revo Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Am la beleaua asta de scuter rezervor de 8 litri DIN care 1,6 litri rezerva de combustibil.Cum se trece pe rezerva sau cum se manifesta consumarea celor aprox.6,4 litri, tinand cont ca NU ARE robinet mecanic ci vacuumatic(pe care n-ai cum sa-l comuti).Adica dupa ce se consuma cei 6 litri se va opri motorul sau el trece automat pe rezerva?Datele cu capacitatile rezervorului sunt luate din carte, eu nemergand cu el asa de mult incat sa constat raspunsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 daca nu are robinet de trecut pe rezerva atunci inseamna ca are un bec care se aprinde cand mai ai 1,6l si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 23, 2005 Autor Share Postat Decembrie 23, 2005 nu are bec, decat o linie rosie mai groasa pe scala de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 nu are bec, decat o linie rosie mai groasa pe scala de benzina sau asa. ca la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 24, 2005 Share Postat Decembrie 24, 2005 pai aia-s cei 1.6 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 24, 2005 Share Postat Decembrie 24, 2005 Mi se pare o tampenie sa pui robinet vacuumetric la rezerva si sa-l semnalizezi printr-o dunga pe ceasul de benzina. Rezerva este facuta ca sa stii SIGUR cand intrii pe ea. Altfel nu are valoare, puteau sa nu faca robinet de rezerva, ci sa deseneze doar linia. Totusi ma indoiesc ca e asa. Ai citit manualul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 25, 2005 Autor Share Postat Decembrie 25, 2005 robinetul vacuumetric are doar un furtun prin care benzine intra in carburator iar prin alt furtun care intra in robinet se transmite vacuumul de la galerie ,acest vacuum deschizand robinetul cu jet variabil de benzina.La acest robinet nu se poate umbla,el avand doar rolul sa se inchida si sa se deschida functie de vacuumul creat de piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 Multe motoare au ATAT supapa vacuumetrica la rezervor (adica lasa benzina sa curga doar cand merge motorul, pe baza vacuumului din admisie) CAT SI robinet manual cu trei pozitii: normal, rezerva si inchis. Probabil ca tu ai doar supapa vacuumetrica (care nu are legatura cu rezerva), iar rezerva este pur si simplu marcata printr-o dunga pe scala de benzina. Deci nu trebuie sa faci nimic ca sa intrii pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 sal am si eu un scarabeo din 2004 si scrie ca are 8 l da cand am facut plinu a intret doar 6 si cum dau drumu la benzina sa intre si in rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 Problemele astea se rezolva citind manualul, mergand la reprezentanta sau intreband fostul proprietar (NU la service). Deci :friends: :baldy: :kick: :sick: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.