Sari la conținut

AEROX AEROX TUNING unde se poate ajunge la aerox si ce idei avem?...


kawasakimann
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cum se numeste carena aia de sub sa , unde vine stopul si numarul ( de obicei ) ? si de unde putem procura si noi ? mersi

 

ii spune undertray parca

nu st exact

dar aia am facuto eu

am construit-o daca esti interesat si vrei... vb pe mess maniac_biker_46*

 

pozeee aeroxxx /index.php?...t=#entry2010031

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 10 years later...

Salut dragilor, pacat ca nu mai scrie nimeni pe aici de ceva vreme, frumoase filmuletele si pozele. Sunt mai incepator intr-ale scuterelor, ma rog sunt la al treilea, dar de data asta am optat pentru un Aerox 2015 nou, in 2T, de 49cc.

Vad ca unii au ajuns cu modelul asta la performante si viteze ametitoare, eu doresc sa-l las cat mai original, dar sa scot pe cat posibil limitarile. Momentan am scos saiba de la variator si merge un 70km/h curat.

Intrebarea este:

La modelul specificat, am saiba limitatoare in toba sau cea de la carburator? Vreau sa prinda un max 90-100, fara schimbare CDI(daca se poate)???

Mai intampin o problema: La rece, porneste brici, o las cam 2-3minute la ralanti, dar totusi cand plec, da sa moara motorul la accelerare. La cald, merge de te unge pe suflet, acum are vreo 650km parcursi, toti de placere 😆 Avetii idee, am prea putin aer? Multumesc, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantie nu mai exista, a fost cumparat si tinut degeaba cinci ani...

Am mai avut doua scutere china, cu care prindeam 90 fara nicio modificare, asa au venit noi din fabrica. E drept ca erau 4T

Intrebarea e pentru cunoscatorii modelului 2015, daca mai pot face ceva simplu, ca eu nu ma apuc sa schimb CDI, carburator etc!

Pornirea la rece am rezolvat-o azi, avea aer prea mult.

Mi se pare si ca la plecare se tureaza mult si cupleaza tarziu!? Asta pot rezolva cu alte role sau un alt variator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 04.11.2020 la 8:07, caracterincompatibil a spus:

 

Locuiești în București?

Da. Acum am incercat cu el pe cric, am accelerat si nu echilibrasem bine roata spate. Avea vibratii

Caut in continuare metode de echilibrat doar roata spate, cea de fata a iesit bine prin metoda statica

 

La 29.10.2020 la 3:01, Yamahaha a spus:

 

Intrebarea este:

La modelul specificat, am saiba limitatoare in toba sau cea de la carburator? Vreau sa prinda un max 90-100, fara schimbare CDI(daca se poate)???

 

Revin cu intrebarea, la care nu a raspuns nimeni, multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pacat ca nu pot pune poza cu roata mea de spate care a necesitat 150gr de plumb!!!!!!!!!!!!

Cumparati cu incredere gumele astea ca la fel o sa patiti, va ingreunati scuterul cu plumbi:  SET MICHELIN PILOT POWER 2 CT 120/70-17

Editat de Yamahaha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...