am stat și am făcut un calcul mi-a trecut. Daca vrei să fugi, poți fugi și cu asta cu 200 km/h (cu toate că la noi nu ai pe unde). În plus că față de un miar asta consumă mai puțin, știu acum ce este cu ea, doar i-am desfăcut fiecare șurub și am verificat-o. Se găsesc piese ușor și sunt mai eftine, confortabilă la drum lung... Dacă o dădeam și mă trezeam pe cap cu cine știe ce fier, nu mi-o iertam niciodată. Așa că o mai țin pe asta vreo 3 sezoane până reușesc că îmi strang bănuți de un GSX-1250F nou, nu mai risc la moto SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca ai dreptate. E foarte confortabila la drum, si pt pasager. Si eu am desfacut-o bucati si am facut-o la loc. De asta nu o mai dau, o cunosc, iar pretul pe care l-as obtine e ridicol. Pentru banii astia mai bine 'o colectionez' :).

 

Am doua chiar:). Una e un proiect al meu ceva rat bike cu tenta de cafe si fighter. Nici eu nu stiu. Ceva o sa iasa. Sa vedem ce:)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...