kiss4girls Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Salutari. Am si eu 2 probleme..mici - zic eu, la scuterica meu. Dupa ce merg prin oras vreo cateva ore,aproape intr-una, maneta de frana spate,o strang fara niciun efect. Cand n`o folosesc prea mult nu are nimic..cand am fost la Galati, nu a facut deloc figuri,doar prin oras,unde o folosesc mai des. Si e faza nasoala,ca ma lasa de-odata..nu ma anunta si ea..nu trimite un sms "Bai (cuvant jignitor),vezi ca nu mai franez..nu te baza pe mine" .. Deci de la ce poate fi ? Sa ma lase asa..brusc. Deci strang maneta..e ca si cum n-ar avea nici cablu.Merge foarte usor si fara efect Asta e 1.. Acum 2 : Sa fie bulit cablul de la kilometraj? Adica,imi indica cati km am parcurs,dar nu si cu ce viteza merg. Daca ar fi bulit cablul,nu ar trebui sa nu indice nimic? Astept o parere..In special despre frana spate..ca e belea Aa..am uitat.. Lichidul de frana e la jumatate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 2. s-a stricat indicatorul vitezometru, killometrajul functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Problema 1: maneta de frana spate presupun ca e actionata hidraulic, nu? Adica ai disc pe roata din spate, cu etrier si furtunas pana la ghidon, corect? In cazul asta, e foarte probabil sa iti fierbi lichidul de frana datorita utilizarii intense a franei. In mod normal, daca mergi cu bun simt nu ar trebui sa se intample asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 1. Din cate stiu eu, scuterele, majoritatea au tambur pe spate; e o mare probabilitate sa ai ansamblu de saboti defect, nu ma intreba cum , ca de obicei cand se strica..se strica...nu mai ai frana. Corecteaza-ma daca ai frana pe disc pe spate. 2. Schimba bordul, ai vitezometrul defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 6, 2009 Autor Share Postat Aprilie 6, 2009 1. Din cate stiu eu, scuterele, majoritatea au tambur pe spate; e o mare probabilitate sa ai ansamblu de saboti defect, nu ma intreba cum , ca de obicei cand se strica..se strica...nu mai ai frana.Corecteaza-ma daca ai frana pe disc pe spate. 2. Schimba bordul, ai vitezometrul defect Franele le am pe disc .. Bord?? De unde sa-mi comand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 6, 2009 Autor Share Postat Aprilie 6, 2009 In cazul asta, e foarte probabil sa iti fierbi lichidul de frana datorita utilizarii intense a franei. In mod normal, daca mergi cu bun simt nu ar trebui sa se intample asta. Cum adica ,,cu bun simt" ? Merg cu bun simt cred eu..e hidraulic actionata .. hmm..sa-mi fierb lichidul? Interesant..nu m-am gandit la asta . Merci Ok..acum de unde imi comand bord ? Are cineva o idee cam cat ar ajunge? Si..s-ar putea sa-mi fac unul cu plasma sau electronic? M-ar bate un gand... Spuneti-mi si mie va rog,cum urc poze,sa urc o poza cu bordul..si poate cineva care e in domeniu sa-mi spuna cat m-ar costa si daca s-ar putea face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Cum adica ,,cu bun simt" ? Merg cu bun simt cred eu..e hidraulic actionata .. hmm..sa-mi fierb lichidul? Interesant..nu m-am gandit la asta . Merci Ok..acum de unde imi comand bord ? Are cineva o idee cam cat ar ajunge? Si..s-ar putea sa-mi fac unul cu plasma sau electronic? M-ar bate un gand... Spuneti-mi si mie va rog,cum urc poze,sa urc o poza cu bordul..si poate cineva care e in domeniu sa-mi spuna cat m-ar costa si daca s-ar putea face... solutii sunt in ce priveste bordurile, trebuie doar sa folosesti functia de search a forumului; pentru frane, aeriseste-le, daca nu stii cum se face corect, mai bine du-o la ceva atelier, chiar si auto, nu costa mult si in plus te poate scuti de necazuri, opresti in siguranta si ai incredere in frane si in plus, lichidul de frana poate sa iti strice vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 7, 2009 Autor Share Postat Aprilie 7, 2009 Merci ! Voi cauta ! Cat despre frane..voi incerca si cu aerisitul.. Mi-au scos peri albi franele... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 Am sa scriu tot aici,ca sa nu mai fac alt topic.. Asaaa : Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc.. Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.