trilapis Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 salut anul asta, organizatorii de la TAT (Transilvania Adventure Trophy), cel mai tare concurs de off-road din Europa dupa parerea strainilor care au participat, se gandesc sa introduca si sectiunea moto. concursul va avea loc undeva la inceputul lui iulie, timp de 5-6 zile, in zona Muntilor Metaliferi. ideea e urmatoarea: cei interesati sunt rugati sa dea unreply la acest topic, sa vedem daca s-ar strange ceva participanti. dup-aia vor urma niste intrebari legate de traseu (lungime, dificultate etc) sper sa fitzi cat mai multi si sa iasa frumos. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_block Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 salut se string, dar trebuie luat legatura in partecu fiecare si discutat!!! Salut ,sunt Jean ,ma gasesti la 0742800365 it_wsp@yahoo.com si mesenger, suntem vreo 10 enduristi prin cheile turzii ,cluj .putem discuta multe!!!da-mi reply anul asta, organizatorii de la TAT (Transilvania Adventure Trophy), cel mai tare concurs de off-road din Europa dupa parerea strainilor care au participat, se gandesc sa introduca si sectiunea moto. concursul va avea loc undeva la inceputul lui iulie, timp de 5-6 zile, in zona Muntilor Metaliferi. ideea e urmatoarea: cei interesati sunt rugati sa dea unreply la acest topic, sa vedem daca s-ar strange ceva participanti. dup-aia vor urma niste intrebari legate de traseu (lungime, dificultate etc) sper sa fitzi cat mai multi si sa iasa frumos. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 salut anul asta, organizatorii de la TAT (Transilvania Adventure Trophy), cel mai tare concurs de off-road din Europa dupa parerea strainilor care au participat, se gandesc sa introduca si sectiunea moto. concursul va avea loc undeva la inceputul lui iulie, timp de 5-6 zile, in zona Muntilor Metaliferi. ideea e urmatoarea: cei interesati sunt rugati sa dea unreply la acest topic, sa vedem daca s-ar strange ceva participanti. dup-aia vor urma niste intrebari legate de traseu (lungime, dificultate etc) sper sa fitzi cat mai multi si sa iasa frumos. mersi mult Ca sa stim daca ne intereseaza sau nu, trebuie sa dai mai multe detalii. Eu am ceva rezerve vis-a-vis de superlative gen "cel mai tare", "cel mai mare" bazate numai pe evaluari subiective. Ca sa ne putem face o idee, da-ne te rog mai multe detalii: - traseu - lungime/zi, dificultate, e traseu comun auto/moto/quad? - navigatie - roadbook, gps sau marcaje ca la enduro? - taxe? - puncteaza in vreun clasamanent al FRM? Daca e ceva gen trial off road la care masinile se trag cu troliul 3km/zi, ma indoiesc ca e atractiv pentru moto. Asteptam mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilapis Postat Ianuarie 24, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2006 Ca sa stim daca ne intereseaza sau nu, trebuie sa dai mai multe detalii. Eu am ceva rezerve vis-a-vis de superlative gen "cel mai tare", "cel mai mare" bazate numai pe evaluari subiective. Ca sa ne putem face o idee, da-ne te rog mai multe detalii: - traseu - lungime/zi, dificultate, e traseu comun auto/moto/quad? - navigatie - roadbook, gps sau marcaje ca la enduro? - taxe? - puncteaza in vreun clasamanent al FRM? Daca e ceva gen trial off road la care masinile se trag cu troliul 3km/zi, ma indoiesc ca e atractiv pentru moto. Asteptam mai multe detalii e clar ca trebuie sa discutam in detaliu. superlativul de "cel mai tare" nu se refera neaparat la greutatea traseului, ci la peisaje si locuri. in anii trecuti, concursul s-a desfasurat cam asa: etape de 80-100 de km pe zi, de dificultate medie, cu cate 2-3 speciale (unde apar troliile de care vorbesti). navigatia e pe baza de roadbook, azimut de busola si gps. ideea e asa: vor fi doua clase: extrem si open. ar trebui voi sa va ganditi si sa vedem unde s-ar potrivi mai bine partea de enduro: pe traseul de open (mai scurt) sau pe cel de extrem. repet, dificultatea pe traseu nu e mare. evident ca exista zone mai delicate, dar per total ca si traseu e mai mult o chestiune de anduranta si orientare. revin cu mai multe amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Merci de detalii. Sunt sigur ca o sa gasiti doritori. Pune cat mai multe detalii, cat mai din timp si or sa apara si doritorii. Incearca sa dai exemple (eventual cu poze din traseul de anii trecuti) astfel incat sa poata judeca fiecare dificultatea. Afirmatii gen "dificultate medie" nu prea ajuta - sunt f subiective. Sunt foarte multi baieti cu motociclete enduro de 600-650 care si-ar dori sa vina la competitii. Ajuta-i sa-si raspunda la intrebarea "Oare cu motocicleta mea pot sa trec pe-acolo?" sau "O sa reziste 6 zile fara sa o rup in doua?" Personal, eu o sa merg la enduro si la rally raid si imi ajunge Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Daca e ceva gen trial off road la care masinile se trag cu troliul 3km/zi, ma indoiesc ca e atractiv pentru moto. Pe acolo pe unde ei se troliaza 3km/zi, cu o moto (hard) enduro treci fluierand. Asta insa se intampla doar pe speciale, in rest trebuie road-book si navigatie. Dar poate fi atractiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 salut anul asta, organizatorii de la TAT (Transilvania Adventure Trophy), cel mai tare concurs de off-road din Europa dupa parerea strainilor care au participat, se gandesc sa introduca si sectiunea moto. concursul va avea loc undeva la inceputul lui iulie, timp de 5-6 zile, in zona Muntilor Metaliferi. ideea e urmatoarea: cei interesati sunt rugati sa dea unreply la acest topic, sa vedem daca s-ar strange ceva participanti. dup-aia vor urma niste intrebari legate de traseu (lungime, dificultate etc) sper sa fitzi cat mai multi si sa iasa frumos. mersi mult o sa incerc sa ma bag cu jilera mea poate reusesc sa o rup definitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Despre cea ce scrii tu nu este enduro ci un amestec de rally raid cu enduro, deci nu se poate numi enduro. Daca se merge dupa road book si nu sunt marcaje sunt putini care se vor baga, este cam costisitor derulatorul pentru road book si un tripmaster, nu gasesti asa ceva pe dereuri sau gilere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Despre cea ce scrii tu nu este enduro ci un amestec de rally raid cu enduro, deci nu se poate numi enduro. Daca se merge dupa road book si nu sunt marcaje sunt putini care se vor baga, este cam costisitor derulatorul pentru road book si un tripmaster, nu gasesti asa ceva pe dereuri sau gilere. Daca vin sa se distreze si nu trag la podium se descurca si cu kilometrajul standard de pe motoreta (diviziuni la 100m) sau cu un trip de bicicleta. Roadbookul se poate lipi pe rezervor cu scotch si se rup pagini din el pe masura ce inaintezi. La rally raid la Bran au fost mai multi baieti care s-au descurcat asa. Eu am avut derulator manual de roadbook si am folosit tripmasterul standard de pe KTM si nu am avut decat de 2 ori probleme de navigare. Se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilapis Postat Ianuarie 25, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2006 Daca vin sa se distreze si nu trag la podium se descurca si cu kilometrajul standard de pe motoreta (diviziuni la 100m) sau cu un trip de bicicleta. Roadbookul se poate lipi pe rezervor cu scotch si se rup pagini din el pe masura ce inaintezi. La rally raid la Bran au fost mai multi baieti care s-au descurcat asa. Eu am avut derulator manual de roadbook si am folosit tripmasterul standard de pe KTM si nu am avut decat de 2 ori probleme de navigare. Se poate se poate rezplva si cu semne in teren. ele exista si pe traseul cu roadbook pentru ca din loc in loc mai sunt checkpointuri etc. oricum, o sa va tin la curent cu ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 salut anul asta, organizatorii de la TAT (Transilvania Adventure Trophy), cel mai tare concurs de off-road din Europa dupa parerea strainilor care au participat, se gandesc sa introduca si sectiunea moto. concursul va avea loc undeva la inceputul lui iulie, timp de 5-6 zile, in zona Muntilor Metaliferi. ideea e urmatoarea: cei interesati sunt rugati sa dea unreply la acest topic, sa vedem daca s-ar strange ceva participanti. dup-aia vor urma niste intrebari legate de traseu (lungime, dificultate etc) sper sa fitzi cat mai multi si sa iasa frumos. mersi mult BAFTA, dar 5-6 zile numai in Metaliferi ??? mai greu pt. motoare....numai daca este traseu SUPER HARD catre IMPOSIBIL. Am niste poze de pe o speciala(coborare) in troliu pe niste BOLOVANI... E drept ca eu nu am fost acolo.... , dar am vazut pozele. TRASEUL TREBUIE neaparat ALES DE UN ENDURIST...nu de SOFER !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Merci de detalii. Sunt sigur ca o sa gasiti doritori. Pune cat mai multe detalii, cat mai din timp si or sa apara si doritorii. Incearca sa dai exemple (eventual cu poze din traseul de anii trecuti) astfel incat sa poata judeca fiecare dificultatea. Afirmatii gen "dificultate medie" nu prea ajuta - sunt f subiective. Sunt foarte multi baieti cu motociclete enduro de 600-650 care si-ar dori sa vina la competitii. Ajuta-i sa-si raspunda la intrebarea "Oare cu motocicleta mea pot sa trec pe-acolo?" sau "O sa reziste 6 zile fara sa o rup in doua?" Ionut73 a pus degetul pe rana d.p.meu d.v. (motoretele cu cc mai mari de 500) si il sustin in ideea ca ar fi bine sa pui mai multe detalii despre ce a fost anul trecut, inclusiv poze ! Per ansamblu suna incitant dar, .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 ...Roadbookul se poate lipi pe rezervor cu scotch si se rup pagini din el pe masura ce inaintezi. La rally raid la Bran au fost mai multi baieti care s-au descurcat asa. ... Se poate Dar n-ai spus nimic despre cei care s-au ratacit...si au trebuit sa se intoarca sa caute paginile din roadbook aruncate pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 (editat) Dar n-ai spus nimic despre cei care s-au ratacit...si au trebuit sa se intoarca sa caute paginile din roadbook aruncate pe jos ai pus punctul pe i la winter cup in decembrie a patit-o si subsemnatul am aruncat prima pagina de pe o speciala (deh- asa mi-au aratat colegii la start ca se procedeaza) si sa te pomenesti in mijlocul campului bezna totala un ger de ne kkm pe noi muntii la orizont si niste sosele in departare ne-am adunat vro 4-5 atv-isti si-un IMS pune-te pe telefoane la organizator unde sunteti? nu stim, dar se vede o sosea in departare asta dupa ce ne alergasera niste bastinasi intr-o fundatura de prin covasna noroc cu IMS-ul lui vlad care avea prima pagina. si am refacut traseul de la start. pana la urma astea le tii minte. p.s.: ionut, de un derulator manual asa mai ieftinache ai idee unde sa caut? tripmasterul ce stie sa faca? Editat Ianuarie 25, 2006 de dankrp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Din ce am vazut eu la off-road auto, traseele sunt compuse din tronsoane "de navigatie", pe care ar trebui un motor de tip rally-raid (sau enduro greu), si din "speciale", unde ar trebui motoare enduro usoare. Cam greu sa le impaci pe amandoua. In orice caz, cu motoare tip Cagiva Canyon probabil ca ai fi (aproape) OK pe tronsoanele "de navigatie", dar pe "speciale" nici macar nu se poate pune problema, decat daca vrei sa-l cari in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 26, 2006 Share Postat Ianuarie 26, 2006 Dar n-ai spus nimic despre cei care s-au ratacit...si au trebuit sa se intoarca sa caute paginile din roadbook aruncate pe jos Am zis - "pentru cei care nu trag la podium". Nu am zis ca e solutia perfecta. Uite: poti sa le rupi si sa le bagi in buzunar, na! p.s.: ionut, de un derulator manual asa mai ieftinache ai idee unde sa caut?tripmasterul ce stie sa faca? cel mai ieftinache derulator manual e Acerbis din plastic - 72 E la www.dirtbike.at (sectiunea rally). Mai sunt 2 baieti in bucuresti care au zis ca incearca sa manufactureze unele electrice (copie dupa Touratech) la preturi decente. Sa vedem ce le iese si poate strang mai multi clienti Tripmasterul tine socoteala (la metru) a distantei parcurse. E f destept si ajuta mult. Are comenzi pe ghidon si se poate corela din mers pozitia din teren cu cea de pe roadbook, se da inainte - inapoi, tine distanta totala si partiala ... Mie tocmai mi-a venit ieri tripmasterul ICO Racing Rally VR light (cum au baietii la Dakar) - www.icoracing.com Din ce am vazut eu la off-road auto, traseele sunt compuse din tronsoane "de navigatie", pe care ar trebui un motor de tip rally-raid (sau enduro greu), si din "speciale", unde ar trebui motoare enduro usoare. Cam greu sa le impaci pe amandoua. In orice caz, cu motoare tip Cagiva Canyon probabil ca ai fi (aproape) OK pe tronsoanele "de navigatie", dar pe "speciale" nici macar nu se poate pune problema, decat daca vrei sa-l cari in spate. Da, motocicleta mai mare e mai buna pe etapele de legatura - te odihnesti mai bine. Insa una peste alta motoreta usoara e mult mai buna. Cu o motoreta usoara racing zbori pe tronsoanele de navigatie. Meseriasii de pe la noi merg si cu 130 - 140 pe macadam. Oricum nu mergi tu cat poate ea. Si, intradevar, cand dai de nasolii, zbori si pe-acolo Totusi, la un rally adevarat nu m-as baga decat cu maxim KTM LC4. Yama TTR, Honda XR sau Suzuki DR. Restul (Aprilia, Cagiva, BMW) se farama - nu au amortizoare ca lumea si nu tin la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 salut anul asta, organizatorii de la TAT (Transilvania Adventure Trophy), cel mai tare concurs de off-road din Europa dupa parerea strainilor care au participat, se gandesc sa introduca si sectiunea moto. concursul va avea loc undeva la inceputul lui iulie, timp de 5-6 zile, in zona Muntilor Metaliferi. ideea e urmatoarea: cei interesati sunt rugati sa dea unreply la acest topic, sa vedem daca s-ar strange ceva participanti. dup-aia vor urma niste intrebari legate de traseu (lungime, dificultate etc) sper sa fitzi cat mai multi si sa iasa frumos. mersi mult si eu ma bag dar depinde pe ce data o sa fie si pe unde o sa fie traseul sa vad poate pana atunci schimb si motorul:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.