ridersowg Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 recent am schimbat filtrul de aer la motoreta sv 650 k6,si am optat pt DELO.cand sa il montez impreuna cu prietenu' (misu canishu) filtrul nu se potrivea exact ca si forma,in final,l-am pus cu chiu cu vai si i-am reglat pozitia din strangerea suruburilor de fixare . In final a iesit bine,doar intr-o parte nu e imbinat perfect, e o "crestatura" de grosimea unei lame de ras.....motorul merge f bine cu filtrul nou,si nu da semne ca ar trage aer fals (turatii,relanti ciudat) Intrebarea este daca v-ati mai confruntat cu astfel de nepotriviri la filtrele aftermarket,in special cele DELO?si cum ati rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Nu exista simptome vizibile pt cazul in care trage aer pe langa filtru. Dar daca trage il trage nefiltrat. Poti acoperi acel spatiu cu putin silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Aerul tinde sa fie absorbit pe circuitul cel mai usor de parcurs din punct de vedere al rezistentei. Parerea mea e ca nu cred ca merita sa te risti pentru 10-20 euro sa-ti pierzi compresia motorului (puterea) prin zgarierea oglindei cilindrilor... Arunca-l la gunoi si ia altul care se potriveste perfect, nu te tzigani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 ideea e ca nu e un defect doar al respectivului produs,e "defect de fabrica"... spatiul gol dintre prinderi e f ingust,si se poate rezolva cu un "sticker" transparent pt a fi sigur ca nu intra nici un pic de aer prin acea zona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 ideea e ca nu e un defect doar al respectivului produs,e "defect de fabrica"... spatiul gol dintre prinderi e f ingust,si se poate rezolva cu un "sticker" transparent pt a fi sigur ca nu intra nici un pic de aer prin acea zona... Tu sti mai bine. Eu am zis cum as face, acum tu esti langa moto si poti sa gasesti solutii...romanesti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.