Sari la conținut

BEC ULEI


Postări Recomandate

are cineva idee de ce ramane martorul la ulei aprins atunci cand este motorul rece ??? o pornesc dimineata,si pana ajunge apa pe la 45-50 ramane aprins,iar in timpul asta daca o accelerez scurt pana la 4000 5000rpm se stinge , aprinzandu-se la loc cand revine acul turometrului la 1500...

iar acum ma gandesc ca ori este ceva de la senzor ori cel mai naspa chiar sa nu arunce ulei asa ca mai bine va intreb si pe voi

Toate cele bune

Kidrock aici :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai probabile cauze:

 

-nivel ulei foarte scazut sau extrem de uzat

-probleme sonda/senzor ulei

-probleme motor, uzura foarte mare sau probleme pompa de ulei

sper sa fie senzorul pentru ca uleiul si filtrul sunt noi,iar motorul are 50 000 si nu functioneaza in regim racing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai probabile cauze:

 

-nivel ulei foarte scazut sau extrem de uzat

-probleme sonda/senzor ulei

-probleme motor, uzura foarte mare sau probleme pompa de ulei

Daca nivelul ar fi prea scazut,becul nu s-ar stinge.

Daca motorul sau uleiul ar fi foarte uzate,manifestarea s-ar produce mai degraba cu motorul cald,cand uleiului ii scade putin vascozitatea.

Asa ca ar ramane senzorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa fie senzorul din descrierea ta. Daca ar fi fost alte cauze, problema ar fi aparut cand s-ar incalzi motorul dupa cum a zis si bachus. Presiunea cea mai mica ar fi la relanti cu motorul cald, dar atunci tu ai avea becul stins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
are cineva idee de ce ramane martorul la ulei aprins atunci cand este motorul rece ??? o pornesc dimineata,si pana ajunge apa pe la 45-50 ramane aprins,iar in timpul asta daca o accelerez scurt pana la 4000 5000rpm se stinge , aprinzandu-se la loc cand revine acul turometrului la 1500...

iar acum ma gandesc ca ori este ceva de la senzor ori cel mai naspa chiar sa nu arunce ulei asa ca mai bine va intreb si pe voi

Toate cele bune

Kidrock aici :rolleyes:

Ce anume semnalizeaza acel bec rosu?

Nivelul scazut in baia de ulei sau presiunea scazuta in circuitul de ungere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul este foarte bun, iese din discutie.

Inainte de a schimba filtrul a facut asa? Daca acuma face brusc inseamna ca e filtrul! Are o supapa de bypass, se mai intampla la unele filtre sa fie proasta.

Daca facea si inainte de a schimba uleiul si filtrul, atunci dau vina pe sonda de presiune ulei. Daca nu ai avea presiune ulei, pana ajunge apa la 45grd s'ar gripa deja..

 

Ce anume semnalizeaza acel bec rosu?

Nivelul scazut in baia de ulei sau presiunea scazuta in circuitul de ungere?

presiunea scazuta sub o anumita limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
motul 300V

 

 

nu stiu este un singur martor :rolleyes:

Uita-te in manual. Pana nu afli exact ce semnalizeaza el, nu vei gasi nici rezolvarea problemei.

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te in manual. Pana nu afli exact ce semnalizeaza el, nu vei gasi nici rezolvarea problemei.

eu am avut o problema asemanatoare ramanea aprins senzorul de ulei chiar si cu motorul pornit,am dat husa de pe el si a doua zi nu a mai facut probleme,era condens,dar am folosit si ceva sprai de contacte......acum il tin cat de mult pot fara husa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...