lucian45 Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 oricum, alarma o consider mult mai folositoare nu pt furt, ci ca sa tina puradeii departe de ea, si pasionatii de poze "eu cu moto" de pe cocalarii.ro bine spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 Nu are acumulator La alarma eu pun sa sune doar pagerul (deci sirena nu consuma curent si nici n-am facut nici legaturi la semnale) . Crezi ca pot pune un acumulator sa transmita semnale de alarma la pager ? Aveti idee ce acumulator pot pune ? up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 eu am luat una de pe akazii cu 83 e ron, am montat-o tot asa, strictul necesar. si e fara pager, doar telecomanda am luat si eu o alarma tot din asta simpla fara pager, vreau sa stiu cum ai legat-o pe moto sa fac vreo boacana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Martie 31, 2009 Autor Share Postat Martie 31, 2009 pai este destul de usor , rosu + la baterie si negru - la baterie. mai ai doua fire galbene pe care le lefi la + la semnale bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tatoo Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 am si eu o asemenea alarma(spy se numeste)iar schema este identica numai k e in engleza.mie mi mai ramane 3 fire blue,grey si white.albu duce in cdi dar nu stiu la care fir anume se leaga,albastrul duce la acel start line(linie de start) si habar nam ce este,si griul care e in paranteza firului roz unde e foarfeca.dak u ai montat-o as fi recunoscator dak ai arapa poze ceva amanuntit.eu am honda cbr 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRun Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 @lucian45:partea de jos a schemei banuiesc ca e usor de descifrat: becuri, goarna etc.. la jumatatea de sus a schemei trebuie sa identifici cateva lucruri pe motoreta: -negru=se leaga la masa -rosu=se leaga la plus permanent practic rosu si negru se leaga cu papuci direct la baterie reprezentand alimentarea alarmei -maro=se leaga la plus de contact (adica ai plus pe el numai daca pui contactul) -roz si gri se pun in prelungirea firului care actioneaza releul de pornire. mai pe romaneste se taie firu de pe motoreta care actioneaza releul de pornire(e undeva pe langa baterie). taind firul respectiv o sa obtii doua capete de fir. la cele doua capete se leaga firul roz, respectiv gri. functia alarmei prin aceste fire e sa "taie" curentul din demaror daca cineva vrea sa o porneasca fara telecomanda, doar cu cheia. -firul albastru= linia de pornire? sa dea dracu daca pricep ce vrea sa zica in romana. in engleza cum ii spune? ) alarma are si pornire din telecomanda? daca ai si alte nelamuriri fi mai concret spor la treaba. -Firul albastru este intr-adevar pentru pornire. Demarorul are 2 fire. Se leaga pe firul "+" al demarorului. multumesc KATANA si bineinteles si celorlalti baieti am montat alarma simplu +/- rosu si negru ,antena si atat , merge voi lega si firele la semnale cand timp asfalt uscat Pentru a evita armarea automata, trebuie sa legi si firul maro, asa cum au scris baietii mai sus. (acolo unde ai + doar cand este contactul pus-ON) Mesaj completat am si eu o asemenea alarma(spy se numeste)iar schema este identica numai k e in engleza.mie mi mai ramane 3 fire blue,grey si white.albu duce in cdi dar nu stiu la care fir anume se leaga,albastrul duce la acel start line(linie de start) si habar nam ce este,si griul care e in paranteza firului roz unde e foarfeca.dak u ai montat-o as fi recunoscator dak ai arapa poze ceva amanuntit.eu am honda cbr 150. Probabil ti-au ramas firele roz si gri care se pun in prelungirea firului care actioneaza releul de pornire. mai pe romaneste se taie firu de pe motoreta care actioneaza releul de pornire(e undeva pe langa baterie). taind firul respectiv o sa obtii doua capete de fir. la cele doua capete se leaga firul roz, respectiv gri. functia alarmei prin aceste fire e sa "taie" curentul din demaror daca cineva vrea sa o porneasca fara telecomanda, doar cu cheia. Firul albastru este pornire din pager/telecomanda. Citeste putin mai sus, unde am explicat. Poti renunta la aceste doua functii (pornire motor si blocare motor) corespunzatoare firelor care ti-au ramas decat sa strici ceva la instalatie. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 care imi dati va rog, schema electrica de la alarma moto cu pager? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRun Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 schemele sunt cam aceleasi; o sa postez o schema in lb. romana, imediat cum va fi finalizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) am si eu o asemenea alarma(spy se numeste)iar schema este identica numai k e in engleza.mie mi mai ramane 3 fire blue,grey si white.albu duce in cdi dar nu stiu la care fir anume se leaga,albastrul duce la acel start line(linie de start) si habar nam ce este,si griul care e in paranteza firului roz unde e foarfeca.dak u ai montat-o as fi recunoscator dak ai arapa poze ceva amanuntit.eu am honda cbr 150. Vad ca esti nou pe forum si de asta iti atrag atentia asupra unui lucru la care probabil nu te-ai gandit... Ai numarul de inmatriculare trecut la profil..iar acum vrei sa montezi ACEL tip de alarma pe moto si mai mult vrei si poze cu unde locul de montare pe o moto, probabil ca si tu sa faci ceva apropiat de pozele respective... Zic si eu, ca daca sunt ceva hoti prin zona forumului mai multe detalii nici ca ar avea nevoie sa te lase fara ea, poate doar eventual sa spui si zona pe unde locuiesti ca sa fie treaba clara. Fiti si voi mai cu bagare de seama la unele faza, ca sa nu ajungeti sa plangeti dupa aceea si sa va para rau ca v-au lasat fara "agregat" Editat Noiembrie 10, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRun Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Salutare, Nu recomand montarea artizanala a alarmelor moto. Pt. 100 lei (un pret aproximativ pe la mai toate servisurile/magazinele de alarme) am vazut niste minuni ..... - CDI / aprinderi arse - relee "inflorite" - instalatii electrice prajite - si nu in ultimul rand 2 mobre si 3 scutere incendiate. Asa ca recomand montarea profesionala. La o alarma mai serioasa, unele firme ofera montaj gratuit. Aceeasi recomandare o am si la montajul de xenoane. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) Salutare, Nu recomand montarea artizanala a alarmelor moto. Pt. 100 lei (un pret aproximativ pe la mai toate servisurile/magazinele de alarme) am vazut niste minuni ..... - CDI / aprinderi arse - relee "inflorite" - instalatii electrice prajite - si nu in ultimul rand 2 mobre si 3 scutere incendiate. Asa ca recomand montarea profesionala. La o alarma mai serioasa, unele firme ofera montaj gratuit. eu recomand montarea minimalista: + si - la baterie, asa cum am eu. restul facilitatilor le vad inutile. costa 0 lei daca n-ai doua miini stingi, si-n circa doi ani nu mi-a luat foc motocicleta nici macar o data si nici nu mi s-a ars vreun releu. sa te bagi in instalatia electrica daca nu e strict necesar nu are sens. Editat Noiembrie 29, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 eu recomand montarea minimalista: + si - la baterie, asa cum am eu. restul facilitatilor le vad inutile. costa 0 lei daca n-ai doua miini stingi, si-n circa doi ani nu mi-a luat foc motocicleta nici macar o data si nici nu mi s-a ars vreun releu. sa te bagi in instalatia electrica daca nu e strict necesar nu are sens. +1, subscriu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRun Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 eu recomand montarea minimalista: + si - la baterie, asa cum am eu. restul facilitatilor le vad inutile. costa 0 lei daca n-ai doua miini stingi, si-n circa doi ani nu mi-a luat foc motocicleta nici macar o data si nici nu mi s-a ars vreun releu. sa te bagi in instalatia electrica daca nu e strict necesar nu are sens. Pentru a evita armarea automata, trebuie sa legi si firul maro, asa cum au scris baietii mai sus. (acolo unde ai + doar cand este contactul pus-ON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Pentru a evita armarea automata, trebuie sa legi si firul maro, asa cum au scris baietii mai sus. (acolo unde ai + doar cand este contactul pus-ON) e posibil, dar eu pina acum m-am descurcat fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.