Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

In manualul tehnic comun gsxr 600, 750,1100; gsxf 600,750,1100 astea sunt trecute. Acolo da carburile explodate, modelul lor si detalii jigloare, ace etc. si astea sunt singurele diferente. Gsxr este model '88-'89. La modelele mai noi nu cred ca mai corespund.

M-am aferit sa pun aici manualul pt cine vrea, dar nu au fost doritori:)

 

Este posibil sa ai totusi dreptate sa difere niste orifici in corpul carburilor, desi sper sa gresesti:) , asta nu pot verifica. Ma gandesc totusi ca nu ar trebui nici asta fiind acelasi model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator ala cu F-ul

Astăzi mi-am făcut o idee ce trebuie să mai fac la F-ul meu ca să termin lucrarea. După ce l-am adus în stare standard si am revopsit carenele și capacele la motor, schimbat toate cele, mai mi-a rămas următoarele:

 

- Vopsit jante negru

- Vopsit bascula, furca si jug gri metalizat

- Vopsit semighidoanele si capetele negru

- Vopsit cric central + lateral negru

- Reconditionat oglinzile si aparatoarea lant (vopsit negru)

- Schimbat semeringuri si ulei furca

- Verificat si uns rulmenti de la furca

- Verificat si uns rulmenti roata fata

- Schimbat kit lant

- Reglat ambreaj

- Verificat si uns rulmenti roata spate

- Reglat supape

- Curatat si sincronizat carburatoare

- Schimbat bujii

- Schimbat filtru si ulei

- Schimbat filtru aer

- Verificat compresie motor

- Schimbat placute frana fata + spate

- Curatat etriere

- Schimbat lichid frana si aerisit conducte

- Montat priza moto tip bricheta

- Schimbat cauciucuri, echilibrat

 

Sper ca până la sf lui martie să fie gata. Țineți-mi pumni! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow! Banuiesc ca nu o sa vrei sa vinzi motorul prea curand! Si eu o sa il bag in primavara la mentenanta, joc la supape si carburatie! De la ultima modificare mi-a ramas o janta de spate cu pinion si disc de frana dantelat folosit doar 2000 de km! Janta o dau cu totul cu 200 ron!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

S@rpe, Mă gândesc să o țin cel puțin încă 3 sezoane. Este la mine de 15 mii km și nu mi-a făcut nici o problema. La cum se măsluesc motocicletele acum, îi riscant să îți ei alceva. Îi posibil să prinzi o mobră în care să repari toată vara în loc să te plimbi. Sunt mulțumit de ea în totalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala cu F-ul ai dreptate. S@rpe parca te ocupi si cu reparatul. Sa le stapaniti sanatosi. Si eu dintre toate moto detinute cu asta am cei mai multi km, si acum dupa ce am pus-o la punct vroiam s-o marit, dar m-am razgandit. Nu se merita alta. O pastrez si cand o sa am bani o sa-mi iau si mult visatul v-twin 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

@kar_ile, Ms! Și pe mine mă bătea gândul să o mărit în vară, nu de alta, dar ma prins febra cu miaru'. Dar după ce am stat și am făcut un calcul mi-a trecut. Daca vrei să fugi, poți fugi și cu asta cu 200 km/h (cu toate că la noi nu ai pe unde). În plus că față de un miar asta consumă mai puțin, știu acum ce este cu ea, doar i-am desfăcut fiecare șurub și am verificat-o. Se găsesc piese ușor și sunt mai eftine, confortabilă la drum lung... Dacă o dădeam și mă trezeam pe cap cu cine știe ce fier, nu mi-o iertam niciodată. Așa că o mai țin pe asta vreo 3 sezoane până reușesc că îmi strang bănuți de un GSX-1250F nou, nu mai risc la moto SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca ai dreptate. E foarte confortabila la drum, si pt pasager. Si eu am desfacut-o bucati si am facut-o la loc. De asta nu o mai dau, o cunosc, iar pretul pe care l-as obtine e ridicol. Pentru banii astia mai bine 'o colectionez' :).

 

Am doua chiar:). Una e un proiect al meu ceva rat bike cu tenta de cafe si fighter. Nici eu nu stiu. Ceva o sa iasa. Sa vedem ce:)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Văleu, prețul oferit pentru așa ceva este de râs. 1000-1300 euro? Bătaie de joc, având în vedere ce oferă! Dar asta este, românu nu apreciază daca nu-i R6 sau mai știu eu ce motocicletă de circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu 'caut' sa montez un esapament de inox, cam scump totusi.... in alta ordine de idei si eu as vrea sa trec la ceva mai mare de ex TL1000R sau Bmw R1100S... :rock:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu aprilia rsv sau honda vtr?

 

Am evacuarea de la gsxr, dar e cam zgomotoasa. Este (a fost) nikelata. Trebuie polisata, dar toba finala e mai urata:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu RSV nu m-am dat niciodata, dar in schimb prefer sa evit Aprilia, mereu cand am avut de reparat cate una, ba nu gaseam piese, ba nu se mai fabrica, etc. Vtr-ul mi-a placut, dar stock furca e praf, prefer ceva upsidedown! TL1000R-ul e perfect, si desi nu ma declar fan BMW, R1100S-ul m-a dat pe spate!



Se potriveste evacuarea la gsxf? Galeria ma refer, toba finala o am de carbon, dar galeria originala rugineste f repede!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Bmw-ul nu am mers f mult, mai mult am studiat pozitia pe el....dar in ciuda faptului ca au cutiile de viteza mai greoaie si troncane f des (chiar si Gsxf-ul face asta) mi-a lasat un sentiment placut! Rsv-ul nu l-am studiat prea mult , nu ma atrage! Dar problemele pieselor de schimb noi la Aprilia ca marca m-au lasat 'rece'! Cauti o anumita piesa, ba nu e pe stoc, ba nu se mai fabrica! Plus ca nu gasesti f multe fiche pentru ele, etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e nivelul proiectului meu gsxf!!! Mai am mult de lucru la capitolul aspect si de rezolvat cu carburile.

Apoi sa o inscriu si e gata:-) post-40134-0-90268300-1387808350_thumb.jpgpost-40134-0-07029100-1387808400_thumb.jpgpost-40134-0-67526500-1387808454_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Mă gândeam că numai la modelul 98 - 02 cadrurile sunt așa urâte. Cum ai reușit să îți faci, sau de la ce este aparătoarea de la roata spate? Baftă cu proiectul!

 

P.S. Donez un parpriz negru pentru GSX-600F 98-02, posibil să se lovească și la GSX-750F. Nu mă complic să trimit prin poștă/curier, doar predare personală. Locuiesc în zona Rădăuțului - SV. Cine îl vrea să îmi dea P.M. și vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Mă întreb cum s-ar auzi cu o tobă yoshimura full?

 

Eu am un carub pe ea, dar se aude super ok. Cu silencer este ca o tobă stoc, dar sunetul îi ceva mai gros.

Editat de ala cu F-ul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala cu f-ul aripa spate e de la gsxr-ul din 1989. Cadrul din cate stiu e acelasi, doar ca nu mi se mai pare asa urat, ba dimpotriva e special:)). Merci. Poate mai vin cu noutati, daca nu deranjez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...