cristioffice Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Salutare... Sunt nou pe forum, posesor al unui GSX R 750 din 2000. Cand omu n-are ce face isi face de lucru. Am pus bateria dupa o iarna de stat la caldurica si de emotie am incurcat polaritatile. Am pus plusul la minus si invers. Bine-nteles ca nu mai porneste jucaria. Stie careva ce prostie am facut? Si cum se remediaza? Sau macar unde este tabloul de sigurante poate s-o fi ars vreuna....desi nu cred ca scap eu asa usor.. Multam anticipat de ajutor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salutare...Sunt nou pe forum, posesor al unui GSX R 750 din 2000. Cand omu n-are ce face isi face de lucru. Am pus bateria dupa o iarna de stat la caldurica si de emotie am incurcat polaritatile. Am pus plusul la minus si invers. Bine-nteles ca nu mai porneste jucaria. Stie careva ce prostie am facut? Si cum se remediaza? Sau macar unde este tabloul de sigurante poate s-o fi ars vreuna....desi nu cred ca scap eu asa usor.. Multam anticipat de ajutor.. In cazul asta in primul rand se arde siguranta principala care la majoritatea motocicletelor japoneze se afla pe releul de pornire , releu pe care-l gasesti daca urmaresti firul gros , rosu, care pleaca de la borna + a bateriei. Daca dupa ce schimbi siguranta asta tot nu merge pasul urmator e sa cauti panoul de sigurante sa vezi daca o mai fi si alta arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Si eu am ar siguranta principala, aia de 30. Poate ai noroc si scapi usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Siguranta sigur sa ars, si de obicei vezi ca ai una de rezerva tot pe langa ea..succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Multumesc mult pentru sfaturi...Am rezolvat . Intr-adevar era siguranta generala care este chiar langa baterie, mai precis langa firul care pleaca la plusul bateriei. Mulumesc inca odata si ...asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_sorien Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 De obicei ,echipamentele electronice de pe masini ,motocilete ,etc sant protejate la inversari de polaritate ,umiditate ,socuri ,temperaturi peste normal . Totul e sa folosesti neaparat siguranta dictata de producator ,nu sarme sau alte improvizatii .Spun asta pentru ca am vazut ,tot felul de inventii cand vine vorba de sigurante .Romanul e inventiv..dar s-ar putea sa-l coste aceasta inventivitate .Siguranta ,nu are inscrisa pe ea doar curantul mazim la care se intrerupe ci si rapiditatea cu care o face .Avand in vedere ca fenomenele electronice se produc in timpi de ordinul microsecundelor degeaba pun o siguranta care reactioneaza dupa secunde . E eventual buna ..ca in ultima instanta sa nu ia foc motorul ...dar in nici un caz ..nu scapa computerul de bord . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 De obicei ,echipamentele electronice de pe masini ,motocilete ,etc sant protejate la inversari de polaritate ,umiditate ,socuri ,temperaturi peste normal . Totul e sa folosesti neaparat siguranta dictata de producator ,nu sarme sau alte improvizatii .Spun asta pentru ca am vazut ,tot felul de inventii cand vine vorba de sigurante .Romanul e inventiv..dar s-ar putea sa-l coste aceasta inventivitate .Siguranta ,nu are inscrisa pe ea doar curantul mazim la care se intrerupe ci si rapiditatea cu care o face .Avand in vedere ca fenomenele electronice se produc in timpi de ordinul microsecundelor degeaba pun o siguranta care reactioneaza dupa secunde . E eventual buna ..ca in ultima instanta sa nu ia foc motorul ...dar in nici un caz ..nu scapa computerul de bord . In general ma feresc de improvizatii. Ai dreptate ...romanul este expert in asa ceva . Am fost cu motorul la cei de la Suzuki si ei mi-au remediat defectiunea . Multumesc si asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.