Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

salut. sunt cunoscute ca incarca oleaca cam mult. am incercat si eu sa remediez problema, dar nu se poate face mare lucru, o cauza ar fi un fir topit in instalatie, eu l-am gasit putin copt, schimbat si tot imi incarca pe undeva la 14,7-14,8. deci mai bine stai cu ochii pe elctrolit si numai face tot felul de incercari. ar mai fi o posibilitate de a modifica incarcarea cu un releu, dar am evitat, fiindca trebuiesc facute cateva modificari. mai multe gasesti pe katriders.com. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

 

Am gasit se pare buba..este releul de incarcare si este situat in alternator a.f 1995..

Nippondenso a scos se pare un releu care inlocuieste originalul(vechi) care este destul de scump si prost.

Nu fac nici un fel de incercari...prima oara ma documentez..si dupa aia fac.Se pare ca cu releul acesta( nu stiu daca am voie sa pun lincul) se stabilizeaza incarcarea la un frumos 14,5 in orice situatie.Mi-e ca imi ard CDI-ul daca continui sa merg asa..plus ca am cumparat o baterie noua..

Merci oricum de raspuns..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este releul de incarcare, te asigur! este vorba doar despre instalatie veche, legaturi proaste, etc. uite rezolvarea pe katriders http://katriders.com/vb/showthread.php?t=120871&page=4 . vei cumpara degeaba alt releu de incarcare. eu zic sa incerci modificarea respectiva, vei avea surprize! :peace:

 

biggrin.gif la vanzare un disc de frana spate dantelat, folosit 1200km, il vand ptr ca montez janta spate de RF si numai imi este de folos! 120 de lei! se potriveste la GSXF 600-750 90-97.

 

care dezmembreaza un gsxf 600 dupa '98, am nevoie de suportul etrierului de spate! multumesc :rolleyes:

inca valabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu siu daca este vorba de aceeiasi Katana( nu pot sa vad pozele inca..dureaza cu activatul la cont)...la mine iese 2 fire din alternator care merg direct in instalatie(si releul de incarcare este in alternator).

Mufa respectiva o pot anula fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa iti explic. un fir de la alternator ii transmite releului de incarcare voltajul care ajunge la baterie ca acesta sa 'stie' cat trebuie sa incarce bateria. problema este ca datorita firelor, contactelor corodate si plus ca circuitul acesta este f lung(nu mai retin daca trece si prin contact) releul primeste un voltaj mai mic. cu un releu de protectie se 'scurteaza' acest circuit. practic tai firul portocaliu din cate imi amintesc si se conecteaza la releul de protectie pe bobina, astfel atunci cand contactul este pus releul cupleaza. pe iesirea din releu pui un plus de la baterie. astfel voltajul bateriei ajunge fara 'pierderi pe cabluri vechi, etc' la relul de incrcare si acesta incarca cat trebuie! o sa fac un desen ca sa intelegi exact cum trebuie legat, ai sa intelegi mai usor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze pentru schita facuta la 'repezeala', sper sa te ajute. tai firul portocaliu dupa mufa spre contactul de pornire. partea dinspre contact o legi pe bobina releului, impreuna cu masa astfel incat atunci cand pui contactul releul cupleaza. apoi legi la plusul bateriei un fir ce vine la partea ce cupleaza atunci cand pui contactul. iesirea o legi la firul portocaliu ce duce la alternator! spor :alcy:

 

INCA CAUT UN SUPORT ETRIER SPATE DE LA GSXF 600 DUPA 98! <_<

post-46044-0-78638000-1350238296_thumb.jpg

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator liviu86

Salutare motociclisti! Saptamana trecuta mi-am luat si eu o nipona din 2000. Sunt din zona Radautului. Daca mai este vreun weekend placut, hai sa iesim la o plimbare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bag seama ca am o mica problema la a mea. Daca sta mai mult(o saptamana, de ex) nu porneste. Ca simptome:

- invarte bine, la primul buton cat pe ce sa porneasca.

- ulterior invarte, dar degeaba

- scot bujiile si cele de pe cilindrii 1-2 sunt ude. Ori ambele, ori doar una.

- am mai observat o chestie - furtunul de benzina gol (cel ce pleaca de la rezervor spre carburatoare)

 

In principiu, furtunul n-ar trebui sa fie gol. Asta inseamna ca trage aer pe undeva (e drept, furtunul e cam vechi) - de reuseste sa se scurga benzina. Totusi benzina din el n-ar trebui sa se scurga, pentru ca la carburatoare exista acele cuie pontou care inchid (si le-am verificat, inchid toate bine).

 

Daca incalzesc bujiile si comut putin robinetul pe "pri", porneste, merge fara probleme toata ziua, chiar si in ziua urmatoare... nu mai face figuri.

 

Am eliminat din schema bobinele - sunt bune.

 

Ramane doar partea de carburatoare si furtunul. Ma gandesc si la situatia in care nivelul in carburatoare e prea jos....

Cum verific asta si cum reglez, daca se confirma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentarea e cu vacuum, nu are trebui sa curga benzina pe nicaieri din rezervor, doar daca muti pe PRI.

Verifica filtrul de benzina, shimba-l cu unul potrivit sau scoate-l cat testezi daca face la fel.

Verifica choke-ul cum se comporta, poate e dereglat sau ramane tras cand nu ar trebui sa fie (cablul ne-uns, ruginit etc). Pe partea stanga prin una din gaurile de aerisire poti vedea ansamblul de choke si sa il inchizi cu mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce baterie sa-mi iau si de unde? Mi-am cam prins urechile in ce-am gasit pe net... Cu gel, standard, cu cip, factory activated

cele mai bune baterii sunt cele cu gel..daca bugetul iti permite.

Verifica filtrul de benzina, shimba-l cu unul potrivit sau scoate-l cat testezi daca face la fel.
unde este filtrul de benzina la gsxf? ca eu nu l-am vazut.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentarea e cu vacuum, nu are trebui sa curga benzina pe nicaieri din rezervor, doar daca muti pe PRI.

Verifica filtrul de benzina, shimba-l cu unul potrivit sau scoate-l cat testezi daca face la fel.

Verifica choke-ul cum se comporta, poate e dereglat sau ramane tras cand nu ar trebui sa fie (cablul ne-uns, ruginit etc). Pe partea stanga prin una din gaurile de aerisire poti vedea ansamblul de choke si sa il inchizi cu mana.

 

 

Nu curge benzina din rezervor. Curge din furtunul de alimentare. Adica, daca sta mai mult timp - si deconectez furtunul, acesta e gol, nu are benzina, cum ar trebui.

Choke-ul avea sufa prea scurta(asta cu ceva timp in urma) si mergeam fara sa stiu cu el putin tras. Acum e in regula, deci nu e de acolo.

In afara de filtrul din rezervor nu am alt filtru de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui ca furtunul de alimentare e gol dupa ce moto sta o perioada mai lunga...

Sunt cateva probleme cu asta.

De unde stii, e furtunul transparent? Ala n-are cum sa fie gol decat daca vacumuul e stricat si iti curge benzina pe undeva, adica vezi balta (ma rog se evapora) sub moto, dar te prinzi daca iti "galgaie" benzina din rezervor cat motoreta sta.

Daca ai avut probleme cu chokeu' posibil ca bujiile sa trebuiasca schimbate, poate nu mai sunt capabile de aprindere si se ineaca imediat.

 

Posibil sa fie busit ceva la buson (doar o opinie si habar n-am cum se diagnosticheaza) :

mqwxRsrUqfr8uTtf3Z9nBYA.jpg

 

Filtrul de benzina e in-line, adica il vezi cand ridici rezervorul, la gsxf600 >98, asa era la a mea, asa e si in manualul Haynes :

 

in-line-1-4-inch-fuel-filter.jpg

 

Daca vrei sa mesteresti singur, o sursa buna de info pt modelul asta e: www.katriders.com

Cel mai bine, mergi la cineva care se pricepe la carburatoare moto.

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui ca furtunul de alimentare e gol dupa ce moto sta o perioada mai lunga...

Sunt cateva probleme cu asta.

De unde stii, e furtunul transparent? Ala n-are cum sa fie gol decat daca vacumuul e stricat si iti curge benzina pe undeva, adica vezi balta (ma rog se evapora) sub moto, dar te prinzi daca iti "galgaie" benzina din rezervor cat motoreta sta.

Daca ai avut probleme cu chokeu' posibil ca bujiile sa trebuiasca schimbate, poate nu mai sunt capabile de aprindere si se ineaca imediat.

 

Posibil sa fie busit ceva la buson (doar o opinie si habar n-am cum se diagnosticheaza) :

mqwxRsrUqfr8uTtf3Z9nBYA.jpg

 

Filtrul de benzina e in-line, adica il vezi cand ridici rezervorul, la gsxf600 >98, asa era la a mea, asa e si in manualul Haynes :

 

in-line-1-4-inch-fuel-filter.jpg

 

Daca vrei sa mesteresti singur, o sursa buna de info pt modelul asta e: www.katriders.com

Cel mai bine, mergi la cineva care se pricepe la carburatoare moto.

 

Multumesc.

 

Robinetul l-am desfacut/verificat/testat - functioneaza corect.

Eu nu mai am filtrul in line. Iar furtunul e cam invechit.

Cum vad ca nu are benzina?Pai simplu - cu robinetul lasat pe ON sau RES (deci unde actionarea e vacuumatica), dupa o saptamana de stat, pur si simplu scot furtunul de la robinet (evident, furtunul de alimentare, nu cel de vacuum). In mod normal ar trebui sa aiba benzina in el. Ei bine, nu are. E gol, uscat.

 

Probabil are pori, ceva, si trage aer pe acolo. Ce e mai nasol e ca stau intr-un oras vai de mama lui, unde nu gasesti maruntisuri din astea (un filtru, un furtun...etc). Doar pentru masini - dar sunt ori prea groase, ori prea subtiri....etc.

 

Ieri am iesit la o plimbare. Dupa o saptamana de stat, a pornit la 6 grade. E drept, ceva mai greu, dar fara sa mai fie nevoie de scos bujiile.

 

Vine iarna, oricum si.....o sa-mi fac de lucru. Pana in primavara o fac bobocel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci concluzia e sa caut o bateria yuasa cu gel.

Thx

pate da, mai ales ca nu folosesti motoreta toata iarna...

cat crezi c'o sa tina..? cand sta se strica singura.// mai bine vezi cat timp e garantia.. unele au 6 luni..altele un an...aia conteaza mai mult... ca restul e la noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

hai sa iti explic. un fir de la alternator ii transmite releului de incarcare voltajul care ajunge la baterie ca acesta sa 'stie' cat trebuie sa incarce bateria. problema este ca datorita firelor, contactelor corodate si plus ca circuitul acesta este f lung(nu mai retin daca trece si prin contact) releul primeste un voltaj mai mic. cu un releu de protectie se 'scurteaza' acest circuit. practic tai firul portocaliu din cate imi amintesc si se conecteaza la releul de protectie pe bobina, astfel atunci cand contactul este pus releul cupleaza. pe iesirea din releu pui un plus de la baterie. astfel voltajul bateriei ajunge fara 'pierderi pe cabluri vechi, etc' la relul de incrcare si acesta incarca cat trebuie! o sa fac un desen ca sa intelegi exact cum trebuie legat, ai sa intelegi mai usor!

 

banuiesc ca asta nu e cazul daca am incarcare 18v :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

De ceva vreme ma bate gandul sa-mi ,,cobor'' motorul mai jos

Stie cineva, are cunostinta? de ceva piesa intermediara ,,os de caine'' - cica se cheama popular, care se monteaza cumva oblic in partea inferioara a telescopului spate ?

Practic ,,muta'' prinderea inferioara a telescopului intr-un punct mai aproape de sol- chestie de cativa cm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...