freeman Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Ce parere aveti despre Suzuki TL1000R, motor VTwin-injection? Va rog simplu si la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 TL 1000 R e o motocicleta puternica facuta sa concureze cu vtr-ul sp1 insa este o motocicleta fara finetze in sunet adica bubuie mai tare si mai neregulat, e o motoreta un pic cam grea lucru p care il simti doar cand pleci d p loc in rest este f agila. Franarea este buna mai buna ca la sp1 insa sta mai prost la capitolul turatii mari, devine f vibrant si chiar ai ami avea nevoie de inca 2000 d ture pt cuplu maxim sau cp maximi. Pozitie d condus este bunicica este ca o sportiva area saua destul de tare dar nu mai tare k la rsv de exemplu. Aerodinamica buna, suna de crapi daca ii pui 2 tobe sport, iar estetic vorbind ori iti place ori esti dezgustat nu exista cale de mijloc. A si daca esti incepator nu e recomandata, daca ai mai condus v2-uri dar nu sport ia-o incet, daca ai mai condus sportive v2 k ducati de ex , trebuie o perioada de acomodare pt ca are alta ciclistica. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 singura motocicleta de serie care are monat standard stabilizator de ghidon... - spune totul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Ianuarie 24, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2006 TL 1000 R e o motocicleta puternica facuta sa concureze cu vtr-ul sp1 insa este o motocicleta fara finetze in sunet adica bubuie mai tare si mai neregulat, e o motoreta un pic cam grea lucru p care il simti doar cand pleci d p loc in rest este f agila. Franarea este buna mai buna ca la sp1 insa sta mai prost la capitolul turatii mari, devine f vibrant si chiar ai ami avea nevoie de inca 2000 d ture pt cuplu maxim sau cp maximi. Pozitie d condus este bunicica este ca o sportiva area saua destul de tare dar nu mai tare k la rsv de exemplu. Aerodinamica buna, suna de crapi daca ii pui 2 tobe sport, iar estetic vorbind ori iti place ori esti dezgustat nu exista cale de mijloc. A si daca esti incepator nu e recomandata, daca ai mai condus v2-uri dar nu sport ia-o incet, daca ai mai condus sportive v2 k ducati de ex , trebuie o perioada de acomodare pt ca are alta ciclistica. BAFTA! am avut ducati.Am avut zx9r.Am TLR.Deci?Sper sa nu ma supere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 atunci tre sa sa iti placa, s-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 cuplu puternic,sta prost cu ciclistica de aia are si stabilizator de ghidon (vobleaza usor). Sunet deosebit cu tobe sport (se apropie mult de ducati). Sta cam prost cu cutia din cate am auzit dar nu pot sa zic mai multe despre asta.Pozitia pe motor e acceptabila pentru o sportiva. pozitia pasagerului e in schimb infernala datorita faptului ca a fost conceputa mai mult pentru un singur loc. in rest toate bune si frumoase. S-o folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 singura motocicleta de serie care are monat standard stabilizator de ghidon... - spune totul! OFF TOPIC(CU SCUZELE DE RIGOARE) NU ESTE SINGURA MOTOCICLETA CARE ARE STABILIZATOR DE GHIDON DIN FABRICA.............GSX-R 750 DIN 1991 ARE ...SI TOT DIN FABRICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 corect.si eu la sv am stabilizator din fabrica. dar tlr e un super motor.imi place de mor! si vad ca ai Yoshimura pe el.sunet beton! daca se mai fabrica nici nu ma uitam la SV! sa-l stapanesti sanatos! salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 cuplu puternic,sta prost cu ciclistica de aia are si stabilizator de ghidon (vobleaza usor). Sunet deosebit cu tobe sport (se apropie mult de ducati). Sta cam prost cu cutia din cate am auzit dar nu pot sa zic mai multe despre asta.Pozitia pe motor e acceptabila pentru o sportiva. pozitia pasagerului e in schimb infernala datorita faptului ca a fost conceputa mai mult pentru un singur loc. in rest toate bune si frumoase. S-o folosesti sanatos! Chestia cu cuplul este cam mincinoasa.Era intr-un numar din UNIVERS MOTO o comparatie intre CUPLUL unu zx10r(motor de 1000 repet) cu ducati 999(tot motor de 1000 ,repet) si o cam lua in freza tare motorul de pe Ducati....asa ca ,chesti cu cuplul la 2V fata de 4 in linie e cam abureala de 2 lei ,ramasa cam dupa vremea comunismului si cand nu vrem sa acceptam suprematia calculatorului in fata numaratului cu bile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Ianuarie 26, 2006 Share Postat Ianuarie 26, 2006 nu e vorba de cat de mare e cuplu ci unde este el produs unora nu le place sa tureze motorul pana la 50000000 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 26, 2006 Share Postat Ianuarie 26, 2006 Chestia cu cuplul este cam mincinoasa.Era intr-un numar din UNIVERS MOTO o comparatie intre CUPLUL unu zx10r(motor de 1000 repet) cu ducati 999(tot motor de 1000 ,repet) si o cam lua in freza tare motorul de pe Ducati....asa ca ,chesti cu cuplul la 2V fata de 4 in linie e cam abureala de 2 lei ,ramasa cam dupa vremea comunismului si cand nu vrem sa acceptam suprematia calculatorului in fata numaratului cu bile copilash, Dupa cum vad in avataru tau nu ai motor asa ca hai sa-ti explic cum sta treaba: cuplul unui motor cu combustie interna este strans legat de cursa pistonului in cilindru,daca citesti putzin prin cartile de fizica din clasa a 10a (parca) ai sa fii surprins de ce ai sa afli despre mecanismul biela-manivela,cum functioneaza el si ce e aia "cuplu". Poa' sa fie inginerii aia si martzieni nu japonezi ca la un nr de rotatii dat, motorul cu cursa mai mare la piston tot cuplu mai mare iti da !!! Ceea ce ai citit tu in revista si ai priceput doar pe jumatate e ca,cuplul maxim al motorului e mai mare la ZX10R fata de 999R dar de curba de cuplu ai auzit? Daca nu ,mai intreaba si tu motociclisti cu experienta (care dupa cum se vede tu nu o ai)care e diferenta in a conduce o morocicleta sport cu curba de cuplu liniara fata de una cu o curba exponentiala la turatzii f.mari. Eu unul am mers cu ambele tipuri de motoare si-ti pot confirma ca e o diferenta de abordare a fierului foarte mare intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Despre TLR iti pot spune ca e cel mai bun 2 in V dupa Ducati 916(Ducati-ul e chiar foarte reusit)... Am citit foarte mult despre TLR si TLS...Modele difera foarte mult intre ele... Are 2 injectoare pe cilindru. Foloseste un injector la turatii si viteze mici si apoi dupa ce treci de 5000 sau 6000 rpm intra si al doilea in functiune comandat de calculator...Asta sporeste si economia de carburant la viteze mici... Nu are probleme cu cutia de viteze.In schimb ii este foarte folositor telescopul de directie pentru ca in adevar intra in voblaj foarte repede...Este recomandabil sa-l schimbi totusi cu unul reglabil... Cred ca am acasa manualul service daca iti foloseste...TRebuie sa ma uit... Curba de cuplu e extraordinara si liniara...Pleaca de la 2000 rpm si merge lin pana la 11000 sau 12000..... SEE YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 da-mi voie sa te contrazic ca intre vtr sp2 si tlr vtr rulz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 (editat) copilash, Dupa cum vad in avataru tau nu ai motor asa ca hai sa-ti explic cum sta treaba: cuplul unui motor cu combustie interna este strans legat de cursa pistonului in cilindru,daca citesti putzin prin cartile de fizica din clasa a 10a (parca) ai sa fii surprins de ce ai sa afli despre mecanismul biela-manivela,cum functioneaza el si ce e aia "cuplu". Poa' sa fie inginerii aia si martzieni nu japonezi ca la un nr de rotatii dat, motorul cu cursa mai mare la piston tot cuplu mai mare iti da !!! Ceea ce ai citit tu in revista si ai priceput doar pe jumatate e ca,cuplul maxim al motorului e mai mare la ZX10R fata de 999R dar de curba de cuplu ai auzit? Daca nu ,mai intreaba si tu motociclisti cu experienta (care dupa cum se vede tu nu o ai)care e diferenta in a conduce o morocicleta sport cu curba de cuplu liniara fata de una cu o curba exponentiala la turatzii f.mari. Eu unul am mers cu ambele tipuri de motoare si-ti pot confirma ca e o diferenta de abordare a fierului foarte mare intre ele. Copilash ,vad ca tu ai numai motoare second ,eu nu-mi permit asa ca ia o poza recenta si zi-mi UNDE E MAI mare cuplul fosilei aleia de ducati 999 fata de gixxer(vezi ca mai sant in poza si alte motoare testate ,sper sa nu te uiti la ele ).....ca se apropie e cu totul altceva ,dar sa-l depaseasca ,mai degraba sant altii "depasiti"... de impresii Editat Ianuarie 30, 2006 de SILVIU.C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 @Silviu: n-ai inteles nimic! Nu a zis ca ar avea cuplu mai mare, ci doar comportament diferit din cauza curbei de cuplu liniare! Este o diferenta uriasa. Omul ala s-a dat cu ambele motoare si are termen de comparatie. Tu? P.S. Atat TLR-ul cat si VTR-ul SP au fost supranumite "Ducati killers". Oare de ce? ON-TOPIC: TLS-ul din 98 suferea de ceea ce se cheama "clutch slip" - din cauza ambreiajului care avea un sistem special impotriva ruperii aderentei la demaraje - care nu prea functiona cum trebuie - se intampla exact fenomenul invers si rupea aderenta. Plus ca, la acelasi model '98, se mai intampla sa scuipe ulei prin filtrul de aer. Toate problemele astea au fost remediate la modelul din anul urmator. TLR-ul, pe de alta parte, nu a suferit de aceste probleme, una dintre putinele bube fiind ca bobleaza foarte usor ceea ce s-a corectat prin montarea amortizorului de ghidon. Intre VTR si TLR a doua are performante mai bune, iar prima fiabilitate mai ridicata. Personal prefer VTR-ul. Doar am si eu, nu? Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Si eu si eu !! VTR rulz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Doar am pus si poza....iti e greu sa te uiti in poza si sa imi spui:CAT DE LINEAR e cuplul ala la ducati?! ,ca eu nu vad nici o linearitate ,cel putin in comparatie cu acel gixxer ,poate sant eu chior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Doar am pus si poza....iti e greu sa te uiti in poza si sa imi spui:CAT DE LINEAR e cuplul ala la ducati?! ,ca eu nu vad nici o linearitate ,cel putin in comparatie cu acel gixxer ,poate sant eu chior Am zis eu ceva de Ducati? P.S. Silviu, combatem idei, nothing personal. Hai sa ramanem on-topic, te rog, adica sa impartasim pareri despre acel motor, ceea ce nu inseamna sa-l combatem. Sunt fani ai 4-in-linie si fani v-twin. Sunt motoare cu caracteristici si aplicatii diferite. Care-i scopul unei dispute intre cele doua?!? P.P.S. Pentru detalii suplimentare in disputa I4 vs V2 vezi SPORTBIKEZ FORUM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Eu am dat exemplul concret in legatura cu 2V si 4linie si am ales 2 modele reprezentative...era un exemplu pt cineva foarte tafnos de aici . Scuze ,sa revenim la topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Ianuarie 31, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2006 Citesc si ma minunez. Intradevar diferente sunt intre I4 si 2V. Sunt constructive aceste dispute si lamuresc multe probleme.Dar haideti sa spunem aici din experienta proprie ce inseamna aceasta diferenta.De ce oare cei care au avut 4 cilindri au incercat 2 si probabil le-a si placut si invers. Eu unul sincer am inceput cu ce a fost recomandat de multi motociclisti cu experienta(km multi pe circuit si sosea,mers pe modele si clase diferite, etc) pe Ducati.Bun.Inveti si ce nu vrei pe acest motor.La un moment dat simti ca vrei mai mult.Ce inseamna mai mult.Inseamna ca cei de langa tine te ambitioneaza sa mergi mai tare si rad de tine ca esti melcul soselei.Deci, ce faci?Treci la 4 cilindrii.Asa am trecut la Kawasaki zx9r (motor puternic,chiar salbatic).Dar a disparut placerea de a pilota(nu vreau sa supar pe nimeni, respect toti motociclistii).Asa ca eu personal am mai mers pe 2V, si am ajuns la concluzia ca ma avantajeaza din multe puncte de vedere.Acest model este rar la noi in tara.Informatii doar asa spicuite.Asa ca sunt bine venite informatiile cu I4 si 2V, dar chiar nu sunt posesori de TLR?Sa-mi spuna daca le place, le-a placut, nu le-a placut. P.S. Azi am cumparat-o.Are o mica modificare facuta, care nu este de prost gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 freeman...un prienten de`al meu si`a achizitionat de curand un suzuki tl1000s....si este foarte incantat de el...(in afara de ambreiaj...care patineaza...dar se rezolva)....trage demential...ma gandesc ca are acelasi motor pe care il ai tu...diferenta ar fi carenajul....sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Eu unul am mers pe 4L si 4V diferite modele... 4 linie merge mai sus ca viteza dar nu are cuplu in turele de jos...4 V trage frumos de tot dar nu are viteza asa mare... Pe 2 in V nu am mers (imi da si mie cineva o tura??? ) ?? Eu am un GSXR de 750...AM vrut sa-mi iau TLS dar avea ceva probleme si nu l-am mia luat...AStfel m-am ales cu Gixxerul... Ideea e ca daca mai fac vreo 2000 de euro imi voi lua un TLR...Dau GSXR pe un TLR... E foarte fain sa mergi cu 290 la ora dar nu prea ai pe unde.... In oras e destul de plictisitor sub 6000 rpm pe GSXR dar pe TLR se schimba lucruile ma gandesc pentru ca trage constant de la 2000 rpm... Am mers cu TLS-ul si mi s-a parut foarte fain la turatii mici si medii....TLR-ul nu poate fi mai rau... Nu am inca bani dar imi voi lua TLR pentru ca il pot folosi si in oras mai bine (nu trebuie sa-l duc foarte sus in ture ca sa fac o depasire) si pe serpentine il poti lasa intr-o treapta si doar tragi de gaz...LA GSXR trebuie sa tot schimbi trepte si e mult mai turat... Asta iti pot spune din experienta mea si nu din povesti!!! Oricum e super fain motorul!!! Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente!!! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Deci 2V si 4linie e ceva gen benzina vs dizel...are cuplu domne' ,de parca sa cara saci de ciment cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 http://www.tlplanet.com/ join la grupul asta si iti garantez ca vei afla multe!!! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Februarie 1, 2006 Autor Share Postat Februarie 1, 2006 COOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.