FlorineluSPR Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 va salut! in urma cu o saptamana am achizitionat un suzuki dr 350 din 93.motorurul arata f bine pare intretinut.cand l-am cumparat a fost nepornit de 6 luni si nu pornea am schimbat benzina si a pornit din cateva pedale.mergea ok nu dadea fum nimic dar mi sa parut cam suspect ca nu prea avea compresie,dar vazand ca a pornit repede si ca mergea fin l-am cumparat.a mers super 2 zile.sambata de dimineata dau sa il pornesc si nimic.nu vrea sub nici o forma.am desfacut carbu era curat jiglerele toate date jos puse la loc cum au fost!nu a vrut sa porneasca decat impins si destul de greu si asa.dupa ce l-am incalzit mergea dar facea figuri la pornire cand il opream ba pornea ba nu pornea pana nu a mai pornit de loc.duminca am dat cateav pedale a dat un rateu si sa blocat motorul.ieri am dat chiuloasa jos scot pistonu toate erau ok.cand verific chiuloasa avea un scaun de supapa(admise) spart si iesise o bucata din el si sa infimp in piston si in chiuloasa si nu lasa pistonul sa urce pana la capat.dau supapa jos scot bucatele scaunul de acolo.fac astazi alt scaun la strung il bag la cald am incalzit chiuloasa si a intrat bine(cu 2 sutimi adaos scaunul)apoi am luat la rectificat scaunul cu freze dealea speciale(se portiveau de la dacie de la supapele de evacuare)fac locasul la scaun pun supapa la loc..inchidea destul de bine(am facut tot posibilul sa inchida perfect)oricum nu-s 100% perfecte mai scapa ceva amandoua(admisia)eu doar una am dat jos(aia cu scaunul spart)apoi ma apuc de montat.pun chiuloasa la loc capacul la culbutori si dau sa pornesc.(Compresie avea ca atunci cand l-am cumparat-SLAB zic eu)nu vrea sub nici o forma sa porneasca.daca tineam mana la carburator tragea calumea aer in motor.am dat pedale nimic o trag nimic..dar mai udat bujia destul de bine fata de ala data..cand impingeam de el si deabia dadea putin dar nu a pornit.acum am cateva intrebari pentru ca vreau sa fiu scurt. 1-cum se pune distributia al punct:eu am pus pistonul sus si semnele de pe axu cu came pe linie cu chiuloasa si camele jos(la fel ca la dr 600) nu am putut sa desfac capacele de pe capacul de la aprindere sa vad linia dar am pus pistonul in cap(stiu ca linia aia de pe volanta inseamna pistonul sus)apoi am pus axu cu came cu semnele in linie cu chiuloasa(camele jos). ma gandesc ca nu e bine...sau e alta modalitate la astea de 350...o sa ma straduiesc sa desfac capacele de vizitare de la aprindere 2-unde gasesc o chiuloasa buna sau eventual supape de admisie sper sa fi inteles ceav din ce am zis eu aici..si nu va stresez prea mult pentru ca stiu ce am de facut.dar distributia nu sunt impacat si paote gasesc chiuloasa alta buna ori daca nu supape ..sau ceva sugesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 1-cum se pune distributia al punct: ai inceput bine cu alinierea numai ca trebuie dat jos capacul de la prindere si verificat alinierea semnului (taieturii) de pe rotor cu semnul de pe carcasa motorului, aflat la cca 50 grade stg fata de axa verticala.Atentie!! Lantul trebuie sa fie intins in timpul operatiei, altfel nu ai rezolvat nimic. 2-unde gasesc o chiuloasa buna sau eventual supape de admisie: supape se gasesc de vanzare noi iar chiuloasa se poate repara Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 10, 2009 Autor Share Postat Martie 10, 2009 unde gasesc supape sa cumpar??chiuloasa o fac..rectific toate scaunele dupa supapele noi..dar de unde le iau??oricum are compresia ca atunci cand l-am luat si trage aer calumea pe carburator acum uda si bujia inainte deabia deabia o uda f putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buli_Alex Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 asta e motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 10, 2009 Autor Share Postat Martie 10, 2009 acela e motoru doar ca aia e poza de pe bikeshop din anunt!despre asta este vorba..in caz ca il cunoaste careva mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 10, 2009 Autor Share Postat Martie 10, 2009 mai am o nelamurire la distributie.pun linia aia acolo la volanta ma descruc..apoi axu cu came cu camele jos nu??si semnele pe linie cu chiuloasa??are pe pinion o sageata aia parca vine in jos cand reglez??ca sa vina camele jos.din ce stiu eu se pune camele jos si apoi ma descurc mai depare.aerl cam la cate ture merge bine la dr 350??avea 1,5 ture cand l-am luat si asa e si acum:D l-am tras 100m si dadea sa porneasca.cand am desfacut bujia era uda...nu exagerat dar destul de uda..ma gandesc ca lucreaza supapele alea acum(nu inhid perfect oricum)dar inainte mergea si cu scaunul spart...ducea ff slab benzina dar pornea impinsa si tineam accelerat blana..dupaia mergea..pana sa venit de hac de tot de sa zobit de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 suna pe dan pasteanu la sb.. 0744/866296,se ocupa de 15 ani cu reparatii la dr-uri,probabil are chiar pe stoc supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 pt. supape mai poti suna pe Dan Dilly din Bucuresti: http://www.dillypoint.ro/ sunt marca Vesrah (poti vedea pe google cine-s astia), made in Japan. mai ieftine decat OEM si vin repede. daca ai nevoie de un manual dr350 in lb germana ti-l dau pe mail daca imi dai o adresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 http://rs378.rapidshare.com/files/12624443...anual__PDF_.zip ia manualul neamule :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 ... chiar admiram motorul cand era de vanzare pe bikeshop.... asta este.... daca nu te descurci cu manualul pe germana da un semn si te ajut cu cel pe engleza.... Pentru aliniere distributie: - invarti volanta pana apare pe fereastra de vizitare ceva de genul "||T" - aseaza axul cu came cu camele in jos - cu intinzatorul si patina desfacuta (patina ramane in motor) se aliniaza roata dintata de la axul cu came astfel incat sa se potriveasca gaurile de asigurare (suruburi) + bolt din axul cu came + cele doua linii de pe ax sa fie perfect pe orizontala - se fixeaza patina + intinzatorul - de preferat sa slabesti suruburile de la reglajul tachetilor (daca sunt prea stranse s-ar putea sa nu poti aseza capacul de chiuloasa cum trebuie) - dupa fixare capac se regleaza tachetii (admisia joc minim 0,05mm si evacuarea minim 0,10 mm) BAFTA Daca mai ai nevoie de ajutor .... 0722741733 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 va multumesc tututor stiu ce am de facut acum.distributia o pusesem bine de ieri am verificat azi.dadeam pedale si dadea cate un rateu pe toba poc poc poc..dau chiuloasa jos si nici o supapa nu inchide.toate scapa.acum am freze(3 numere) de rectificat scaunele la supape cu ghid cu tot de intra acolo intelegeti ce spun.maine iau toate supapele la slefuit cu pasta si eventual rectificat cu frezele sa vad cat de bine le scot.deci nu imi place de loc cum inchid.100% asta e beleaua.acum piesele in motor sunt ok.mie mia placut cum arata si mergea super fin cand l-am luat doar 3 zile azi e o saptamana de cand e la mine.pretul era atractiv l-am luat.o sa caut supape dar sa vad cate din ele le pot rezolva maine!!va salut si mi de multumiri.am manualul in germana ma descurc cu el traduc ce am nevoie dar stiu cum e ca nui primu motor desfacut:)numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo2 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salut baieti! Stiti cumva unde pot sa gasesc manual tehnic pt un DR dar din 97, modelul SEV. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Vezi ca cele disponibile pe net au mai multe capitole.... unele sunt generale.... iar la urma sunt capitole separate pe modele si anul de fabricatie care prezinta caracteristicile si diferentele "mecanice". In principiu sunt identice diferente ar fi la partea de pornire cu electrostarter, decompresor automat, galerie evacuare si suspensie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 13, 2009 Autor Share Postat Martie 13, 2009 (editat) merge satra!!am rectificat toate supapele cu pasta si ulei si acum merge.le-am nimerit pe pozitie sa inchida bine si merge.azi a pornit relativ repede.apoi am mai reglato putin si mergea bine.am lasato mergand.sa vad maine cum se prezinta la pornire la rece! Editat Martie 13, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.