maurociprian Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Salut pe toata lumea.Sunt incepator pe MZ ETZ 250 si in ultimele 3 zile am niste probleme cu el numai porneste deloc si am observat ca bujia nu primeste curent,am verificat cablul de la bujie si e ok,bateria e ok. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat e binevenit de la oricine. Respectele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Salut si eu am un mz etz si eu am patit ca nu primea curent bujia.curata platina cu un smirghel fin doar un picut. Si depinde de bujie incearca un Sinterom sau NKG dar japonez nu francez... ca e bun de nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Si daca nici apoi nu merge, vezi bobina de inductie...asta se poate verifica usor punand firul de curent de duce in bujie, pe masa motorului si dat la pedala,...tre sa faca artificii Daca scoate scantei, inseamna ca poate sa fie bobina praf...poti incerca si cu o bobina de inductie buna, dar intai incearca varianta cu platina...SUCCES Editat Aprilie 14, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu am curatat odata platina cu smirghel si nu mai dadea scanteie. Ramasese mizerie de la smirghel acolo, asa ca a trebuit sa curat platina cu o carpa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Fara suparare dar.... Daca iei un smirghel fin nu ar trebui sa ai nici o problema ca doar nu il freci ca nebunul nu? O.o Eu chiar alaltaieri am curatat platina din acelasi motiv si nu am probleme. Porneste din prima. Acuma fiecare cum stie.Ia incearca sa fi mai bland data viitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maurociprian Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 La al meu e cu aprindere electronica,a fost modificat de proprietarul a cui a fost inainte,azi o sa incerc sa desfac capacul sa vad daca nu e problema acolo ca am inteles ca e un magnet acolo si s-ar putea sa fie cu el problema.Multumesc mult baieti pt sfaturi o sa revin cu noutati legat de problema asta. Respectele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maurociprian Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 M-am uitat la aprinderea electronica si pare sa fie ok,in schimb am observat la baterie cu aparatul de masurat ca atunci cand pun contactul am 12 V si cand pun contactul am doar 6 V. cu siguranta o fi vreun scurtcircuit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 atunci cand pun contactul am 12 V si cand pun contactul am doar 6 V. Nu inteleg, cred ca ai gresit un cuvant la astea 2 cazuri. Dar pare a fi scurt, si scurtul se gaseste repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maurociprian Postat Aprilie 16, 2009 Autor Share Postat Aprilie 16, 2009 Da,am gresit,eram in graba si na....vroiam sa zic ca atunci cand pun contactul am 6 V si si cand i-au contactul am 12 V.Am verificat toate firele si contactele si nu am observat nimica suspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Am avut recent aceeaÂşi situație la o Planeta 5. Toate firele "păreau" intacte Âşi toate legăturile făcute corect. Scurtul era in comanda de fază lungă. Adică apărea doar dacă era comutată faza lungă. Verifică cu un aparat de măsură ("sună" firele, cum s-ar spune) pentru că altfel nu-ți poți da seama de integritatea lor. Controlează toate conexiunile Âşi verifică totul comutînd în diverse poziții contactul Âşi comenzile de pe ghidon. La aceeaÂşi Planetă am mai avut probleme cu încărcarea (altă dată), problema apărînd în mers. Alternatorul "scotea" doar 7 volți. De fapt, unul din tiristorii releului de încărcare avea un contact imperfect Âşi de aici problema. Asta s-a rezolvat foarte simplu, refăcînd toate lipiturile cositorite. Spor la treabă! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Eu am curatat odata platina cu smirghel si nu mai dadea scanteie. Ramasese mizerie de la smirghel acolo, asa ca a trebuit sa curat platina cu o carpa.... ... dupa folosirea abrazivului mai nervos sau mai bland...e recomandata...folosirea unui material textil de ex carpa pentru curatarea piliturii ce ramane acolo daca nu sa-r putea sa ai probleme iar cu scanteia Fara suparare dar.... Daca iei un smirghel fin nu ar trebui sa ai nici o problema ca doar nu il freci ca nebunul nu? O.o Eu chiar alaltaieri am curatat platina din acelasi motiv si nu am probleme. Porneste din prima. Acuma fiecare cum stie.Ia incearca sa fi mai bland data viitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 AS AVEA SI EU O INTREBARE REFERITOARE LA O MOTOCICLETA MZ ETZ 250 - VREAU SA II SCHIMB RULMENTII SI NU REUSESC SA DESURUBEZ SURUBURILE CE STRING BLOCURILE DIN CAUZA SLITURILOR DE SURUBELNITA CARE IS CAM DETERIORATE - SI CU OCAZIA ASTA O SA PUN SURUBURI CU CAP IMBUS CARE NU MAI PREZINTA NICI O PROBLEMA CIND TREBUIE INTERVENIT IN CUTIE - DAR PROBLEMA ESTE CUM SA LE DESURUBEZ SURUBURILE CARE SUNT PRACTIC INTEPENITE - DACA POATE CINEVA SA-MI DEA O SUGESTIE DACA S-A MAI INTILNIT CU ASTFEL DE PROBLEMA - SI IN GENERAL LA ORICE TIP DE MOTOR VECHI CU SURUBURILE ALEA DE TIP VECHI CU SLIT NORMAL DE SURUBELNITA - VA MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 AS AVEA SI EU O INTREBARE REFERITOARE LA O MOTOCICLETA MZ ETZ 250 - VREAU SA II SCHIMB RULMENTII SI NU REUSESC SA DESURUBEZ SURUBURILE CE STRING BLOCURILE DIN CAUZA SLITURILOR DE SURUBELNITA CARE IS CAM DETERIORATE - SI CU OCAZIA ASTA O SA PUN SURUBURI CU CAP IMBUS CARE NU MAI PREZINTA NICI O PROBLEMA CIND TREBUIE INTERVENIT IN CUTIE - DAR PROBLEMA ESTE CUM SA LE DESURUBEZ SURUBURILE CARE SUNT PRACTIC INTEPENITE - DACA POATE CINEVA SA-MI DEA O SUGESTIE DACA S-A MAI INTILNIT CU ASTFEL DE PROBLEMA - SI IN GENERAL LA ORICE TIP DE MOTOR VECHI CU SURUBURILE ALEA DE TIP VECHI CU SLIT NORMAL DE SURUBELNITA - VA MULTUMESC incearca tehnica daltita, ciocanelul si degripantul. Dai cu degripant, apoi iei o dalta mica si incepi fortezi in floarea surubului cate putin cu ciocanul in sensul desurubarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 va multumesc mult pentru sfaturi - asa m-am gindit si eu pina la urma numai la cald prin incalzire si apoi cu dalta mica si cu un ciocan - din pacate si pozitia suruburilor este foarte incomoda ca sunt practic ingropate in interiorul blocurilor si este mai greu accesul la ele - este vorba de o motocicleta mz - etz-250 din 1987 care deja ar fi timpul sa schimb rulmentii si semeringurile - multumesc inca o data de sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Salut.Vezi ca sunt surubelnite din acelea mecanice care se bat si se rotesc ele cand bati pe ele,incearca cu aceea,de regula este buna,dar daca nu poti desface incalzeste sau foloseste bormasina si distruge capurile suruburilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 ITI MULTUMESC FRUMOS PENTRU SUGESTIE- ESTE SI ASTA O IDEE BUNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.