Jump to content

a_sorien

Membru
  • Posts

    181
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    a_sorien

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    honda cbr 1000 f
  • Numar Moto
    is 80c...

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    dnepr,java,minsk

Recent Profile Visitors

508 profile views

a_sorien's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Wow , ...vorbesc romaneste si cam stalcit engleza , desi sant de multisor aici . Atunci , de ce in Ro tre sa ai dupa tine inspectia tehnica sa o arati politaiului ? RAR trebuie sa existe ca sa fie loc de spaga ..?! Nu fac decat comparatii logice cu ce am aici . Pe camere englezii stiu cred ca si ce ai mancat . Si DA o sa ma intorc in Romania , dar cand o sa am o pensie cat de cat normala , daca asta te ustura . Acu ca o paranteza , am fost anu trecut in Ro sa platesc impozite...! Stii ce a urmat ? Oricum multam de informatii , cand am plecat eu era groaznic la RAR
  2. In Uk la frontiera nu te intreaba nimic despre MOT , pt ca nu trebuiie sa detii o hartie care atesta asta . MOT ul este intr o baza de date . Politistul englez stie dupa numarul de inmatriculare daca ai MOT , asigurare si daca ai taxele platite . Din cate mi amintesc nici ungurii nu mi au cerut nimic la vama anul trecut . Ei verifica sa nu fie furat , cred . Oricum merci pentru articolul RAR Numai la RAR !! https://autolatest.ro/stiri/cum-se-face-un-itp-statii-itp-romania-si-procedura-itp-auto-itp-pentru-utilitare-itp-anual-2017/ Practic aici nu exista RAR ! Exista DVLA (Driver and Vehicle Licensing Agency ) dar cu care se lucreaza online si prin posta . Masina /mobra o vede numai un atelier autorizat , care elibereaza MOT si informeaza DVLA ca ai trecut . Uitasem cat de complicat e in Romania !
  3. Wow , asta inseamna RAR , adica coada !! Adica booking .Adica prin toamna . ITP ul poate fi facut si altundeva in Romania ? Ce nu pricep e ca MOT ul ( echivalentul ITP ) englezesc e valabil oriunde !!
  4. Salutare ! Anul trecut am fost in Romania cu motorul ( venind din UK ) . Din motive personale a trebuit sa ma reintorc in UK cu avionul . Motorul a ramas in Romania la un amic . ITP ul a expirat . Acum vreau sa vin cu avionul si sa ma intorc in UK cu motorul . Pot face in Romania ITP ul la o motocicleta cu numere de Anglia ? Bineinteles englezii nu recunosc ITP ul romaneasc si mai tre sa fac unul in UK . Dar am nevoie de ITP pe drumul spre Anglia .
  5. Ehee, unde e mai bine ca acasa..?! Tre sa fii imigrant sa intelegi ce frumoasa e TA ! Jimbolia , Moravita intrarile dinspre Serbia catre Romania sant deschise ?
  6. Merci , a fost deja actualizata acu o saptamana...!
  7. Salutare ! Viu acasa din UK prin Franta , Italia , Croatia si/sau Ungaria/Serbia . Nu as bate atata drum daca ma baga ai mei in carantina . Atata concediu am si io . Care stii ceva ?! Eu am citit pe site ul ministerului de interne si Kosovo e zona de risc , iar Serbia detine Kosovo sau nu mai stiu . Sincer as intra prin sud sa ma sui pe Transalpina si sa merg spre Moldova (Iasi ) cumva diagonal .De aia mi ar conveni Serbia ! Astia de aici (GB)ma asteapta sa ma bage in carantina pentru 2 saptamani , dar m am obisnuit cu gandu...! Acu sa ajung acasa e priorotatea mea .
  8. Salutare ! Sa clarific niste lucruri : am inceput cu motocicleta , termin cu motocicleta ! Restul sant doar variabile in ecuatia asta . Riscul e o variabila care vreau sa tinda spre zero si de aceea plec mai devreme sa am timp si sa nu ma grabesc . Plec spre nord pentru ca imi plac muntii Tatra si aerul din ei ! Nu mi place Ungaria din varii motive , poate ca s un pic prea nationalist ..! Daca totusi intarzii , sun sefu ...si ii destul de destupat sa inteleaga ! Cu respect pentru toti care mi au dat sfaturi ..! Sorin
  9. Am hotarat , plec joi ca duminica sa fiu in Anglia . De fapt sant vreo 2800 km dupa cum declara Google maps . Prima oprire Satu Mare apoi spre Slavacia prin Kosice spre Cehia , a doua oprire Brno . A treia o sa fie la Franfurt , Germania . Astfel ies cam 600- 700 km pe zi in nu mai mult de 8 ore calareala zilnic ceea ce e acceptabil . Plecarea o sa o fac in fiece dimineata cat mai devreme - urasc sa ma prinda noaptea pe drum !! Cat de suit motorul pe trailer si luat avionul , mda e o solutie tentanta dar prefer sa duc la capat turul pe motor . Cat despre safe , Romania e cea mai periculoasa pana la Satu Mare ca in vest soferii sant mult mai relaxati si mai civilizati . Nu stiu cum mai sant drumurile prin Maramures ca mi e dor sa mai trec un pic pe acolo .
  10. Salutare la toti si multumesc de raspunsuri . Am un BMW1200GS adventure si acasa la mine inseamna Iasi . Intentionez sa ies pe la Arad sa urc spre Cehia si sa inoptez la Kosice . A doua zi prin Slovacia pana la Praga si inoptare la Nuremberg . A treia zi prin Cologne , Belgia , Franta , Calais si pe bac in UK . De ce fortez in 3 zile ? Tare bine e acasa langa rude si prieteni !! De intors la munca ...satul pana peste cap ! Fiecare secunda acasa inseamna enorm pentru mine . Acum ce sa zic BMW ul meu are un tremurici normal care ti intra in oase la un moment dat dupa ore de mers . Eu in genere am casti in urechi si ascult muzica . Am genti aluminiu laterale si top pline : carnati , zacusca , dulceata , sarmale un picut de vin bun , dar matahala mea nu simte ....parca zici ca mai multa ii place sa fie grea . Pe ploaie i am dat si 120 cu multa precautie ....am cauciucuri bune . Totusi cred ca nu am solutie si trebuie sa fac drumul asta in 4 zile , mai domol . Multumesc
  11. Tocmai ce am ajuns acasa de cateva zile dupa un turneu prin tarile nordice si rusia . Acusi trebuie sa plec din nou spre Anglia si mi as dori sa fac drumul asta in 3 zile . Google maps imi zice ca trebuie uneori sa bag 1000 km / zi . Cel mai mult am bagat 800 km intr o zi . Dupa ..parca eram telighidat ...! Un om normal fara sa circule noaptea poate face 1000 km intr o zi ?!
  12. a_sorien

    Electrician moto!

    Salutare ! In limita timpului disponibil o sa incerc sa ajut..!
  13. Salutare ! Problema e mai grava decat ma asteptam . Capacul care acopera pinionul mic din cutie s-a spart ! Problema era ca acolo se afla si tija + mecanismul de debreiere care s-au rupt si ele . Am reusit si am nituit lantul cu ciocanul , provizoriu sa ajung la Iasi . Am scos rupturile din capac , am fixat totul la loc , cu gandul ca o sa merg fara sa folosesc maneta de ambrieaj . Schimba vitezele , dara nu pot pleca de pe loc decat cu zmucituri si se opreste aproape instant motorul . O sa o sui pe platforma si o aduc asa la Iasi
  14. Maine ajung la Onesti , sa vad care e problema ! Eu am lasat motorul acolo si am pornit catre Brasov ! Multumirea mea ar fi sa fi ramas cumva in viteza a treia sa pot merge asa pana la Iasi ..! Dar habar n-am cum draq opresc la intersectie..? Acu imi scormonesc creierii cum as putea sa o sui pe un trailer sa o duc la Iasi sa o repar in voie. » Post actualizat in 20 Jun 2016 12:09 Sigur am o belea si la ambreiaj ..!!!!! Am lantu nou cu o zala care se prinde cu o saiba mai speciala . Am inteles ca nu e buna pt vitezane si ca ar trebui nituit lantul , dar oare pan la Iasi (aka 250km )pot merge molcom?
  15. Salutare ! Am ramas in Onesti (Bacau) cu motorul ...s-a rupt lantul . Era deja uzat , ajunsese sa-l intind pana la capatul cursei si tot era balalau , dar din lipsa de bani am tot amanat achizitionarea unui chit nou . De fapt simteam si in ghidon , cand acceleram un zvac , probabil de la intinderea vreunei zale , care nu mai nimerea corect pe roata dintata . La plecarea de pe loc insa la Onesti , am simtit maneta de ambreiaj bleaga . Adica o apas si nu mai revine . Ma uit la cablu si parea ok , dar cand ma uit jos vad lantul rupt . Acu satu si ma intreb , ambreiajul a rupt lantul ? Sau pur si simplu lantul s-a rupt la plecarea de pe loc ? Am cumparat lant si pinionul din cutie , dar oare am scapa numai cu asta? Orice sfat poate fi un real ajutor ...1 Merci .
×
×
  • Create New...