H3llriderr Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 are cineva idee de ce ramane martorul la ulei aprins atunci cand este motorul rece ??? o pornesc dimineata,si pana ajunge apa pe la 45-50 ramane aprins,iar in timpul asta daca o accelerez scurt pana la 4000 5000rpm se stinge , aprinzandu-se la loc cand revine acul turometrului la 1500... iar acum ma gandesc ca ori este ceva de la senzor ori cel mai naspa chiar sa nu arunce ulei asa ca mai bine va intreb si pe voi Toate cele bune Kidrock aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cele mai probabile cauze: -nivel ulei foarte scazut sau extrem de uzat -probleme sonda/senzor ulei -probleme motor, uzura foarte mare sau probleme pompa de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Aprilie 7, 2009 Autor Share Postat Aprilie 7, 2009 cele mai probabile cauze: -nivel ulei foarte scazut sau extrem de uzat -probleme sonda/senzor ulei -probleme motor, uzura foarte mare sau probleme pompa de ulei sper sa fie senzorul pentru ca uleiul si filtrul sunt noi,iar motorul are 50 000 si nu functioneaza in regim racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cele mai probabile cauze: -nivel ulei foarte scazut sau extrem de uzat -probleme sonda/senzor ulei -probleme motor, uzura foarte mare sau probleme pompa de ulei Daca nivelul ar fi prea scazut,becul nu s-ar stinge. Daca motorul sau uleiul ar fi foarte uzate,manifestarea s-ar produce mai degraba cu motorul cald,cand uleiului ii scade putin vascozitatea. Asa ca ar ramane senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Ar trebui sa fie senzorul din descrierea ta. Daca ar fi fost alte cauze, problema ar fi aparut cand s-ar incalzi motorul dupa cum a zis si bachus. Presiunea cea mai mica ar fi la relanti cu motorul cald, dar atunci tu ai avea becul stins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 intradevar uleiul este important dar si filtrul are o supapa ! exista si ulei contrafact! sau mai slab calitativ! sant patit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 are cineva idee de ce ramane martorul la ulei aprins atunci cand este motorul rece ??? o pornesc dimineata,si pana ajunge apa pe la 45-50 ramane aprins,iar in timpul asta daca o accelerez scurt pana la 4000 5000rpm se stinge , aprinzandu-se la loc cand revine acul turometrului la 1500...iar acum ma gandesc ca ori este ceva de la senzor ori cel mai naspa chiar sa nu arunce ulei asa ca mai bine va intreb si pe voi Toate cele bune Kidrock aici Ce anume semnalizeaza acel bec rosu? Nivelul scazut in baia de ulei sau presiunea scazuta in circuitul de ungere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Aprilie 8, 2009 Autor Share Postat Aprilie 8, 2009 ce ulei ai bagat? motul 300V Ce anume semnalizeaza acel bec rosu?Nivelul scazut in baia de ulei sau presiunea scazuta in circuitul de ungere? nu stiu este un singur martor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) motul 300V nu stiu este un singur martor Uita-te in manual. Pana nu afli exact ce semnalizeaza el, nu vei gasi nici rezolvarea problemei. Editat Aprilie 8, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Uita-te in manual. Pana nu afli exact ce semnalizeaza el, nu vei gasi nici rezolvarea problemei. eu am avut o problema asemanatoare ramanea aprins senzorul de ulei chiar si cu motorul pornit,am dat husa de pe el si a doua zi nu a mai facut probleme,era condens,dar am folosit si ceva sprai de contacte......acum il tin cat de mult pot fara husa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 multam fain pentru raspunsuri,saptamana ce vine ma apuc de ea.drumuri bune sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.