Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 am si eu un gillera runner si am probleme cu el nush de la ce este.. cand il accelerez putin (sfert) merge ok ajunge in 60-70 de voie.. dar cand il accelerez putin mai mult pur si simplu nu mai trage se micsoreaza turatia motorului (moare) nu se opreste... ca si cum sa-r ineca.. stii cineva de la ce-ar putea fi? help plz! 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 umbla la reglajul de aer de la carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 incearca sa cureti putin carburatorul ca nu se alimenteaza cum trebuie.nu sunt eu cine stie ce specialist da asa ai putea sa rezolvi problema.desfa-l si spala-l cu motorina. bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 da reglaju stiti cum e? cum trebuie reglat ? cate ture trebe` date inapoi la aer si cate la benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DZU Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 trebe sa iti cureti filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 nu e de la filtru e curatzat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DZU Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 atunci iti mai ramane sa iti cureti carburatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofum Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 eu iti recomand un service...am avut si eu ceva asemanator...mi-a bagat presiune in carburator si am scapat doar cu o bere..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 da este posibil sa fie si de la altceva? setmotor? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 nu-ti recomand sa reglezi dupa ureche debitele de aer si de benzina k faci fix un k...Lasa-le asa cum sunt si desfa carburatorul si spala-l.nu trebe neaparat la service.mere si intr-un vas cu putina motorina.verifica daca nu cumva e filtrul gaurit si poate itit intra mizerie pe acolo. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 carburatie reglata......curatat esapament.......bujie noua...filtru de aer...si ......eu zic ca se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 pai chesti e ca le`am dereglat de tot si acu nu stiu cum vin.. nici aeru nici benzina nu mai stiu cu au fost .. da erau niste chestii park`a... le strangi de tot si dupa aia dai nush.. cate ture inapoi... pai si toba cum sa o curatz ? am auzit pe un prieten cu diluant.. e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 pai si toba cum sa o curatz ? am auzit pe un prieten cu diluant.. e bine? asigura-te k dupa ce o speli cu diluant o sa pornesti scooterul imediat si poate asa o sa ai parte si de o explozie cheama un hornar poate o rezolva el si probabil k atunci cand te-ai jucat cu reglajele la debitul de aer si de benzina ai vrut tu sa-i maresti puterea printr-un debit mai mare de benzina stiu si io pe cineva care a facut chestia asta si n-a reusit decat sa mareasca consumul si sa lase o dara de putoare in urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 am umblat pe la ele pt. k am crezut k e de acolo... deci sa inteleg k nu e buna curatarea cu diluant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 curata bine carburatorul si dupaiavezi dak mai face faze apuca-te si curata si toba.trebe cu o perie ceva nu cu diluant ca poate bubuie cine stie.si mai asteapta poate-ti spune cineva care cunoaste problema cet trebuie sa destrangi ca sa rezolvi si debitele de aer si benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 ok 10x ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 bafta si ai grija. sper sa-l faci sa mearga brici ca primavara vine repede salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunicu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 e limitat mane ... parerea mea nici eu nu prea ma pricep , dar si eu am fost la service cu al meu si mia zis ca s-ar putea sa fie limitat, cureaua uzata... chestii ! .. doar o alta parere in plus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 eu nu cred k`i limitat... sau poate cine jtie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 eu stiam ca linmitarile astea mai noi constau in oprirea combustibilului cand ajungeau la o anumita viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deluxxx2005 Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 te rezolva baiatu cu o bere mare daca dai un tel la 0747427941 am service akasa...numai de scootere shi esti shi din craiova Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 De cat e motorul? Am avut un Runner de 180 shi dupa cam 20000 km a inceput sa faca cam cum zici tu. Problema la mine era de la variator, adica peretii pe unde se miscau rolele erau foarte uuzati si de aceea "schimba" dintr-o data. Adika e senzatia ca si cum la 60-70 la ora ia-ai da dintr-a 2 intr-a 6-ea si motorul pierde turatia. Verifica variatorul, e in partea stanga, pe fulia din fata de la cureaua de transmisie. Iti trebuie o tubulara de 8, o cheie de 17 sau 19 si una de 21(parca) pt axul de la ambreiaj si o surubelnita cu care sa blochezi rota dintata pe care actioneaza electromotorul undeva in cadru. Daca mai ai nevoie de ajutor, sunt disponibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.