Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salu nu cred CA AI pus problema bine ,corect erea asa .Stau in orasul x si vreau sa fac ....... daca MA poate consilia cineva onorariu constant in 1/2 navete de bere :-) EU unul ASA puneam problema

 

Daca ma poti consilia tu, onorariu constant in carti de limba romana.

 

In alta ordine de idei, aici suntem toti colegi, prieteni care impartasesc aceeasi pasiune; ba, mai mult, ne satisfacem acea pasiune cu acelasi tip de "scula". Si, in general ne ajutam unul pe altul fara sa avem pretentii "fara numar". Sau, ma rog, se subintelege ca atunci cand 2 motoristi se intalnesc in jurul unui motor, nu o fac pe uscat.....

 

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Da jos carena de pe partea stanga si gasesti acolo releul de pornire, parca are si 2 sigurante pe el. Verifica sigurantele, daca sunt bune....e posibil sa fie releul defect. Anul trecut am avut o problema asemanatoare, doar ca la mine aparea aleatoriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

 

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Salut,verifica contactele de la cric si maneta de ambreiaj,o simpla baie de wd40 ar trebuie sa le curete sau vezi ca pe partea dreapta cum stai pe ea,pe sub codita parca,trebuie sa fie o siguranta mare de 30A este generala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sti a fost o gluma scuze daca te am jicnit Florine

 

A fost O gluma

 

Si da vreau carti de limba romana :-) DAR CU MULTE POZE

 

Si apropos la cat timp se schimba uleiul in furca?

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a mea este din 2004 pana acum decat schimb de consumabile

 

Super tare.

Se incinge rau daca mergi in aglomeratia urbana pe timp de vara? Am impresia totusi ca a ta nu mai are racire pe aer si ulei, in 2001 sau 2002 au trecut la racire pe antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma poti consilia tu, onorariu constant in carti de limba romana.

 

In alta ordine de idei, aici suntem toti colegi, prieteni care impartasesc aceeasi pasiune; ba, mai mult, ne satisfacem acea pasiune cu acelasi tip de "scula". Si, in general ne ajutam unul pe altul fara sa avem pretentii "fara numar". Sau, ma rog, se subintelege ca atunci cand 2 motoristi se intalnesc in jurul unui motor, nu o fac pe uscat.....

 

Da jos carena de pe partea stanga si gasesti acolo releul de pornire, parca are si 2 sigurante pe el. Verifica sigurantele, daca sunt bune....e posibil sa fie releul defect. Anul trecut am avut o problema asemanatoare, doar ca la mine aparea aleatoriu.

Dau jos carena maine, si la mine a aparut aleatoriu in prima zi cand am luat-o a mers totul ok, a 2a zi nu a pornit din prima dupa care am pus cricul si l-am luat (am crezut ca asta era motivul) si a mers, cand am mers cu ea la RAR la omologare ... nu a mai vrut deloc.

Revin maine multumesc de sfat mi l-a mai dat cineva, chiar sunt curios daca e siguranta la releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km )

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km )

 

Cat ajunge un schimb de ulei (vorbind strict de filtru si ulei)? Mi-am descarcat si manualul si am vazut ca recomandarea este 10w40 dar nu stiu care marca ar fi mai potrivita. Ma ajuti cu o recomandare si in acest sens?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.La capitolul ulei sa scris mult si multe pe acest forum eu unul am. . ajuns la concluzia ca totul tine de perceptia personala via a vis de o anumita marca de ulei .EU unul bag Motul 5100 sau7100 10w40 ( dupa cum am bani ) am bagat si Motorex dar nu mi a placut acum referitor la cati km se schimb eu unul stiu din 6000 in 6000 VB de 10w40 dar eu il schimb la 5000 km si filtru de aer la 10000km SAU DUPA CAZ ( te uiti la el daca este unflat schimbal ) daca ai bani cumpara unul care se spala si asa cand schimbi uleiul speli si filtru

 

Si referitor la bani un schimb Motul 5100 + filtru = 150 ron

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-a aparut initial aleatoriu, atunci cred ca sigurantele sunt bune. Poti sa scoti releul, sa-l bati putin si testezi daca misca. Eu a trebuit sa achizitionez altul.

Totusi, verifica intai ce ti-a zis alt coleg, contactul la ambreiaj si cel de la cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,verifica contactele de la cric si maneta de ambreiaj,o simpla baie de wd40 ar trebuie sa le curete sau vezi ca pe partea dreapta cum stai pe ea,pe sub codita parca,trebuie sa fie o siguranta mare de 30A este generala.

 

Trebuie sa demontez la cric si maneta ambreiaj, sa dau jos ceva, sau e suficient sa curat si sa dau cu WD40? Acum unde tin motorul nu am nici scule si nici nu prea am cum sa ma apuc de treburi serioase, locatia nu imi permite (il tin in garajul unei firme si nu sunt ca la mine acasa).

 

Daca ti-a aparut initial aleatoriu, atunci cred ca sigurantele sunt bune. Poti sa scoti releul, sa-l bati putin si testezi daca misca. Eu a trebuit sa achizitionez altul.

Totusi, verifica intai ce ti-a zis alt coleg, contactul la ambreiaj si cel de la cric.

Mersi de sfat, cam cat te-a costat un releu de pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.La capitolul ulei sa scris mult si multe pe acest forum eu unul am. . ajuns la concluzia ca totul tine de perceptia personala via a vis de o anumita marca de ulei .EU unul bag Motul 5100 sau7100 10w40 ( dupa cum am bani ) am bagat si Motorex dar nu mi a placut acum referitor la cati km se schimb eu unul stiu din 6000 in 6000 VB de 10w40 dar eu il schimb la 5000 km si filtru de aer la 10000km SAU DUPA CAZ ( te uiti la el daca este unflat schimbal ) daca ai bani cumpara unul care se spala si asa cand schimbi uleiul speli si filtru

 

Si referitor la bani un schimb Motul 5100 + filtru = 150 ron

 

Mersi de sfat eu am bagat la motorul anterior tot Motul si am fost super multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am acum acces la motocicleta ca sa-ti spun exact, insa parca la contactul de ambreiaj are mufe. Vezi la capatul manetei de ambreiaj, ar trebui sa ai 2 fire cu mufa. Scoti mufele si verifici cu un aparat de masura daca face contact cand apesi maneta. La cric, se vede unde apasa cricul pe intrerupator. Vezi daca poti verifica asemanator si acolo. Daca imi dai o adresa de mail iti pun un manual, poate gasesti acolo mai exact.

 

Releu am gasit SH, parca vreo 40 ron sau mai putin. Oricum, din cate stiu eu, cam asta e boala lor, releul.

 

Deci la ce interval de timp sau km se schimba uleiul in furca stimabile?

 

La 4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e si marketing intr-un anumit procent, insa dupa vreo 3 ani uleiurile incep sa-si mai piarda din proprietati. Si avand in vedere ca furca e un element de siguranta - are efecte mari in tinuta de drum, franare.....etc - nu-ti doresti sa afli ce inseamna o furca cu probleme.

 

Ulei, conform manualului, intra 499 ml in fiecare telescop. Deci 1l ajunge ca sa-ti servisezi furca. Se desfac telescoapele, se scoate capacul din partea superioara si se scurge uleiul vechi foarte foarte bine. Apoi se pune uleiul nou in telescop, dar cu arcul scos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CU placere si cred ca trebuie sa dai decat cu spray pe la contacte nu trebuie sa demontezi nimic .Neutralu se aprinde in bord?

 

Da neutral se aprinde, se blocheaza schimbatorul de viteze nu pot sa mai schimb trepte la rece dar nu cred sa fie de la asta, la motorul anterior mai facea faze de genul, teoretic daca am ambreiajul apasat ar trebui sa porneasca si bagata in viteza, atat timp cat cricul e ridicat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am acum acces la motocicleta ca sa-ti spun exact, insa parca la contactul de ambreiaj are mufe. Vezi la capatul manetei de ambreiaj, ar trebui sa ai 2 fire cu mufa. Scoti mufele si verifici cu un aparat de masura daca face contact cand apesi maneta. La cric, se vede unde apasa cricul pe intrerupator. Vezi daca poti verifica asemanator si acolo. Daca imi dai o adresa de mail iti pun un manual, poate gasesti acolo mai exact.

 

Releu am gasit SH, parca vreo 40 ron sau mai putin. Oricum, din cate stiu eu, cam asta e boala lor, releul.

 

 

La 4 ani.

 

La naiba am incercat sa scot carena in partea stanga, am desurubat toate suruburile, vreau sa ajung la releu sa vad siguranta de acolo mai intai. Am tras de carena in 2 locuri a iesit din punctele de prindere dar unul mai in fata nu vrea si sincer mi-e frica sa nu fac vreo prostie, motorul e impecabil. Am bagat mana la releu, atat cat imi permite spatiul dintre carena semi-trasa, am scos capacul verde dar siguranta care trebuie sa o verific e inspre motor si nu a iesit nici sa o pic cu ceara :( Cea dinspre exterior e cea de rezerva si normal a iesit usor.

Ma duc iau un spray WD40 dau la contacte ambreiaj, cric si schimbator viteze si daca nu rezolv ma duc la un service moto.

Oricum multumesc de sfaturi.

 

VINE CALDURA ACUSIIIIICA - TREBUIE SA FIU GATAAAAA! ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA!!!

 

La naiba am incercat sa scot carena in partea stanga, am desurubat toate suruburile, vreau sa ajung la releu sa vad siguranta de acolo mai intai. Am tras de carena in 2 locuri a iesit din punctele de prindere dar unul mai in fata nu vrea si sincer mi-e frica sa nu fac vreo prostie, motorul e impecabil. Am bagat mana la releu, atat cat imi permite spatiul dintre carena semi-trasa, am scos capacul verde dar siguranta care trebuie sa o verific e inspre motor si nu a iesit nici sa o pic cu ceara :( Cea dinspre exterior e cea de rezerva si normal a iesit usor.

Ma duc iau un spray WD40 dau la contacte ambreiaj, cric si schimbator viteze si daca nu rezolv ma duc la un service moto.

Oricum multumesc de sfaturi.

 

VINE CALDURA ACUSIIIIICA - TREBUIE SA FIU GATAAAAA! ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA!!!

 

Gata am rezolvat si cu WD40, tot nu merge probabil e releul, o sa il duc la baietii din service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi nu cred ca se schimba din 4 in 4 ani ,cred ca se schimba cand iti pisa vreun semering .In furca nu este temperatura excesiva sau frecare ,am intrebat un amic care are tot o katana din 2002 si nu a schimbat NICIODATA uleiul in furca si crede ma tipul chiar s a plimbat cu motorul

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Black rider, vezi ca cea superioara(carena) mai are un surub de prindere situat SUB carena inferioara. Deci trebuie sa desfaci carena de jos intai, ai suruburi si prin fata, spre furca, ai suruburi si chiar sub motocicleta, basca niste cleme. Dupa ce o dai jos pe cea inferioara, o sa gasesti si prinderea care nu te lasa acum....surubul respectiv e undeva mai in fata , jos.

Si eu m-am chinuit la inceput.Dupa ce le dai jos de cateva ori....te descurci si cu ochii inchisi.

 

Aikidoro. Nu stiu care e scopul tau aici - vrei sa aduni postari sau doar vrei atentie, nu-mi dau seama. Ai pus o intrebare, ti-am raspuns. Nici la motocicleta mea nu cred ca a fost schimbat vreodata - tocmai de aceea vreau sa o fac anul acesta.Prefer sa cumpar 1 l de ulei si sa muncesc cateva ore, decat sa plec la drum si sa ajung in curtea vreunei babe (been there, done that...)

Schimbarile in tinuta de drum le sesizezi greu, mai ales daca nu ai o experienta foarte bogata. De obicei, cand descoperi o problema la furca e prea tarziu, deja esti in sant/sub TIR...etc.

De aceea uleiul se inlocuieste preventiv. Ca poate si-a mai pierdut din vascozitate, poate s-au uzat ceva componente, cuzineti...etc, cand schimbi se poate vedea dupa aspectul uleiului.

Cand o sa pui o frana in curba si vei pierde brusc aderenta, cand o sa franezi de urgenta si o sa-ti "topaie" fata, cand o sa-ti intre ghidonul in voblaj o sa intelegi importanta respectarii regulilor impuse de producator.

 

In plus, daca nu esti primul proprietar, nu ai de unde sa stii pe unde a umblat fostul proprietar. Poate a desfacut din greseala un surub al unui telescop si a pierdut 50 ml din ulei.Si in felul asta ai 2 telescoape care lucreaza diferit....etc. Depinde cat de safe vrei sa fii. Eu pe moto nu ma joc cu siguranta, chiar daca asta inseamna cauciucuri noi la fiecare 2 ani (adica 10-20 mil), verificari si schimbari de piese ce tin de directie, frana...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...